Știrile zilei – 6 martie 2019

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

18 comentarii

  1. Nu-mi explic cu au luat aia credite doar cu buletinul și sunt curios care sunt instituțiile care au așa gauri in proceduri și nu respecta normele de verificare a clientului(sau poate știau dar au preferat să dea un credit).

    În altă ordine de idei eu am aflat recent că am un contract restant la un operator de telefonie, contract care nu e făcut de mine. Aștept să văd ce zice și operatorul ,ce date are despre mine și cine e gigelul ăla de a făcut contractul fictiv.

    00
    • Nu sunt credite doar cu buletinul, sunt doar stiri scrise incomplet ca de, conteaza clickbait-ul. Se mentioneaza totusi „… si alte documente” care cred eu ca e cheia aici.

      Daca se puteau lua credite doar cu buletinul asa usor, mituiau aia pe vreun functionar de la evidenta populatiei si luau copii dupa buletine cu miile.

      00
  2. Exista solutiibpentru problema fetelor.

    Noile standarde APA privind modul in care ar trebui ca terapeutii sa trateze baietii si barbatii lupta pentru inhibarea acelor caracteristici masculine care stau de multe ori si-n spatele increderii in sine.

    De exemplu, agresivitatea si spiritul competitiv masculine sunt din start considerate caracteristici toxice.

    Si nici nu e greu daca le imperechezi doar cu actiuni de abuz sexual si nu vezi ca ele alimenteaza o gramada de alte actiuni care au facut lumea sa progreseze.

    In fine, chiar e comic sa vezi cum este ideea de masculinitate atacata in timp ce li se cere femeilor sa fie un pic mai masculine.

    00
  3. NOU
    #10

    Cu ocazia asta am aflat cine sunt responsabili în mare parte de miile de morți de șoselele patriei:

    Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA este o companie de interes strategic national ce functioneaza sub autoritatea Ministerului Transporturilor, pe baza de gestiune economica si autonomie financiara. C.N.A.I.R. S.A. are ca responsabilitati administrarea, exploatarea, întretinerea, modernizarea si dezvoltarea retelei de drumuri nationale si autostrazi de pe teritoriul României. Capitalul social al C.N.A.I.R. S.A este de 16.377.920 RON.

    Lungimea retelei de drumuri din România este de 198.589 km, dintre care C.N.A.I.R. S.A are în administrare 733 km de autostrada si 15.934 km de drumuri nationale.

    C.N.A.I.R. S.A are ca principale atributii:

    Gestionarea si întretinerea retelei nationale de drumuri si autostrazi;
    Constructia de drumuri si autostrazi noi;
    Elaborarea proiectelor de acte normative care privesc domeniul administrarii si utilizarii infrastructurii rutiere;
    Organizarea cercetarii fundamentale si aplicative a sectorului rutier si promovarea cresterii nivelului tehnic si tehnologic al lucrarilor de drumuri si poduri;
    Elaborarea de studii, prognoze si programe pentru dezvoltarea, sistematizarea si modernizarea retelei de drumuri publice;
    Executarea reviziei periodice a drumurilor si podurilor, actualizarea permanenta a bancii de date privind starea tehnica a acestora Si realizarea programelor de reabilitare, având în vedere cresterea fluentei traficului si a confortului rutier.

    Ăștia trebuie trași la răspundere, ăștia merită soarta lu nea Nicu

    00
    • bravo, sunt curios cat ti a luat sa aflii cine administreaza drumurile. acum ce o sa faci?

      00
    • Anul trecut cand o artista a picat cu mașina in Dunăre, intr-o curba unde nu erau parapeti, seful C.N.A.I.R. declara la TV ca desi acolo sunt multe accidente, C.N.A.I.R. nu va monta bare de protecție pentru ca Dunarea este la 20 de metri de strada, dar din imagini se vedea ca aia 20 de metri erau in vale, dacă ai trecut si cu 1 metru de strada atunci aluneci cu mașina direct in Dunare.

      00
    • NOU
      #13

      Raul, am dat un click. Atât mi a luat. Nu prea mă mai interesează de vreo 20 de ani… Doar eram curios sa știu pe cine să înjur când mai conduc prin România. În rest, o sa fac exact ce faci și tu. Nimic

      00
  4. Aia cu drumul de acces… Greenfield, I see you.

    00
  5. referitor la vaccinuri… si voi chiar credeti tot ce zice big pharma?

    00
  6. o să păstrez articolul cu somnul pt ăia care au probleme existențiale cu somnul meu de recuperare din week-end, când pot băga lejer câte 12 ore și sâmbătă și duminică.

    00
  7. Aia au primit notificare din noiembrie ca li se va demola drumul.
    Autoritatile au primit notificari (prin autorizatiile de construire si certificatele de urbanism cerute, ca sa nu mai zicem de PUD-uri si PUZ-uri) cu cel putin doi ani inainte, ca acolo se va construi ceva ce are nevoie de drum, dar a fost mai simplu sa stea cu pwla in brate si sa astepte. Acum fac studii de fezabilitate.

    De ce sa faca ei drumuri inainte, organizare urbana & shit, mai bine asteapta sa faca fraierii drumuri si apoi vedem pe unde facem si noi. Sa mai zic de utilitati oare? Vrei casa, trage-ti utilitati, ce-s eu, primarie sa fac treaba?

    Si pun pariu ca va fi un drum paralel cu centura, in care se vor varsa tot drumurile alea construite de „privati”. Planificare maxima.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.