Soluţie de ieşire din criză pentru Audi

La benzinăria unde îmi spăl maşina mă întâlnesc cu un Audi A6. Model nouţ. Motor de 2 litri. M-am uitat de două ori. La o limuzină executive?

The term was coined in the 1960s to describe cars targeted at successful professionals and middle to senior managers, often as a company car but retaining enough performance and comfort to be desirable in their own right.

Cred că asta e soluţia. A8 cu motor de 1.4! Q7 cu motor de 1.6! Să îşi permită tot gigelul, chiar dacă nu are tracţiune integrală şi vine cu interior de vinilin. Să înceapă să scoată din ele quattro, casetofon, tetiere, esp, abs, dsp, airbage, tot. Să îl facă să coste în jur de 10.000€.

A doua parte a soluţiei presupune să nu mai scrie pe ele motorizarea, să nu îi mai dea de gol pe oamenii care n-au avut bani să îşi ia un motoraş decent. De asta îmi place Meganeul. Nu scrie pe ea ce motor are, nici TDI, FSI, TBDCLI, PLM. Singurul lucru care mă dă de gol la ea sunt senzorii de parcare. În rest, arată ca o maşină de amărăştean. Detector de radar pe bord, suport de pahar de la McDonalds, parcată strâmb. Îmi lipseşte un suport de număr cu “Autohaus Zuhauzen” şi ar fi completă.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

43 comentarii

  1. Acum, pe bune, lucrurile astea se cam întâmplă, dar din altă raţiune. Nu facem „strip down” total să reducem dramtic costurile. Dar avem motoare din ce în ce mai puternice la capacitate tot mai mică. Exemplu, la BMW 740d, performanţele pe care altă dată le scoteai dintr-un V8 le obţii acum dintr-un motor de şase cilindri. Ai consum mai mic şi masă redusă şi toate beneficiile care vin cu astea. Tehnologia permite să obţii cu monitorizări mai mici acelaşi nivel de performanţă pentru consum şi costuri mai mici.

    BMW a anunţat, de exemplu, că lucrează la un diesel de 1,3 de 130 cp. E posibil să îl vedem în următorii ani pe BMW Seria 3. Dar nu o să avem Dacia Logan în caroserie de Audi, BMW sau Mercedes.

    00
  2. toate masinile din grupul vw permit la configurarea sa alegi optiunea: Fara inscriptionare motorizare pe caroserie. dar daca nu se gandesc sa o foloseasca :)

    00
  3. Exista de mult posibilitatea de a renunta la model – cand comanzi masina e o casuta de genul „remove type and model” care trebuie bifata, si e gratis. Gramezi de looseri fac asta la BMW seria 5, cu cate un 520 pe care apoi pun insigna cu M series…

    Re genialitatea alora care-si iau motor de 2li intr-o masina de 2t … WTF can I say? Sunt, e adevarat, motoare de 2l care scot cam 200 / 220 CP (cam cat scotea acum 3 ani unul de 3l), dar la asa o masina parca mi-as lua totusi ceva mai puternic. To each their own, I suppose.

    00
  4. vezi ca sunt audi a6 si cu motor de 1.8T , 1.9 TDI … mai multe modele cu motor sub 2.0

    00
  5. NOU
    #5

    Eu mereu am zis că după ce îmi cumpăr un S4 o să schimb badge-ul original cu un 1.9 TDI. :)

    Nu știu încă ce dracu să fac cu evacuările, că alea o să mă dea de gol… :)

    00
  6. Nu scrie DCI pe usa? Pe unele scrie chiar 1.9 DCI pe usa.

    00
  7. sigur n-ai uitat sa specifici si de T-ul sau FSI-ul de dupa 2.0 ?

    00
  8. Are 170CP din cate stiu eu, suficienta putere pentru dimensiunile ei. E executive nu e masina pentru presedinte, nu trebuie sa ia suta in 6 secunde neaparat.

    00
  9. Nu am zis ca nu stii, era o intrebare cu mirare. :)

    00
  10. Hmmm, doar marcile germane afiseaza la loc vizibil si intr-un mod foarte clar motorizarea. La francezi doar Renault o afisa la un moment dat pe bandoul de la sofer iar Peugeot avea niste coduri de culoare interesante insa numai pentru motorizarile diesel. Coreenii si japonezii vad ca nu au obiceiul acesta, cel mult sa indice ca e vorba de o masina pe motorina. Poate de-aia nu sunt asa de preferate de ghertoii de pretutindeni.

    00
  11. „Arata ca o masina de amarestean”… cand defapt meganeul e un bolid care concureaza cu A6 si doar „arata” de amarestean. Dar nu e. Ala cu A6 n-a avut bani de megan si a luat ceva mai mic, cu motor de 2.0. Te-ai gandit si ca poate omul nu e pasionat de viteza si vrea lux cu care sa poata merge cu 120 km/h? Sau ca a luat-o pt ca pur si simplu asa a vrut el?
    Discutia asta e mai veche. O gasesti pe forumuri gen hondafan si alte labe din astea. „Daca as avea bani de audi, mi-as lua 2 honde”. Cel mai bine ar fi ca toti cei care au masini luate din munca cinstita (videochatul nu se pune) sa stea cuminti in banca lor si sa nu mai manance de cur pe toti ceilalti. Capra vecinului gen. La fel ca si tine, si eu mi-as dori un a6 nou, chiar si ala de 2.0. Ma multumesc cu a4 acuma :)

    00
  12. @Dan: mai bine pentru aia care le cumpără. they never saw me coming.

  13. Iar te faci de kko cu comentariile astea despre masini. Inca n-ai inteles ca nu conteaza cat de mare e motorul, ci puterea si cuplul pe care-l scoate ??
    Cand o sa scoata astia motor de 1.2, 250CP tu probabil ca o sa-ti iei de 1.9 90CP, ca „e mai mare”….habarnist ce esti…

    00
  14. @alex : au si unu’ cu 2.0l TDI @ 136cp (nu prea face cinste :) )
    @jordan : nici chiar asa grea nu e, probabil se-nvarte pe la 1.6 tone ( un BMW 520i are 1535kg si motor 2l @ 170cp, 0-100km/h in 8.7s ).

    00
  15. Eu cand mi-am adus-o, Audi A6, repede mi-am dat jos inscriptia cu motorizarea si mi-am schimbat suportul de numar cu din ala original de la dealerul Audi local, sa nu se vada ca e adusa. :D

    00
  16. Pai megane-ul de orice fel ar tot masina de amarastean e. Poate sa scrie si RS pe spate

    00
  17. @Zoso : ai uitat de sticker-ul „Nike” … daca nu il ai pe ala degeaba degeaba scrie TDI pe masina…
    Din cate stiu eu ( sigur ) cel de 2 litri are 140 Cp, inainte aveau la A6 un motor de 2,5 cu 170 Cp acum au unul de 2,7 cu 180 cp. Si desigur 4,2 FSi 350 Cp.

    00
  18. eu conduc in mod curent (adica zilnic) 2 tipuri de a6: un a6 2.0 si un allroad 3.0 – in f de chef si nevoi. motorul de 2.0 este suficient pt o exploatare normala, fara excese, mai ales pe urban. in afara necesita putina atentie la depasiri, pt ca la viteze mari cuplul scade, dar altfel n-ai nici o problema. sigur, un motor de 2.7 sau 3.0 ar fi mult mai bun daca vrei putere si viteza, iar sistemul quattro este fantastic, insa echipat corespunzator – adica cu cauciuri de iarna – si un 2.0 se comporta exemplar pe zapada: de exemplu azi dimineata nu am avut absolut nici o problema sa merg fara emotii acolo unde altii patinau. deci e in functie de ce iti doresti.

    00
  19. Din cate stii tu sigur stii gresit.

    A6 2.0 TFSI
    Putere maxima kW (CP) la 1/min
    125 (170)/4300
    Accelerare 0-100 km/h in s
    8,4

    De aici:

    Da, naspa masina…

    00
  20. Maestre, da’ cum le stii tu pe toate.. nts nts nts. As vrea si eu sa te vad cu un A6 cu motor de 4.2 l prin traficul de la noi. Eu-ti garantez ca vei sta la fel la semafor ca ala care are 1.6, singura diferenta este ca tu vei consuma vreo 20 si cv de litri si el vreo 10.

    00
    • @Stefan: sefule, cand dai 50.000€ pe o masina nu te mai uiti la cat consuma. crezi ca gigel care isi ia q7 sau a8 se uita la consum?

  21. Exista o tendinta a tuturor producatorilor auto de a face „downsizing”, adica motoare de cilindree mai mica, supra-alimentate, care sa obtina performantele unui motor mai mare, cu un consum si emisii mai mici. Un motor 2.0 turbo tirit prin traficul de Bucuresti nu va pune turbina prea mult la munca, si va consuma ca un 2.0, in vreme ce un 3.0 aspirat va consuma mereu ca un 3.0. Audi-ul de care vorbiti a fost in mai multe versiuni cu motoare de 2.0, si anume benzina (2.0T de 170 CP) si diesel, unde initial a fost 2.0TDI 140 CP, si acum a aparut 2.0TDIe de 136 CP (optimizat pt consum) si 2.0TDI de 170 CP.

    00
  22. Zoso, ce Megane ai? Megane RS? aia nu e in nici un caz masina de amarastean…

    00
  23. postul lui stefan nu avea ca punct principal consumul.

    00
  24. Zoso, nu inteleg de ce vrei sa iti iei nu stiu ce masina. Renault e foarte ok pentru tine, te prinde bine. Crezi ca daca vei merge in Audi vei fi mai fericit? Esti om care sa castige pe an macar 150.000 de euro ca sa zici ok, sunt de Audi. Romania e plina de oameni care forteaza nota cu masinile, ii stii si tu prea bine ca scrii despre ei. Nu fii si tu unul dintre ei. Masina trebuie sa fie totusi o reprezentare a statutului social, si nu o fortare asa cum fac toti taranii care acum isi lasa masinile inapoi la firmele de leasing.

    00
  25. @Cosminel – 170 de cai pe 2 tone sint pistol cu apa rece. asta o stie si @BMWRO, pe e60 520i, cel de 2200 in 6 cilindrii. sint motoare SLABE pentru greutatea masinii.

    cel mai echilibrat motor pe a6, a8, seria5, seria7, este motorul de 3.0 diesel. e46 m3 abia ajunge a8 3.0d quattro in ultima suta de metrii, ca la start il deregleaza a8-ul.

    00
  26. Probabil depinde de anul fabricaţiei

    00
  27. La Megane scrie pe chestia aia de plastic in lateral motorizarea :)

    00
  28. Maestre, da’ eu nu ma gandeam nicio clipa ca te uiti la cat dai pe benzina ( cand arunci, cum zici si matale, 50 000 de euroi pe o barca cu roti ) ci mai degraba la cati metri faci pana sa opresti din nou sa alimentezi.

    00
  29. de ce nu imi apare comentariu?

    00
  30. mai incercam odata, fara jigniri

    so, avand in vedere ca acest motor exista pe audi a6 inca din prima zi a, acestui model(acest motor avea atunci 1900cc nu 2000cc)cum de ai crezut tu ca pt audi aceasta e o solutie de criza?

    este felul lor de a fi, asa au vandut dintodeauna a6-le asa il vand si acuma.ma repet de ce crezi tu ca asta e o solutie de criza?

    00
  31. dupa cum zicea cineva mai sus esti cam habarnist amice.. exista motoare de 1.4 @ 155cp care dau clasa amaratului tau de megan

    00
  32. Te-ai plictisit rau de ai debitat-o pe asta?… 2.0TDI de pe A6 dezvolta 170cp, modelul precedent avea 2.5TDI cu 150cp si 163cp, care crezi ca se misca mai bine? Nu toti vor mastodontul de 3.0 sub capota, din diverse motive. Primul model de A6 (C4) are majoritatea motorizarilor sub 150cp. Si daca tu crezi ca A6 cu 2.0TDI are 2tone… esti pe langa subiect rau de tot amice. Personal am A6 1.9TDI 131cp si are 1550 kg, cu 50kg mai mult decat un A4 cu motorizare echivalenta. Se misca excelent fata de precedentul meu A4 1.8i 125cp, sunt foarte multumit de ea. Myth busted!

    00
  33. @RaPeRbOy: uite si poza

  34. Mama fratzica!!! Ce-i aici, bre?? Automarket? Ca prea va bateti in comentarii ca pe acolo…Parol, nu-i frumos

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube