Șoferii de taxi s-au mutat pe UBER și fac ce știu…

Iau curse, apoi le refuză, ca apoi să le ia iar cu prețuri mai mari. Schema nu e nouă, se practică pe afară de ani buni. #SharingEconomy #onDemandEconomy #sideHustle și alte hashtaguri pozitive.

UBER zic că ei nu susțin așa ceva și vor suspenda șoferii care…hai să fim serioși, nu vor face asta, că au nevoie de mașini în sistem, indiferent cât de mizerabilă e mașina și cât de jegoși sunt șoferii.

Bun. Dacă e să ne gândim pe termen lung, am putea să ne întrebăm cum se va comporta UBER când vor avea monopol și firmele de taxi vor dispărea dacă acum o ard cu mizerii de genul ăsta.

Dar nu suntem acolo. Suntem, ca și acum 6 luni, la un serviciu nesustenabil pentru companie sau pentru șoferi, la minciuni, la comunicare înșelătoare (mai țineți minte maneaua aia cu “am plătit cele mai multe taxe”?) și tot așa. Până la faliment. Hai că o să fie bine, dau înghețată într-o zi.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

55 comentarii

  1. Am fost in Bucuresti acum cateva saptamani. Cum am aterizat, vad optiune UberSelect, hai sa incerc, ca la noi in Cluj nu-i asa ceva. :))
    A venit un sleios cu o Dacie Duster, desigur, fara aer conditionat. Am ras. Lucrurile arata bine de tot in Bucuresti…. la mai mare!

    00
    • Deci ceva care Clujul nici macar nu are in Bucuresti nu ti-a placut deci Bucuresti e naspa? Ce urmeaza, sa te minunezi ca nici metroul nu e perfect?

      00
    • @Dragos chiar nu se compară cu metroul de la Cluj.

      00
    • Nu am idee cum ai nimerit tu Dacia pe Uber Select, nu mi s-a intamplat absolut niciodata. Si am in jur de 20 de curse pe luna. Dar alora de la Cluj li se intampla numai din astea se pare si ei nu stiu nimic – Caritas, Funar vreo 12 ani etc.

      00
    • Are dreptate cocletele din cluj, macar o limuzina din aia de 12 metri sa fi trimis dupa el. :)

      00
    • @Alex
      Oprescu vreo 7, Firea vreo 4 cu sperante de mai mare. Taximetristi amabili si respectuosi.

      00
    • Deci stai, comentez un detaliu absolut banal: un truism general acceptat ca in Bucuresti unele servicii sunt de rahat, anume taxiurile -> si mai nou taximetristi se muta pe Uber, deci si aici apar mizerii si….. eu ma minunez, eu sunt cocletele de Cluj? Am scris undeva ca aveam pretentia la o limuzina? Dragos, Marsten, Gagoy, ia mai luati m*ie din parti.

      00
    • NOU
      #8

      „Am ras. Lucrurile arata bine de tot in Bucuresti…. la mai mare!”

      Te-am înțeles că ai fost dezamăgit de calitatea serviciului, dar nu te-ai putut abține să nu fii arogant și să generalizezi :)

      00
    • Inca un clujean frustrat…

      00
    • De ce e necesar sa dai cu injuraturi prietene? Ai vrut sa fii interesant si ai fost pus la locul tau, ca vorbesti tampenii. Ia aminte si poate vei ajunge un om mai bun.
      Sunt curios, cei care mi-au dat downvotes sunt Clujeni frustrati sau pur si simplu nu s-au prins de sarcasm?

      00
  2. Pe viitor vor fi companii de software care vor face aplicații gen uber pt. cine vrea să le folosească precum POS-urile din restaurante acum.
    Apoi vor urma agregatoarele pt. aplicațiile de mai sus ca să fie to într-un loc.
    Uber n-a facut mare kkt, lumea doar vrea sistemul de rating și plata cu cardul, în rest nu oferă niciun avantaj competitiv.

    00
    • NOU
      #12

      Asta, plus ca cel putin initial totul era mai civilizat. Nu te furau, masinile curate si soferii nu faceau figuri…asta pana acum :)

      00
    • Eu unul fac Uber cu o Honda Accord, CL 7. Masina full (tot ce se poate pe ea ca dotari, inclusiv scaune de piele/incalzite, trapa, vopsea metalizata, senzori parcare, you name it !) Duminica…Alimentat 33 de litri GPL -85 de lei. Mers 230 de KM => consum 14%, aer conditionat pornit non-stop. Eu personal, nu pot merge fara aer ! Curse… 123 de km in total. Incasari 250 de lei (cu tot cu mici atentii din partea pasagerilor). Trag linie, 165 de lei incasari. Din astia mai dau 10% la firma intermediara. Deci raman cu nici 150 de lei, pentru 6 ore in trafic pe o ploaie tembela. Pe Fundeni am luat ditamai groapa, de ziceam ca raman fara roata dreapta fata ! Reparatii daca era naspa? Probabil minim 1000 de lei. Calificative? Din 55 de curse, am numai calificative de 5 stele, plus multumiri ! Si nu am cersit pentru ele. Cat a dorit clientul sa lase, atat a lasat calificativ. Plus ca am dat la clienti doar 5 stele inapoi. Dar sincer, cand 50% din timp mergi „pe gol” la 1.39 lei/km cu asa masina… fiindca nu sunt genul sa o frec nici 5 minute intr-o benzinarie… Ma intreb daca mai merita ! Nici o cursa anulata, si daca nu am preluat vreo cursa – a fost pentru ca eram deja in alta cursa si ma intrebam daca ajung la timp sau NU. Uber, permite sa iei curse „din mers”. Ba chiar mi s-a spus: dar ce repede ati ajuns. Intrebare: Merita clientii si UBER un sofer ca mine ?! Sau sa ramana cu Logan-urile infecte, fara AC si cu taximetristi transformati in uberisti si comportamentu` de rigoare ?! Pentru carcotasi: Fac asta part-time, nu e job-ul meu. Solutii: Ori incep sa o frec prin parcari, ori incep sa anulez curse care automat nu imi convin -deci din start, trebuie sa o frec prin parcari – ca din mers, nu poti sta sa butonezi telefonu` – chestie de siguranta rutiera, ORI Uber creste tariful. Altfel UBER va deveni o alta companie de taxi, la fel de jegoasa ca si celalte. Dar cum UBER, nu asculta ca tariful trebuie marit la minim 2 lei/km, daca vor civilizatie -avem ce avem: Longan-uri foste taxi-uri, decolantate, taximetristi si curse anulate ! La mai mare !

      00
  3. https://www.theverge.com/2014/8/12/5994077/uber-cancellation-accusations

    Niciodata sa nu uitam cum au inceput Uber. Prin sabotaj salbatic la adresa competitorilor. Nu, nu este o chestiune de tip „s-au mutat metehnele taximetriei pe Uber”, este doar adevarul despre tacticile Uber iesind la iveala si in tara noastra. Nu mai merge scuza cu „Da nu ma intereseaza ce face Uber in state, la mine acasa e bine!”.

    „UBER zic că ei nu susțin așa ceva” – horseshit, evident. Ei asa au castigat in fata celor de la Lyft si au ajuns sa se afirme. Asa ca degeba zic, acel modus operandi de a anula comenzile reprezinta un punct central al modului in care isi desfasoara afacerile. Nu, nu se vor schimba deloc si nimeni nu va fi sanctionat.

    Plus, conform legii taximetristii n-au voie sa refuze curse. Pornind de la premisa ca cei de la Uber sunt printese roz care nu fac transport persoane contracost nu se supun acestei legislatii corect?

    Si uite asa pe un taximetrist il poti trage de coada daca dai de un politist care isi face datoria. La Uber? Nem.

    00
    • Era clar ce tactici are uber de când și-au numit CEO-ul din România.
      Pariu că cine a venit cu ideea aia a făcut o mega prezentare PowerPoint despre „Growth Hacking in E.Europe” care a durat cel puțin 1 oră iar toată sala a aplaudat în mod de somnambuli la sfârșit.

      00
    • “Si uite asa pe un taximetrist il poti trage de coada daca dai de un politist care isi face datoria”
      eu zic sa mai treci si prin romania cateodata.

      taximetria cu statie si jeguri de oameni o sa moara. jegurile se muta mai greu catre alte platforme. clientii vor fi nemultumiti si piata va crea o noua oportunitate.

      mai bine asa decat sa intretii o mafie (declarata) care nu plateste taxe, oameni, masini you name it.

