Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

13 comentarii

  1. Eu unul nu cred in moartea retail.Am mai auzit despre acest lucru si acum cativa ani si uite ca nu prea s-a intamplat..Probabil se va schimba ceva in modul in care isi cauta clientii..Atat…

    00
  2. Cea la Audi mi se pare cea mai misto , dintre reclamele pentru SuperBowl !

    00
  3. Poate vor disparea magazinele de retail in IT (dupa cum stim cu totii, marile lanturi au disparut deja). Dar in ceea ce priveste achizitia unui TV, aragaz, frigider, sistem audio, etc, eu zic ca mare parte din poplatie va vrea in continuare sa vada produsul live, sa-l simta, sa ii vada finisajele, robustetea si asa mai departe. De exemplu eu nu cumpar niciunul din cele de mai sus fara sa vad. Totusi, vorbim de achizitii care pornesc de la 6-700 lei si ajung lejer la 2500-3000 lei/produs. Asa ca daca tot dau banul, nu dau orbeste.

    00
  4. Moartea in retail e ca si moartea televiziunii. De 10 ani tot moare.

    Multa minte iti trebuie sa compari un business de inchiriat casete video unde practic trebuie sa mergi zilnic ba sa iei caseta ba s-o dai inapoi, cu-n business de frigidere si aragaze… Ca doar ambele se cumpara la fel de des.

    In cel mai rau caz spatiul comercial o sa fie pe post de showroom.

    Acum parca nu mai sunt atat de surprins de unde a ajuns Netscape :)

    00
  5. @ vax: Si crezi ca daca tot au spatiul de showroom le va fi greu sa pastreze si un depozit de 30 mp pentru marfa, in asa fel incat sa fie pe stoc? Iti dai seama ca e frustrare maxima pe un client sa vada in fata produsul pe care-l vrea, dar el sa mai astepte inca o zi sau doua pana ii ajunge acasa. Nu, retailul in electrocasnice cred ca o sa aiba inca viata lunga.
    E adevarat ca nu le cumperi zilnic, dar hai sa fim sinceri cu noi. Nici electrocasnicele nu mai sunt ce-au fost, si in maxim 10 ani trebuie sa cumperi altele noi, ca cele vechi fie s-au stricat si e prea scumpa reparatia, fie nu se pot repara.

    00
  6. realul nu a fost cumparat de auchan ?

    00
  7. Praga +1. OneBigPhoto +1.

    00
  8. Varza reclamele, ce exceptia celei de la Audi, care e ok. Alea de anul trecut au fost fortza.

    00
  9. Nu mor caii cand vor cainii sau
    Calul moare de alergatura si … de grija altuia.

    00
  10. meanwhile, in europa, magazinele micute, specializate (brutarii, carmangerii, pescarii etc.) se incapataneaza sa reziste.

    nu-mi voi cumpara niciodata carnea, pestele, legumele, fructele de pe net. vreau sa le vad, sa le pipai si sa le miros, inainte. pentru a putea s-o aleg pe cea mai buna.

    numai un american putea sa zica ca totul se va cumpara on-line. :) cred ca englezii si olandezii ar fi deacord.

    00
  11. In a doua reclama Toyoya, Kaley foloseste un Galaxy S3 :D Nice

    00
  12. Reclama la Mercedes mi se pare penibila. Restul sunt decente.

    00
  13. Reclama de la VW e tare haioasa, si-a atins scopul, m-a facut sa zambesc.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.