Service Samsung Galaxy Note

Am norocul de a avea niște copii exploratori, cărora le plac la maximum electronicele. Mai ales telefoanele. Primul copil mi-a ronțăit telefonul din vremea aceea, un iPhone 3GS până când ecranul a început să facă exact ca în matrix. Curgeau cuneiforme verzi pe el de te așteptai să vină un nene îmbrăcat în negru și să te salute Hello, Mr. Anderson.

Al 2 lea copil a făcut-o mai simplu. Stând pe terasa casei, în scăunelul său de servit masa, mi-a luat actualul telefon, Samsung Galaxy Note 2, s-a uitat preț de o secundă la el, după care i-a dat drumul jos. Pe gresie. Pe colțul telefonului. Prin urmare, ecranul transformat într-o rețea de pânze de păianjen. Se pare că Gorilla Glass nu e chiar așa de gorilla cum pare.

A fost epopee cu reparatul ecranului. Pentru că, oriunde mă duceam, primeam prețuri gen 300 euro minim. Pentru un ecran. La prețurile actuale, telefonul meu face în jur de 450 euro nou, din magazin, cu garanție. Dură decizie.

După care, printr-un noroc, am găsit service-ul de telefoane de la Servicio. Prețul? mult mai mic. Reparația a durat ceva gen 15 minute, timp în care am savurat o cafea în prezența savuroasei secretare de la firmă.

Concluzia?
Nu lăsa copiii să se joace cu telefonul tău. Și dacă îi lași, cumpără-ți o husă siliconică. Acoperă și marginea ecranului, se sparge mai greu.

Dacă aveți și voi nevoie

Servicio.ro
Program: Luni – Vineri 10 – 19
Adresa: B-dul. Burebista Nr. 3, Bucuresti
Telefon: 021-795.05.58
Mobil: 0749 788 859

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

39 comentarii

  1. Guest post by Arhi?

    00
  2. Si ecranul a fost schimbat cu o componentă originală sau cu o chinezărie compatibilă?

    00
  3. Ce inseamna pretul mult mai mic?

    00
  4. NOU
    #4

    @tester
    Reclamă românească!

    00
  5. Avantajele telefonului cu garantie!

    00
  6. @tester – Cam 280 Eur ! !!

    00
  7. Sa-mi fie rusine ca n-am auzit de ei!

    00
  8. pret mai mic; 290 de euro (fara tva evident) =))

    00
  9. NOU
    #9

    poza cu secretara?

    00
  10. Azi imi iau si eu un Note2. Sper sa nu am astfel de probleme. :)

    00
  11. ce oameni…

    00
  12. sau poti sa il schimbi acasa
    https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Replacement-Glass-Samsung-Galaxy-Note-2-With-Tools-and-Adhesive-Grey-/221290100926?pt=UK_Replacement_Parts_Tools&hash=item3385eaf8be

    cu scule si tot ce iti trebuie pentru 15 lire / 20EUR ca doar s-a spart gorilla glass si nu lcd-ul :) ghiduri sunt pe tot netul…vine deja cu lipici pe el…mare scofala astea sunt abureli cu 300EUR :)) ce dracu ? nici placa de baza la un note 2 nu e mai mult de 50LIRE :)))

    00
  13. Vali, cred ca pe viitor îți închizi commenturile la articole publicitare ;)

    Trollers are everywhere ;)

    00
  14. Eu mi-am lăsat laptopul funcțional la ei să-mi schimbe display-ul și după 3 săptămâni de plimbat cu vorba, au ridicat din umeri: nu mai pornește, nu știu frate ce să-i fac, du-l de unde l-ai luat, poate știu ăia ce să-i facă. Bătaie de joc mai mare ca la Servicio n-am întâlnit.

    acum e la ServSkill (service-ul de la emag) pentru o diagnoză oficială. mi-am făcut eu mie o promisiune că dacă e din cauza service-ului de proastă calitate de la Servicio, direct OPC și mergem până în pânzele albe.

