8 comentarii

  1. Ce sarcastici is astia de la ProTv cu metroul.

    Thumb up 7 Thumb down 0
  2. Licitația pentru studiul de fezabilitate al metroului ăla a apărut acum vreo patru ani…
    “În 15 ani, aici va fi stația ta de metrou” :(

    Thumb up 7 Thumb down 0
  3. Articolul despre UBER merită citit, mai ales de către cei care nu se pricep la economie. Altfel, orice specialist ar fi putut anticipa situaţia, încă de acum 2-3 ani. E pînă la urmă un fel de balon: cu cît e mai umflat, cu atît pocneşte mai tare.

    Thumb up 2 Thumb down 3
  4. “end goal”-ul lui Uber nu e ca sa fie o companie de taxi, nici ca utilizatorii sa faca bani conducand pe altii. Asta se vede clar, ca toata lumea plange pentru tarifele mizerabile.

    Uber are nevoie acum de “big data”, de rute, de tipuri de masini, de user behaviour, etc.

    Phase 2 pentru Uber e sa schimbe soferii cu self-driving cars si sa optimizeze o ruta de la A -> B la maxim incat sa fie cel mai ieftin. Chiar mai ieftin decat daca noi am merge cu masinile proprii.

    Pentru asta e nevoie de multi multi bani si n-o sa fie niciodata profitabila pe modelul respectiv, Uber stie asta.

    Thumb up 5 Thumb down 4
    • BOSSS esti pe legale? Ce self driving aberezi tu acolo??Macare fa-ne si pe noi astia mai prostovani sa intelegm

      Thumb up 1 Thumb down 4
  5. o intrebare, nu vreau sa para impertinenta. colegu’ Arhi inchide cumva pravalia? ca blogul de o vreme e ca un hypermarket in Coreea de Nord. pe ici pe colo mai apre cate o postare scurta, fortata si cam atat. nu de alta, dar “are condei” si ar fi pacat.

    Thumb up 5 Thumb down 1

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.