Șoferi pe care poliția nu îi vede niciodată

Zilele trecute am fost până la Chichiș să luăm masa. 50km dus întors. La dus era senin, la întoarcere ningea viscolit. Cum a decursul drumul:

  1. am ieșit în bulevard, am mers 300m până la primul giratoriu, mi-a tăiat un jeg fața. a intrat în giratoriu pe b2, a ieșit pe b1. copilul între scaune. mi-a făcut semn de scuze cu mâna. la două minute după ce plecasem din parcare.
  2. 2 minute mai târziu, coclet cu număr de B, tăiat fața de două ori, fără semnal, fără asigurare. era pe telefon.
  3. pe podul spre Triaj, autocar pe banda a doua, mergea cu 40, că era greu
  4. pe zona aia de la ieșire spre Hărman, coclet cu Tiguan cu număr de B, a mers pe banda a doua , în coasta mea (deci cu aceeași viteză) până se uneau benzile, când a vrut să accelereze și să mi se bage în față.
  5. câteva minute mai încolo, din sens invers o mașină făcea o depășire la Buzău. un imbecil cu Logan crede că vine peste el și trage o frână bruscă, deși, din nou, era hăt departe. mașina din fața mea frânează și ea brusc și dă să ia de volan ca să intre în șanț și nu în prost, dar prostul dă totuși drumul la gaz și merge înainte. avea ochelarii aburiți.
  6. Q7 nou, la volan un tinerel la cămașă. a luat giratoriul de la Harman drept, nu a mai respectat banda, că aia e pentru fraieri. era nedumerit că i-am arătat respect.
  7. la întoarcere, ningea viscolit, minim 10% mașini fără nici un fel de lumini, plus încă 10% doar cu proiectoarele și atât.

Nici un polițist prin Brașov sau pe drum. Când ați fost opriți ultima oară pentru lumini improprii sau când ați auzit pe cineva oprit pentru așa ceva?

La restaurant, o familie de melteni cu un Sportage cu număr de Bucale le-a dat rușine unor camionagii care opriseră să mănânce. Vorbeau tare, unii peste alții, copiii încălțați cu picioarele pe scaune, vorbeau la telefon cu unii care rămăseseră la cazare și ălora li se părea că ăștia fugiseră de ei, și explică-le ălora că atunci când ai zis “mergem să mâncăm” se refereau la mers undeva la masă, apoi explicat altora problema cu ăștia, asta în timp ce tot localul se uita la ei ca la urs. Și nu pentru că ea era în bluză și el stătea cu geaca pe el sau că copiii erau în hanorace și cu căciulile în cap, ci pentru că tot localul putea auzi, destul de clar, cât de ciobani sunt. Da, dacă se uită toată lumea spre tine, nu o face pentru că urâta e cea mai tare femeie pe care ai văzut-o și tu ești fratele lui Brad Pitt, se uită că sunteți melteni și deranjați.

Și ceva de la un cititor:

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

68 comentarii

  1. Șoferi care claxonează în orașe.
    Șoferi care nu dau prioritate acelora care vor să iasă, dintr-o străduță, pe intersecția principală.
    Șoferi care nu-i lasă pe alții să treacă de pe banda a doua pe prima (cu semnalizarea de rigoare, evident), mai ales când pe banda a doua s-a oprit accesul.
    Șoferi care nu au răbdare în ceea ce privește șoferii începători sau cei care nu aparțin de oraș/zonă.
    Șoferi care agasează alți șoferi, să-i preseze să facă pagube, să-i terorizeze for shits & giggles.
    Șoferi care nu înțeleg cum se dă prioritatea în cazurile intersecțiilor de forma T sau +, fără semafoare.
    Șoferi care nu au înțeles că „șofatul”, de cele mai multe ori, oricât de mult îi înjuri pe alții, trebuie să aștepți pe acei alții. Dacă ai nervi din așa ceva, nu trebuie să fii la volan, ever.
    Șoferi care nu trebuiau să devină șoferi dacă trăiam într-o țară civilizată, acolo unde-și au rudele sau prietenii cu munca și/sau cu vacanțele.

    Vorbeau tare, unii peste alții, copiii încălțați cu picioarele pe scaune, vorbeau la telefon cu unii care rămăseseră la cazare și ălora li se părea că ăștia fugiseră de ei, și explică-le ălora că atunci când ai zis “mergem să mâncăm” se refereau la mers undeva la masă, apoi explicat altora problema cu ăștia, asta în timp ce tot localul se uita la ei ca la urs. Și nu pentru că ea era în bluză și el stătea cu geaca pe el sau că copiii erau în hanorace și cu căciulile în cap, ci pentru că tot localul putea auzi, destul de clar, cât de ciobani sunt.

    Pigmei.

    00
    • ” Șoferi care nu dau prioritate acelora care vor să iasă, dintr-o străduță, pe intersecția principală.”

      S-a schimbat ceva intre timp la regula ?

      00
    • Da: acum li se pare ca li se cuvine automat dreptul sa fie lasati sa intre, si nu sa te roage frumos (o mana ridicata, un dat din cap, ceva).

      00
    • Presupun ca aici face referire la situatia in care e aglomerat pe sensul din care ies oamenii. Vechea metehna.. „iesi, dar dupa ce trec eu” 🙂

      00
    • In Romania tu dai prioritate cand iese dintr-o straduta! Unde stai, unde locuiesti? In ce tara locuiesti?!

      00
    • „nu-i lasă pe alții să treacă de pe banda a doua pe prima”
      Te referi la aia care nu au rabdare sa se puna la rand si vireaza de pe banda a doua pe prima fix inainte de a vira la dreapta?

      00
    • Ion2

      Eu am râs, am recunoscut faza, e unul din clipurile mele preferate lol

      00
    • Comentariul asta este plin de reguli noi de circulatie:

      1. „Șoferi care nu dau prioritate acelora care vor să iasă, dintr-o străduță, pe intersecția principală.”

      Sa inteleg ca daca eu merg pe un bulevard principal care se intersecteaza cu cate o straduta la fiecare 50 de metri, trebuie sa ii las pe toti sa intre in fata mea?
      Atunci ma mut si eu pe stradute, fiindca se va circula mai repede pe acolo.

      2. „Șoferi care nu-i lasă pe alții să treacă de pe banda a doua pe prima (cu semnalizarea de rigoare, evident), mai ales când pe banda a doua s-a oprit accesul.”

      Sa spunem ca banda 1 este pentru inainte si dreapta, iar banda 2 pentru inainte si stanga. Banda 2 se blocheza fiindca sunt 2-3 masini care vor sa faca stanga si asteapta sa se elibereze intersectia. Eu care circul pe banda 1 trebuie sa ii dau prioritate celui care vrea sa traca de pe banda 2 si care nu s-a gandit din timp sa se incadreze corect?

      00
    • @Andrei G de aceiasi parere sunt si eu.

      De ce as da prioritate alora ? Unde scrie in regulament despre asta ?
      Plus ca nu mi se pare nici moral, adica eu merg bara la bara pe bulevard si altcineva vine de pe o straduta si sa ii dau prioritate? Pai cum adica ?
      Iar cei care se incadreaza pe banda 2 si li se blocheaza banda de ce sa intre pe banda 1 ? Franez eu si ceilalti aflati pe banda 1 ca sa intre cineva de pe banda 2 ? Really nigga ?

      In alta discutie spuneam cat de stupid e sa circuli in coloana in afara localitatii cu 70 km/h din motive nejustificate si mi-am luat hate.

      Daca nu esti in stare sa adopti un stil de condus normal si de bun simt, sa nu pui pe altii in situatii periculoase, stai in mortii tei cu trenul.

      00
  2. Nu mai merge sa mananci asa departe. Nu iti pica bine mancarea :)

    00
  3. Nu că vreau să zic, da-ntreb și io: autostrăzi în România pe când?
    Că fără o infrastructură decentă pot fi 1000 polițai pe cap de cetățean că tot degeaba.

    00
    • Ai inteles tot!

      00
    • Infrastructura rutieră nu are nici o legătură cu educația. Țărănetele e la fel de prost și pe drum comunal și pe autostradă. Cauza principală a traficului dezastruos și extrem de periculos din România este lipsa de educație și bun simț. Dacă drumul e prost, cine te oprește pe tine să fii civilizat?

      00
    • Unde vezi meștere politie în afara de radare în boscheti și alea puse la întrare în localități sau la ceva limitare la 40 în câmp ca să te ardă mai bine?

      In Germania se merge corect de frica amenzilor nu ca ar fi aia mai civilizați.

      Poate am nimerit eu bine dar și pe autostrăzile astea asa cum sunt lumea a început sa se dea de pe banda 2.

      Chiar ma distrez când se mai trezește unul ca nu vrea sa se dea de pe B2, și îmi zic: dacă dau flash sunt țăran. Dacă îl devansez pe B2, la fel (e legal pentru cine întreabă).

      Dupa faza cu ministrul ma gândesc serios sa îmi iau un suv totuși, prefer sa plângă el decât eu în caz de nasoale.

      00
    • Intr-o zi cu soare mergeam de la Bucuresti la Cluj. Am ajuns la ciotul ala de autostrada pana la Turda. Era liber, asfaltul neted, o ardeam pe prima banda cu 120. Ajung usor din urma un Audi, cred ca A4 relativ nou. O ardea cu 110 pe banda a doua. Repet, era liber, nimica in fata sau spate pe kilometri. L-am devansat usor pe banda unu…o fi inteles ceva?

      00
  4. Chichiș sau Ozun?

    00
    • Eu Ozun. La Chichis, chiar dacă e mai spațios, gulașul nu e la fel de bun.

      00
    • Asa e! La paprika e un gulaș tare bun. Acu nu știu dacă e din cauză că – i mereu aglomerat și ți se lipește stomacul de coloană până prinzi loc la masă.

      00
  5. Poliția nu mai iese la controlat epave de multă vreme. Se pun in aceleași puncte strategice, cunoscute de toți șoferii, stau la căldurică și dacă pică la radar vreun fazan, abia atunci mai ies. În rest, poliție nimic. Pur și simplu nu există pe străzi.
    Citind mai sus, zic să pun și eu cele mai frecvente căcaturi pe care le văd la șoferii proști, în zona mea de activitate: OT, VL, DJ, AG, rar București, rar cu proștii cu numere de PH și DB.
    – nesemnalizarea la schimbarea benzii.
    -nesemnalizarea la iesirea de pe șoseaua principală.
    -mers cu DRL numai, mers numai cu proiectoare de ceață, mers cu drl și proiectoare, mers fără lumini, mers cu fază scurtă și proiectoare, fix când nu e nevoie. Cine a inventat DRL, mă-sa e curvă cu 7 BBC la spate.
    -intrarea din stradă laterală fără semnalizare, intrare la japcă, fără să se asigure, intrat fără să aibă loc.-
    – dacă banda 2 e liberă, nu se face loc pentru unu care intră dintr-o stradă laterală
    – mers pe banda 2 cu 60, când e liberă banda 1
    – oprit masina deși nu e obstacol în față, apoi pus mașina pe avarii, fără semnalizare, fără nimic.
    – asta am văzut-o frecventa la căcații cu numere de București: e roșu la semafor, se stă în coloană, vine Gigel cu numere de B, se bagă în fața tuturor, chiar dacă mai vin mașini in intersecție, apoi așteaptă să-l claxoneze restul, să plece, că el nu mai vede semaforul. Soluția in cazul ăstora: venit repede in spatele lui, flashuri, claxoane peste claxoane și impins din spate, mers oleacă la aspirație, stat in curu lui la 2 metri pe o distanță scurtă și iar impins. Altfel nu se invață minte.
    – vorbitul la telefon fără dispozitiv, statul pe telefon la volan, statul pe telefon la semafor. Telefonul la volan e foarte periculos.
    – șoferi bătrâni fără reflexe, șoferi fără reflexe, șoferi care nu anticipează nimic.
    -pietoni idioți, bicicliști prosti, căruțe fără semnalizări, oameni beți cu căruțe, oameni beți cu bicicleta.
    -nu știu să intre in sensul giratoriu, nu știu să iasă din sensul giratoriu, nu știu să schimbe benzile si să acorde prioritate.
    – cea mai scârboasă specie de șofer, de departe cel mai jegos exemplar de specimen este taximetristul. Mai ales ăia de București. Dacă există muiști mai mari decât ăștia, vă rog s-o pomeniți.

    00
    • Lăsați claxoanele, ăia din alte mașini abia va aud, dar pietonilor le vine sa arunce cu pietre în voi. Scrie în legislație clar pt ce sunt claxoanele. A, dacă legislația asta e doar orientativa, apai nici celelalte chestii pt care va plângeți nu prea sunt obligatorii.

