Stimate motociclist…

Știi momentul ăla când ești oprit undeva lângă o terasă și nu ai oprit motorul motocicletei, că stai doar 10 minute de vorbă cu cineva, și toată lumea îți aruncă câte o privire din când în când? Nu e pentru că sunt invidioși pe tine că ești liber și neînfricat, e pentru că ești un jeg care îi deranjează, făcând zgomot inutil și agasant.

Merci.

Semnat: oamenii de la terasă

filme-the-crew

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

28 comentarii

  1. Nu te-a impresionat si gata gata, il mustrezi pe aici :))

    00
  2. Era si un episod educativ in South Park pe tema asta

    00
  3. Stii momentul ala cand are loc un raliu in bv iar tu te plangi ca nu poti intra la shaormarie?
    Semnat: un bulangiu

    00
  4. Si ce te-a oprit sa-l mustrezi la momentul respectiv? ?
    Lipsa monitorului?
    Lol. Asta cred ca e primul comentariu neaprobat…

    00
  5. @Adi: lol, ce te-ai inselat!

    00
  6. Tati la modele mai vechi, in 10-15 minute se răceste motorul, dacă pleci cu el rece îți va merge in șuturi. Asta te învață înainte să te urce pe motor în școală. Alternativa era sa îl oprească și să îl țină cu șocul tras 2-3 minute la 3-4 mii de ture. Dar crede-ma că te înteleg și ca uneori ne jenează și pe noi situatia.

    – un fost motocilcist

    00
  7. Poza articolului spune tot. :))
    Nu foarte multi motociclisti si-au mai pastrat bunul simt…
    Deja ii aud prin orase, cu supra turatii. Neee, nu e frumos. :|

    00
  8. P.S. Mai si poluezi degeaba.

    00
  9. @Gustav – modele mai vechi ..cat de vechi?

    00
  10. Ști momentul ăla când tragi ultimul fum din țâgare, dai puțin la manivelă să deschizi geamu’ și arunci chiștocu’ pe geam și iți iei niste claxoane de la ăla din spate ?
    Nu, nu te salută nimeni, este pentru chiștocu’ primit in vizieră de la un țăran ca tine care folosește scrumiera pe post de pușculiță!
    Semnat: oamenii de pe două roți !

    PS: Ai o virgulă înainte de „și”.

    00
  11. NOU
    #11

    Sincer nu cred ca mai are nimeni motor pentru ca se simte liber si neinfricat…

    00
  12. O bere pentru ADI!!!

    00
  13. Sa nu mai spunem ca trebuie s ainhalam noxele de la fumul care pute.
    Ca fapt divers, cu 1 minut inainte de a deschide articolul a trecut pe strada o cireada de boi de astia care nu stiu mai mult decat sa se faca auziti in tot cvartalul la ora 11 jumate.
    Asfalt uscat in mecla le doresc la astia!

    00
  14. @ Gustav – depinde de modelul motorului dar si de motociclist

    00
  15. am rupt ani de zile timpanele celor pe langa care treceam , dar nu e fain deloc sa stai la o terasa(ori sa incerci sa dormi) si sa-ti urle langa tine o toba sport.

    00
  16. @Gustav: Jura-te tu pe rosu, „tati”, ca asta e cauza! Eu banuiam ca-i mitocania, dar daca zici tu ca e teama de a nu muri motorul, atunci te cred.
    Nu stiu ce motor o fi fost in povestea lui Vali, dar mai ieri am vazut o chestie similara cu o Yamaha R1 care avea ditamai tomberonul de toba Akrapovic (sau ce mama dracului o fi fost). Si aluia ii murea motorul ?
    De fapt, judecand dupa cum se comporta suficieti posesori de motociclete pe-aici, pare-se ca tuturor le cam moare motorul daca schimba sub 12000 rpm.
    Sau daca isi pastreaza tobele de serie.
    Sau daca nu elimina toba intermediara.
    PS: si nici cu chopper-istii nu mi-e jena, ca daca nu ii detoneaza motorul de zici ca esti la Stalingrad in ’42, nu se simte bine masculul.

    00
  17. @Gustav ma fut pe modelul tau :)

    00
  18. Ah… Motocilcistii… Specia pe care o urasc cel mai mult (mai mult decat pe biciclitsti*). Partea buna e ca mor usor. Partea proasta e ca o fac zgomotos.

    * Nu am nimic cu biciclistii care merg pe pista lor sau prin padure. Atata timp cat nu incura traficul e ok.

    00
  19. @NIX: probabil alea foarte vechi, cu motor pe aburi. Sau cele mai noi, dar cu jiclorul sau injectorul înfundate de murdărie.

    Eu am făcut şcoala pe un motor destul de vechi, un Minsk de 125 şi nu m-a învăţat aşa ceva înainte de a mă urca pe motor. De fapt nu m-a învăţat nimica înainte. Şi nici după. Doar m-a urcat pe motor şi mi-a spus să fac opt-uri în jurul celor două cozi de mătură fixate în asfalt.

    00
  20. Zoso, iar ești invidios. Pur invidios. :)

    00
  21. @PO . Nu trebuie sa ai nimic cu nimeni. Ca sa nu aiba si cineva ceva cu tine. Mai bine asa. MIe nu-mi plac idiotii , de exemplu si as prefera sa nu le citesc tampeniile pe internet. Nu ma pot obisnui cu ei.

    00
  22. Poti generaliza chiar mai mult. Poti sa-i spui stimate detinator de 46 de cromozomi.

    00
  23. Bikeri sunt multi, motociclisti sunt putini.

    00
  24. Daa, ce-a mai frumoasa specie de participant la trafic, pe langa cocalarul cu motor sport -> motociclistul de oras, care da ture prin centru si tureaza motorul, poate il remarca cineva.

    00
  25. Generalizați.
    Nu toți motocicliștii sunt niște cocalari dornici de atenție, așa cum nu toți șoferii sunt idioți care nu semnalizează când schimbă benzile. Dacă un idiot posesor de A nu știe să se comporte nu înseamnă că toți suntem la fel.

    Cât despre părerea unora ca Po sau rasta, gândirea voastră mă face să susțin castrarea.

    00
  26. pentru cei cu ” mustrezi „…e tu mustri ! in rest, procentual 90 % din achizitia de motoare, motorete, etc e de chichi…restul de 10 % chiar le folosesc la ceva.

    00
  27. @Gustav atunci pleci cu motorul rece (in suturi daca e cazul) mai departe de terasa, si-l incalzesti acolo pana nu mai merge in suturi. Nu e nimeni obligat sa suporte zgomotul si gazele agregatului tau.

    00
  28. Aproape ca uitasem cat de mult ii iubesti pe motociclisti.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.