Știrile zilei – 24 iunie 2015

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

1. Mad Max: Galați Road

00
  2. Articolul din Catavencii e scris de unu’ proaspat dat afata de la DIGI24?

00
  3. Articolul cu Digi24 de ce nu e semnat? Doru Buscu nu aparea seara de seara la Digi24? Mai apare? O mica rafuiala?

00
    • domnu’ probabil astepata sa i se prelungeasca contractul de ‘invitat’, aia nu il mai baga in seama si da si el din coate. ca doar „coada doritorilor de glorie jurnalistică e atât de mare.”

00
  4. Arata doarte misto Instagram cu noul update.
    Feature-ul de Search & Explore functioneaza si in afara SUA, insa ai nevoie, intr-adevar, de cont iTunes de USA.

00
  5. se pare ca Atila nu a fost primul prin zona.

00
    • Stai, nu te grabi, ca după ce se traduce stirea la UDMR, o sa apara in ziarele de la Budapesta ca pe langa ADN-ul de Neanderthal, in oase s-au mai gasit urme de vopsea rosie, verde si alba… :)

00
  6. „Previous studies have shown that most people living outside sub-Saharan Africa today have about 1 to 3 percent Neanderthal DNA. But the latest study, published in the journal Nature, traced 6 to 9 percent of the Romanian man’s genome to a Neanderthal ancestor. ”
    Asta explică multe. :))

00
    • intre 6 si 9% din genomul fosilei, nu din genomul oamenilor ce traiesc azi in Romania – desi, dupa comportament, ai zice ca procentul s-a pastrat pana astazi ;)

00
    • Exact, românii au între 6-9% sînge de Neanderthal.

00
    • ar trebui refacut studiul pe oamenii care populeaza acum spatiul carpato-danubiano-pontic. Ar reiesii ca 30-40% din genom este mostenit de la stramosii Neanderthalieni,

00
  7. greu de implementat treaba cu salariile parlamentarilor, insa un lucru e cert:situatia actuala n-are cum sa functioneze; un prim pas fara pierderi ar fi injumatatirea(macar) numarului lor si triplarea salariilor
    @vali: ti-a facut reclama banciu aseara in emisiune

00
  8. nu garantez in alte parti, dar la brasov, sunt aceiasi oameni de la lansare. eventual s-au mai angajat, nu s-au dat afara. in general vorbind (tot de brasov) nu se prea dau oameni afara. da, nu se maresc des salarii, te mai sicaneaza daca faci prostii, dar se fac concedieri doar in caz de tampenii mari.

00
  9. offtopic: am observat de cateva zile ca site-ul protv este inutilizabil in sensul ca baga 2, 3 chiar si 4 reclame intr-un clip de 2-3 minute.
    Ex: https://stirileprotv.ro/stiri/evaluare-nationala-2015/evaluare-nationala-2015-subiecte-si-barem-matematica-cand-vor-fi-afisate-rezultatele-finale.html – chiar vroiam sa vad stirea, si pe langa reclame mai au si un fel de banner activ care rastoarna 1/2 din pagina(nu stiu cum se numeste). Practic site-ul e fucked, de ce?

00
  10. Consider naiva propunerea lui Tudor Galos.