      00
  4. Am aterizat noaptea pe Otopeni si dau sa caut un Uber Select. Cursa facea in jur de 25 RON…5 soferi mi-au respins cursa, probabil ca li se parea prea putin or something. Dupa 30 de minute am gasit un baiat de treaba la Uber X sa ma duca si pe mine acasa.
    Am facut claim la fiecare dintre soferi, am primit un mesaj standard „…ne pare rau…limitam abuzul soferilor…”.

    00
    • Soferul vede destinatia dupa ce te preia pe tine.. nu inainte..

      00
    • Aseara la Otopeni s-a dat liber la taximetristi. Cica “nu merg aparatele” dar am inteles ca e manevra sa le dea drumul tuturor ca sa poata sa-si faca pretul de 1 mai. Daca e o prostie, mea culpa c-am crezut ce mi s-a spus. Si da, a fost omor aseara pe aeroport: soseau curse pline din Milano, Londra si Amsterdam + ceva Dubai in acelasi timp.

      Nu am comandat Uber pentru ca trebuia sa stau neaparat la sosiri la terminal si era prea mare invalmaseala. Am coborat spre terminalul plecari unde am comandat de la un concurent Uber. Nu fac nicio reclama nimanui dar aplicatia respectiva mi-a permis sa-mi pun pin-ul fix unde eram vs Uber care ma obliga sa aleg terminalul plecari.

      Tips and tricks: daca vrei taximetrist, nu Uber/whatever, te poti duce la terminalul plecari si sa iei unul care a adus pe cineva. Te uiti cum vorbesc cu clientii si-ti alegi unul. Asa am reusit sa evit tarife de genul 120-150 lei in loc de 50.

      00
    • Mai nou poti pune doar pick-up address si destinatia o pui cand te urci in masina.

    • NOU
      #21

      @Alex TOTI uberistii au al doilea telefon cu aplicatia hackuita unde vad dinainte unde mergi. YOu have no idea.

      00
    • Deci ai stat 30 min, noaptea, in aeroport, cu zeci de taxiuri la botul calului, rugandu-te de uberisti sa te duca acasa?!? Eu inteleg ura fata de taxiuri, da in 30 de minute erai dracu acasa, in pat.
      Sau daca tot n-aveai somn te duceai la 783, cred ca tot la 30 min circula noaptea, veneai cu ala pana in centru si luai un uber de acolo daca mai era nevoie :)

      00
    • @Alin: posibil sa nu vada destinatia, dar cred ca vad pretul cursei, cum vedem si noi. Cel putin asa-mi zicea un sofer ca multi dau cancel ca pot vedea pretul cursei;

      @Sorin, clar nu a fost cea mai smart decizie :) dar de fiecare data cand imi dadea cancel un sofer si voiam sa iau un taxi…uber ma redirectiona la alt sofer. Si am tot zis sa mai incerc. Bine naibii ca am gasit pe unu’ dupa juma’ de ora, ca altfel stateam asa pana dimineata :)

      00
  5. Fara sa vreau polemici, mai mult intreb decat afirm: din ultimele 10 curse cu taxi-ul traditional, am primit 2 bonuri (pe restul le-am cerut cu forta, ca le decontez); daca nu le ceream, treceau pe „scurt” de la bricheta (se stie!).

    La taxify (tot un drac cu uber), banii s-au retras frumos si, cel putin contabil (faza I), se regăsesc cumva.

    Acum vin si intreb: taxe? La pelicanul / leone sau mai stiu eu ce minune?

    00
    • Am avut o perioadă în care întrebam șoferii de Uber cum e cu PFA-urile, ce i-au pus să-și facă dpdvd fiscal pentru a putea să lucreze etc. Din poveștile auzite nu pot decât să concluzionez că poveștile date prin presă cum că plătesc extrem de multe taxe sunt doar povești. ;)

      00
    • Aveti grija ce chitante cu stampile bagati la intrari/iesiri. Multi au stampile la misto pe care scrie “decont” si atat.

      00
  6. E trist pentru ca aveai o speranta…

    00
  7. Confirm si eu cele relatate despre Uber. În plus, după ce primul a anulat, dar cu oaresce intarziere, al doilea sofer am putut să îl anulez eu doar cu penalitate (au socotit inițierea comenzii de la acceptarea primului sofer). Au returnat penalitatea rapid, dar tehnicile se pare ca sunt o practică mai largă, nu sunt un caz special.

    00
    • Ai socotit un cacat. Fiecare sofer care te preia este socotit de la zero (ti-a dat primul sofer anulare dupa 10 minute,la al2lea poti da refuzare fara sa platesti penalizare). Daca esti dispus sa pui 100 de euro pe masa iti dovedesc asta cu contul meu de uber sofer pe care inca il mai am

      00
    • @Robert3, nu te abtine bo$$, zi-i sa puna 100 coco nu 100 euro

      00
    • @Rrobert3: băieții fac actualizari de aplicatie relativ des. E posibil sa ai dreptate pentru o versiune mai veche, dar ceea ce am relatat s a intamplat săptămâna trecută.
      Nu pot demonstra si nu imi apare nici în cont numele primului sofer care a anulat iar din cate am incercat nu am putut contacta Uber- dar am deschis tichet ca nu sunt de acord cu penalitatea si au returnat cei 6 lei (în credit) în secunda următoare (la propriu).

      00
  8. NOU
    #32

    Nu stiu cum e la Uber, n-am mers cu ei desi am avut okazia de nenumarate ori, ba chiar am primit si ceva vouchere de reduceri pt. ceva evenimente ….

    Ideea la taxi e simpla, cand plasezi comanda online, prin orice aplicatie, la observatii lasa un hint legat de destinatie PLUS eventual ceva Cash suplimentar pe langa, pt. sofer….
    Sa vezi cum se-nghesuie atunci la comenzi!
    Asta e strategia mea de supravietuire-n Bucuresti.

    00
  9. E distractiv cand vine unu (mai ales din Cluj, dupa propria declaratie) si trolleaza ceva despre Bucuresti, si sar repede toti sa-l futa pe ala in nas…cu metrou si alea alea („saracule, provincialule, n’aveti metrou, muie ma”) ….
    e greu sa-ti dai seama care-i mai complexat in povestea asta, dar faza e de toti banii
    :)))

    00
  10. Am mai zis-o.
    Am facut uber de curiozitate.
    Tot ce se vorbeste aici e bataie gravissimo de campi,ca sa nu mai vorbim de comentariile de pe blogul la care ai postat primul link.
    Pentru curiosi,raspund la orice intrebare despre cum e in sistem ca sofer. Imi dau eu primul downvote. Mersi.
    Ah da,zoso,imbatrnesti. Refuzi evolutia, uber si macbookuri haha

    00
  11. degeaba tot scrii genul asta de prostii daca nu-ti iei ceva bani din mafia existenta de taxiuri. aia care platesc 0 taxe, 0 oameni, 0 masini.
    uber a deschis piata catre alte apps si un mod de a face business. care s-a dovedit 100% mai bun decat precedenta mafie.
    zi de politicienii care sunt analfabeti si care inca nu folosesc email, dar noi ne asteptam sa legifereze corect si transparent genul asta de servicii.

    00
  12. Zoso hai sa iti vand pontul sa fii primul blogger care afla ( in afara de fetele alea care au adus blogurile in Romania , ele deja stiu totul) : baietii vostri de acolo nu dau cancel ca sa umfle surge-ul …au aplicatie modificata si vad unde merge clientul ….nu le place …dau cancel.
    In aplicatia normala de uber ( cea mai recenta) nu se vede…de aceea parerile sunt impartite…unii soferi au aplicatia noua …altii cea modificata :)
    Hai sa iti mai dau inca o exclusivitate : in curand vine UBER cu alta aplicatie …si probabil ca nu vor mai putea face soferii magaria asta….sa se calmeze dreaq colegii tai de bula.

    00
    • Poate ne „vinzi” și pontul despre motivul pt care dau cancel după 10 minute și nu imediat ce au luat comanda și au văzut destinația….

      00
    • Ionutz, erau in cursa cand au acceptat comanda ta, au lasat clientul si apoi au vazut ca tu ai rating mic sau nu le place unde mergi.
      Simple as that.

      00
  13. Superba tactica a taximetristilor. Divide et impera din interior. Geniiiial!

    00
  14. NOU
    #43

    Ieri aterizez la Otopeni.
    Caut Uber, venea peste 50′, 38 lei pana langa metrou Pipera.
    Ma grabeam f rau, ma duc la taxiurile ce asteptau in coloana. Intreb un tip, „metrou Pipera”? Face o grimasa pe fata, gen „hai, las-o-n mă-sa, baiatul meu, asta e destinatie?” si porneste mai in fata ca cel din fata luase deja client.
    Raman paf, dar nu am timp de primarie, sesizare, cu toate ca imi doresc de mult sa ii pun astfel la punct.
    Ok, ma duc la automatul de bonuri, iau bon vine in 2′ un CrisTaxi, pun bagajul in portbagaj, ma asez pe bancheta, „unde?”; zic, „chiar langa M Pipera”.
    Face o fata uimita de zici ca i-am varsat cafeaua pe bancheta si zice „metrou Pipera?… pffff…”
    Zice, „ok, acum… asta e…”
    Sunt cam 8km x1.7lei/km, sa zicem 15-20 lei cu bacșiș.
    La Ambasada USA aveam deja 16 lei, nu stiu cum a facut ca m-am uitat daca e pe „maimuta”. La M Pipera avea, cat? 36 de lei, deci, aprox. cat Uberu’. Cu ciubuc, 40 sa fie?
    Deci, m-a aranjat el cand a vazut ca e apropiata destinatia.
    I-am spus ca-i cam mult, i-am dat 35 si am plecat.
    A ramas paf!
    El: pai e 36
    Eu: in 35 aia e tot drumul, plus șpaga. Hai, pa!
    Nu am mai luat de 3 ani taxiuri, numai Uber.
    F multumit de Uber, nu au anulat comenzi, cand nu am fost in localitate, mi-am facut si comisioane cu ei. Au luat pachetele dintr-un loc, l-au dus la client frumos, fara probleme.
    Sa nu mai aud de taxi!

    00
    • De acord ca ti-a cerut cam mult dar de la aeroportul Otopeni pana la metrou Pipera sunt 14 km, nu 8 km.

      00
    • NOU
      #45

      Scuze, greseala mea…
      Am avut ceva in minte cu 8-ul ala :)
      Oricum, ideea este ca si-a luat mai mult decat era cazul.

      00
    • 18 km x 1.7 tariful + pornirea = 32.3 lei. Plus momentele de stationare, aia e suma.
      Au dreptate si taximetristii: unii clienti chiar sunt prosti rau de tot si merita sa mearga pe jos sau sa plateasca surge la uber.
      Si sunt unul dintre cei mai aprigi contestatari ai maimutarilor de pe galbene

      00
  15. E simplu: rating de 1 stea la soferul care iti face asta.
    Dupa cateva repetitii, o sa-l usture.

    00
    • asta nu înțeleg cei care critică Uber, că tagma taximetriștilor nu se poate muta pe Uber, pentru că sistemul e destul de sadic cu șoferii, la Uber chiar este clientul nostru stăpânul nostru – eu, clientul, când văd șofer cu rating 4,9 mă întreb de ce nu are 5 curat, ce o fi greșit de i-a scăzut media cu o zecime. Când văd 4 îl iau numa la disperare. Când văd 5 îl iau cu toată încrederea. Fă chestia asta la firmele triste de taxi clasic! Nu se poate face, nu îți poți selecta șoferul, și oricât de prevăzători ești tot dai peste câte un psihopat.
      Am pățit și eu chestia cu anularea comenzii Uber, culmea mi-a pus și o taxă de 10 lei că cică nu m-am prezentat. I-am dat o stea șoferului, aveam toate dovezile, am încercat să îl sun, i-am trimis mesaj, etc. Am făcut tichet și am primit banii înapoi. Nu cred că o să mai facă glumițe de astea, sau dacă o să mai facă, nu o să mai fie șofer Uber prea mult timp

      00
  16. Saptamanal circul cu Uber si Taxify, inca de cand au aparut la noi. Cred ca doar de vreo doua ori am fost poate usor nemultumit de calitatea serviciilor (asta din sute de comenzi). Deci eu sunt extrem de multumit de ei, sunt o alternativa cu mult mai buna taxiurilor. Si mult mai safe

    00
  17. nu stiu daca e in interesul uber sa aiba soferi ghertoi, eu am migrat la taxify tocmai din cauza asta

    ma asteptam ca o viziune pe termen lung sa fie mentinerea unui standard de calitate
    ei oricum au capacitatea de a face analize pe pietele distincte, sa vada care este principala nemultumire vis-a-vis de taxi si sa marseze pe ea. daca pariaza pe monopolizarea pietei vs fidelizarea clientilor, probabil ca vor pierde in fata altor apps similare

    00
  18. Mi s-a intamplat o singura data sa imi fie refuzata cursa si tot asa cautam un UBER pe care sa il iau din aeroport pana-n Titan. Mi-a acceptat cursa un uberX care era la 7 min distanta si apoi s-a oprit la benzinaria fix dinainte de a face dreapta inspre aeroport (pe sensul de mers dinspre Bucuresti). A stat acolo 2-3 minute dupa care mi-a dat cancel. Evident, facut sesizare si primit acelasi raspuns ca si alti comentatori (‘nu incurajam astfel de practici’ etc etc). Singura chestie pe care mi-as fi dorit sa o pot face a fost sa ii dau rating dar din pacate din moment ce imi daduse cancel nu am avut aceasta oportunitate. Poate ar fi o idee buna de feature pentru cei care dezvolta aplicatia Uber de a lasa clientii carora li se da cancel si posibilitatea de a lasa rating cu tot cu comentariu pentru ca la cum merg treburile in situatia de fata, soferul respectiv nu suporta nici o consecinta.

    00
    • Cred ca cea mai corecta treaba ar fi sa-i taxeze. Ai acceptat si ai refuzat taxa ex. 7 RON. Si cu nr de refuzuri sa creasca proportional pentru fiecare sofer. Avand datele centralizate se pot face multe. Banii ar putea sa mearga in buzunaru lor sau sa mearga intr-un fond de unde se face loterie iar utilizatorii se pot alege cu curse gratuite pe banii celor nesimtiti.

      00
  19. In ritmul asta, intr-un viitor nu foarte departat, nu o sa fie o diferenta prea mare intre UBER si taxi…

    00
    • Da. Decât un Logan 2018 mai bine o căzătură dar Megan. Eu sunt un fost taximetrist și nu cred ca sunt un nespălat jegos. Îmi pare rău de scursuri ale societii care au luat o rabla 2005 de genul sau Honda 2005 ca colegu ala de sus cu uber, Rupta în gura, după 14 ani și 500 cai putere, pentru ca, doar oamenii de la tara cheamă o mașină pentru sa își facă poze cu o mașină 2005. Ținând cont ca primăria nu a susținut taximetria în ultimi 15 ani și nu protejează transportul de persoane, atât calitativ, cât și facilitati(parcări susținere), doar denigrare, de parca noi suntem niște borfași care furam bani. Am circulat 10 ani cu tarif de 1, 39. Am făcut inspecție la 6 luni, mașini schimbate, agreeri, metrologii, comenzi am luat și 40 într-o zi. Steluțe nu prea am luat. Când lucram eu nu se dădea steluțe, erau solicitări. Am respectat în principiu clientul pentru ca nu este vina lui ca am avut tariful de cct. Am plătit la stat redevențe, impozite, taxe, amenzi, sănătate, carte de munca și tot ce mai trebuia. A venit toată tara în București și Ma bucur. Sa stați și voi în strada 5-6 ore după servici sa va vad în ce copac întrați. Sa dormiți și voi în strada ca eu am scăpat de asta :). M-am lăsat de taximetrie sa im salvez familia și am reușit. Acum am un serviciu normal și poate câștig de 10 ori mai mult decât voi și nu îmi risc viata pe strazi, dar nu în Ro. Spor la somn pe STRADA….

      00
  20. Tocmai mi-am vândut Megane-ul, o tigaie de mașină de-i pica în fiecare zi câte ceva. M-am chinuit mult s-o dau, mă și gândeam cum naiba o s-o ia cineva, chiar dacă o dădeam super ieftin doar să o ia cineva fie și pentru piesele bune din ea. A luat-o un gagiu super încântat de preț fiindcă voia s-o bage la… Uber. QED

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.