Social Media: nu sunt banii angajaților

Cel puțin o dată pe lună văd o campanie făcută cu oameni/influenceri de care oameni din agenție sau companie s-au plâng pe unde au putut. Că nu livrează, că e inflexibil, că nu comunică, că alte motive, cele mai frecvent fiind fie că nu și-a meritat banii, fie că nu era potrivit pentru campanie și nici n-a făcut-o cu prea mare tragere de inimă.

Mintea mea, așa puțină cum e, spune că, dacă nu ai rezultate, nu mai lucrezi cu omul respectiv. E simplu: dacă nu ți-a livrat pe măsura așteptărilor se cheamă că ai luat țeapă. Iar dacă insiști să lucrezi cu el în continuare înseamnă că îți place sau nu îți pasă, că nu sunt banii tăi, ca angajat la agenție sau la client. (sunt și cazuri rare în care se impun niște oameni de către șefi, pe considerente sexuale, parăndărăt sau alte asemenea).

E vreo diferență între oamenii ăștia și șoferul care dă cu mașina prin toate gropile? Între muncitorul căruia nu îi pasă daca strică uneltele cu care muncește?

 

social-media

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

6 comentarii

  1. e vorba de reach, nu intelegi tu. trebuie sa stii obiectivele campaniei, nu sa presupui ce e nevoie

  2. Oarecum off-topic. Pe-asta o știi? Noi, câțiva prăjiți din agenție, creativi, comitem o campanie de-aia să iasă super-virală, că ne pricepem, campania dă rateu, că fumatul nu te face creativ, apoi trimit fetele să te roage să scrii un articol despre campanie, că așa adunăm mențiuni despre nevirală să le punem la dosar, am avut „impact”, privește clientule, nu te bucuri că ai dat banii pe așa ceva?

  3. Reminder: plătiți în plm?!

    Thumb up 12 Thumb down 1

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.