Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

18 comentarii

  1. Mandruta s-a uitat prea mult la Air Crash Investigation si Seconds from Disaster. Ca si mine de alfel :) . Si eu sunt cam de aceeasi parere ca ceva foarte rapid s-a intamplat dar totusi urme trebuie sa gaseasca. Nu se poate dezintegra in bucati atat de mici incat sa nu-l mai gaseasca. Vom vedea cand il vor gasi iar rezultatul anchetei poate dura de la o luna pana la ani sau chiar zeci de ani.

    00
  2. Teoria lui Mandruta are o problema. În cazul dezintegrarii la acea viteza ar fi trebuit să se gaseasca multe fragmente în zona în care a dispărut.
    Pentru cei interesați, dezbaterile pe marginea subiectului(mii de posturi) https://www.airliners.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=569471#menu27

    In rest, Ponta președinte, din păcate.

    00
  3. nenea Mandruta….e nou tip de specialist :)…explica foarte bine…aproape tot….mai putin aia cu telefonale mobile care inca suna :D

    00
  4. Mai ai un punct acolo, ce este?

    00
  5. @vali petcu. Stiu ca e si pilot dar nu orice pilot se documenteaza mai mult decat prevede „legea” sa zic asa. El pare sa aiba o parere gen emisiunile amintite de mine mai sus. Oricum pana nu se gasesc ramasitele sau chiar avionul intreg aterizat pe undeva datul cu parerea e asa sa umplem serverele.

    00
  6. In legatura cu salarizarea, romanul simte nevoia sa tina bani multi la el, chiar daca nu sunt ai lui. Cunosc patroni care se considera bogati, dar daca ar plati toate salariile ar da toti banii din casa.

    00
  7. Daca platim taxa aia de 3 euro primim mai multe stiri ?

    00
  8. Poate mandruta explica „dezintegrarea” cutiei negre si faptul ca nu mai emite. Ca doar de aia a fost creata, sa nu functioneze in caz de dezastru nu?

    00
  9. https://en.wikipedia.org/wiki/Flight_data_recorder

    They are designed to emit an underwater locator beacon for up to 30 days and can operate immersed to a depth of up to 6,000 meters (20,000 ft).

    00
  10. aruncatul cu parerea sport national. vom vedea cauzele la finalul investigatiilor (whenever that will be) . clar mandruta e poate mai documentat decat multi dintre noi in acest domeniu, dar isi da si el seama ca doar speculeaza doar ca sa mai ia niste clicks in plus, vorbeste de poamana la momentul de fata.

    00
  11. Mandruta ala ne umple de mandrie! cam ca nea Gica de la scularie care e expert la pila dar isi da cu parerea despre cum au rezolvat inginerii de la F35 decolarea pe verticala. Partea proasta e ca sunt suficienti de multi prosti care sa ii dea apa la moara.

    00
  12. As vrea sa vad un demers Antena 3, care sa explice cum 12 tari nu gasesc un avion, spre deosebire de noi care ne-am lamentat maxim pt 6 ore in munti.
    Culmea, presa zice ca le suna telefoanele, ceea ce, daca este real, devine trist.

    00
  13. faptul ca mandruta e pilot nu zice multe. dansul probabil este pilot privat (PPL) si nu pilot comercial. insa treaca de la mine, sa zicem ca e pilot comercial, tot nu e instruit in astfel de subiecte. in afara de aerodinamica de baza, cursul de pilotaj nu contine mecanica sau alte chestii de specialitate. daca e inginer aeronautic, mai vorbim, pana atunci discutam pareri…

    00
  14. Mândruță e pilot pe avioane mici, fără cutie neagră. Nici măcar nu s-a documentat înainte să scrie bazaconiile alea. Un bullshit tehnic de la început și până la sfârșit.

    00
  15. Cam așa stă treaba cu Mândruță:

    „Articolele populare sunt ălea în care tratezi un subiect important al zilei, în legătură cu care toţi proştii au o opinie şi vor să şi-o exprime. Şi îţi exprimi o opinie care e fix inversul opiniei majoritare. De obicei la orice chestie taberele se împart în 40% 60%. Scrii opinia de 40%. Ăia o să intre şi o să dea share, că se simt minoritari şi se mândresc cu faptul că sunt într-o minoritate şi ăilalţi 60% o să intre să se contrarieze, pentru că prostul are nevoie de motive să fie contrariat. E o reţetă aşa de simplă. A, şi scrii textul pe puncte clare, 1 2 3 4 5. Prostul va simţi că dacă e listuţă e mai uşor de citit, altfel nu se încumetă la mai mult de 1000 de caractere. De-aia TNR au 1000 de caractere. Că publicul e idiot. Dar poţi să păcăleşti idiotul cu listuţe. Şi spărgând textul cu poze. Ca să nu-l doară creierul de la citit prea mult.

    Până la urmă un text nu e popular decât dacă e citit de foarte mulţi idioţi. Nu există texte populare doar la oameni deştepţi. Sunt atât de puţini încât nici dacă ar citi TOŢI din ţară nu ar fi un articol popular.”

    Scuze că dau copy paste de la radu ( piticigratis ), dar mai citesc și blogării noi și poate nu știu acest mic secret ;-)

    00
  16. Acum că avionul a ajuns conform informaţiilor militare la circa 1000 de mile de ruta normală, îl aşteptăm pe Lucian Mândruță să ne mai spună cum e cu aripa aia belită în vârf care a dus la prăbuşirea subită a aparatului. Nu de alta, dar Mândruță are licenţă de pilot pe scutere din alea de agrement, iar ăla e ditamai Rolls Royce-ul, deci clar are experienţă.

    Iar pentru că unii deja bat câmpii cu sinuciderea pilotului… Sinucigaşii sunt oameni de cuvânt. Chiar se sinucid, rapid și eficient, nu se urcă pe stâlpi de lumină și în nici un caz nu pleacă cu avionul la plimbare sute de kilometri.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.