S-a decis că BRAT face studiu..

Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) a demarat procedurile pentru realizarea unui studiu privind traficul site-urilor, audienţa acestora şi profilul audienţei, susţinut de 37 dintre cei mai importanţi editori de site-uri, regii, agenţii şi clienţi de publicitate.

Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX, proiectul BRAT este gândit ca un sistem de măsurare complet al performanţelor site-urilor web, care va conţine măsurarea traficului, determinarea audienţei, a profilelor demografice ale utilizatorilor acestor site-uri, la care s-ar putea adăuga o monitorizare a veniturilor din publicitate. Prin măsurarea de trafic se va putea cuantifica numărul de clienţi unici pe un site, numărul de vizite, de afişări, precum şi alte caracteristici, precum ruta unul vizitator pe un site sau cum a ajuns el pe acel site.

BRAT va realiza noul proiect prin intermediul Departamentului Internet, înfiinţat în 2002, şi constituit în prezent din 37 de membri: editori de site-uri, agenţii, regii şi clienţi de publicitate membri ai BRAT interesaţi în obţinerea datelor privind măsurarea site-urilor web.

Sistemul de măsurare ce va fi realizat de către BRAT va utiliza o metodă stabilită de membrii Departamentului Internet, beneficiari ai noului serviciu. Sistemul va corespunde standardelor recunoscute pe plan internaţional. „Vor fi astfel garantate credibilitatea, standardizarea, comparabilitatea şi independenţa informaţiilor, atribute garantate de BRAT”, a declarat Arina Ureche, directorul general al instituţiei.

În prima şedinţă a Departamentului Internet, în varianta cu 37 de membri, s-au decis modalitatea de vot, structura şi componenţa Comisiei tehnice, precum şi determinarea obiectivelor imediate ale departamentului.

Primul pas pe care îl va realiza Departamentul Internet va fi lansarea unei cereri de ofertă pentru un sistem complex care să cuprindă măsurare de trafic, audienţă şi profile demografice pentru utilizatorii site-urilor.

Ofertele primite vor fi analizate de Comisia tehnică alcătuită din directorul de proiect din partea BRAT, cinci reprezentanţi ai agenţiilor şi clienţilor şi cinci din partea editorilor şi regiilor, cea care va propune membrilor departamentului o soluţie tehnică pentru sistemul de măsurare.

În perioada imediat următoare, BRAT va angaja un consultant independent, specialist în domeniul publicităţii online la nivel internaţional, care va asista Departamentul Internet în finalizarea noului sistem. De asemenea, acesta va asista şi la redactarea caietului de sarcini ce va fi apoi aprobat de membrii departamentului şi transmis tuturor posibililor furnizori ale diverselor părţi ale noului sistem.

Departamentul Internet îşi propune ca primele rezultate ale noului sistem să fie disponibile pe piaţa de publicitate în luna aprilie 2007.

Biroul Român de Audit al Tirajelor este o structură constituită în scopul verificării independente şi obiective a performanţelor diverselor produse media. În prezent, BRAT certifică tirajele publicaţiilor şi numărul de cititori ai acestora, având aproximativ 192 de membri (editori, agenţii de publicitate, clienţi de publicitate şi editori web)

sursa: mediafax

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

3 comentarii

  1. Poate in sfarsit ne scapam de trafic.ro…

    00
  2. oamenii care dau bani pe bannerele alea de pe situri vor sa stie ce si cum…

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.