Scandal la Urgent Cargus Timișoara

Demisiile de ieri de la Brașov s-au soldat cu deplasarea câtorva șefi pentru discuții. Între timp, lucrurile se mișcă foarte greu, curierii pleacă târziu din depozit, pentru că nici acolo lucrurile nu stau prea roz.

Azi, la Timișoara, a fost nevoie de intervenția poliției după ce un paznic a bruscat o femeie care voia să își ia coletul și era plimbată de la curier la sediu și se cam săturase, așa că a ridicat vocea un pic, paznicul a vrut să o scoată afară și a trântit-o pe jos.

urgent-cargus-timisoara-1 urgent-cargus-timisoara-2 urgent-cargus-timisoara-3

Și nu e Black Friday încă.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

50 comentarii

  1. O fi spus ceva, o fi injurat…

    00
  2. Între timp Emag încă trimite colete cu ”Urgent” Cargus, coletul meu care trebuia să ajungă azi, am aflat că abia pleacă mâine din hub-ul curierului din București și ajunge la paștele cailor sau a măsii.
    Motivul: ”Expediere reprogramata pentru următorul transport” !!?? Nu mai era loc în căruță???
    Deci în loc de 1-2 zile vor fi cel puțin 4, pentru transportul în țară a unui produs aflat pe stoc.

    Unde sunt vremurile când comandam și primeam a doua zi dimineață? :(
    Curierii ăștia ”urgenți” încep să prindă din urmă Poșta Română..

    00
    • Salut! Am vazut mesajul/commentul tau, ingaduie sprijinul nostru! Te rugam sa ne dai numarul de comanda prin mesaj privat pe pagina de facebook a eMAG impreuna cu detaliile, ca sa ne ajute sa identificam repede situatia. Iti multumim si te asteptam!

      00
    • E-mag a semnat cu Posta Romana zilele trecute. Eu am fost multumit de toate firmele si de posta. Insa se vede specificul romanesc. Businessul a crescut, investitiile firmelor/postei mai putin…

      00
    • ai sa razi dar posta romana livreaza un colet standard in 4 zile in Romania si in 5zile pana in Japonia, testat de mine nu stiu cum reusesc performanta cu Japonia, cel mai tarziu a ajuns in 6zile.
      nu stiu daca stii dar exista si serviciul Prioripost adica curierat rapid prin posta romana care livreaza coletul la destinaţie in 12 ore daca le trimiti in aceeasi localitate, 24 de ore daca le trimiti intre orase resedinta de judet sau intra-judetean, sau in 36 de ore intre oricare alte doua localitati din Romania, iar test de mine.
      avand in vedere problemele Cargus si tarifele Fan Curier eu ma voi reorienta spre Posta.

      00
    • Da fuck, sunteti razesi de-ai lui Stefan? „Ingaduie sprijinul nostru”?

      Biscuiti, osteni?

      00
    • La fel si eu urgent Cargus mi a livrat coletele de la eMAG in 7 zile .
      Mi a spus șoferul ca el nu vine cu un singur colet la mine . Chiar daca cei de la eMAG au trimis livrare parțiala .
      7 zile ? Niciodata nu am asteptat atat ! Pentru șervețele umede si pampers pe stoc !
      Corect sau dus vremurile cand comandam azi si ajungeau maine !:(

      00
    • Eugen
      25 octombrie 2016 la ora 11:11 pm
      Da fuck, sunteti razesi de-ai lui Stefan? „Ingaduie sprijinul nostru”?

      Biscuiti, osteni?
      ––
      Poate au facut outsourcing la Chisinau :) Nu fi suparat, este totusi limba romana.

      00
    • La emag au avut probleme și cu livrare făcută de DPD. Ultima comandă n-a ajuns intr-o săpt, am sunat să o anulez. Dupa încă 2 săptămâni, n-am primit banii înapoi sau voucher în contul de la ei. O tipă de la call center mi-a spus că este inexplicabilă chestia, dar o va rezolva. Când am întrebat cum poți rezolva un fapt ale cărui cauze nu le cunoști, am băgat-o în ședință. Și cred că încă mai e acolo
      Morala e că nu voi mai plăti decât ramburs

      00
  3. discutiile sunt ieftine, cum zic americanii talk is cheap. Cand o sa se deplaseze acolo niste sefi sa mareasca salariile sa ma anuntati, inseamna ca se rezolva.