    Servicio e prima țeapă pe care am luat-o în București!

    00
  15. @13 au ars ceva pe placa de baza :))) foarte greu de schimbat un lcd nu e atunci cand ai piesa la un laptop…mai ales ca e totul cu mufe :))

    00
  16. Un display complet de Note 2 ( LCD + Touchscreen ) pe ebay e in jur de 170 euro. Se gasesc si mai ieftine daca vrei cu grad de utilizare B sau C.

    00
  17. @Gabi Udrescu – ati adus laptopul la noi „cu o geanta cazuta pe el in tren” daune : ecranul spart ,sasiul ecranului (balamale) strambe,carcasa crapata ,iar cel mai important NU PORNEA , dumneavoasta ati fost sunat ati venit,ati constatat,a trecut 1 saptamana,2 sapt ,3 sapt ,dupa cum v-am spus este posibil ca de la lovitura placa de baza a laptopului sa fi fost contorsionata iar acesta sa fie motivul pentru care nu functioneaza.
    La receptia in service laptopul nu era functional ,ati venit in service SOLICITAND INLOCUIRE ECRAN LCD ,nespecificand ca NU FUNCTIONEAZA,cand am constatat acest aspect ati fost contactat,ati venit si ati constatat personal acest aspect ,pana in acel moment nimeni nu a desfacut nici macar un surub din carcasa laptopului.

    00
  18. @Gabi Udrescu – deasemenea v-am oferit solutia inlocuirii placii de baza ,dar varianta pe care ati refuzat-o pe motiv ca deja se ridica la o suma prea mare (avand in vedere ca trebuia inlocuit si ecranul LCD) .
    Daca ceva din ceea ce am scris nu este adevarat va rog sa ma contraziceti,daca va place impartasiti experienta dumneavoastra si altor persoane macar sa cunoasca povestea asa cum a fost ea.Ne pare rau ca nu am putut readuce la viata placa dumneavoastra ,in momentul in care ati reintrat in posesia laptopului el se afla aproape in aceiasi conditie (exceptie facand ecranul spart ,care a fost remontat) – In momentul in care la pornire laptopul pornea cooler-ul dupa care se restarta in 20-30 secunde ,in exact aceiasi stare a fost si in momentul in care l-ati luat de la noi .

    00
  19. Gabi Udrescu, ce tot zici? N-auzi ca prețul e mult mai mic?

    00
  20. @Servicio: da, vă contrazic. laptopul a fost funcțional până la momentul în care a ajuns la voi, de unde l-am recuperat după 3 săptămâni de plimbat cu vorba. când am venit prima dată și am făcut devizul, l-am pornit și ați estimat un cost de 400 de lei pentru schimbarea ecranului. ok, fair enough.

    cu devizul respectiv am mers la poliție, mi-am recuperat paguba de la cel care a cauzat-o și am venit la voi să-l repar. după care, liniște și pace, am fost nevoit să vă sun eu mereu și să mă rog de voi să-mi spuneți dacă se rezolvă.

    problema mea #1 este că între constatarea faptului că laptopul nu mai pornește și momentul în care am decis că pierd timpul cu voi, a trecut un interval de aproape o lună de zile, timp în care voi ați scăldat-o: că se uită colegu’ la el, că așa, că pe dincolo.

    în plus, când te duci la doctor pentru că te doare o măsea și îți spune că trebuie să-ți facă transplant de ficat, să-ți amputeze 2 degete și să te tundă la chelie, parcă te pune puțin pe gânduri și vrei să mai ceri o părere, nu? asta ca să nu fie dubii apropos de faptul că am refuzat propunerea voastră de a schimba display + placă de bază (pentru „numai” 350€ – când laptopul nou a costat 450€).

    00
  21. ah, și încă o mențiune: după incidentul care a cauzat display-ul spart, am fost la poliție. declarație, martori, tot ce trebuie ca să mă asigur că-mi recuperez banii de la cel care a cauzat incidentul.

    zice mintea mea în gându’ ei că nu eram nebun să cer despăgubirea doar pentru display dacă știam că e !@#ută și placa de bază, nu?

    în plus, ce facem cu pozele și constatarea făcută de polițiști? că nah, e negru pe alb: laptopul era funcțional, mai puțin display :)

    da’ e ok, voi continuați să faceți FB Ads și reclamă pe bloguri, eu sunt doar un client frustrat care nu are altceva mai bun de făcut decât să umble cu fofârlica, să-și bată joc de imaginea voastră și să piardă vremea pe drumuri. NOT!

    00
  22. Bun de notat ca tocmai ce-am primit de la firma ca telefon de serviciu un samsung galaxy note 2

    00
  23. @Gabi Udrescu Interesant, pare ca nu știe stânga ce face dreapta pe la servicio, dar ceva dovezi, poze, mailuri, constatare, etc ai?

    00
  24. @Gabi Udrescu – problema nu a stat deloc asa , am discutat pe Fb , costul unui ecran, ati venit , v-am facut o factura proforma privind costul , nu am vazut laptopul, discutam despre piesa care trebuie inlocuita , un ecran lcd, care se inlocuia dintr-un motiv clar, era spart , la 1 saptamana dupa ce ati primit factura proforma v-ati prezentat cu laptopul , Fara A Porni, v-am facut drviz de primire in service, laptopul a continuat sa nu se aprinda, ati plecat, la nici 30 min v-am sunat ,ati revenit inapoi relativ repede in aprox 20 min de la apel, ati constatat si dvs ca Nu Porneste , mi-ati spus ca e ciudat ca acasa l-ati folosit pe hdmi , cu un monitor/ tv , am reincercat sa il pronim , fara succes, a ramas sa vedem care e motivul. DACA ERAM NISTE HOTI SE TERMINA TOTUL IN ACEIASI ZI , mai ales ca reparatia , constatarea, frecusul, montarea, demontarea, etc – TOATE ASTEA V-AU COSTAT ZERO – Nu am incasat nici un leu macar de la dumneavoastra . Spuneati ca „Servicio a fost prima teapa luata in Bucuresti” – care a fost teapa ? laptopul a suferit un shoc mecanic, avea ecran spart, sasiul indoit , ati venit cu el la noi cracanat, arata ca dupa al doilea razboi mondial, NU PORNEA !!! apasai butonul , pornea coolerul si dupa cateva secunde se restarta , asa a intrat in service, asa a iesit din service .
    Ca si pret , deja vad ca v-ati propus sa mintiti cu nerusinare, reparatia costa asa: Ecran Lcd 400ron ,inlocuire placa baza 350 ron, total 750. ron in euro inseamna aprox 165Euro , pentru un laptop de 450 euro cum ati spus, ati refuzat suma, ati spus ca daca se poate repara asta bine , daca nu, deja e prea mult.
    Sincer nu va inteleg actiunile acestea sa scrieti altceva decat s-a intamplat .

    00
  25. Din moment ce faceți publică discuția pe blog, întreb din nou, are cineva din părțile implicate vreo dovadă intr-un sens sau altul, sau e cuvântul unuia împotriva altuia ?

    00
  26. Nu stiu de inclin sa cred ca @Gabi Udrescu are dreptate. Daca era laptopul bushit de tot..nu-si recupera de la politie banii pentru toata reparatia ?

    00
  27. @madalin – te rog spune-mi un lucru ,cum crezi ca s-a facut constatarea la politie ,nu era vorba de politia informatica sa probeze aparatul,era Politia Transporturi dintr-o Halta,probabil ca acea constatare a fost facuta la ochi,pentru ca laptopul era copus din urmatoarele baza , iar partea superioara era descompusa in rama ecran,ecran care era usor curbat spre tastatura si capac ecran intre cele 3 parti fiind un spatiu de 4cm ,ecranul negru complet .Deci ce ar fi putut proba ? In momentul receptiei repet LAPTOPUL NU PORNEA ,doar nu suntem handicapati sa acceptam un laptop doar sa il „cazam” in service o perioada ,fara sa incasam nici un RON .
    Da ne puteam considera tepari ,daca solicitam o suma ca si constatare,dar nu a costat nimic,nicidecum nu am cerut 350 euro pentru reparatie (ecranul a costa 400lei ,diferenta pana la 350 euro din ce sa fie ?? din placa?? Nici macar pentru un Apple MacBook 17″ 2010 unde am reparat placa video nu a costat mai mult 500ron reparatia, la Noumax a fost solicitata suma de 2450 ron pentru inlocuirea placii ) . Puteti inclina sa credeti pe cine considerati ,nu vrem sa ne laudam ,dar la Servicio au fost reparate aproximativ 95% din toate produsele intrate in service,din pacate sunt si produse care nu au putut fi remediate,dar la care nu s-a perceput nici o taxa.Puteti sa va convingeti si singur de asta in situatia in care veti avea nevoie de o reparatie ,pentru noi fiecare client este important si ne dam silinta pe cat posibil sa tratam fiecare problema la fel de serios ,inidferent de marca,vechime sau pretul platit pentru reparatie.

    00
  28. Buna seara!As avea si eu o intrebare.Am un Note2,l-am luat cu ecranul praf,insa telefonul mergea impecabil.Am cumparat sticla de pe ebay si l-am dat unui prieten sa o inlocuiasca.Dupa ce a dat jos ecranul spart(sticla),sub el este o folie neagra cu o mufa,nu stiu cum se numeste ca nu sunt de meserie,dar si aceea este indoita,cu dungi,etc.Nu am pus inca ecranul nou la loc,insa telefonul nu mai porneste,nu se incarca,nimic.Ati putea sa imi dati ceva sfaturi,cam ce ar fi putut sa se intample?Multumesc !

    00
  29. nu s-a intamplat nimic, e un tiristor care functioneaza doar cu sticla pusa. pune noua sticla, cu scotch dublu adeziv, are la hornbach, lasa-l sa se usuce 6 ore, dupa care va porni

    00
  30. @Bogdan – acea folie neagra de care spui tu este flex-ul butoanelor de jos ,acela se poate inlocui daca este intrerupt ,dar trebuie dat jos ecranul de pe rama ,in situatia in care nu functioneaza .
    Deasemenea inlocuirea sticlei cu scotch dublu adeziv nu e o solutie ,in 1-2 zile o sa te convingi de asta (o sa apara ca o pata pe el ,deasemenea nu va functiona cum trebuie ) .Recomandarea mea este sa lucreze cu grija pentru ca ecranul este destul de scump complet.Daca esti din Bucuresti poti trece pe la Servicio pentru acest serviciu

    00
  31. @Arhi-am lipit noua sticla aseara,am lasat adezivul sa se usuce in jur de 14 ore si tot nu porneste …care ar putea fi problema ? @servicio-nu sunt din bucuresti,sunt din cluj

    00
  32. @Bogdan – esti sigur ca ecranul mai functiona dupa ce l-ai curatat ? Mufa flexului cu butoane tactile era conectata si intacta( circuit neintrerupt?) Telefonul in acest moment vibreaza sau mai face ceva?
    In cazul in care nu te descurci poti trimite telefonul prin curier rapid la noi.

    00
  33. Salut servicio am un note 2 si aseara l-am scapat pe un colt mi sa spart sticla displaiul nevand nici o problema mar interesa cat mar costa repararia

    00
  34. Salut servicio.pentru schimbat sticla la un galaxy s3 cat m-ar costa?

    00
    • 300lei cu laminare si geam original ,iar doaca doriti repede ,ieftin dar nu neaparat cel mai bun cu Gel UV 150lei geam compatibil

      00
  35. salut, pt o rama noua sau reparata pe note2 cat m ar costa? multumesc

    00
  36. sal am un note 2 care are disply dus el poeneste,se aude sunetul de pornire cit ma poate costa reparatia

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.