Riscul produselor ieftine…

Camera foto pe care am luat-o de Black Friday de la PCGarage s-a stricat. Lentila retractabilă s-a blocat și nu mai voia să funcționeze sau să focalizeze. L-am trimis înapoi. Băiatul de la FanCurier care mi-a luat comanda m-a întrebat ce am în colet și mi-a zis că în ultima vreme a avut ceva trafic cu service-ul PCGarage.

Bănuiesc că nu numai la ei se întâmplă asta. Și cu eMag am pățit-o cu o cană de fiert apa care nu voia să pornească. Bănuiesc că peste tot există probleme de acest gen, cu produsele ieftine, care nu sunt tocmai făcute să reziste prea mult sau să funcționeze prea bine. Pentru că…sunt ieftine. De aceea e bine să fie stabilit de la început rolul produsului cumpărat: e o mizerie ieftină pe care o arunc într-un an sau intenționez să păstrez 3-5 ani chestia asta?

tumblr_mj3rcokvlg1qadlk6o1_1280_large

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

  1. Am patit acelasi lucru un mouse de la emag, nu ma asteptam oricum sa fie de calitate la pretul pe care l-am platit pentru el. De tinut minte oricum!

    00
  2. Camera mea luata anul trecut cu 150 de lei a zburat pe geam la 80 la ora. Arata ca Terminator (nu mai are protectia aia peste lentila), dar functioneaza perfect. Displayul nu s-a spart.
    E julita, dar ok.

    00
  3. Storcătorul de citrice cumpărat în 2011 de Black Friday s-a stricat în prima zi la prima utilizare. Atunci când apăsai portocala pe piasa de stoarcere, motorul nu o mai antrena.

    Măcar a fost 25 de lei. Mi-am luat apoi cel mai ieftin Philips, la 49 lei, și încă merge perfect.

    00
  4. Macar era buna sapuniera aia ce s-a stricat?

    00
  5. Riscuri apar in orice decizie, poti sa ai ghinion si sa cumperi ceva foarte scump care sa fie defect se intampla… fireste mai rar, dar daca ai ghinionul sa-ti pice tocmai tie, asta e :(.

    00
  6. ma sperii cu fierbatorul ala:)) avem si noi unul identic, merge de rupe normele…
    finalmente, e 2 ani garantia…

    00
  7. Sa ma astept sa-mi crape curand SSD-ul luat cu 300 de lei?

    00
  8. Ieftin inseamna si ca produsul a avut la dispozitie bani mai putini pentru proiectare, testare si ca s-au folosit materiale de calitate inferioara.

    Sunt si produse ieftine care se comporta bine si produse scumpe care nu-si merita banii. De exemplu, un produs in care se baga zeci/sute de milioane de euro in promovarea lui trebuie sa-si scoata banii prin pret, deci acel produs n-are cum sa aiba un raport calitate/pret prea bun.

    00
  9. Am cumparat si eu aceasta sapuniera insa de la eMag, functioneaza ok, peste ISO 400 e dezastru ,insa ar un avantaj: i se poate instala CHDK , programel cu care poti face filmulete TIMELAPSE si multe alte artificii foto/video pe care le poti face doar cu camere speciale pentru asa ceva. Precizare: mai toate sapunierele Canon permit CHDK !

    00
  10. Deci să înțeleg că majoritatea produselor vândute de Black Friday îș niște știfturi? Mi-am luat și eu o cameră foto compactă Benq și deși are rezoluție de 14megapixeli face poze mult mai proaste decât Benq-ul meu vechi care are doar 10megapixeli. Bine că încă nu s-a stricat. :)

    00
  11. Preturile mici se obtin cu materiale ieftine, cu piese ieftine, cu mana de lucru ieftina… Rezultatul e pe masura.
    Si mai exista un factor, cand iei ceva scump ai grija de produs ca de ochii din cap. Cand e ceva ieftin, da-l dracu’, n-ai nici pe departe aceasi grija si nu-l menajezi deloc.

    00
  12. monitor, placa video, hdd-uri. toate de firma, pretul pietei pentru aceste produse. toate, la ~1an de utilizare normala… au crapat.
    deci, nu e chiar o regula cu produsele ieftine.

    00
  13. Faceti-va oridine in ganduri cu logica. Cum sa asociezi magazinul de la care ai cumparat un produs (orice magazin, orice produs) cu faptul ca ti s-a stricat, ca si cum ar exista vreun magazin care isi negociaza achizitiile la modul „Mmm cam scumpe produsele astea…ceva ieftin si care sa se strice nu aveti?…Poate unele mai trantite…mai stalcite…in fine…macar ceva care sa functioneze 3 zile”. Da, e ridicol! Si tot ridicol este afli de cineva ca a cumparat un produs care i s-a stricat…si doar pentru ca ai si tu un produs (culmea…alt produs) din acelasi magazin…sa te astepti ca o sa ti se strice?!…Intr-o buna zi…probabil ca se va strica…in urma unui comentariu pe blog…putin probabil…

    In concluzie, bucurati-va de aceasta inventie a comertului numita GARANTIE & CUT THE BULLSHIT.

    00
  14. Pot sa fac o remarca? Fratele meu a achizitionat un aparat foto nu tocmai ieftin. La nici o luna s-a dus cu el in service. L-au reparat ca dupa o luna mai tarziu sa „moara” din nou. Cred ca asta tine mult si de norocul fiecaruia, dar mai ales de cunostintele in domeniu. As mai face o remarca. Nu neaparat referitoare la aparatura. Mi-am cumparat niste adidasi la un pret peste bugetul meu care m-au tinut cateva luni pt ca s-au gaurit. Nu in talpa, ci deasupra. Mi-am luat adidasi la 50 de lei din SIR si m-au tinut un an. Noroc chior as putea spune.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.