    00
  4. Cei de la epiesa m-au sunat sa ma întrebe daca a ajuns in sfarsit coletul dupa 5 zile din București in București. Si sa imi zica ca au scapat de Cargus.

    Felicitări lor!

    00
  5. Paznicii sunt in general niste idioti ! Creierul lor e in asa fel format, incat sa poata sa stea degeaba atata timp la servici. N-as rezista, m-as urca pe pereti de plictiseala.

    00
    • 36 de likes. What the fuck?

      Bine ba, mare sula isteata, tu n-ai rezista!
      Ala e o sluga, are minimul pe economie sau poate nici pe ala.

      Tu n-ai rezista, esti prea istet pentru un job ca asta, dar esti mare keyboard warrior. Mai mult ca sigur ca daca erai in locul aluia, cu acelasi salariu de kkt, nu o bruscai pe „saraca” femeie.

      Apoi, haide sa-ti intorc si eu roata.
      Cum kkt ajungi sa dea paznicul pe jos cu tine, femeie fiind, pentru un rahat de colet?
      Dansa e o mare doamna, foarte isteata de asemenea. Mai mult ca sigur, a avut ghinion plus o zi proasta. Sunt sigur ca n-a scuipat niciun angajat in mutra si ca n-a urlat ca o taranca idioata de la un ghiseu la altul.
      Paznicul nici n-a rugat-o frumos sa o ia din loc. Mai mult ca sigur ca a fost trasa de maneca plus o palma, bonus. Mai mult ca sigur, angajatii Cargus Timisoara ii vor lua apararea unui paznic idiot si betiv care bate clientii.

      00
    • @Geo – paznicii au salariu mic, cum zici tu, dar cu ce-i ajuta sa fie si jegosi cu lumea? Nu ma pronunt pe cazul asta, dar am vazut intr-un supermarket un paznic care tragea de o femeie si urla sa „arate geanta” in conditiile in care aia avea si un copil de vreo 6-7 ani cu ea… a inceput si plodul sa planga, lumea sa vocifereze, circ, ce mai… dar ala isi vedea de treaba lui, avea fixatia cu geanta. Si nu stiu cum se face, dar mai mereu astia gasesc femei de care sa se ia, care sa le tranteasca, sa traga de ele, sa le arate ei ce viteji sunt. Pe de alta parte, in Lidl, piuie rahaturile alea cand iese un tigan care cica vorbea la telefon si pare tarea grabit… paznicul se da doi pasi in lateral si se uita cu mare atentie cum pleaca ala… atat.

      00
    • @Geo
      O fi nasoala munca de paznic si prost platita, sunt de acord. Dar:
      1. NIMIC nu justifica pierderea umanitatii.
      2. Nu e vina mea ca el nu a vrut/putut/avut conditiile pentru mai mult.
      3. Nimic nu il impiedica, daca nu e multumit de situatia actuala, sa incerce sa iasa din mocirla.

      00
  6. Ce-mi place mie excesul asta de zel al angajatilor la paza in RO. Zici ca-s mici dumnezei pe mosia lor.

    00
  7. Femeia o fi citit la tine ieri ca trebuie sa mearga sa isi ridice pachetul :-)

    00
  8. Deja e plictisitor subiectul curierilor. Sunt altele mai grave care se întâmplă, voi chiar nu ați observat că kindgirls.com nu au mai updatat de pe 23.10? Încep să mă îngrijorez, ca să nu mai zic că mi s-au albăstrit de la așteptare.

    00
  9. NOU
    #31

    Am fost la sediul cargus, am vazut conditiile de no man’s land. Si eu mi-as fi dat demisia.

    Solutia e destul de simpla: îi spui magazinului online ca daca livreaza cu cargus, nu cumperi.

    00
  10. Am comandat ieri de la miniprix, azi a venit coletul cu Urgent Cargus. Azi am facut alta comanda, maine ajunge. Dude, is ok in Moldova!

    00
  11. Story time.
    Comandat chestie de pe ebay.de, primit termen de livrare 2 saptamani (11.10). Fara tracking number. In conditiile in care am platit 5 euro transportul din Germania pentru un colet de 40/40/10, 3 kile, am presupus ca probabil mi l-au trimis cu vaporul. No problem, nu era esential sa il primesc repede.
    Se face 11.10, pachetul nu a aparut.

    Anunt vanzatorul, asta se scuza ca nu mi-a dat tracking number. Surpriza, tracking de DHL. Ma uit pe tracking, constat ca DHL a transportat coletul pana in RO, la Oradea pe data de 03.10. De unde l-a predat la „Urjent” Cargus. De ce, nu stiu… in fine… Cargus inregistreaza mai departe cum ca pachetul a ajuns in depozitul din Timisoara pe 04.10, si ca cica ar fi incercat livrarea in 05.10, dar ca nu s-a putut pe motiv de adresa incompleta si telefon lipsa de pe wbs (toate astea consemnate in tracking).

    Cu capsa destul de pusa, ma deplasez la depozitul astora sa ridic chestia personal (ce-i sigur e sigur). Ajung acolo in 12.10, pe la 16:00, coada. 5-6 oameni in fata mea. Tipul din fata mea imi spune ca randul nu s-a miscat de juma’ de ora. Se face 16:30, randul a inaintat cu o persoana. 17:00-ish, inca o persoana. Intre timp, in spatele meu s-au strans inca vreo 10-12 persoane cu aceeasi problema, care incepeau sa vocifereze si sa faca glume de pe vremea impuscatului. Pe la 17:40 imi vine si mie randul. Asteptand o ora patruzeci la coada reusesc sa ma fortez sa adopt o atitudine politicoasa. Dau datele tipului de la ghiseu, asta cauta pe comp si apoi dispare in depozit. Astept DOAR vreo 5 minute sa imi caute coletul prin depozit (asta chiar m-a surprins). La dreapta, directia iesire.

    Ajuns afara, ma uit pe colet, sa vad ce minuni mi-o fi trecut vanzatorul pe colet de n-au putut astia sa il livreze (am scris adresa „in limba romana”, in incercarea de a nu confuza prea tare curierul care ar urma sa faca livrarea finala). Surpriza, vanzatorul (ze germanz) a scris 100% corect si complet adresa si nr. de telefon pe WBS-ul de DHL. Langa WBS-ul DHL insa, 5 cm mai la dreapta, lipit un WBS de Cargus. Lipit la Oradea, cand l-au preluat de la DHL. Pe asta, adresa era scrisa cu picioarele (strada era scrisa gresit, numarul lipsea), iar telefonul meu lipsea cu desavarsire. Gigi de la livrari se uita pe wbs-ul lui, vede ca nu scrie ce trebuie, dar nu se uita 5 cm mai la stanga pe ala de la DHL. Welp… too bad, retur depozit, durere-n piula. Not our problem.

    Bun, baetz, tat ashe… Per total, tragand linie si adunand, cum ziceam ieri, sa arza!

    00
    • Istoria se repeta, identic, si in feb 2021, semn ca vreme de 5 ani nimic nu s-a schimbat. Preventiv, am sunat la centrala Urgent Cargus sa verific stadiul livrarii, mi s-a comunicat ca va fi livrat cu intarziere ca urmare a lipsei nr de tel. Am transmis numarul si am verificat si restul datelor de identificare al destinatarului. Urmatoarea zi, apare in sistem ca nu se poate realiza livrarea ca adresa de livrare e gresita. Am sunat din nou la ei in centrala, pentru ca numarul din Timisoara nu este disponibil publicului, cerand explicatii cu privire la mentiunea pe care au inscris-o pe site, iar ei mi-au comunicat ca nu adresa e gresita, ci lipseste telefonul, pe care-l comunicasem deja cu 24h in urma. Chiar si asa, desi aveau adresa corecta, nu au vrut sa livreze coletul ca lipsea telefonul, in conditiile in care aproape saptamanal primesc colete prin Urgent Cargus si mai mult de 3 curieri nu sunt arondati in zona mea de distributie… Inca mai astept coletul…

      00
  12. Ultimele tri comenzi de pe nu mai stiu ce site-uri mi-au fost trimise cu fan curier. De ficare data a trebuit sa ma duc sa ma întâlnesc cu curierul prin cartier la nu stiu ce adresa la care avea el livrare. De fiecare data mi-a transmis subtil ca pot sa ii la ciubuc daca vreau. A! și de fiecare data era alt curier. Din contra de Cargus numai de bine (vorbes aici de expediție colete)

    00
  13. Eram precis, inca de cand s-a produs fuziunea Urgent cu Cargus, ca se va ajunge aici. Cargus astia au fost si inca sunt niste pagube….inca imi aduc aminte de cadoul de craciun din urma cu 4 ani, care mi-a ajuns Martie

    00
    • pai daca a nins abia in martie…

      00
    • Nu stiu de ce afirmati,citez:”Cargus astia au fost si inca sunt niste pagube”….in calitate de angajat cu ceva vechime,va contrazic. Si…nu sunt”sotul patroanei” sunt unul dintre aia care isi rup spatele pentru ‘maritul client’ vesnic nemultumit.
      Sanatate!

      00
  14. Cargus. … vai de ei…dar și vai de noi.Colete neridicate de la expeditor…rătăcite prin depozite…. clienții așteaptă și degeaba…retururi după 20 de zile…comisioane încasate pe degeaba..😂😂😂😂

    00
  15. Astept o livrare in Timisoara prin Cargus din data de 14 octombrie. Thanks a lot Emag! Le-am scris celor de la Emag dupa 7 zile, fara raspuns pana acum. Nu prea imi arde sa merg la mama naibii la Cargus la sediu (pe banii mei), sa stau o ora la coada in intervalul 9-17 ( deci sa plec de la servici) si sa aflu ca nu e acolo pachetul sau ca l-au facut praf( am comandat pahare si cesti)

    00
    • Grammar Nazi mode *activated*.

      Pot sa pun pariu cu tine ca ai un salar foarte bun la servici.

      salarIU, servicIU,..

      E chiar atat de greu?

      Grammar Nazi mode *deactivated*

      00
    • „Servici” – my bad, dupa ce am vazut greseala, nu mai aveam optiunea de edit

      Salar & salariu – sunt amandoua corecte

      Grammar Nazi mode *deactivated*

      00
    • @Mishel, ti-ai dat demisia de la Cargus si nemai avand un servici te plictisesti?

      00
  16. E posibil sa fie ceva si pe la Bucale… am un colet de la evomag care trebuia sa ajunga ieri, conform sms-ului primit, pe site AWB-ul nu apare, am sunat curierul si nu raspunde (nici ieri, nici azi), azi dimineata am sunat la centru si inca e la depozit la ei.

    00
  17. Intrebarea e ce cauta afara din bucatarie? Clar vroia bataie/futai.

    00
  18. Am plasat si eu acum o saptamana o comanda la emag. In ziua urmatoare am primit mesaj ca s-a livrat curierului, ceea ce imi apare si in cont, am primit si SMS ca o sa mi se livreze acasa intr-un interval de 2 zile. Si dupa 3 zile peste termen zic sa sun.
    Aflu ca de fapt comanda nici nu a fost data curierului, ca emag nu au avut unul dintre produsele comandate si ca sunt, probabil, inca pe undeva prin depozit la ei. O sa le primesc eu la un moment dat, erau doar niste cadouri de care am nevoie joi.
    Acum, cand o sa vina o sa vina, si sa le pastreze, si sa le ia inapoi ca eu nu le mai vreau.

    PS: comanda in cont apare in continuare „livrata curierului”.

    00
  19. Hai ca am o poveste faina. Vineri mi s-a stricat telefonul cumparat de la emag. Intru pe site la sectiunea garantii si incep completez formularul, ajung la data cand vreau sa vina curierul sa ridice telefonul. Eu cu bun simp (sau mai bine zis cu niste asteptari scazute la adresa curierilor din Timisoara), fiind vineri si trecut de 12, zic hai sa las pe sambata.
    Pana la urma am zis totusi hai sa trec eu pe la emag sa las telefonul personal. Zis si facut, ajung la emag, ii inmanez baiatului de acolo telefonul, ii atrag atentia ca am facut solicitare si pe site…si poate ca ar fi bine sa o anuleze. El zice ok se rezolva, imi da hartiile si plec. Ce sa vezi, astazi primesc mesaj de la Urgent Cargus ca vin sa imi ridice coletul. DECI LE-AU TREBUIT DE VINERI PANA MIERCURI SA RIDICE UN COLET.

    00
  20. .. sunt 3 zile de cand a primit destinataru coletu si curierul a uitat sa imi aduca rambursul de 1000 de lei inapoi ..vai de ei curieri ..probabil ÎN Oltenia este zăpadă de 9 metri ..o fii rămas împotmolit..

    00
  21. Cum selectați persoanele pentru curierat?
    De ce nu se raspunde la telefon? (7 apeluri în interval de 4ore).

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube