România cea care nu învață nimic și continuă live-urile din trafic

La câteva zile după teribilul accident din Ungaria, fostul prezentator RoBingo Horia Brenciu (știu că el pretinde că e muzician și insistă să aibă concerte, dar până nu produce niște hituri, e fost prezentator) se filmează la volan cu un mesaj pentru fani. Pentru că avea chestii importante de spus.

Clipul avea 1.700 afișări până să dea presa de el, deci Brenciu era să moară ca prostul degeaba. Acum a șters clipul (l-a salvat Cetin). Brenciu, bă, când ai 1.700 afișări pe un clip și 36.502 urmăritori, nu-i pasă nimănui de ce aveai tu de spus acolo!

Tot ieri, la un accident frontal, doi copiii au zburat prin parbriz, pentru că nici unul nu avea centură sau scaun de copil.

Copiii care se aflau pe bancheta din spate au fost aruncaţi şi au fost găsiţi la o distanţă de 6-7 metri faţă de locul impactului, unul dintre aceştia fiind decedat.

Ca să fiu complet sinistru, de aia trebuie să faci copii din timp, pentru că, dacă pățești faze din astea, să ai timp să faci alții. Sau să faci mai mulți din prima.

La articolul de zilele trecute s-a iscat o discuție despre prețuri. Discuția e legitimă, majoritatea scaunelor ieftine nu protejează pe nimeni de nimic, dar ele continua să fie puse la vânzare de companii care sunt interesate mai mult de profit decât de siguranță.

Și sunt părinți care nu au nici măcar scaunele alea de 200 lei.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

26 comentarii

  1. Scaunul ala de 200 de ron tot protejeaza mai bine de o trecere prin parbriz.

    Dar ai dreptate, sunt 2 categorii :
    – nu au bani;
    – au bani dar nu sta/stiu ei mai bine;

    00
    • Daca nu ai bani de scaun probabil nu ai bani nici de placute de frana si alte „mofturi” de genu asta.
      In concluzie nu ai bani de masina

      00
  2. Ar trebui sa existe niste standarde si pentru scaunele astea, gen un NCAP pentru scaune de copil, sa stii ce cumperi. Pot fi si scaune ieftine si bune, gen Logan al scaunelor de copii, dar daca nu ai o metoda unica de a masura siguranta, nu prea ai de unde sti. Te poti baza doar pe ochi si intuitie.

    Legat de facut alti copii, asa faceau stramosii nostri, se casatoreau la 14-16 ani si pana la 20 aveau deja 4-5 copii, in caz ca mai mureau din ei, sau se duceau ei pe la 30, de viata buna ce aveau.

    00
    • 4-5? 9, mane! 9!!!!

    • Exista testele Adac.

      00
    • Exista un ADAC child seat.

      00
    • Se numeste i-size parca, certificarea aia gen adac. Din cate imi aduc aminte sunt putine scaune certificate de ei. Si da, se vede diferenta dintre un scaun de 200 si unu de 2000. Ala de 2000 are toata documentatia posibila, testat mai mult ca la ncap, nu e ft flexibil pe pozitii (banuiesc pt ca nu mai ofera aceeasi siguranta) si mai cantaresc si o gramada (+ garantie si replace in caz de accident, scrie in documentatie ca si la un accident minor scaunul va fi înlocuit). Alea de 200 vin intr-o punga si cam atat.

      00
    • Exista teste ADAC, iar scaunele mai de neam se lauda pe eticheta macar ca au trecut testele, daca nu si ca au fost cele mai bune intr-un anumit an.

    • @Vali, omul a zis că făceau 4-5 copii între 14-16 ani când se căsatoreau și 20 de ani. :)
      Pe restul până la cât se putea făceau după 20.

      00
  3. La cursul Academiei Titi Aur am invatat ca pasagerii fara centura de siguranta pusa sunt considerati arme albe. In cazul unui impact, ei vin catre inainte cu de 6 ori greutatea lor. Se poate sa te salveze airbag-ul insa sa mori din cauza contactului cu pasagerul neasigurat in centura.

    00
  4. Nu e România care nu învață, sunt doar niște idioți care se cred nemuritori.

    00
    • Ca sa te crezi nemuritor, ar insemna ca ai stat sa rumegi ceva informatie si sa iti iasa o basina dintre urechi. Ori, de cele mai multe ori, nu se pune cazul de accidente de-astea cognitive, multi sunt pur si simplu animale, nefiind in stare sa gandeasca.

  5. Cat despre genul asta de oameni, sunt fix aia care te freaca toata ziua cu teoria conspirației ( gen chem trails) dar nu se uita la propria persoana.

    00
  6. Las asta aici, poate are nevoie vreun cititor candva: lista cu scaunele de copii testate de ADAC (e in limba germana, dar te prinzi usor de scoruri):

    https://www.adac.de/infotestrat/tests/kindersicherung/kindersitz-test/default.aspx

    00
  7. 1. Da, la comentariul ăla ești sinistru.
    2. Un scaun de 200 lei e mai bun decât deloc. Tine până în anumite forțe ale decelerației bruște.
    3. Românii nu sunt toți proști. Cei mai mulți nu sunt informați.

    00
    • gresesti la 3.
      Am cunostinte, cuplu, amandoi in sistemul medical romanesc de 15+ ani (doctor si asistenta) care tin copilul de 5 ani fara scaun de masina. Ruptura de masina. Copilul de obicei sta cu fundul pe bancheta din spate, la mijloc, intre scaunele din fata. „Asa-i place sa stea!”.

      A mea sotie draga m-a pus sa schimb de 2 ori scaunul copilului pana acuma, de fiecare data 3-400E. N-avem cine stie ce bolid.

      00
  8. Pe-aici, prin Oltenia, e plin de parinti cu copiii care stau pe locul din dreapta (fara centura, aia e pentru fraieri), sau pe locul din dreapta e celalalt parinte care tine copilul in brate, pentru ca, se stie, centura e nimic pe langa bratele parintesti. Atat de mare e dorinta unora de a-si etala prostia, ca simti cum te ia cu ameteala

    00
  9. „companii care sunt interesate mai mult de profit decât de siguranță” – exista vreo companie in lume care este interesata numai de siguranta ? exemple ?

    00
  10. NOU
    #20

    „politistii i-au deschis acestuia dosar pentru alcoolemie”

    Bun asa digi.

    00
  11. Atita timp cit mor numai ei, aceste accinde sunt binevenite si se numesc selectie naturala. Gluma se ingroasa cind baga in mormint si oameni nevinovati.

    00
  12. Asta e ca aia când te filmezi in timp ce conduci și nu ai nicio mâna pe volan. Explicând cum e cu mașinile.

    Și apoi zici: ‘încerc sa am in general cel puțin o mâna pe volan’

    00
    • Și dacă rămâne fără mâini într-un accident, nu mă face nimic, că el nu poate munci fără mâini.

      00
  13. Am fost acum vre doi ani la mare de 1 Mai. Am plecat spre Otopeni cu un microbuz ( Kirvad tour ) din Constanta. Soferul tot incerca sa se dea la una care era langa el in fata pt ca „nu mai erau locuri in spate” si tot statea pe FB si discuta cu alti soferi (chipurile ca sa „stie unde sunt ambuteiaje” )

    Dupa ce i-a fost atrasa atentia ca daca vrea sa futa sa o faca in timpul lui liber si ca viata pasagerilor e mai importanta decat orice intarziere a condus normal.

    Dar dc trebuie sa ii atrag eu atentia ? Dc nu e sofer profesionist nu doar in acte ?

    Data viitoare am sa iau trenul…

    00
  14. 1700 de afisari? Am sa vb in numele meu. Daca fac un live nu cred ca voi strange nici 17. Si ca mine sunt destui.Oricum 99.99% din filmarile live pe care le-am vazut au fost neinteresante si mi-am pierdut timpul.Trebuie sa fiu foarte plictisit sa ma uit la LIVE-ul cuiva. Si stiu de la inceput ca nu tre sa ma astept la nimic care sa-mi schimbe starea. Si poate veti spune ca vorbesc ca vulpea ce nu ajunge la struguri, dar pt cate like-uri ai fi dispus sa-ti lovesti masina? Am zis sa o lovesti nu sa ranesti pe cineva din interiorul sau exteriorul ei. Faza asta cu live-ul in timp ce conduci mi se pare maximul de prostie ce o poate face cineva la volan. Mai sunt si altele dar asta se bate pe locul 1. Parerea mea.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.