Social media: Blue Air fură

Aparent, administratorul paginii de facebook a companiei aeriene româneşti Blue Air nu ştie că există drepturi de autor şi că unii oameni muncesc pentru a produce nişte poze, la fel cum firma la care lucrează el cere bani pentru a transporta persoane. Şi când e prins în fapt şterge comentariile tâmpe pe care le-a lăsat.

 

blueair

update: şi continuarea discuţiei e tot de mare angajament.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

19 comentarii

  1. Ei, nu poti sa te superi pe tampitei angajati cu mia pe luna.
    (am comentat sa iti spun ca noul favicon e simpatic)

    00
  2. google-ul e la liber LOOOL

    00
  3. drept e ca pozele sunt frumoase si ca gugle e liber la accesat. probabil ca ar trebui sa fie ca la paginile cu pron: „esti cretin si mata-i proasta? apasa aici sa navighezi in afara acestui site!”

    00
  4. Poate ai pierdut restul discutiei: https://imgur.com/zoG1n.png

    00
  5. Hai ca sunt mai nestiutor in domeniul asta. Deci daca iau o poza de undeva care are watermark, si o pun asa pe blogul meu (fara sa dau sursa) inseamna ca am ciordit-o?
    Daca iau o poza cu un produs si o pun pe blogul meu (nu are nimic pe ea) si nu dau sursa (poza fiind luata direct de la producator) acesta in loc sa se bucure ca ii fac reclama imi zice sa scot poza?

    00
  6. Fara suparare, dar si tu mai „uiti” sa specifici sursa, mai ales in articolele in care pui poze cu femei frumoase.

    Exemple:
    1. https://zoso.ro/irina-shaik-agua-bendita-2013/
    2. https://zoso.ro/aida-yespica/
    3. https://zoso.ro/natalia-siwiec-2/
    4. https://zoso.ro/meagan-good/
    5. https://zoso.ro/berenice-marlohe/

    In toate lipseste sursa.

    00
  7. Zoso,tu incet-incet te transformi intr-un justitiar:)
    L-ai mai prin si p-ala acum vreo 2 ani care lucra la vodafone si vindea domenii.ro
    Tine-o tot asa,bravo:*

    00
  8. Nu am idee cum functioneza treaba asta cu pozele dar mi se pare catipul de la ble air e reatdat mintal

    El a inteles ca daca poza e cu watermark are voie sa o foloseasca ca se vede autorul. Eu inteleg ca poza e cu watermark ca sa sti cine e autorul sa il cauti si sa il platesti ca sa ai dreptul sa folosesti poza. Daca o pui cu watermark e tot furt doar ca se vede de la cine ai furat.

    E ok ce spun?

    00
  9. Pe langa asta, no offense dar chiar nu vad ce legatura are activitatea unei companii aeriene cu informatii pe pagina de facebook de genul „hai sa invatam cum sa gatim prajitura X” , poze funny cu bebelusi, sau stiri precum „afla nominalizarile pentru oscar 2013”. WTF?

    00
  10. Bun, pe langa ca e cretin nenea ala … am o alta problema: ce are cafeaua cu o companie aviatica? De ce trebuie sa vad si pe pagina lor aceleasi cretinisme care m-au fortat sa urmaresc poate 20 de oameni pe facebook. Pentru ca nu am nevoie de mesaje cu ‘buna dimineata’ si rahaturi reciclate. Dar asa au invatat ei, ca tre’ sa fie niscaiva divertisment, ca asa le place oamenilor. Baga-si-ar social media in nas.

  11. @D-Petre o fi o tipa, mai stii?

    Oricum, idee buna cu gheata si cafeaua.

    00
  12. Ce documentat e tipul de la aerul albastru si cum le stie el pe toate :)

    00
  13. Scuza-ma ca intreb, iti citesc blogul de ceva timp si tot am vazut astfel de articole ale tale. Tu ai drepturi pe pozele pe care le folosesti, cele cu tot felul de modele si vedete? Sau cele care le postezi pe twitter cu femei goale ? Nu cumva si tu le iei tot „la liber” ? Mi se pare ca faci pe lupul moralist in unele chestiuni.

    00
  14. Ai mila de ei: seful e la mititica, avioanele lor intra la apa, de unde mai nene atata banet si pentru niste poze.

    00
  15. Acum fie vorba intre noi…cui sa platesti drepturi de autor pe o poza pe care o iei de pe net, sa zicem de pe Fb? Si daca vrei sa platesti nu ai cum pt ca e sheruita a mia oara cand ajungi tu la ea

    00
  16. Poate sunt eu prost informat, dar parca Oana Roman este director de comunicare la blue air. Daca ea este, nu e de mirare ca google e la liber. Si casa rapps in care sta ma-sa tot la liber e

    00
  17. @dojo: N-ai auzit ca brandurile trebuie sa interactioneze cu clientii? Zaharberg dixit.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube