Real Time Marketingul s-a fâsâit recent

Întâi, o definiție: real time marketing înseamnă înglobarea brandului tău în evenimente recente. Gen, “millions in Cairo are uproaring over our new collection” sau “Bunescu, ia un cico și nu mai plânge”.

Vă pot spune exact când s-a fâsâit Real Time Marketingul. Nu în momentul în care TNT a trimis un comunicat de presă prin poștă. Nu când Lidl a băgat și a treia șopârlă bătătoare la ochi. Dar a murit când a trebuit să șterg un articol de pe fb ca să nu pară că încerc să cerșesc un raft, când eu de fapt căutam idei și sugestii pe tema asta. Fix atunci.

Good job, fucktards. Yelp all over again.

 

good-job-retards

“good job” via shutterstock

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

3 comentarii

  1. @Razvan: Cel cu Veyron-ul? :))

    00
  2. Mda, si eu am sters recent un post de pe Facebook din acelasi motiv.

    00
  3. Sfarsitul e clar, e al tau, dar nu mi-e clar daca a si inceput cu tine. Sau macar a fost ideea ta.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.