Știrile zilei – 21 octombrie 2019

  1. Lac . Mov . Verde . Coarne . Soare . Brunetă . Roșcată . Blondă . Pisic . Plajă . Blondă . Piață
  2. România pitorească
  3. Noua propunere pentru taxa pe mașini poluante în București
  4. În misiune, dar fără pasager, a omorât un om
  5. Apele se curăță cu Waste Shark

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

74 comentarii

  1. Rechinul ala de jucarie pare capabil de o ineficienta terifianta.

    00
    • Dezvolta, te rog ideea.

      00
    • e campanie de imagine, boss…

      00
    • La 20k+ euro, cineva trebuie sa l controleze de la distanta (nu tu AI sa l lasi pe lac sa facă treaba singurel) plus pare foarte ineficient modul în care aduna plasticele, trebuie sa treacă peste ele, nu are un fel de pompa de vacum sa le ‘absoarbă’. În schimb am citit ca ar culege și microplasticele.

      00
  2. 2. Încă o dată mi se confirmă faptul că 40% dintre români ar trebui eutanasiați.
    4. Imbecilul care nu s-a asigurat la ieșirea de pe drumul lateral a murit. Măcar a făcut și el o faptă bună în viața lui.
    6. Gunoiul uman numit Merkel ar trebui ars.
    7. Eutanasiere dureroasă, cu familii cu tot.

    00
  3. Eu sper sa se aprobe proiectul oxigenului lui firea. Abia astept sa muim toti bucurestenii cand vor trebui sa traverseze toate orasele/comunele pentru a ajunge la castelul bran sau in italia. Uuuuu, sa vezi ce de mui se vor da acum

    00
    • Da’ de ce ti se pare tie ca bucureștenii nu plătesc taxa?

      Da’ de ce ti se pare tie ca accesul cu masina in centru e un drept? Ai transport in comun.

      După ce imi faci centura la tine in comuna, sa mor io daca vreau s-o iau prin centru in drum spre Italia.

      00
    • 1. bucurestenii nu vor plati taxa, idem institutiile publice apartinatoarea de bucuresti
      2. a zis cineva ca este un drept? transport in comun in bucuresti? haide, lasa glumele, e luni
      3. dupa ce imi faci centura la tine in bucuresti, pui la punct transportul in comun, scoti masinile stationate contraventional(ca unele devin cazuri penale in caz de accident cu deces gen treceri de pitetoni) pe toate stradutele, imi oferi parcare la marginea orasului atunci sa mai vorbim. Pana atunci nu este decat o taxa, ce, ti se pare ca poti ajunge de la marginea capitalei in centru cu un autobus dupa ce ti-ai lasat masina parcata intr-o parcare cu bariera si camere video de supraveghere? Haide sa nu ne mai invartim in jurul cozii. Dupa cum am zis, sa dea domnul sa treci prin oradea si sa fie instaurata taxa deoarece vei lua o muie imensa! o parte din centura nu este a cnair-ului ci a orasului si tot treci prin oras.
      PS: vezi ca vinieta firei se aplica pe tot teritoriul bucurestiului, inclusiv centuri!

      00
    • E pentru toate masinile, indiferent de locul unde sunt inmatriculate.

      00
    • Stai linistit aline ca pana la urma daca se va adopta pe bucuresteni va trebui sa ii scuteasca de plata acestei taxe. Crezi ca psd-ul renunta la electorat? Nu sunt atat de prosti. Dar ideea ramane aceeasi, intri in bucuresti(1 metru) si platesti taxa… asa ca da, abia astept sa adopte aceeasi masura toata localitatile din romania si atunci sa vezi muie pentru bucuresteni. Dar hei, sa nu cumva sa iesiti in strada bucurestenilor ca va ingheata oole!

      00
    • @verdenpom taxa in noua forma este si pentru bucuresteni. Eu vad taxa asta ca pe un mod de a descuraja cumpararea de masini vechi care de cele mai multe ori nu sunt intretinute. Pentru euro 3 si 4 o taxa de 700 lei respectiv 500 lei pe an sau 5 lei pe zi nu mi se pare exagerata. Din partea mea pot sa implementeze o taxa similara in toate orasele cu un nivel ridicat de poluare.

