Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

8 comentarii

  1. Ce sarcastici is astia de la ProTv cu metroul.

    00
  2. Licitația pentru studiul de fezabilitate al metroului ăla a apărut acum vreo patru ani…
    „În 15 ani, aici va fi stația ta de metrou” :(

    00
  3. Articolul despre UBER merită citit, mai ales de către cei care nu se pricep la economie. Altfel, orice specialist ar fi putut anticipa situaţia, încă de acum 2-3 ani. E pînă la urmă un fel de balon: cu cît e mai umflat, cu atît pocneşte mai tare.

    00
  4. „end goal”-ul lui Uber nu e ca sa fie o companie de taxi, nici ca utilizatorii sa faca bani conducand pe altii. Asta se vede clar, ca toata lumea plange pentru tarifele mizerabile.

    Uber are nevoie acum de „big data”, de rute, de tipuri de masini, de user behaviour, etc.

    Phase 2 pentru Uber e sa schimbe soferii cu self-driving cars si sa optimizeze o ruta de la A -> B la maxim incat sa fie cel mai ieftin. Chiar mai ieftin decat daca noi am merge cu masinile proprii.

    Pentru asta e nevoie de multi multi bani si n-o sa fie niciodata profitabila pe modelul respectiv, Uber stie asta.

    00
    • BOSSS esti pe legale? Ce self driving aberezi tu acolo??Macare fa-ne si pe noi astia mai prostovani sa intelegm

      00
  5. o intrebare, nu vreau sa para impertinenta. colegu’ Arhi inchide cumva pravalia? ca blogul de o vreme e ca un hypermarket in Coreea de Nord. pe ici pe colo mai apre cate o postare scurta, fortata si cam atat. nu de alta, dar „are condei” si ar fi pacat.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.