Șinele de tramvai și asfaltarea…

2015. Cluj. Un cetătean (nu se știe daca e vatman sau muncitor) scoate cu o tijă metalică asfaltul proaspăt turnat peste șina de tramvai. E doar o alta zi în țara în care nimeni nu e responsabil pentru acțiunile sale.

(sursă video)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

27 comentarii

  1. Nu văd care-i problema. Pui niște gume pe 13″ la tramvai si e ok. Atât că-ți mai trebuie un minus ca să meargă.

    00
  2. e noul material antisoc pt tramvaie

    nu stiu cum o fi la cluj, dar la bucuresti sa circuli cum tramvaiul 56 sau cu caruta e acelasi lucru, ba nu, in caruta macar ai aer curat, nu esenta de rom

    00
  3. trimis la cateva ziare locale… sa vedem cate dau sursa.. nu de alta.. da si tie pare ca ti`o scapat

    00
  4. Tramvaiul a fost cea mai proasta solutie de transport in comun pentru Cluj. A blocat traficul atunci cand s-a reabilitat, blocheaza traficul acum si oamenii care foloseau tramvaiul sunt morti demult, deoarece deservea zona industriala estica a Clujului – unde trebuiau sa ajunga dimineata miile de muncitori.
    Sunt scumpe garniturile, sunt scumpe liniile de tramvai si de fapt el nu intersecteaza centrul aglomerat, e oarecum tangent si nu se justifica defel.
    Cineva trebuia sa faca niste bani si cineva trebuia sa ii cheltuiasca. Acelasi motiv pentru care Boc s-a apucat de toate arterele deodata, acelasi motiv pentru care s-a facut un stadion al carui arhitectura copiata a fost platita iar gras si bine si la constructia caruia s-au sifonat bani. Pentru marile competitii sportive de la Cluj si pentru mega concertele Scorpions. Pentru Untold… pentru cultura…. de-aia Filarmonica nu are sala. P123 mea de nenorociti.

    00
    • Esti complet pe langa:

      – A blocat traficul atunci cand s-a reabilitat – Yep, trebuia facut prin aer.
      – oamenii care foloseau tramvaiul sunt morti demult, deoarece deservea zona industriala estica a Clujului – unde trebuiau sa ajunga dimineata miile de muncitori – Corect. Si gara, unde ajung mii de calatori.
      – sunt scumpe garniturile, sunt scumpe liniile de tramvai – si curentul e scump, si troleibuzele sunt scumpe, si autobuzele costa bani, si motorina costa bani.
      – blocheaza circulatia – da, si baiatului care a facut statia / refugiul la Opera Maghiara ar trebui sa-i smulgem coaiele. Incet. Foarte incet.
      – el nu intersecteaza centrul aglomerat, e oarecum tangent si nu se justifica defel – pe dracu. Baritiu nu e centru? Doja nu e centru? Hai sa stabilim ceva: daca nu esti intr-un sat, 1km de centrul centrului orasului e tot centru.
      – acelasi motiv pentru care Boc s-a apucat de toate arterele deodata – Nu, s-a apucat de toate ca vin alegerile si munca dureaza. La alegeri trebuie sa fie gata toate.
      – acelasi motiv pentru care s-a facut un stadion al carui arhitectura copiata a fost platita iar gras si bine si la constructia caruia s-au sifonat bani. – corect. nimic nou. frunza a fost platita bine si furata, stadionul national n-are gazon, autostrada Sibiu Orastie e deja daramata etc. Se fura. Breaking news.
      – Pentru marile competitii sportive de la Cluj si pentru mega concertele Scorpions. Pentru Untold… pentru cultura…. de-aia Filarmonica nu are sala – Corect. Untold e de kkt. A adus ceva zeci de milioane de EUR in Cluj, exact cat aduce si o orchestra daca vine, dar e de kkt. Cand au facut arena, U era in A, CFR era in Champions League.

      00
    • Ca sa stii si tu, tramvaiul e cel mai bun mijloc pt orasele de dimensiuni medii. E mai silentios, mai ieftin/km si cu durata de viata mult mai lunga decat un autobuz. Autobuzul circula cam 10-15 ani, dar tramvaiele circula lejer 30 ani, dar exista orase care au tramvaie nemtesti vechi de 50-60 ani… Tramvaiul nu e ieftin ca si constructie si achizitie, dar e mult mai ieftin in exploatare.

      00
    • @Arthur: pe vremuri, mai exista ceva numit troleibus. El are toate avantajele tramvailui concomitent cu lipsa mai tuturor dezavantajelor acestuia (și btw, zgomotul E unul dintre ele).

      00
  5. E mai veche filmarea, nu din 2015. Acum e in plina reabilitarea acea strada, s-au eliminat parcarile care se vad in filmare.

    00
  6. in ce hal au putut sa asfalteze. bataie de joc.

    00
  7. E din 25 Mai. 2013

    http://citynews.ro/eveniment/fotovideo-dorel-loveste-la-cluj-era-sa-asfalteze-sinele-de-tramvai-1242903

    A fost un accident. Oblonul unei basculante s-a deschis brusc şi tot asfaltul din interior a căzut pe liniile de tramvai de pe strada George Bariţiu din Cluj-Napoca.

    00
  8. Conteaza de cand este ?
    Noroc ca asfaltul ala nu s`a turnat pe banii nostri ci pe banii statului.

    00
  9. o fi veche in Cluj, dar in Bucuresti se practica pe Iancului acum, in vara

    cand s-a deschis megamolu’ pumii au tras ca disperatii sa termine de asfaltat, ca venise ordin de la imparatie si interesele erau mari
    au venit camioane, basculante, ce n-am vazut in 2 ani de cand s-a inceput flegma aia de reabilitare
    a doua zi erau mai multi cu rangile in mana la destupat sinele , pe tot Iancului

    00
  10. Si nea din poza e sigur vatmanul. Scula folosita este bastonul de schimbat macazul.

    00
  11. What? La Cluj, leagănul civilizației? Du-te că nu te cred… :P

    00
  12. ardeleni…

    00
  13. NOU
    #23

    Este cel mai mare fail din ultimii ani ai internetului

    00
  14. Si uite asa si-a luar presa iar teapa de la Zoso.
    Zoso du-te si numara rezultatele ;)

    00
  15. Pe Iancului cand au turnat stratul final de asfalt au procedat la fel.
    Defapt au fost mai inteligenti – au lasat asfaltul sa se intareasca, dupa care au trimis Doreii de la Radion sa ciopleasca asfaltul de pe sine cu pickhammerele.

    00
  16. nu stiu daca a zis cineva dar filmarea e din anul 2013 AD.

    multumesc.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube