Şoferul prefectului trebuie împuşcat!

Şoferul nuştiucărui prefect calcă banda continuă şi dă flashuri maşinilor care veneau din sens opus! Crimă!

Ca şofer, mă jenează că o ştire atât de alarmistă nu tratează şi problema jegurilor care stau pe banda a doua. Nu că şi eu am făcut la fel ca ăla, dar românii nu se dau de pe banda aia, că le-a cumpărat-o mă-sa. Inclusiv autocarele o ard artistic pe benzi pe care nu au ce căuta. Aş vrea să văd poliţia trâgând pe dreapta şoferi şi intrebându-i dacă au auzit de prevederea din codul rutier care spune că trebuie folosită banda 1 dacă e liberă. Atunci mă voi simţi cu adevărat răzbunat şi voi putea să mă revolt corespunzător la ce făcea şoferul prefectului.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

36 comentarii

  1. Vineri am ajuns în București de pe DN1 și m-am plictisit de câți isteți am depășit prin dreapta. Băi, zburdam pe banda 1 cu căruța mea de Polo și ăia erau încremeniți pe-a 2-a. Mă depășește logica…

    00
  2. Faza cu flash-urile m-a dat gata. Dupa ce trece pe alte benzi ca in NFS mai da si flash-uri mizeria.

    00
  3. Cine puma mea merge pe banda 1? Azi, pe doua roti fiind , am descoperit mersul pe ambele benzi. Merge unu pe banda 2 eu vin putin mai tare ca el. Ce face? Merge cu jumatate de masina pe banda 1 cu cealata jumatate pe banda 2 iar dupa ce trec revine pe 2. Chestia funny e ca la capatul celor doua benzi, din filmuletul de mai sus, drumul se ingusteaza astfel incat cei de pe banda 2 trebuie sa reintre pe banda 1.

    00
  4. Video-ul arată că:

    1. Politicienilor (majorităţii) nu le pasă de ceilalţi, nici măcar când e vorba de viaţă.

    2. Nu numai drumurile din jurul Bucureştiului sunt aglomerate (filmarea este din jud. Timiş).

    00
  5. E prefectul de Timis, acelas care in urma cu cateva luni se agita si promitea revolutie in traficul rutiere din Timisoara.., sedinte cu cei de la rutiera,..cerea prinderea unui individ care i-a taiat calea sau ceva de genul, iar acum ruleaza ca un kamikaze…

    00
  6. Eu am patit pe autostrada in Austria, sa imi faca masina de politie flash-uri ca i-am depasit si nu m-am pus pe prima banda (toate cele 3 benzi erau libere). Probabil ca imi luam amenda daca eram cu numar de Austria, asa s-o limitat sa ma avertizeze prima data.

    00
  7. Faza e ca a fost scandal cu treaba asta. Soferul nu a oprit la semnalul politistului si apoi au fost urmariti si opriti de politie.
    Mergeau sa viziteze autostrada impreuna cu ministrul si au pretins ca au fost in coloana oficiala. Prefectul apoi a sunat la seful politiei rutiere si ca urmare politistii au fost amenintati si li s-a cerut demisia, fiind retrogradati. Dupa ce a aflat presa despre scandal au tot scaldat-o si ziceau ca trebuie analizate imaginile de pe radar.

    vezi detalii pe pressalert.ro, de acolo am aflat eu.

    00
  8. referitor la banda 1: banda 1 s#ge … Este o adevarata aventura sa mergi pe banda aia. gropi, cuie, gunoaie, nu mai zic de masini parcate ( sa vezi tiruri oprite pe drumuri europene, in afara localitatii, sau gramezi de nisip in localitate, carute … etc ). sunt 1001 motive sa nu mergi pe banda aia.

    00
  9. Eu in fiecare zi merg spre locul de munca pe Calea Bucuresti (Brasov). Mergand cu 80-90 km/h uneori raman pe banda a doua mai ales ca urmeaza sa fac stanga. Aproape in fiecare dimineata se trezeste cate un bou sa vina tare din spate si sa-mi faca flash-uri sa ma dau la o parte. Asta in oras. Daca as merge cu 40/h as intelege, daca as fi in afara orasului as intelege dar asa nu pot intelege ce kkt au aia in cap cand au pretentia ca toata lumea sa se dea la o parte ca ei vor sa mearga cu 140 prin oras. M-am jurat ca intr-o dimineata cand o sa mai patest asta o sa pun masina de-a latul, imi iau teaserul din torpedou si ii fac terapie cu electrosocuri la un dobitoc din asta poate asa se invata minte…desi am o vaga impresia ca si a doua zi ar face la fel.

    00
  10. Intr-adevar am fost socat cand am vazut ca in romania nu merge sa muti unu de pe banda 2 pe 1 nici cu flash uri si alte chestii… in afara nu e deloc asa :|

    00
  11. @pi – de 10 ani folosesc banda 1 (unde exista) cand merg si cu 150 daca e libera. Nu am facut niciodata pana, nu am dat peste gunoaie iar masinile oprite le vezi de la sute de metrii….
    MITH BUSTED!!!

    00
  12. In locatia cu pricina dupa ce urci panta din imaginie ramai doar cu o banda, asa ca majoritate nu merg pe banda intai, doar daca e coloana si se fac depasiri…cea ce a facut prefectul, pentru ca doar lui i se poate imputa treaba, desi plateste altcineva………………e un gest de cocalar care vrea sa ,, semnalizeze” cat de tare este el.

    00
  13. Ce parere aveti de drumurile care au banda nr 1 necirculabilă din cauza fagaselor create de tiruri ?
    Pe E85 mersul pe banda 1 este un real pericol, la 100km/h trebuie sa tii de volan ca la WRC.
    Dar pe tiristi nu-i intreaba nimeni cate tone au pe masina,mai pun cantar la Sinesti si dupa vezi 5km de tiruri oprite pe banda 1.

    00
  14. NOU
    #16

    Lumea are oroare de banda I-a din oras, unde nu pot goni cum trebuie pentru ca ies masini din strazile laterale si baga botu-n toata banda, obligandu-i pe aia care circula pe ea sa franeze si sa ramana-n urma, in timp ce astia de pe banda a II-a isi continua marsul nestingherit.

    00
  15. Bun articolul. Din video se observa cum Dacia si Matiz-ul urca dealul pe banda a doua, daca era unul cu o ‘duba’ in spatele lor care vroia sa-i depaseasca, nu putea, ca le-a luat mama banda a 2-a. Sau trebuia sa puna frana, pana schimba ei banda si apoi sa-si piarda avantul si sa nu mai poata depasi.

    @DePop: peste tot la urcare pe deal se fac doua benzi, tocmai ca sa poti depasi! Normal ca apoi se revine la o banda, doar de aia ai volan ca sa muti masina de pe banda 2 pe 1 si inapoi! Ca nu-i pica rotile!!

    00
  16. N-ai cum sa justifici un comportament mitocanesc si de baron (ii apartine drumul ala national, nu?) prin faptul ca ala e pe banda a II a. Sau crezi ca a intrat in depasire ca sa ii aplice o corectie?
    Trebuia sa i-o aplice celui cu tirul. Pacat ca nu se vede daca a trebuit sa franeze sau nu.
    Apropo, ai cea mai mica indoiala ca soferul prefectului ar fi stat pe banda I cand n-ar fi avut nimic de depasit?
    Desi ai dreptate in articol, ai ales un exemplu prost.

    00
  17. Multi oameni nu stiu care e banda 1 :) m-a lovit pe mine unu care credea ca banda 1 e aia de la axul drumului.. in conditiile astea ce sa-i mai intrebi de legislatie.. cand ei nu au depasit regulile de ulita..

    @Razvan cate benzi are E85? Eu il stiu de la Bucuresti la Adjud, si inafara de tronsonul RmSarat – Buzau, esti cam obligat sa mergi pe banda 1, fiind singura… iar pe portiunea mai sus mentionata, am mers eu cu 170 pe prima banda, sa mor daca a trebuit sa tin mai tare de volan..

    00
  18. Sa vezi ce fain e atunci cand circuli pe banda 1 (care in 90% din cazuri, indiferent de drum, e o buda plina de „avariati”, de guri de canal prost acoperite, de denivelari de zici ca esti pe Dunare si gropi de 30 cm adancime care-ti baga telescoapele prin aripi) si se urca pe tine, de pe banda a 2a , in ordinea intamplarilor : tir, tir, autobuz, autocar, tir cu remorca.

    00
  19. so, pentru ca vad ca se pun in balanta: cine e MAI vinovat, soferul de suv, cu notabilitate in masina, care depaseste pe linie dubla continua in zona fara vizibilitate, si nu doar o singura data, nu opreste la semnele politiei si, intr-un tarziu, cand este blocat, minte ca era in coloana oficiala si in misiune oficiala, sau soferul de dacie si matiz care merg pe banda a 2-a, intr-o zona in care banda 1 dispare in cativa zeci de metri si nu au in spate masini care merg mai repede?

    00
  20. Bun!
    Hai asa:
    1. eu nu vad Dacie, ci BMW X5 ca fiind prima masina.
    2. Zoso are dreptate strict la ce se refera el, ca la noi nu se foloseste nimeni de banda 1. Asta ma streseaza si pe mine la maxim. Chiar in locul filmarii de cele mai multe ori nu mi se da nimeni la o parte din fata la urcare cand vreau sa depasesc. De multe ori trec pe banda 1 ca sa ii devansez, asta daca am unde, ca se mai intampla si sa circule in paralel cu cel de pe banda 1 si nici nu depaseste, nici nu se da la o parte.
    3. In situatia de fata banda 1 nu se termina la urcarea dealului, ci banda 2. Asa ca de fapt e recomandat sa treci pe banda 1 cand incepe urcarea. M-am mirat cand am vazut felul in care au faut marcajele, dar daca stau sa ma gandesc e bine gandit, poate ii stimuleaza pe oameni sa circule pe banda 1. Cei care ziceti ca se termina banda 1 de parca cunoasteti situatia: ati circulat vreodata pe acolo?

    00
  21. zoso greseste daca pune in discutie folosirea benzii 1 in acea situatie. acei oameni de pe banda 2 NU AU PE NIMENI IN SPATE, ci doar pe cineva care, in ZONA FARA VIZIBILITATE, intra pe contrasens, peste LINIE DUBLA CONTINUA. nu stim ce ar fi facut ei daca venea cineva. asa ca putem comenta doar ce a fost. bmw-ul (sau dacia, nu conteaza) parcurge doar cativa metri din banda 2 (pentru ca in vale e o singura banda) asa ca acuza e nerelevanta si, mai mult, deplasata. subiectul stirii e masina prefectului – nu poti face din ea o analiza a felului cum se respecta banda pe sens, cand avem de-a face cu incalcari mult mai grave ale legii. oricum, mi-s curios: l-a intrebat cineva pe ministrul de interne daca accepta atat de grave incalcari ale legii din partea unui demnitar din subordine?

    00
    • @berenger: există o prevedere simplă: folosiţi banda 1 dacă este liberă. restul discuţiei e inutilă. ştii de ce? pentru că sunt sute de mii de cazuri zilnic de melteni care nu se uită in spate că ei nu ştiu că vin maşini de acolo. nu contează dacă ai pe cineva in spate sau nu, banda 1.

  22. scursuri umane !

    00
  23. @zoso – tu n-ai inteles ca viteza ucide, si ca oricine depaseste in tara asta merita sa moara? Ce naiba, doar nu e primul tau post pe tema asta. O sa ajungi sa-mi spui ca, daca te vad in spate, frumos ar fi sa dau semnal dreapta cand poti depasi, ca sa te ajut sa depasesti….

    @ berenger – tu intelegi despre ce e vorba? Crezi ca ala intra pe contrasens daca dobitocii treceau pe banda 1?

    @groovee, razvan, pi – banda 1 e perfect utilizabila in 99,9% din cazuri. Ah, ca se mai intampla sa fie o groapa sau ceva, inteleg, dar astea sunt drumurile noastre. Cand vezi pe cineva in spatele tau treci pe prima banda si gata, ce atatea discutii.

    00
  24. @zoso @mihai S- ba e relevant, pentru ca ne intrebam de ce sunt timorati politistii romani in a a aplica legea…Daca s-ar aplica pentru chestii mari, poate ar aplica-o si pentru contraventii mici, gen lipsa semnal la schimbarea directiei de mers sau neocuparea benzilor in ordinea vitezei.
    Sunt genul care incearca sa mearga pe banda I cand se poate si care da semnal dreapta cand poate fi depasit.
    @Jordan: am inteles logica, deci soferul prefectului incerca sa le dea o lectie de circualtie celor care nu pastrau banda I atunci cand a aparut a 2-a.

    00
  25. @bipbip – m-am exprimat gresit, fir-ar sa fie de graba. Ideea e simpla: stii de cate ori acolo nu e dubla continua ci e linie intrerupta si dobitocii urca tot pe banda a 2-a, ca le-a facut-o cadou cineva drag? Imbecili care nu se gandesc ca na, cineva ar trebui sa poata depasi pe acolo TIR-urile care n-au autostrazi pe unde sa circule si merg pe banda a 2-a doar asa, ca e misto? Regula e simpla: treci naibii pe contrasens.

    00
  26. zoso, nu am negat o secunda dreptatea ta in legatura cu circulatul pe banda 2. ceea ce spun eu e ca ti-ai gasit prost exemplul. in cazul de fata e destre un bou, in slujba unui marlan, care pune in pericol vieti si invoca autoritatea statului cand e prins punand vieti in pericol.

    jordan, vorbesti ca sa te afli in treaba. pe unde a depasit era linie dubla continua si nu era vizibilitate. punct. nu conteaza nici cine vine din sens opus, nici pe unde. faptul ca sunt cretini carora le place sa mearga pe banda a 2-a nu scuza depasirea aia prosteasca

    00
  27. Astazi faza, pe aerogarii. 2 vaci, prima cu tourag nou, a doua cu x5 alb, mergeau cu 30 la ora pe banda a doua :)))

    Nici una nu dorea prima banda, iar din spate puhoi ce statea in spatele lor :))

    Eu (cu o astra) si inca o astra in spatele meu, zburdam pe prima banda inspre vacarescu
    Eu doar pe prima merg, mai nou e banda de accelerare :D

    00
  28. pe scurt… ca daca ma lungesc, va mor neuronii: in romania e RISCANT sa mergi pe banda 1, mai ales noaptea. Am patit pe timp de noapte sa trec la o distanta foarte mica de un om beat si un biciclist fara nici o lumina pe bicicleta , si nu, nu aveam faza lunga tocmai ca sa nu ii orbesc pe cei din fata.
    Si apoi adaugam si gropile plus alte mizerii de pe banda 1.

    Deci e prostesc sa spui ca trebuie sa mergi TOT timpul pe banda 1.

    ps: de cate ori pot, merg pe banda a I-a, dar daca nu e nimeni in spate, ma gasiti pe 2, nu va convine…? ghinion:)

    otherwise, get a life.

    00
    • @Jermin: eu traversez românia noaptea de obicei, de la bucureşti la arad. n-am păţit niciodată biciclist sau alte alea. dacă se intâmplă unuia o dată pe an nu inseamnă că trebuie să ne mutăm toţi pe banda 2 şi 3.

  29. Da, trebuie sa moara, indiferent de scum se circula pe drumul respectiv. Puteau sa ii faca aia si in ciuda, sa mearga doi, in paralel, cu 10 km/h, nu trebuia sa depaseasca pe linia continua si sa dea flash-uri.

    00
  30. propun si o discutie despre cei ce folosesc proiectoarele de ceata in plina zi senina, doar de dragul ca ei au impresia ca da bine!

    00
  31. @zoso: sa inteleg ca esti fustrat pe oamenii care stau pe o banda superioara cand una inferioara este libera pentru viteza lui… ok… ai dreptate… si eu ma fustrez cand vad banda 1 libera si stau in fundul unui oarecare care simte ca soseaua e doar a lui, am vazut si cum conduci pe banda 1 spre bucuresti si pe 2 si 3 se merge ca in parcare intr-un filmulet de pe trafictube (unde tu depaseai pe linie dubla discontinua pe partea ta, si ai fi depasit cu succes daca ghiolbanu’ ala statea pe banda 1).

    Eu indraznesc sa zic ca asta este valabil cand se merge pe acelasi sens si/sau drumul are linie dubla discontinua pe una din parti, in cazul prezentat in filmulet, mercedesul nu are niciun drept sa faca ce a facut, deoarece calca linia dubla continua. Sau toate argumentele astea devin invalide pentru tine deoarece ala nu s-a dat de pe banda 2 ca o piesa de tetris, imediat ce aceasta banda a inceput sa existe?

    Totodata, mi se pare mult mai periculos ce a facut soferul mertanului, si ca eu pe astia as incepe sa-i amendez la greu, si dupa aceea rezolvam si problema cu banda 2 ocupata, ca nu faci un accident mortal stand in spatele unui melc pe banda 2 la fel cum faci ca intra un handicapat care sta pe contrasens pentru ca e baiatu nush-carui prefect din nush-ce sat si isi permite, ce pl lui.

    In incheiere, ma bucur sa vad ca ai revenit la blog – azi am aflat de la un coleg de servici ca te-ai intors :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.