Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

13 comentarii

  1. Black friday e ca Mos Craciun, e misto sa-l astepti , sa-ti doresti ceva special , sa vezi daca ti-a adus, dar daca in final tot mai crezi in el ceva este in neregula.

    00
  2. facem o pensiune sau un hotel, ce rost mai are sa aruncam banii si pe un put cu hidrofor sau macar pe niste rezervoare de plastic de cateva tone?

    00
  3. altex are multe roti lipsa. am comandat ceva si pentru ca nu imi arata data de livrare estimata am sunat la ei. am aflat ca „maxim 2 saptamani”. cer anulare comanda – asta la 10 minute dupa plasarea comenzii – si imi spune ca nu se poate, ca ei au un flux si ca sa o refuz cand vine curierul. zis si facut. cu plata nu au fost problema ca era la livrare.

    00
    • de-asta e bine ca orice comanda din .ro sa fie facuta exclusiv cu plata la livrare

      1-2 tepe si invata lumea ca nu le dai banii inainte daca vrei sa ai produsul rapid

      00
  4. Faza misto la altex. Scrie pe site retur gratuit in 14 zile si ca poti returna si in magazin produsul comandat online. In magazin nu-ti dau banii inapoi si pe transport, trebuie sa faci cerere pe site, sa vina un curier sa ridice produsul ca sa primesti toti banii platiti. Smart.

    00
  5. La Altex am cumparat io ceva (in magazin) si am intrebat care e politica lor visavis de retur, ca ma gandeam ca nu e ca la emag. Era un produs pe care il luam cadou si voiam sa poata sa fie returnat in caz ca nu ii place sarbatoritului. Replica consultantului a fost ‘nu ar fi frumos sa returneze cadoul’.

    00
  6. Boss, în uk nu au taxe bancare

    00
  7. Am avut probleme și cu Altex și cu eMAG.
    Pe Altex i-am amenințat cu protecția consumatorului și s-a rezolvat. Săptămâna trecută am sunat la ei pt o alta problema, am așteptat sa fiu preluat 64 de minute 😁😁😁.
    Cu eMAG am avut mai multe, unele au fost rezolvate cu protecția consumatorului, unxe am primit ceva voucher sa facem o ‘amiabilă’, dar săptămâna aceasta am fost surprins sa își asume greșeală și sa suporte o diferență de 500 de lei pt un laptop – s-a comandat un laptop cu I7, venit cu I5 și au fost de acord sa se schimbe cu un alt produs pe cheltuiala lor.

    00
  8. Referitor la punctul 4, patesc cam acelasi lucru acum cu eMagul. Am sa-ti trimit un mail tie si lui Radu cu problema mea, daca vrei sa-l publici. Stiu ca e un pic complicat ca sunteti parteneri cu ei, dar macar sa-mi zici daca sunt eu retard sau nu.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube