Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

27 comentarii

  1. uber NU este transport. opinia (repet, opinia) avocatului curții europene de justiție are aceeași valoare ca opinia sindicatului taximetriștilor din bucurești

    180
    • În schimb opinia lui berenger are o valoare mult mai mare decât opinia avocatului curții europene de justiție


      Comentariu apreciat.200
    • n-a aflat ăla de berenger.

    • „opinia” lui berenger e o constatare a unui adevăr factual. cel care poate spune ce e uber e doar judecătorul, nu unul dintre avocații părților implicate

      130
    • Cum arată un adevăr nefactual ?

      70
    • bai nene, inclusiv berenger, explicati-mi si mie va rog cum nu e uber serviciu de transport cand eu, clientul, stabilesc de unde ma ia si unde ma duce, si la sfarsitul cursei eu platesc toate costurile, inclusiv profitul facut de sofer si companie?

      hai, mintiti-ma frumos


      Comentariu apreciat.270
    • Nu ma pricep eu la d’astea da as zice ca uber are activitate similara unui dispecerat de taxi iar soferii care obtin venituri semnificative din activitatea asta ar trebui sa aiba atestat de sofer profesionist … Cum e in alte tari din UE de exemplu unde Uber are licenta de operator minicab iar soferii Uber licenta de transport persoane.

      20
    • gupi, bag samă că nu te uiți la antena 3 (bine faci) și că nu știi că te afli în epoca post-adevăr. oricum, dincolo de astea un adevăr nefactual e unul abstract, ce nu are corespondență cu o realitate, ci doar e coerent, necontradictoriu cu un alt set de adevăruri, sau e unul pragmatic, în care valoarea de adevăr a unei propoziții e stabilită de interesul celui care o enunță (precum titlul lui zoso, că uber e ceva, și nu altceva, deși el nu are nicio calitate să statueze asta)

      adi, desen: afirmația mea „uber NU e un serviciu de transport” se citește în cheia „nu există o decizie cu caracter executoriu care să spună că uber e serviciu de transport”

      daniel, ceea ce spune acea persoană NU are caracter executoriu, deci nu pronunță o sentință. opinia sa, oricât de avizată, e atât, o opinie.

      70
    • Avocatul General e un specialist al Curtii Europene de Justitie, nu e avocatul vreunei parti. De regula e vorba despre o persoana cu experienta vasta in domeniul respectiv, motiv pentru care in majoritatea cazurilor opinia sa e urmata si de Curte.

      Si atentie, Curtea nu se pronunta daca UBER trebuie sau nu reglementat ci doar daca e serviciu de transport sau serviciu IT. Ramane la latitudinea fiecarui stat membru daca vrea sa nu sa ii reglementeze. Si ca fapt divers, decizia nu poate fi apelata.

      https://economie101.ro/uber-firma-transport-avocatul-general-al-curtii-europene/

      90
    • @berenger Am spus destul de clar ca e vorba de o opinie, dar o opinie solicitata de Curtea Europeana, nu de vreuna dintre parti. AG-ul e echivalentul expertului chemat sa isi dea cu parerea in fata curtilor romanesti. Daca opinia sa nu ar valora nimic, nu ar mai fi chemat. Si faptul ca in majoritatea cazurilor argumentele sale sunt preluate de Curte indica faptul ca decizia CEJ s-ar putea sa fie similara

      30
  2. “Romania pitorească”. Pfff… :)

    03
  3. Consumul final scade cu 0,3%, consumul popendulatiei 0,8%, astea sunt erori statistice nu economii

    140
  4. Mi se pare mie sau primul despre care zic astia de la Digi ca trece pe rosu are verde intermitent pentru virat la dreapta?

    10
  5. In Timisoara e deja sport national trecutul pe rosu. Combinatia de melteni la volani si semafoare puse din 50 in 50 de metri isi zic cuvantul. Mai bagam in ecuatie ca Pasajul Jiul e sub lucru si traficul e ingreunat acolo si mai nou au inchis Pasajul Popa Sapca si deja e haos total in oras. Vive el Robu!

    100
    • Tu ești ăla care comentai împreună cu alți cîrcotași în același mod și despre pasajul de la BRD?
      Pl voastră de așa ziși oameni.Vreți totul gata dar să lucrați zero.
      Haos este în capul tău.Gîndiți înainte să vă deschideți sinapsele.
      Dar să vedem partea bună a “ecuației” enunțate și eventual rezolvarea ta.

      Problema actuală cu unda verde este că nu mă mai uit la viteză și încercînd să prind pe verde următorul semafor am tendința de a accelera astfel că nu mai am suficent timp de a frîna și rezultatul este că sînt unul dintre ăia care a trecut pe roșu.

      20
    • is convins ca e vina lui Robu ca se lucreaza ceva. numai in timisoara traficul e afectat de imbunatatiri la pasaje, drumuri, poduri etc. … eu zic sa nu mai reperam nimic, in stilul “las-o ba ca merge si-asa”, ca sa nu creem deranj :). legat de camerele din trafic, tot Robu e de vina. inainte sa fie el primar, nu s-a auzit niciodata de camere neomologate! nici in Bucuresti, nici in oricare alt oras din Romania. defapt, totul era omologat, pana l-au ales pe asta. pendula mea stie ce-o facut, dar de cand o venit el, s-a dus omologarea!

      60
    • Dragă Emil.
      1.Nu sint dintre aia care se mirau.Unde si cind am zis eu asa ceva?
      2.Proşti sint destui si nu e de mirare ca se fac accidente.Un accident nu se intimpla doar intr-o intersectie semaforizata dar de cind cu unda verde tu vezi doar acolo accidente.
      3.Care este termenul de finalizare a lucrarii?Doar ieri zicea Primarul ca vor incheia lucrarea cu juma’ de an mai devreme?Stai si belesti ochii degeaba.
      4.Ce şantier ai vazut tu pe Divizia 9?Niste plombe numesti tu şantier?Daca da, atunci cum denumesti tu lucrarile pasajul Jiul si pasajul Popa Şapcă?Lucrari pe Marte?
      5.Timing-ul nu este respectat de toti soferii si nici nu ma intereseaza asta.Trebuie sa circul corect, in siguranta si cit de repefe posibil.Faptul ca ajung sa trec pe galben sau rosu nu este neaparat problema mea in ceea ce priveste unda verde.Plec de la un semafor si normal trebuie sa am verde la urmatorul.Cind ajung in dreptul lui se face galben-rosu.Cazul asta este pt semafor Bd.Sudulu 》semafor Billa.

      04
    • Asa cum zice aoleks: mai bine nu construim nimic decit sa deranjam lenesii.
      Pe de alta parte, faci o afirmatie nevalidata, cred, despre “sport national”.Ori ai statistici despre toate orasele din România din care te-ai inspirat cu trecutul pe rosu??
      Si eu am nemultumiri despre sistemul asta, se poate imbunatati, dar comparat cu ce era in trecut este parfum.

      10
    • @sly – n-am avut nici o treaba cu Michelangelo, ala trebuia facut demult.
      Si n-ar avea nimeni treaba cu lucrarile daca chiar:
      1. S-ar lucrea – zilele trecute batea vantul pe la Popa Sapca desi traficul a fost inchis de luni
      2. Rutele alternative nu sunt si ele in ceva santier (vezi Divizia 9 Cavalerie)

      Also, tu esti ala care comentai impreuna cu alti cârcotași ca se fac accidente ca voi stiti pe de rost timingul la semafoare si va mirati de ce se pocnesc baietii intr-o veselie prin intersectii?

      80
    • @Sly:
      1. Nu m-am referit strict la tine ci la toti care se mira ca ce e cu atatea accidente cand se trece pe rosu intr-o veselie.
      2. Stiu cate accidente au fost inainte si stiu cate sunt si acum. Si da, sunt mai multe acum fiindca se forteaza intr-o veselie galbenul si chiar mai sus amintitii care deja trec pe rosu fara jena.
      3. Asta la fiecare lucrare tot asta zice. Ca e gata in juma de an. Si dupa ce trece un an tot cu asta o da (deja incep sa cred ca esti unul din minionii lui)
      4. Ia mai da o tura pe Divia 9? De la sensul giratoriu de la Dedeman ai drumul complet frezat pana pe Aradului.
      5. Cum saracie sa nu fie problema ta ca treci pe rosu (pe galben mai inteleg). Adica treci bine mersi pe rosu pe principiul ca te fereste ala ce circula regulamentar, eh? Da-l in plm de bou cu circulatul lui regulamentar, nu-i asa?

      Si hai sa nu-i mai luam la Robu atat apararea. Numai uita-te ce a facut primarul din Oradea cu orasul ala intr-un an si apoi uita-te la cate nu reuseste Robu sa termine in 4 si pe urma mai incearca sa vezi de ce multa lume e deja scarbit de el.

      21
  6. Referitor la articolul cu Romania pitoreasca, Francesco Illy a fost nascut la Timisoara, in Ungaria.

    30
  7. Daca Uber nu e serviciu de transport atunci nici Star Taxi nu e seviciu de taximetrie, nu?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.