      00
  6. Am facut un drum pana in Poiana, pe la Paraul Rece. Un nene cu BMW seria 5 cu numar de Braila, a taiat toate curbele de pe traseu. Ba, toate!!! De 2-3 ori s-a aflat cu toata masina pe contrasens, desi era dubla continua.
    In Poiana un taximetrist a oprit sa-si descarce pasagerii, si bagajele aferente fix in drum, pe strada principala, in plin trafic, vizavi de zona de sanius amenajata.
    La coborarea spre Rasnov un Dorele ne-a tinut cu 30-40 la ora pana jos la cetate. Nu era zapada pe asfalt.
    In Rasnov, pe I.L. Caragiale, un sens de mers a devenit parcare permanenta, de cativa ani de zile, fix vizavi de blocurile in fata carora exista deja parcare amenajata. Saracie lucie, dar toti au masini!

    00
    • Si ce-i asa rau sa tai curbele daca nu vine nimic din fata?

      00
    • Nu vine pana cand vine si poc

      00
    • Nu e chiar asa, tragi si tu putin dreapta, trage si ala de vine pe contrasens si aia e.

      00
    • Da’ nu mai bine stai in pizda ma-tii pe banda ta?

      00
    • @ Martalogu.
      Ești pur și simplu prost.
      Dacă linia aia e simplu continuă, dublu continuă, triplu continuă, nu o tai și gata. În zone unde vezi și in zone unde nu vezi. Simplu. Nu de proști au pus-o ăia acolo.

      00
    • Toti romanii se dau mari soferi dar nu sunt in stare sa tina covrigu’ calumea pe un drum cu serpentine si se apuca de taiat curbe. Sau o fac sa mearga la consum? :))

      00
    • @Ionut M, pe o portiune de drum de 2 km e linie continua, in fata ta e o caruta, ce faci? Mergi 2 km in curul ei sau esti prost ca mine si depasesti pe linie continua (dupa ce, evident, te-ai asigurat ca nu vine nimeni din fata si poti face depasirea in siguranta)?

      00
    • Aveti aici si filmarea – https://youtu.be/6g37ns5uUMM

      00
    • @ Martalogu.
      Boss, nu fă pe fecioara spartă.
      Că înțelegi mesajul și nu mă refer la cazul particular cu căruță sau o babă, de-și trage cărucioru de butelii.
      Vorbim de depășitul ampulea pe linie continuă, când nu e cazul.

      00
    • si acu pe bune, ti se crapa cerul, iti naste nevasta, se intampla cea mai mare tragedie din univers daca mergi cativa kilometri in spatele afurisitei aleia de carute?!
      cat naiba poate sa dureze linia aia continua?! in afara de zona Cheia, pana spre Valeni unde sunt niste super curbe de n-as depasi nici platita nici macar baba cu caruciorul de butelii, niciodata n-am vazut linia continua mai mult de cativa km, hai 5 minute la cei 20/ora ai carutei.

      00
    • martha, io sper ca trollezi.

      A, 20 kmh?!?o caruta d-aia cu un munte de lemne pe ea, un pic la deal merge cu maxim 5 si asta daca isi omoara ala caii.

      00
    • Eu zic că martalogu-i troll. Refuz să cred că există cineva așa de prost cu carnet.

      00
    • @Martha Logu, eu nu cred ca exista portiune de drum drept de 2 km pe care sa fie numai linie continua. Poate pe o portiune de 2-300 de metri maxim.

      00
  7. Intersecția din video e un coșmar la rush hour. Sunt 3 fluxuri de intrare – din stânga de pe splai, de sub pasajul Mărășești, din dreapta – și 3/4 de ieșire – stânga pe splai, înainte către Budapesta, înainte stânga către maternitatea bucur și înainte dreapta printre blocuri.
    Intersecția nu a fost proiectată pentru fluxul actual de mașini și ca șofer faci ce poți să ieși de acolo.
    Am pățit de multe ori să stau 10 minute ca să pot trece – când vii din dreapta ai cedează, iar ceilalți au semafor verde alternativ. Dacă nu te bagi riști să dormi acolo. Dacă mai vrei să faci și stânga e și mai nașpa.

    Ca nespecialist nu știu dacă se poate cumva îmbunătăți – spațiul e prea mic ca să poți construi ceva acolo.

    00
    • trec aproape zilnic prin intersectia aia, venind de la unirii si fac stanga spre vitan.
      solutia e simpla. cand vii de unde veneau astia 2 te opresti atunci cand se umple podul, nu cand se pune rosu.prin „cand se umple podul” inteleg momentul in care nu mai e loc pe cele 3 benzi FARA sa te opresti curmezis pe linia de tramvai. aia e intersectia, 9-12 masini pe ciclu.

      PS din filmare tind sa cred ca moldoveanul ala cu caien vroia sa faca dreapta pe acolo :))))

      00
  8. Concluzia e ca cocletii de Bucuresti sunt cei mai prosti soferi. Si cred ca e si ceva in aer la Bucuresti care ii afecteaza pe unii soferi de se transforma in imbecili.

    00
    • @Teodor.
      Aerul de veceu urban pe care-l inhalează zi de zi. Răutatea derivată din statul cu orele in trafic. Caută orice portiță, orice manevră, să se bage 1 cm mai in față. În București toți sunt pe fugă, toți se grăbesc undeva, totul e o cursă către habar n-am ce.

      00
    • Bai, din trecerile mele prin B. am observat ca lucrurile s-au schimbat in bine incet dar sigur. Sincer sa fiu cu tine, eu n-as suporta sa stau acolo, asa ca incerc pe cat posibil sa nu-i judec pe oamenii aia care o fac. Este pur si simplu groaznic sa infrunti zilnic aceeasi aglomeratie, mitocanie, mirosuri etc.

      00
    • Stiti ce este mai grav? Jumatete din cocletii din Bucuresti o reprezinta cei veniti din alte judete care s-au mutat acolo. Adica prietenii, colegii, rudele voastre.
      Cand circuli intr-un oras mic in care, indiferent de aglomeratie, tot ajungi la destinatie in maxim 20-30 de minute iti permiti sa fii calm. Dar atunci cand la ore de varf stai in trafic peste 1 ora, nu mai rezisti sa vezi ca 2-3 „smecheri” se baga in fata ta si incepi sa faci si tu la fel.

      00
  9. acu 2 zile de la Bv pana la Sibiu am vazut 6 masini accidentate si asfaltul era uscat si nu inghetase. Din ce am observat, soferii sunt mega stresati si stresanti si condusul preventiv e un termen abstract pt majoritatea.
    Solutia mea ar fi :
    dotarea obligatorie a tuturor automobilelor cu camere de bord si creeare unui departament in politie care sa analizeze imaginile trimise din trafic si ulterior pedepsirea celor care comit abateri grave sau pun in pericol viata altora.

    00
    • Pana sa ajungem la masuri din astea abstracte, am putea sa incepem prin a trimite in trafic 10 masini de politie fara insemne care sa ii amendeze pe toti care incalca legea in trafic.
      Intr-un drum de 1-2 ore intalnesti lejer peste 10 soferi care incalca regulile de circulatie sau au probleme tehnice la masini.

      00
  10. Nu inteleg de ce la unii mentionezi ca au numar de B, pe cand la altii nu mai zici nimic :))

    00
  11. 90% iau giratoriul drept, nu respecta banda!
    Solutia este sa se faca giratorii patrate :)))

    00
    • da da, pătrate și cu o țepușă ieșită în afară din fiecare colț, să vezi atunci ce învață să le ocolească.

      00
  12. Plângăcioșilor…
    După ce veți fi mers cu trenul, unde cam aceiași mitocani beau bere, mănâncă shaorma luată din gară și împărtășesc cu tot vagonul planurile pentru ski în timp ce fac poștă o sticlă de coniac, veți avea ceva mai multă toleranță față un giratoriu luat drept.

    00
    • Intre timp, un lucru este cert: giratoriile nu sunt pentru toata lumea! Cu toate astea… toti le folosesc cu succes (sau fara) :)

      00
    • Numai că aia in tren nu îți pun viața în pericol.

      00
    • m-am cam plimbat cu trenul in ultima vreme (si cel putin un drum dus-intors de cateva sute de kilometri pe an in ultimii 7-8 ani) si nu m-am intalnit cu ce zici tu.
      cea mai naspa situatie a constat in niste manele date mai tare intr-un tren „de navetisti”, dar era un singur caz in tot trenul. chiar si la buda era curat, apa la robinet, hartie iginica si sapun, si nu se mai infundase buda dupa nici 100 km ca marlanii aruncau hartia in vas.
      in restul destul de decent. nu chiar ca in masina personala, dar decent.

      00
  13. Titlul corect al articolului ar fi fost: „Politie pe care soferii n-o vad niciodata”

    00
  14. Ce e la Chichiș? Restaurantul ăla la șosea cu reclamă la gulaș? Merită? Mereu am fost curios dar nu am oprit.

    00
  15. Zoso, omule, linisteste-te!Asa-i la noi.Eu lucrez pe autobuz in capitala, la Cluj pentru cine nu stie.Cum ar trebui sa fac eu dupa 9 ore de trafic zilnic?Tu mergi una ora intr-o parte, ajungi mai tarziu cu 15 minute, ai ajuns, te bucuri de masa si de familie.
    Aia toti de care zici se grabesc exact ca si tine.Tu respecti regulile, dar daca ai sofa 4-5-6 ore zilnic crede-ma ca ai merge pe langa regului putin si tu.
    Sincer, soferii amatori fac atata caz de nu e adevarat.Pai atunci unul care din asta traieste cum ar trebui sa incheie ziua?Nebun?
    De acord ca sunt multi dobitoci, solutia insa e aplicabila din scoala de soferi.Si toti stim ca instructorii is mai prosti ca si elevii.Se pune accent pe pedagogie, sa nu superi elevul, nu cum era odata : conta rezultatul, nu metoda.

    00
  16. Daca tu ai veni cu mine intr-o zi de luni pe ruta unde muncesc acuma, ti-ai cumpara arma a doua zi si ai impusca oameni.Oamenii is dobitoci, dar acuma tu sa fii mai dobitoc si sa faci sa nu ajunga acasa la familie?Ca eu as putea mierli zilnic oameni cu dreptatea in mana si nimeni nu ar avea ce sa imi zica.Injur zilnic pizde de bani gata, dar le injur galant : „Pisi, cum ar fi daca mi-as baga pula-n ma-ta aia curva?” /calatorii rad prosteste, aia e revoltata, eu merg mai departe.Seara merg acasa si-mi zic : „Ce bine ca nu am avut evenimente!”.Toti is acasa la cei dragi.

    00
  17. Ce era sa patesc din cauza unui papitoi cu Porsche Cayenne acum o saptamana. Eram pe Aviatorilor si omul nostru nu avea treaba, ii dadea talpa, croseta toate 3 benzile fara semnalizare in veselie si dupa ma trezesc ca imi taie fata si mai arde si o frana. Noroc ca am intuit ce voia sa faca si am fost pe faza. Recunosc. I-am ars un claxon lung si i-am aratat un cinci roman pe jumate. Dupa tot el a fost cu gura mare ca „cine esti tu sa imi arati m**e si sa imi zici ca trebuie sa semnalizez” combinat cu tentative de scuipat pe geam.

    Zici ca pe masura ce creste dimensiunea si valoarea masinii scade si IQ-ul soferului.

    00
    • Nu “zici”, e regula!

      00
    • Nu pot să înțeleg replica aceasta cu „cine ești tu să..”.

      Acum câteva săptămâni îl fac pe unul nesimțit că depășise toată coloana și blocase întreaga intersecție. Dar prin blocat e blocat-blocat, nimeni nu avea unde să meargă că stătea omul nostru pe contrasens și oricum intersecția e problematică.
      În general dacă sunt oameni cu non-BMW și vreo mașină de clasă mijlocie, îi mai întreb de ce fac mizerii. Că e foarte probabil ca genul ăsta de oameni să ne fie de ăia de avem de a face zi de zi cu ei pe la serviciu, pe la clienți, șamd și nu strică să mai vezi ce le poate mintea.
      Omul meu rânjea a mândrie când l-am făcut nesimțit și îmi spunea că e verde (nu era nici verde, nici nu avea ce căuta pe contrasens). Când i-am zis că pe lângă nesimțit mai e și prost, omul și-a ieșit din minți că „cine ești tu să îmi zici că sunt prost” și începuse cu înjurături grele.
      S-a pus coloana în mișcare, că altfel l-aș fi întrebat dacă a rămas cu sechele din copilărie la vorba asta de „prost”, dar mi se pare că mulți sunt cu sechele la „cine ești tu să”.

      00
  18. Frate începi sa ne uimești pe toți cu atâtea aventuri într o singura zi

    00
  19. Vali, ai uitat de cocletii aia cu semnalizarile pe fata aprinse nonstop, ca hamericanii, pe aia cand ii pune la punct politia?

    00
  20. Băi Zoso, ar merge la casa sufletului să-ți montezi o pereche de aruncătoare de flăcări pe mașină, mai ceva că în Mad Max…
    Arată-le tu cine-i boss!!!

    00
  21. Pentru ca e momentul, urez tuturor (owner&users) un 20-20 la superlativ!La multi ani!

    00
  22. Care politie? Eu nu ii vad niciodata. Am mers azi prin oras si am vazut cel putin 3 idioti care ar fi ramas fara permis daca era vreun politist prin preajma. Dar, evident, politia avea lucruri mai „importante” de facut.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube