Românul știe mai bine, indiferent la ce nivel e

Mă  gândeam la ceva. Acum vreo 7 ani, când am luat în teste un Ferrari, primul lucru care m-a întrebat omul a fost daca și câte știu despre mașină. I-am zis că vag știu, dar nu am mai condus niciodată mașini de 400 cai. Și el a întrebat: niciodată 400 cai sau niciodata 400 cai cu tracțiune spate. Mai condusesem ceva BMW de 200+, i-am zis. OK, dar diferența o știi și înțelegi, da? Adică, știi că spatele trage altfel. Discuția se purta în italiană, omul era ceva șef service venit direct din Italia, pentru că reprezentanța abia fusese deschisă.

Mi-am adus aminte de discuția asta când am văzut în weekend poza de mai jos. Pun pariu că i s-a spus când a fost să o vadă și să o ia că are tracțiune spate și că trage altfel, mult mai violent. Mai ales la un motor de 6.2 și 700 cai, cât are F12 Berlinetta respectivă.

Și sunt convins că românul nostru a fost împăciuitor: băi fraiere, dacă nu știam să conduc, eram aici, ca ultimul sărac, vânzând mașina, nu cumpărând-o, deci ciocul mic. După care i-a dat în goarnă pe uscat și a văzut că mașina duce și a zis că nu e așa mare șmecherie să conducă cu tracțiune spate. După care, la câteva luni, l-a prins ploaia, i-a dat iar pedală și a sfârșit așa.

Eu aș merge cu mașina la garanție, nu se poate să facă așa o mașină de sfert de milion de euro, sigur e ceva stricat la ea.

 

ferrari_distrus_bucuresti

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

57 comentarii

  1. Nu e vina lui, e blestemul dusmanilor. :P

    00
  2. bine ca prostia nu doare

    00
  3. Oh, dar la banii lui, nemunciti, isi permite oricand s-o inlocuiasca asa, cu ceva mai elevat, nu un Porsche d’asta amarat… A, e Ferrari… care-i diferenta? :D

    00
  4. daca n-a avut bani de 4×4 – ca orice bo$$ …

    00
  5. Am citit ca tipul era fost bugetar …tare tzara asta în care bugetarii sunt cei mai bogati…ce spirit antreprenorial, studii, cercetare,munca…un post bine poziționat în sistemul bugetar și gata…

    00
  6. Nu stiti voi, dar la orice masina daca opresti ESP ii mai dai 20-30 cai in plus. Cum nu stiti asta ?! Sarakilor!!!
    N-ati vazut si papagalii aia de-i dau sa ragaie pe autobahn ca stau cu ESP off ” ca ei stie sa simta masina”.

    #numadobitoci.

    00
    • ESP-ul iti taie din putere atunci cand intra in functiune si atunci ultima ta problema sunt aia 20 de cai.

      00
    • Era satira omule. Daca iti intra ESP inseamna ca nu intra degeaba. ori ii dai in gura ca taranu si fugi de cur (vezi BMW, Ferrari, Mertz si ce altele mai au tractiune spate) ori inseamna ca la 250km/h ai acvaplanat, ai sub sau supra virat, ai facut ceva. Nu intra de nebun!

      00
    • mai intră și degeaba, în special în curbe foarte strânse

      00
  7. #ieselapolish

    00
  8. Mai mult ca sigur „tovarasu” pana sa isi ia Ferrari a condus mult mai multe masini ca noi toti astia de aici la un loc, ca nu sari din Solenza in Ferrari direct.
    Doar ca bășinile mai ies cateodata cu stropi in cazul lui.
    Sa imi dau eu, posesor de Opel, cu parerea despre cum se conduce okeish un Ferrari? Cam penibil.

    00
  9. Daca tot a stricat frumusete de masina, putea s-o faca mai cu simt de raspundere sa scapam de un hot.

    00
  10. Da! La banii ăia trebuia să aibă ESP, la fel cum trebuia să aibă și Carrera GT în care a ars de viu Paul Walker.

    00
  11. E propulsie nu tractiune si impinge nu trage. Just saying.

    00
  12. masina rosie simbolizeaza pesedeul. stalpul il simbolizeaza pe ludovic orban

    00
  13. Becali repara usa aia cu o ranga in 10 minute.

    00
    • Are Doug DeMuro (placere vinovata, nu judecati pls) un review la Maybach in care prezinta accesoriile, printre care si o trusa de scule, zicand ca nici un posesor de Maybach n-o va folosi :) little did he know.

      00
  14. nu avea cauciucuri de iarnă

    00
  15. Nujtiu domne’ io stateam pe loc.Intr-o fractiune de secunda am vazut cu coada ochiului cum venea un stalp din stanga cu 120 la ora….n-am mai avut ce-i face, ca-l evitam, da-l in plm coae.

    00
  16. Imi place ca romanii isi cumpara masini pentru cai putere si nu pentru siguranta. Sunt sigur ca masina asta are si sisteme de detectie anti-coliziune, lane keeping, detectie pietoni, animale largi etc, ca de asta a intrat cu masina in stalp / in afara carosabilului.

    00
  17. Bai ce fraier, daca e vremea nașpa si ai Ferrari atunci mergi cu spatele ca sa ai tracțiune pe fata si atunci nu mai derapezi așa ușor!

    00
  18. NOU
    #50

    Cauciucurile Pirelli PZero OEM, pe care Ferrari si Maserati se incapataneaza sa le foloseasca, sunt de vina. Pe drumuri ude, sau cand temperatura e scazuta, sunt de departe cele mai proaste cauciucuri „high performance” din tot ce exista pe piata, pur si simplu nu iti dai seama cand pierd aderanta.
    Nu ma intreba de unde stiu.

    00
  19. Boss, spatele nu trage ci împinge*

    Asta cu tracțiune spate este fumată rău. Nu vorbim de mașini din anii 90 aici.

    Recent am condus 500cp + și nu a fost absolut nici o problemă. Trebuie doar să lași electronica să își facă treabă. Dacă te crezi schumi și dezactivezi ESP, atunci îți meriți soarta.

    00
  20. Cam asta se intampla cand un taran sare de la un cal putere la 400+.

    00
  21. Pe masina aia ar putea sa scrie mare si lat: „Aici sunt banii dumneavoastra!”

    00
  22. Bagami-as in ea de tractiune spate,care de fapt se numeste propulsie…..

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.