Știrile zilei – 31 iulie 2019

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

26 comentarii

  1. Cretinul de pe autostradă trebuie amendat exemplar, confiscată mașina și suspendarea permisului pe viață.
    Cu toate astea, sunt sigur că o grămadă de muiști i-ar sări în apărare.
    Un spital în 30 ani vs 15000 biserici. Muie statului român.
    Subaru arată mișto la exterior, dar interiorul arată ca pula: un mix de VW cu Tesla. Sunt convins că puteau mai mult. Doar 260 CP din 2.4 turbo? Slab. Foarte slab, pentru gusturile mele.
    Faină ș-asta cu Taycan. O să-mi iau și eu unul, când bateriile o să-mi ofere o autonomie de 1000 km. Până atunci n-are rost.


    Comentariu indecis. Tu ce zici?3826
    • 260 CP din 2.4 turbo? Slab. Foarte slab, pentru gusturile mele.

      ești offtopic.

    • schimbator glossy…:)

      82
    • Faină ș-asta cu Taycan. O să-mi iau și eu unul, când bateriile o să-mi ofere o autonomie de 1000 km. Până atunci n-are rost.

      Desigur, ca rezervorul unei masini cu motor cu ardere interna iti da autonomie de 1000 de km, cum sa nu…


      Comentariu indecis. Tu ce zici?2831
    • @Sabotor: trebuie să-ți desenez ca să-nțelegi?
      P.S. N-am susținut că un motor cu ardere internă îți oferă o autonomie de 1000 km, dar e cel puțin dublă față de unul electric.
      @Vali: ROFL.

      1015
    • NOU
      #6

      @Sabotor, in cat timp alimentezi o masina cu ardere interna si in cat timp una electrica?

      174
    • @sabotor, a mea masina are autonomie la drum lung ~1000 km give or take, rezervor 72 sau 75 litri.

      91
    • @John Temple Stai asa, Tesla Model S are 600 de KM autonomie. Masinile pe benzina au 1200 de KM autonomie cel putin? Adica daca merg cum vrea sexul meu pot obtine cel putin 1200 de KM dintr-o masina pe benzina sau motorina?

      Si eu ca un tampit fac plinul la fiecare 500-600 de km.

      715
    • IonuțO: în care film porno? Nici o mașină electrică n-are o autonomie „pă bune” mai mare de 400 km. Du-te tu cu una 600 km ș-apoi vino să ne împărtășești impresiile. Că pe hârtie toate-s bombastice…ca păpușile gonflabile…reșapate.
      P.S. Viteza de croazieră 100 km/h, clima pusă pe 17 grade și radio-ul cu volumul dat la jumate. Să te „văd”. :D :D :D

      95
    • Eu zic sa mai citesti si sa te mai interesezi. Tesla 3 scoate 450km autonomie iar Model S scoate 570 “pa bune”.

      612
    • @IonutO Tesla are chiar la ei pe site un simulator de autonomienin functie de viteza si climatizare. Sa vezi cum niciuna din masinile mentionate de tine nu mai autonomiile alea cand dai drumul mai serios la climatizare si apesi pedala mai tare. Mai are rost sa mentionez ca autonomoa depinde si de pachetul de acumulatori? Cati isi permit un S P60 si cati P100? Sau Tesla 3 cu long range?

      63
    • Ionuț, autonomia aia o scoți dacă mergi exclusiv economic (să zicem 90-110 pe autostradă la viteză cât mai constantă constantă) cu o variantă long range plus (în general și cea mai scumpă). A mea, 3.0d cu rezervor de 80L, are cam 1300-1350km autonomie în condiții similare. La 130-140 km/h am cam 1100-1150km. La 200 km/h cam 650km.

      Totuși, chestia asta n-are absolut nicio importanță. Contează, de fapt, timpii de încărcare. Să presupunem că faci o pauză de 15 min la fiecare 3 ore. Dacă în alea 15 min poți încărca 250-300km pentru alte 3 ore, nici nu mai contează dacă autonomia totală e 500 sau 1000 km.

      62
    • Stefane nu stiu cum scoti tu cifrele astea. Eu am asa benzinara 1.6 aspirat (S Korea) nu conteaza ce masina 7 la suta mers ca omul normal 110-130Km/H si un drum dus intors la mare ma lasa cu rezervorul pe aproape gol(mai e ceva de un drum in Buc). Cand am mers cu 180km/h pentru purul meu amuzament imi consuma 21L/100KM-> deci clar am mai bagat o vizita la pompa. Cand am mers cu seria 3-ul unui prietenar cu 220KM/H mi-a papat 25L/100KM iar ne-a spart la consum.

      Ce am scris deasupra sunt viteze constante dus intors Bucuresti -> pana la pod unde se face plata pentru autostrada, adica da nu am scos masina aia din 220 decat cand imi sarea cate un sinucigas in fata ca sa fie clar.

      Asa, am mers in Germania cu Model3 (nasu’s car) 120KM/H viteza constanta, redus ici colo din cauza de lucrari am mers 450KM cu un plin. Incarcat 30 de minute->80% cat ne-am dezmortit copilul si mancat un “sendvis” si dupa dumnezeu cu mila ca eram aproape de destinatie.

      ? De unde scoti tu 1300 Km cu masina ta? Ce consum ai? 3%? Sau ce rezervor ai? Te rog detaliaza.

      37
    • Ionuț, scrie și în primul meu mesaj,

      3L diesel, V6, 231cp, rezervor de 80L. Consum 6l/100km la 110 km/h, 7l/100km la 135-140 km/h și ~12l/100km la 200 km/h. Ca termen de comparație, o Tesla la 200 km/h constant are cam ~150km autonomie.

      În orice caz, cum spuneam și înainte, cifrele astea-s irelevante când vorbim de mașini electrice. Contează timpul de încărcare.

      30
    • “adica da nu am scos masina aia din 220 decat cand imi sarea cate un sinucigas in fata”…

      checkmate!

      00
    • Doamne maica domnulului fata virgina dar ce v-ati mai turat pe masinile astea. Se pare ca sunt doua autonomii care cauzeaza cancer de opinie la romani.

      Dar iata ca ma bag si eu: vreau sa-mi explicati de ce conteaza cati km ai autonomie cand in majoritatea timpului circuli doar prin oras cu un foc de tabara dupa tine. Fumul de la toate cutiile alea e la fel de toxic pentru oameni, indiferent cat poti parcurge cu un sac de carbuni sau cat de curat si complet arde.

      Nu-s sustinatorul niciunei categorii, permis inca n-am (prima data imi fac de port arma ca sa ma simt in siguranta la volan) si daca ati trai in dictatura mea nici n-ati pupa permis pana la 25 de ani si limitatoarele de viteza la 90 ar fi sanctiune contraventionala.
      Asta v-am zis asa ca nu m-ati intrebat nimic.

      13
    • Aoleo mor cu Tesla deci mă bag și eu. Mai e mult până departe – vezi autonomia Tesla la 150 la oră sau la minus 20 de grade. Energia necesară să miști mașina e aproximativ la fel (ok, tesla e mai aerodinamică dar nu de două ori și motorul electric e mai eficient dar tot nu de două ori). Bateria cea mai mare la Tesla e parcă de 100kWh. Un rezervor de 80 de litri are echivalent cam 700kWh. Deci despre ce vorbim?

      25
    • @Stefan :) gata am inteles. Sincer mi se pare incredibil sa ai consum 12 la 200KM/H dar ce as putea sa zic. Asa o fi. La 180KM/H pe masina mea ar putea sa scrie la consum “cat vreau yo”, ma indoaie efectiv pe genunchi. Bine nu merg asa pentru ca am copii in masina si la vitezele astea deja simt niste senzatii nasoale pe la

      Eu sunt foarte pro masina electrica, si cred ca se poate trai cu una dar cu conditia sa ai charger acasa(la casa) sau in parcarea blocului. In rest se poate calatori cu ea foarte bine in europa, doar in Ungaria e mizerabila infrastructura pentru electrice.

      O zi faina domnilor.

      11
    • ionuto – benzina 70 de litri + gpl 50. Ce zici, ajunge la 1000 km in regim de autostrada? Eu zic ca da.(sa nu mai zic de cng, doar ca nu se doreste cng in romania)

      00
  2. Totusi s-a întâmplat ieri ceva la CSAT. S-a aprobat o mărire a bugetelor serviciilor (asa zice adevarul). Ei ii zic rectificare, dar nu cred ca le-a scazut bugetele.


    Comentariu indecis. Tu ce zici?1426
    • Deci se pare ca ora 08.00 e ora voastra de incepere a serviciului


      Comentariu apreciat.515
    • @killroy

      Stii care e parte trista? Spre deosebire de aia de la stat (din care cateva zeci de procente lucreaza intr-un fel sau altul pentru PSD) se pare ca programul postacilor PSD e foarte dur. Nici la 10-15 minute pentru cafea si o mica barfa n-au dreptul. Mai rau chiar si decat la privat. Ma duc sa vars o lacrima pentru ei.


      Comentariu apreciat.382
  3. Deci se pare ca ora 08.00 e ora voastra de incepere a serviciului

    Tu ai întârziat la lucru astazi…

    212
  4. Referitor la livratorii de mancare, tot timpul cand am comandat prin food panda am primit pachetul sigilat, in punga de hartie, de catre restaurant. Ar fi imposibil sa umble la el fara sa il rupa. Solutie simpla si eficienta, te costa in plus un abtibild pe care il poti trece tot in plata clientului, taxa ambalaj.

    171
  5. A mai fost construit de la zero și spitalul pentru copii Gomoiu, de la piata Muncii. durat sigur mai mult de 3 ani și nu cunosc sursa fondurilor (primărie, UE) dar e dat in folosinta. Lipsesc foarte multe cadre medicale dar asta e deja alta poveste.

    10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.