      00
    • DN1 nu tine de comarnic

      00
    • Rumbu, io nu-s din bucuresti. Anul asta veneam dinspre pitesti si mergeam spre constanta. Crezi ca n-as fi vrut sa aiba si bukale o centura decenta sa nu mai fiu nevoit sa tai bucurestiul in doua? Daca Firea vrea sa ne taxeze hai sa ofere si o alternativa. Transportul in comun e inutil pt cei care doar tranziteaza orasul ala. Iar Verdenpom… sta in Oradea, centura are destula de oferit tuturor care sunt in tranzit acolo.

      00
    • gc – nu are nici o treaba cu descurajarea… descurajarea ar fi altceva, pui la punct parcari la zona limitrofa a orasului, pui la punct transport in comun… momentan este doar un impozit. Dar dupa cum ziceam, sa punem taxa pe toate localitatile din romania. Deh, de ce nu?

      00
    • ovi – pai la bucuresti nu se taxeaza doar centrul ci acces in tot orasul! Adica inclusiv pe centura chiar daca ar fi pusa la punct cu 10 benzi pe sens. Asa ca da, de ce sa nu puna si oradea o taxa de genul? Totusi o parte din centura trece tot prin oras. Si apoi sa mai puna inca o taxa salonta, arad, timisoara, satu mare, carei, valea lui mihai etc. Abia astept sa vii vad pe bucuresteni cum se vor plange de taxe dar nu cred ca se va concretiza nimic, masa electorala este prea mare pentru a amesteca in căcat

      00
    • 1) Bucurestenii platesc taxa.
      2) Transportul in comun in contextul accesului din afara zonei centrale in cea centrala este decent.
      3) Poti ocoli zona centrala care este supusa taxarii (mai exact interiorul inelului semicentral). Daca ai treaba in inelul semicentral, platesti.

      Pe scurt, daca esti tranzit, oricum trebuie sa fii masochist sa o iei prin centru.

      00
    • rumbu – mai reciteste modificarea, ACCESUL IN BUCURESTI, nu accesul in centru. Ai intrat 1 cm in bucuresti? Platesti!

      00
    • mai bine te muiesti tu singur

      00
    • repetati dupa mine: traficul din bucuresti nu este sursa poluarii cu particule de plumb fiindca 1. prin bucuresti nu circula intens masini la 1 noaptea cand se inregistreaza cele mai mari valori al PM, duble fata de valorile zilei si 2. in zilele in care ploua aerul este curat, cu tot traficul produs de ploaie, asa ca tot CET-urile si arderea deseurilor (importate ;) ) sunt problema, cu taxa asta, fara ea, tot vom avea plamanii plini cu plumb

      00
    • @pizzi – korek, oricum taxa nu are drept scop reducerea poluarii ci reducerea pe cat posibil a traficului si strangerea unor bani in plus la buget.

      Si daca mai zici mult de plumb, se pravale Bacovia peste mine.

      00
    • Daca toate masinile sub E 5, ma rog vor fi unii, nu putini, care vor plati (eu sunt unul dintre ei, am E4) vor ocoli acel inel, cei din cartierele/zonele adiacente vor fi poluati la greu. sa nu spun de aglomeratie. Parca nu erau destul de aglomerate Vacaresti, M Bravu, St cel Mare, Viilor-Trafic greu s.a.m.d.
      Intr-adevar este un impozit local in plus. Va reduce traficul in centru, OK, dar in rest va fi nebunie si poluare ,,la dublu” fata de prezent.

      00
    • pai-mei – nici tu nu ai citit. Taxa se va aplica pe TOATA suprafata capitalei nu doar in centru… Stai in fundulea si ai drum pana la aeroport? Bam platesti taxa deoarece treci pe centura ocolitoare a bucurestiurui care ghici ce? Apartine de bucuresti…

      00
    • @verde.. : ai dreptate.
      Am pus mai sus proiectul de hotarare , pentru informarea noastra

      00
    • adica vreti sa ziceti ca ursuletul ala din 92 nu este vehicol istoric? plus ca nu are maneta de semnalizare, deci este adaptat persoanleor cu dizabilitati.

      00
  4. taxa pe poluare a lui firea e, de fapt, o taxă ca toate din românia, menită doar să finanțeze statul, nu să rezolve o problemă (poluarea și aglomerația, în cazul de față). dacă ar fi pasionată de problemele adevărate, firea ar fi trebuit să
    1. să dezvolte un sistem de transport public decent,
    2. să interzică gradual mașinile poluante.

    așa, în actuala variantă, ce urmărește firea sunt doar alți bani pentru prăduială, nu să facă ceva cu ei.

