Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

39 comentarii

  1. Bun … si de ce ar fi rau ca 40% nu o arde degeaba pe net?

    00
    • Pe net mai citesti si lucruri utile. Facebook e in mare parte junk.

      00
    • Problema nu e ca stau romanii pe facebook, problema ca nu il folosesc sa se informeze sau sa invete ceva. Apoi pun intrebari idoate, dar de unde sa stiu ca era inchis/ trebuia actul ala/ s-a mutat sediu/nu e bine sa bei spirt/nu e ok sa veotezi hoti/ cola nu e sanataoasa.

      00
    • 1)Greu cu matematica

      2) Pentru ca 70% o să-ți povestească din surse sigure cum știu ei ca Las Vegas a fost o înscenare, vaccinurile sunt rele și probabil în curând și în România: Pamantul e plat!

      00
  2. Foarte bună o comparație intre salariile lucrătorilor din Parlament (șoferii, femeile de serviciu nu sunt parlamentari) și salariile profesorilor din uniunea europeana.

    00
  3. Broken link la România la Fieni ?

    00
  4. Boris Becker e in faliment dar un faliment confortabi.l Are casa, masina, conturi.Duce o viata decenta.

    00
    • Esti prost si nu stii ce e ala faliment. Si o firma in faliment “o duce bine”: are produse, are un sediu, are ceva cash in banca etc. … doar ca n-are. Cam asta e definitia falimentului.

      00
  5. Road rage o să tot apară de acum încolo în București. Nivelul de frustrare și nervozitate a crescut enorm și a dispărut orice empatie. Ca să ieși de pe o străduță laterală ești lăsat de o mașină din 20, într-un caz fericit, iar nefericitul care a avut bunăvoință primește instant claxoane de la 20 de inși în spatele lui. Nu ești lăsat să ieși nici măcar dacă celălalt nu are efectiv unde să avanseze, pur și simplu oprește în fața ta. Acum, o parte chiar au „circumstanțe atenuante”, că stau pe whatsapp sau pe FB și nu mai sunt atenți la laterale, aruncă doar un ochi la mașina din față. Până acum un an, doi, traficul în cursul zile era cât de cât acceptabil, acum ai blocaje la orice oră, puține mai sunt zonele în care se circulă normal. Eliminarea timbrului de mediu de anul acesta s-a simțit imediat în trafic. Într-un an, maxim un an șu jumătate, Bucureștiul va fi o imensă parcare.

    00
    • N-are absolut nici o treaba taxa cu aglomeratia. Nu mai exista ora de varf de cel putin un an jumate! In afara de asta, mai uita-te si la ce masini sunt in trafic la orele in care ar trebui sa fie liber. Dar daca iti place sa crezi mizeriile bagate de presa…sigur, pot sa iti spui in continuare ca e din cauza eliminarii taxei.

      00
    • Salut.
      Acum 7 ani, Bucuresti: trafic bara la bara, 40 min de la Victoriei la Eroilor.
      Pe la Cotroceni un om mai in varsta da geamul jos de la masina si o scuipa pe o tipa care incerca sa schimbe banda. Schimbarea de banda nu afecta pe nimeni.

      Acum 8 ani, Bucuresti, zona Romexpo:
      o singura banda pt la dreapta, una pt in fata. o masina a refuzat, asa ca m-am trezit cu claxoane. la semaforul urmator vine in dreptul meu, era un strain, ceva arab. ma intreaba de ce sunt rau. ii arat foarte calm cum sa foloseasca semnalizatoarele ca sa poata sa schimbe benzile. el scoate pistolul la mine.

      concluzie:
      traficul e ingrozitor in Bucuresti de ani si ani. pe de o parte autoritatile sunt complet debile, pe de alta parte o parte mai insemnata decat credeti din popendulatie e de o taranie ingrozitoare.

      00
    • @Ioana
      Anul acesta s-au înmatriculat de două ori mai multe mașini SH decât anul trecut și cu 50% mai multe mașini noi. Aceste mașini:
      a) Plutesc undeva deasupra orașelor, nu au nici o treabă cu traficul
      b) Au fost cumpărate de proprietari ca să le țină în sufragerie, bibelou pe televizor
      c) Au fost aduse de firmele de reciclare pentru protecția mediului și sunt deja reciclate
      d) A zis domnul Dragnea că e bine.

      00
  6. Taraniii!
    Atat, totul se leaga de taranii care vin in Bucuresti. Ei vin, morti de foame in general, produc o presiune imobiliara, se contruiesc cotete pentru ei si cei mai multi vin si cu harburile lor EURO0 sau EURO-1. Pe unde sa mearga toti amaratii astia, daca nu pe aceleasi strazi. Zi de zi este jale in Popesti sau in ce localitatea asa zis rezidentiala pe langa Bucuresti. Cata vreme se vor tot da autorizatii intr-o veselie nu se va putea rezolva nimic cu circulatia in marele oras.

    Plecati acasa bai taranilor!!

    00
    • Si luati-va slujbele cu voi! Sa nu mai aiba @the one@ pentru cine produce/vinde/manageria.

      00
    • Pai noh, daca Bucurestenii nu stiu sa faca nimic, mi se pare normal sa vina provincia sa va invete…

    • Bucurestenii nu prea accepta salarii de rahat precum fac multi care vin din orasele mici, unde li se ofera cel mult 1000 de lei salariu…asa ca vin aici pe 1500 si zic mersi, plus ca aici au multe mall-uri si cluburi unde poa’ sa isi cheltuie resturile din salariile de cacao

      00
    • ioana, cam toti cei care vin din provincie sa munceasca vin pentru salarii mari. Acum, stiu, la chioscul din colt unde lucrezi tu, or fi salarii de 1500 de lei, dar in domeniile in care evolueaza ” aia din orasele mici” cum ar fi IT, PR, economie, social media, etc. se face headhunting . Imi plac miticii astia convinsi ca ei au pus coada la pruna , in conditiile in care spuma Bucurestiului vine din alte parti. Pisi, hai sa iti spun ceva, 90% din orasul ala minunat e locuit de ceea ce voi numiti „vinituri”. Daca n-ar fi astia, ati avea ABC alimentar , ca n-ar avea pentru cine sa se faca mall-uri.

    • In naivitatea mea nu stiam, pana acum ceva ani, de faptul ca bucurestenii sunt urati de restul tarii. Cu toate ca eu nu am vazut, la nici un job pe unde am lucrat, un bucurestean get-beget sa dispretuiasca un nou venit. Probabil pt ca noi suntem obisnuiti de zeci de ani sa vina lumea in orasul asta. De fapt cei care se cearta sunt in proportie covarsitoare tot cei noi veniti ( la prima sau a doua generatie aici)
      Pe deasupra. peste tot pe unde am citit. Ardealul era prezentat cel mai cel. In presa munteana se vorbeste de munteni si moldoveni de obicei. Dar cum sunt putine ziarele online bune, am zis sa-mi diversific lectura . Surpriza a fost imensa!
      Ca sa nu ma credeti pe cuvant :
      suedeji, furturi, arabi si altele- Timisoara
      https://www.stiridecluj.ro/ aici nostime sunt problemele cu traficul, constructiile, groapa de gunoi s.a( din ultimele citite https://www.stiridecluj.ro/social/video-din-cluj-napoca-cursa-nebuna-a-fetei-de-19-ani-drogata-si-fara-permis = comentarii interesante)
      accidente fara numar si nu numai
      Raportand la numarul de locuitori, mi se pare ca nu suntem diferiti ci stam chiar mai bine ( si presa din Buc alearga dupa orice kkt pt a umple paginile cu ceva)

      00
    • Mad, Bucurestenii nu sunt urati de restul tarii. Cocalarii care au impresia ca aia care vin din provincie merita priviti de sus, aia sunt urati de restul tarii.

      00
  7. Profesorii romani-cele mai mici salarii din europa, mai mici chiar decat bulgarii.

    00
    • Daca faci un calcul iese un salariu brut mai mic decat salariul minim pe economie. Sunt date vechi. Un profesor debutant fara nicio alta vechime are 2045 lei brut. 5450 E/an

      00
    • profesor la 5-8 sau la 9-12?

    • @Big0ne, sa zicem ca-s date vechi si au mai crescut intre timp. Dar chiar crezi ca doar la noi au mai crescut si-n restul europei au stat pe loc?!

      00
    • Plus, nu stiu cum mai e acum, dar acum cca 12-13 ani cand abia ma angajam eu prima oara si aparea legea cu salariul minim, salariul meu (minim pe economie) era cu cca 30% mai mare decat salariul unui profesor debutant de 5-8 (noii colegi ai tatalui meu). Pt salariul lor se calcula conform legii invatamantului sau ceva, ca n-am priceput.

      00
    • Sa zicem ca ti-am dat eu numarul corect. Brutul ala inseamna vreo 1400 in mana. Daca este vreun profesor care ia mai putin poate sa spuna. In 2010 era aproximativ 900 si era mai mare ca salariul minim pe economie

      00
  8. Pentru cocalaru’ de l-a omorat pe omu’ ala cu un pumn ar trebui o pedeapsa de 10 ani+. E clar instabil si poate rabufni la fel in caz de „nevoie”. E pericol liber.

    00
    • Stai usor. Cu actuala tendinta a majoritatii parlamentare de a scadea pedepsele, ala ce-l mult isi va lua 1 an cu suspendare. Dupa toata aventura asta singurul lucru cu care va ramane va fi mai multa incredere in sine si respectul prostilor din anturaj: uite ala a omorat pe unu dintr-un pumn si n-a patit nimic.
      Am un exemplu la mine pe strada. Un baiat a fost batut de 3 romi. Aia i-au rupt sprina, pancreasul si vezica. A stat asta prin spitale aproape un an. Nici acuma nu e bine si nu se poate vorbi cu el ca s-a dereglat si la cap. A renuntat la serviciu si sta cu parintii pe langa casa. Practic e un fel de leguma si probabil asa o sa imbatraneasca.
      Cat despre cei care l-au nenorocit sunt bine mersi, au luat cativa ani cu suspendare dar ii doare in cot, au de platit ceva daune morale dar nu par interesati. O tin tot intr-o distractie. Nu au invatat absolut nimic din asta.

      00
    • Intamplator am vazut inregistrarea video. Omul a fost lovit cu un pumn direct in fata (nu s-a aparat, nu s-a eschivat, cei doi erau foarte aproape). Pumnul l-a facut inconsient si a cazut cu capul pe asfalt. De la asta i s-a tras moartea.

      Chestia e ca am vazut pe viu astfel de ‘road rage’, si nu in traficul bucurestean, ci in banalul Schei, sambata. Ce s-a intamplat: autobuzul 50 are traseu modificat si intoarce la Podul Cretului, chiar unde se uneste cu Invatatorilor.

      Dupa autobuz erau 2 masini. Autobuzul a intors si s-a oprit in strada, pe banda de intoarcere cum ar fi, deschizand usile. Soferul primei masini, un baiet cu Renault Megane 2 albastru inchis, nu a avut rabdare sa urce / coboare calatorii, a trecut pe langa autobuz si, intrigat ca autobuzul a oprit pe banda si nu in statie (ar fi putut opri in statie), a claxonat. Soferul autobuzului l-a injurat si el. Aici, baietul s-a dat jos , s-a ‘luat in gura’ cu soferul si la un moment dat a venit in dreptul geamului soferului, si-a luat vant si a tras un pumn cu sete in geamul soferului (geam care nu s-a spart).

      Treaba se putea termina urat, pentru ca omul de la volanul autobuzului era destul de in varsta. Faptul s-a consumat rapid si baietelul a sters-o repede dupa ‘isprava’, dar intrebarea ramane: de unde atata furie? Nu era nici aglomerat, era o zi de sambata linistita, fara trafic, in total cred ca eram 10 oameni, soferi si pasageri ..

      00
    • poate n-a futut in seara aia. poate a pierdut la cazinou. poate mă-sa l-a certat că nu are serviciu.

  9. referitor la violentele in trafic, deci ar trebui de acum inainte sa ma dau din fata alora care imi dau flashuri cum ajung in spatele meu si sa nu fac ca pana acum, adica sa ii las sa astepte un pic in spate?

    00
  10. ”bătăuși”, ”tânărul de 25 de ani” băi cum îi tratează cu mănuși. primul nu e omor calificat? nici o informație despre urmările legale, nimic..?

    00
    • Foarte putin probabil sa-l încadreze la omor calificat (art.189 CP), nici la omor nu prea merge (art 188 CP). Cel mai probabil o sa înceapă urmărirea penală pentru lovituri cauzatoare de moarte (art. 183 CP).

      00
    • Probabil sunt etnici si cine a scris articolul nu avea chef sa si-o ia si el pe coaja.

      00
  11. De asta-i periculos eșecul presei. Iar eu personal cred ca Facebook sunt niște ticăloși prin plagiere Snapchat, prin bătaie de joc fata de developeri (Instagram API included), prin modul in care au avut mereu greșeli in cod in beneficiul lor, prin reclamele difuzate in timpul campaniei din US, și tot așa. Nu mai cunosc companie care sa aibă atâta influența și sa foloseasca asta in sens rău.

    00
  12. Bine ales titlul pentru problemele din traficul bucurestean, adica „Violențe în trafic: punctul de fierbere”.

    Cam acolo am ajuns si nu prea cred ca avem ce face sa scadem temperatura. Firea nu e capabila sa faca ceva, pentru ca e o problema foarte complicata si sunt extreme de multe de facut, pe termen lung, mediu si scurt. Si oricum Firea are alte prioritati: ie, iepuri spanzurati, pomeni si spectacole pentru prostime, infiintat firme de stat pentru clientela politica si famiglie. Si nu depinde numai de Firea si primarie, depinde si de guvernul 2dose, care e si ala la fel de incapabil si de neinteresat de subiect, pur si simplu nu da bani si resurse pentr centura ocolitoare sau pentru noile linii de metrou.

    Cumva suprinzator, eu nu il simt ca fiind primul astfel de punct in Bucuresti. A mai fost unul in 2003, cand consiliul local a blocat toate reparatiie de strazi de prin Bucuresti, ca sa il blocheze pe Basescu la mantinela. La iesirea din iarna a fost horror. Si atunci se umbla prin trafic cu bata de baseball in portbagaj.

    Acum cred ca e mai greu de iesit decat atunci, cumva traficul a crescut mai organic, ca un mucegai care acopera fiecare crapatura unde are acces.

    00
  13. Pai in legatura cu violentele in trafic s-o spunem pe aia dreapta. A existat un proiect de lege care-i lasa fara permis pe cei agresivi. Majoritatea parlamentara, unde PSD are proportia cea mai mare, nu a votat proiectul. Probabil au facut un studiu si le convine dezordinea in societate.

    00
  14. Bucurestiul e un sat calamitat, multi au impresia ca daca au un salariu bun, aia le da calitatea vietii si de aia sunt atatia atrasi ca mustele de cacat. Insa nu doar banul iti creste calitatea vietii ci si mediul in care traiesti.

    Decat cu 4000 de lei si viata in mizerie numita bucuresti, mai bine 2000 de lei si un oras mai decent, nu stiu care e ala in ro ca nu am avut ocazia sa stau mult in vreunul (tg mures poate? iasi? oradea? alba iulia? vorbesc prostii?).
    M-am nascut si am crescut in bucuresti insa am urat mizeria aia de oras de cand ma stiu, de la blocurile cenusii la praf, la trafic la gunoaie, transport la caracterul infect al majoritatii bucurestenilor, tot timpul mi-am dorit sa plec din el. Dupa 2 interviuri ratate la Cluj, acum, la periferia indepartata a Parisului mi se pare ca am trait atatia ani intr-o cloaca ordinara si ca probabil mi-am scurtat viata cu 10 ani enervandu-ma cu toate rahaturile in bucuresti.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.