Nu reușesc să înțeleg strategia online a Altex

Altex e un fel de punchline printre oamenii care lucrează în online. Au scurte momente de claritate, în care fac ceva bun, după care revin la a fi complet ilogici și stupizi. Și fac asta pentru că nu le pasă, pentru că momentan au vânzări și venituri și nu au nevoie să aibă coerență sau rezultate. Pur și simplu nu le pasă. Ca Nokia, Microsoft, Sears, RadioShack și alții

Ce face Altex de, cred, vreo 6 luni? Trimite mailuri, între 2 și 5 pe săptămână, cu promoții. Două sau cinci pe săptămână! Asta e soluția lor pentru a-și păstra cota de piață. Nici un followup la strategia asta, nici un “hai să vedem câți au cumpărat de când am început campania asta și să mai triem din ei”.

Și normal că nu te poți dezabona. Ar fi aiurea să o poți face, ce naiba, dacă pierzi vreo reducere bună?

 

 

altex

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

39 comentarii

  1. Strategia lor e simpla: raspund tuturor ofertelor concurentei. Exemplele cele mai recente: emag a bagat reducere la electrocasnice => altex a trimis newsletter cu electrocasnice, f64 a dat drumul la “black fraier day” => altex a trimis newsletter cu camere.

    00
  2. :)) tare aia cu microsoft avand in vedere ca omu inca nu si-a declarat falimentul
    mai adauga si faptul ca mediagalaxy/altex nu au aplicatie pentru mobil (da, avand atatea magazine nu-i intereseaza) , specificatii sumare la produs si lista poate continua

    00
    • Ieri am cumparat de la Altex niste televizoare de vreo 3000 de lei, pe care daca le-as fi luat de la emag as fi dat 4000. M-am uitat pe emag la specificatii inainte, si apoi m-am dus la altex unde am stat de vorba cu tipii din magazin care au fost amabili.

      Da, n-au aplicatie, n-au site foarte dezvoltat, dar au angajati multi si pana la urma, e mai bine asa, mai traieste si omul din ceva, nu e inlocuit de un calculator.

      00
    • nu ma intelege gresit, nu vreau ca aplicatia sa inlocuiasca omul, vreau doar sa imi faciliteze/ usureze statul in magazinul lor online si comanda/ plata. e clar ca e o batalia a preturilor in raport cu calitatea. pana fac o achizitie verific pretul pe la toate marile magazine online.

      00
  3. Tu vrei sa te angajezi la ei. Las’ ca stim noi.

    00
  4. NOU
    #10

    Altex ca altex, dar uita-te la prietenii de la emag.
    https://imgur.com/n5LUi8G.png
    Dau si 2 mailuri / zi + 2-3 notificari in aplicatie pe telefon.
    Beat this ;)

    00
  5. băieții se pregătesc de criză. Trag tare cu promoții până mai e consumul ridicat. După o să fie ca Domo.

    00
  6. Eu am reușit! Nu știu cum dar la un moment dat am reușit! Ce nu înțeleg mizerabilii e că nici bătut nu aș cumpăra de la ei după ce m-au frecat atât.

    00
  7. Comertul online din Romania a ajuns de mult timp intr-un moment penibil. Am ajuns ca la emag toate televizoarele vandute de ei sa fie la „reducere” (95% dintre ele cel putin). Permanent. La fel si la altex dar in procente mai mici totusi. De fapt promotii permanente inseamna pret normal sau fara promotie. Sunt cateva exceptii intr-un an.
    Am ajuns sa returnez o geanta (de la FD) numai de nervi ca sambata am luat-o la o superpromotie de 30% si luni era la o megapromotie de 50% ceea ce-i si ilegal si jignitor pentru orice om normal. Am luat pana la urma de la mall-ul din sat una mai buna la jumate de pret fata din promotiile lor.
    Nu spun ca e vina lor, clientii modeleaza tot comertul asta. Ne place sa ne mintim singuri. E la fel ca kilometrajul la masini second. Stim sigur ca o masina de 7 ani nu are cum sa aiba 100.000 dar preferam tot timpul una de asta fata de una cu 250.000 reali.

    00
  8. Așa sunt unii de neînțeles până când li se taie macaroana.

    00
  9. eu pe fiecare site mă înscriu cu adrese diferite create cu dedicație pentru site-ul respectiv şi am grijă întotdeauna să NU bifez că aş fi de acord cu comunicarea datelor către „parteneri” de marketing… descrierea extinsă a configurării domeniului este aici: https://zoso.ro/blog-continut-gasibil-dupa-10/#comment-1091324

    Faza tare cu spam-ul de la Altex este că au început din august să trimită spam către adresele de email ce sunt făcute cu dedicaţie ca să mă înscriu ca şi client pe site la Evomag sau la F64

    Asta înseamnă că fie le-au spart bazele de date şi au furat listele cu clienţii magazinelor astea, fie ăia au fost fraieri şi le-au vândut / transmis listele cu adresele clienţilor.

    Astfel, fiecare spam de la Altex / Mediagalaxy îmi ajunge în cel puţin 4…5 exemplare identice… iar cum hosting pentru domeniu am la Google… serverul imediat le învață că sunt spam, le grupează împreună și le blochează. Win for me… loss for Altex.

    și da, am scris Altex / Mediagalaxy pentru că Altex trimite spam atât de pe altex punct ro cât și de pe mediagalaxy punct ro.

    00
  10. Azi, de Black Friday-ul Flanco, chilipir de nerefuzat: LG G2 mini, KitKat 4.4.2, lansat in 2014, numai 749.99 lei.

    00
    • Pai acu trei ani am dat 700 lei pe el. UAU! Daca il mai tin inca doi ani il pot schimba linistit cu un S8+ Note 7 ceva.

      00
  11. Eu am dat block la mail. am adrese de email separate pt fiecare site. nu i-am mai suportat si am inchis forwardingul catre adresa reala.

    00
  12. Pe mine ma terorizeaza emag. Am pus adresa mea buna de mail in contextul in care ii consideram baieti seriosi.

    Ma fute specialista emag cu mailuri zilnice despre produsul meu de la favorite,asus zenfone 4 ,anuntandu-ma ca are o mega ultra reducere zilnic. De 2 ani e 1349 lei

    00
    • Imi si inchipui pe Robert babardind frenetic la specialista emag .. :D

      00
    • Macar de-ar fi chiar specialisti https://imgur.com/5ty9FTo

      00
    • ai noroc. pe altii ii fute cate un specialist…

      00
    • vezi că eMag are o problemă: de când au inventat marketplace și au și alții acces să vândă la ei pe site, la baza aia de date cu clienții mai au acces și alte persoane, nu doar angajații eMag.

      Anul ăsta m-am trezit cu niște spam-uri pentru suplimente nutritive din Bulgaria venite pe adresa de email cu care sunt înscris la eMag și asta chiar dacă NU am cumpărat nimic de acest gen de pe site de la eMag.

      spammer domain: bodytimero punct info
      (mai folosește și bodytimero punct com)

      Registrant Name: Vasil Radivoev
      Registrant Organization: Nutrakorp EOOD
      Registrant Street: j.k. M. Livadi 60a
      Registrant Street: NA
      Registrant City: Sofiya
      Registrant State/Province: Sofiya

      00
  13. De emag nu ai zice nimic… Zilnic primesc un newsletter + un mail de la specialistul lor care-mi recomanda sa iau un televizor care sa se potriveasca cu televizorul pe care tocmai l-am cumpărat.

    00
    • Ah, deci eMag recunoaște că la ei televizoarele sunt considerate consumabile… sau de unică folosință?

      ROFL.

      00
    • Eu am luat un smartwatch de la ei. La vreo saptamana am luat si o alta bratara pentru smartwatch-ul respectiv, dar din marketplace. Din treaba asta au ales sa imi recomande ceasuri clasice pe care sa le asortez cu bratara cumparata (dar care nu se potrivesc).

      00
  14. Bunescu n-are nicio părere pe tema asta?

    00
  15. De la eMag primesc mult mai multe emailuri decat de la Altex. Cred ca in jur de 2-3 zi plus 1-2 in aplicatie. Preturile sunt mai bune la altex decat la emag si de cand comand de la ei, chiar niciodata nu am avut probleme cu nimic.

    00
  16. Cred ca au angajat un fraier nou la marketing si sta seful pe capul lui toata ziua. Asa ca trimite si el mailuri…

    00
  17. Și emag a început să fie obositor cu spamul lor, acum săptămânal primesc cod reducere și zilnic îmi aduce aminte că au mai rămas X zile până la expirare. Bloody hell!

    00
  18. Cel mai haios este că atunci când au reduceri serioase (gen 70%) apare instant „stoc epuizat” sau dacă faci comanda primeşti mailul cu „ne pare rău, produs indisponibil dar vă oferim altceva la reducere 5%…”
    Revin cu amanunte in cateva zile

    00
  19. nu stiu daca emag/altex citesc pe aici…dar urmatoarea treapta de marketing…va fi un email cu produse in fiecare ora…:)

    00
  20. daca nu ies din casa pot sa iau de pe net slapi Nike roz la 89 lei + curier vreo 15 lei.
    daca ies din casa si ma duc pana in bazar pot sa iau slapi Mike albastri cu 11 lei acelasi model.

    00
  21. Spre deosebire de emag care nu mai continua cu kkturile lor de cand le-a aratat la obraz lumea… a, stai…

    00
  22. NOU
    #39

    Mda … din pacate eu am luat plasa cu un astfel de e-mail. Am si cumparat un produs …DEFECT .
    Am facut comanda de 1. noiembrie a venit pe 2 si fara garantie si fara manual de utilizare si ..defect. Returul l-am facut in magazin la ei la cateva ore de la receptie … baietii de la magazin au zis ca e defect de nou dar nu pot sa imi dea altul ca trebuie sa astept 14 zile o evaluare a produsului si apoi cu putin noroc poate imi recuperez banii sau primesc altul la schimb.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.