    (nu mai ating alte probleme: aceea că taxarea e regresivă: cu cât ești mai sărac cu atât plătești mai mult, sau că nu e taxată poluarea, ci doar posesia, de vreme ce unul cu euro 5 ce face 100 de drumuri lunare prin oraș nu plătește nimic, în timp ce unul cu euro 3 ce face 3 drumuri pe lună plătește cât încape.)

    00
    • Foarte corecta observatia.

      00
    • E ok asa regresiva, nu trebuie sa aglomereze Bucurestiul toti saracii.

      00
    • @radu, vezi că standardele de sărăcie se modifică încontinuu și te poți trezi și tu sub linie fără problemă.

      00
    • Pot ajunge sub linie din accident, daca fac ceva nasol si ajung la parnaie de exemplu, ca in rest, daca aia care au venituri in top 10% ajung sub linie doar pentru ca se modifica standardul treaba e groasa pentru toata lumea.
      Dar divagam.
      Masinile euro 4 au peste 10 ani, nu trebuie permise toate gioarsele in Bucuresti doar pentru ca.

      00
    • se pare că nu înțelegi. problema la tine e disprețul care-ți iese prin toți porii, asezonat cu o gravă neînțelegere a lumii.

      în rest, a fi printre primii 10% din românia presupune să ai venituri mai mari de 2742 de lei pe membru de familie. altfel spus, nu-i niciun fâs.

      00
    • @Radu – nu stiu daca trollezi sau nu, dar ca idee, ca parte a grupului „privilegiat” al celor 10% (asta ca sa nu sari cu replica aia stupida cu strugurii acri), te invit sa imi iei iepurasul.
      Plm… pe tine te separa de taranii aia care aveau ciuda pe familia careia i se construia casa de catre voluntari, doar norocul de a castiga mai bine ca ei.

      00
    • Zarax, relax, si daca tot vorbim de separat, vezi ca ai o virgula care separa subiectul de predicat.
      berenger dispretul meu nu e o problema, e asumat, sunt impacat cu el, chiar imi place :)

      Si acum, daca puteti lasa 5 minute furcile jos, multumesc frumos, sa vedem argumentul de la care am pornit: taxa e regresiva, adica afecteaza saracii, deci nu e buna – e stupid acest argument, cu alte cuvinte aia saraci care-si permit doar rable nu trebuie fortati sa renunte la ele pentru ca sunt saraci deci din solidaritate sa suferim toti. Merge si la cauciucuri argumentul asta? Sau la frane? Unde ne oprim?

      00
    • se vede că-ți place disprețul pe care ți-l asumi. ești doar încă unul din ăia care cred că banii rezolvă absolut totul, inclusiv te umple de calități. îți pun un secret: nu se întâmplă asta. un arogant cu bani e doar atât, un arogant cu bani. a fi om presupune cu totul altceva.

      în rest, de la problema că taxa e regresivă, ce e greșit în primul rând la tine e tocmai abordarea: „dă-i dracului de nenorociți, că e săraci și put, să nu mă încurce pe mine, marele boss, prin oraș”

      00
    • @Radu – apropo, ca mi-am adus aminte. Fiind vorba de bani. Trebuie sa stii si sa economisesti. Lasand la o parte faptul ca o masina nu e o investitie, ci doar o sursa de cheltuieli, cea mai economica decizie e sa tragi de masina pe care o ai cat mai mult. O intretii corect si scapi de ea doar in momentul in care apare un cost al reparatiei mai mare ca cel al masinii (dauna totala adica).
      Ai fi surprins cat te tine o masina (chiar si Logan), intretinuta corect.
      Faptul ca am o masina de 15 ani nu inseamna neaparat ca sunt rupt in cur, ci si ca nu dau banii pe chestii inutile.

      00
    • >>a fi om presupune cu totul altceva

      Exact, presupune sa nu umbli cu rabla nesigura si poluanta printre alti oameni :)
      Observ ca inca sunteti prea ocupati sa dati in mine cu manie proletara deci nu reusiti sa discutati argumentele.

      00
    • observ că n-ai citit încă fraza asta din postarea mea sub care comentăm:

      „2. să interzică gradual mașinile poluante.”

      și nu e mânie proletară, ci e logică și ayn rand (care poate fi numită oricum, dar nu apărătoare a proletarilor): un om = un om. nu am nicio problemă cu ce spui tu, dar da, am o problemă cum spui ceea ce spui. și nu, dacă vorbim de reducerea poluării și a aglomerației, soluția nu e doar ca săracii să dispară de pe șosele ca tu să te poți plimba în liniște în mașina ta luxoasă, ci și tu să-ți pui șezutul pe un scaun de autobuz, alături de ăla care căștigă de 10 ori mai puțin ca tine.

      00
  5. in misiune sau nu, cu sau fara pasager, a fost lovit de un autovehicul CARE IESEA DE PE UN DRUM LATERAL. neacordare de prioritate, spp-istul ala este victima in acest caz si mortul chiar este de vina.

    00
  6. Care-i faza cu SPP-ul? Ala a iesit de pe un drum secundar, fara sa se asigure si a fost izbit de masina SPP-ulu, care circula pe drum cu prioritate. Ai pus titlu, fix ca aia de pe sport.ro. Am crezut ca masina SPP-ului a patruns in vreo intersectie fara sa acorde prioritate si a omorat un om.

    00
    • Aham, localitate. Crezi ca sepepistul avea 49 km/h de s-a ajuns la deces?

      00
    • De multe ori, la atribuirea vinei la accidente cu neacordare de prioritate, e irelevanta viteza celui care circula pe drumul cu prioritate.

      00
    • Doru aham, asta crezi tu. Vezi ca exista expertize criminalistice. Te-au depistat cu 200 km/h in localitate pe limita de 50? Scuza-ma dar cea mai mare parte a vinei o vei avea tot tu cel cu 200 km/h… dar deh, pentru asa ceva va trebui mers in instante(mai multe nu una)

      00
    • Vali nu a spus ca e vinovat SPP-istul, ci ca e ciudat ca e in misiune fara a duce vreun demnitar cu el. SPP-ul are misiuni de paza si protectie, daca era singur in masina ce proteja?

      00
    • Era in misiune. Nu este vina lui. Ordinele se executa, nu se discuta. Nu te duci si ii spui superiorului, „Sa traiti, eu nu consider asta ca fiind o misiune, o sa merg mai incet.”

      https://evz.ro/accident-mortal-masina-din-coloana-spp-spulberata-exclusiv-evz.html

      Un nene, de 73 de ani, a iesit fara sa se asigure. Daca impactul a fost lateral, chiar si la 50 km/h poate fi fatal.

      00
    • Poate mergea sa ia un demnitar dintr-o anumita zona, s-a dus un gigel cu spp-ul sa isi vada neamurile, s-a stricat masina, au trimis alta. Scenarii sunt destule.

      00
    • accidentele pe drumul catre si dinspre locul de munca sunt considerate accidente de munca, cf legii

      00
  7. „Tot pe platoul Bucegilor se afla şi Babele. Acolo există un gard care împrejmuieşte stâncile, dar se întâmplă des că turiştii să treacă de el.”

    Normal. E prea mare nesimtirea. Acolo un sniper ar fi bun. Ai trecut de gard? Mori, tu-ti gatu matii de jeg.

    00
    • In August am urcat la Om, din Piatra Arsa. La Babele am facut un popas si la dus si la intors. Puhoi de oameni veniti cu masinile pana in Piatra Arsa sau cu telecabina din Busteni. E ok, nu asta ar fi problema, vor si ei la aer curat. Toate ,,pietrele” din zona erau escaladate de adulti/tineri/copii (poze etc.). C
      Ce vreau sa spun : erau patru jandarmi montani in zona ce stateau la palavre cu un grup de turisti. Vedeau ce se intampla si cum panourile ce atentioneaza cu interdictia si amenda, sunt ignorate. Intra-adevar,erau extrem de putini, dar unul la Sfinx si ceilalti la Babe, ar fi rezolvat situatia. Erau oameni ,,normali” nu interlopi, cred ca ar fi inteles daca jandarmii se implicau.

      00
  8. mergea frumos un sistem cu camere video care să detecteze mașina când intră/iese din centru, după număr afli vin-ul, după vin afli modelul mașinii și câte noxe produce și în funcție de astea trimiți factură acasă la proprietar, așa e făcută doar să fie

    00
    • Dar daca am un E2 cu itp-ul trecut pe bune si ma duc la cineva in vizita, las masina in parcare privata timp de o saptamana iar apoi iar trec pe langa camera aia… Cam cat voi fi taxat? Teoretic as fi putut sa fac si 300 km in saptamana aia, practic am facut 2 km. Deci cum e mai bine?

      00
    • nu-ți lași mașina într-o parcare fix în centrul orașului o săptămână, dacă ai sta în zona aia ai putea fi taxat diferit, sunt orașe în care funcționează sisteme de genul, numa la noi nu o să funcționeze și trebuie să reinventăm roata să o facem mai rotundă

      00
  9. 3. Cat de așteaptă doamna WiFirea sa se reducă poluarea prin implementarea acestei măsuri?
    Bogdan Glavan are dreptate
    https://m.facebook.com/bogdan.glavan/posts/10214954509277847
    Intr-adevar valoarea taxei anuale este apropiată de valoarea subvenției la căldură pe un an…

    00
  10. 5. No limit autobahn este ceva minunat. Azi dimineața, casa-aeroport Frankfurt 1 ora și 10 min, 154 km.

    00
    • Logan 0,9?!

      00
    • Nu-i nici o minune, alea sunt capcane pentru naivi, adica portiuni de 10km fara limita, iar dupa portiune politia pandeste ca sa dea amenzi.
      In felul asta guvernul german scoate mai multi bani din amenzi decat ar scoate din vignete.

      00
    • ,,iar dupa portiune politia pandeste ca sa dea amenzi”
      Sau nu. Radare fixe, pe autostradă, se pun în/înainte de zone periculoase, care au diferite limite de viteză. Dacă traficul este aerisit, poliția în mișcare nu are nici măcar o treabă cu viteza cu care se merge, atîta timp cît nu-i arzi cu farurile vopseaua de pe portbagaj ăluia din fața ta.
      Să-ți spun că pe limită 130, m-a ajuns poliția din urmă, eu avînd 150 și cînd au trecut pe lîngă mine, polițaiul din dreapta mi-a complimentat mașina? :D

      00
    • @Xxx – din timpul dat de baiat, viteza medie ar fi undeva la 132 km/h. Chiar si logan 0,9 prinde teoretic 170 km/h, in pofida a ceea ce cred haterii.

      @Zodrac – apropo de asta, timpul dat de tine e chiar mare. Asa ceva obtii si pe o autostrada normala cu limita de viteza.

      00
    • Daca baga limita pe Autobahn cine dracu’ mai cumpara masini mai puternice de 150CP? Deja vanzarile de masini scad si teama de restrictii de poluare nu ajuta nici ea. Se duce in cap jumate din industria germana.

      00
    • @Zarax – ai avea dreptate daca cei 154 KM ar insemna doar autostrada. Doar ca am vreo 30 de drum national, intrare + iesire.

      00
  11. Nu era cumva ca Chrome nu mai lasa paginile sa ruleze video automat? Cacatii de la ProTV fenteaza de fiecare data…

    00
    • Tizule eu ma gandeam de fapt ca openload nu mai merge pe chrome, avast browser (netu -stiti si voi -se vede mai prost, iar la rapid video nu poti vedea filmele la 1,25 sau 1,5 viteza), ci doar pe opera, vivaldi sau brave, unde oricum m-am „mutat” pentru ad-block-uri; in special opera, cu VPN-ul fixat pe Asia ori pe Americas…

      00
  12. La Iasi, capitala culturala a curului, primaria a dat aprobare de construire a 2 blocuri turn peste 1 parc din Tatarasi. deci se poate.

    00
  13. Zoso, ti-a scapat o stire: Fiscul angajează doar şefi

    digi24.ro/stiri/actualitate/sindicat-fiscul-angajeaza-doar-sefi-posturile-de-salariati-ramanand-in-continuare-neocupate-1203884

    00
  14. „“Nu știam”? Bici sau eutanasie?” – stirea aia cu Sfinxul este praf si atat. deja ma gandeam ca te-ai iritat de la ceva nasol, se incarca greu pagina dar am vazut numele la link si mi-au venit 2 imagini in fata: 2 putoi cu spray-uri care au decorat in stil LGBT Sfinxul si alta in care aia 2 zburau de pe o stanca „din greseala” dupa ce au facut aia. cand am citit ca de fapt aia vor sa imprejmuiasca zona cu ceva pentru ca de 30 de ani se intampla acelasi lucru m-am calmat. in articol zice ca sunt oameni care se duc si la babe, eu de cate ori am fost acolo nu am vazut pe absolut nimeni sa incerce sa urce la babe, pe Sfinx am vazut si eu

    la partea de poluare e discutabila chestia, e nevoie de masini mai noi dar daca ne uitam cine a participat la discutii deja devine amuzanta situatia: cativa de la importatori/vanzatori de masini – erau prosti sa nu forteze innoirea parcului auto. apoi are dreptate omul de mai sus ca se taxeaza POSESIA si nu POLUAREA, care e diferenta de poluare in euro4 si euro5? dar intre euro4 si euro6. daca ne uitam strict la cifre e o diferenta de 20-30% intre Euro4 si Euro5 (diesel/benzina), asa ca daca un Euro4 merge 10km produce maxim aceeasi poluare cu un Euro 5 care merge 15km, iar diferenta de bani se duce strict in buzunarele importatorilor de masini. proiect cu dedicatie facut sub imagine ECO

    de aici: https://www.rac.co.uk/drive/advice/emissions/euro-emissions-standards/

    benzina
    euro 5
    CO: 1.0g/km
    THC: 0.10g/km
    NMHC: 0.068g/km
    NOx: 0.06g/km
    PM: 0.005g/km (direct injection only)

    benzina
    euro 4
    CO: 1.0g/km
    THC: 0.10g/km
    NOx: 0.08g/km

    >>>>>>>>>>>>>>>

    diesel
    euro 5
    CO: 0.50g/km
    HC + NOx: 0.23g/km
    NOx: 0.18g/km
    PM: 0.005g/km
    PN [#/km]: 6.0×10 ^11/km

    diesel
    euro 4
    CO: 0.50g/km
    HC + NOx: 0.30g/km
    NOx: 0.25g/km
    PM: 0.025g/km

    o sa fie nasol pentru ca toate imitatiile de orase o sa dea legi similare si se ajunge ca la un drum oradea-constanta sa platesti din cauza lipsei centurilor in vreo 5-6 orase taxe de poluare de care nici nu stii.

    ps. am totusi o scama cand ma gandesc la firea si la cele 440 mii de masini Euro4, nu cred ca risca sa supere atata cantitate de votanti in momentul asta

    00
  15. 7. bici, bici, și iar bici. după aia, se duce cineva la ei acasă, le escaladează casa, își face selfie, scrijelește și desenează pe ea ”Maria și Ion= love”, de mai multe ori.

    00
  16. Firea strange bani, nu o doare pe ea de poluare. Si sper ca asa mai scade si numarul de masini, ca alta solutie nu are pentru aglomeratie.

    Degeaba nelimitată, daca civilizatia rutiera a scazut drastic. Plus limite cam peste tot, sau zone in lucru. Rar mai gasesti locuri unde sa poti atinge 300 fara sa ai emotii (minim 2-3 km in fata liberi, minim 3 benzi, din care doua libere). Altfel nu ma incumet peste 160-180.

    00
  17. Cum rezolva Politia, Politia Rutiera, Politia Locala, ANPC etc. sesizarile si reclamatiile: alo, domnu’ X-ulescu? Sa traiti. Vedeti ca v-a facut unu’ Y-escu o reclamatie la noi, si stiti, ca acum cu legile astea de la UE trebuie sa dam curs. Va rugam frumos, rezolvati si dvs. pana saptamana viitoare, ca pe 30 venim la locatie. Asa, sa traiti, ca sa ii raspundem fraierului ca nu se confirma.

    00
  18. Are desktopul ala un pret de zici ca e nou. Pretul e undeva pe la ~6000 cu monitor.
    Cu aproximativ aceleasi cerinte, fac un desktop NOU pe la 6000, fara monitor. E exagerat pretul.

    00
    • Conceptul de devalorizare e mai greu de inteles uneori. Daca e IT-ist ar trebui sa stie cat de repede evolueaza tehnologia iar ce e nou azi, devine uzat moral maine.

      00
    • 2 chestii amuzante la produsul ala, omul e fair la preturi inainte (achizitie) si preturi acum, doar ca nu le spune si la ceilalti ca produsele lui EOL (end of life) nu prea se mai gasesc asa ca preturile sunt mari sau au ramas neschimbate ca oricum nu mai cumpara nimeni asa ceva. ma uitam la sistem ca am acelasi procesor, dar totul acolo e invechit placa de baza buna dar bazata pe z370 vs z390 care duce si generatia 9xxx, ssd tehnologie veche, dupa ce am trecut pe m2 s-a schimbat tot ca viteze. are si componente super faine sursa, video, tast/mouse/carcasa/ram. hdd-ul ala de 2 tb

      a 2a este cum naibii ajuta ca este „Sistemul a fost ansamblat în totalitate de mine cu cea mai mare atenție (Specialist IT)” :))) ce studii se fac sa ajungi asa ceva?

      ps. asteptam si un apple asamblat profesional :D

      00
  19. Legat de „Romania pitoreasca” : cacanar esti , de cacat ai parte in viata.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube