Reclame mirifice #9

Calup nou:

E prima oară când o văd și m-a ținut cel mai mult în suspans: scutece de adulți Tena.

Milde e ok, e mai ieftină ca Zewa și e la fel de bună.

O familie în care soțul bagă rufele în mașina de spălat, soția e tunsă scurt, pentru că soțului îi plac sexual băiețeii și își pun hainele la uscat în curtea vilei. V-ați prins? Au vilă pentru că fac economie la detergent. Foarte plauzibil!

Probabil cea mai jignitoare reclamă pe care am văzut în ultimii ani. Probabil făcută de femei, ca să fie bine.

Deci Giani a fost la Alfa Bank în cămașa aia penibilă ca să ia un credit ca să cumpere niște lemn și niște lumini ca să îi construiască fetei o rachetă deasupra patului? Da, foarte plauzibil.

Tipa asta pare genul de dominatoare care te bate cu un bici cu cuie pentru că ai venit la ea cu o cută la cămașă. Nu știu, am auzit…

Screenshotul ăsta l-am făcut doar pentru a vă spune că am băut la un moment dat în Amsterdam niște Boswellia serratta și era cam acru.

Ce ar fi viața fără infecții urinare?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

35 comentarii

  1. Nu știu voi dar eu sper ca Europa FM si alte posturi de radio ce sunt ascultate in cantinele corporatiștilor sa nu mai difuzeze intre orele 12-14 reclame cu Mâncărimi Vaginale, Hemoroizi, Constipație, Candidoza și Vagisal. Putin respect pentru cei care vor sa mănânce!


    Comentariu apreciat.970
    • Cred totusi ca pulicul, pardon, publicul tinta e ala din masini, nu aia de la cantina mega imaj. Asa ca speri mata degeaba.


      Comentariu apreciat.260
    • da, nu mai poți asculta radio in mașină fără să te intrebe copilul ce e una și alta…

  2. Referitor la reclama cu detergent sa stii ca sunt si multi care nu inteleg ca daca cumperi detergent la 16kg iesi mai ieftin ca si cum ai cumpara mai multe pungi la 300gr / 450gr. Greu de crezut dar sunt oameni care nu inteleg de ce!

    140
    • Sa stii ca te contrazic. Ariel la 4 kg aprox 40 de lei, ariel 2 kg – 16-18 lei.

      190
    • Nici eu nu am inteles de la tine daca iesi mai ieftin sau mai scump. “iesi mai ieftin ca si cum ai cumpara” nu are sens pe la mine prin targ.


      Comentariu apreciat.470
    • Teoretic da. Practic, protectia consumatorului din Germania a observat ca detergentii in cutii mari au concentratia de substante active mult mai mica decat cei din cutii mici, si si indicatii pe cutie sa folosesti mai mult. La sfarsit iesi la acelasi pret sau chiar mai scump.


      Comentariu apreciat.330
    • @florin eu cred ca ai inteles bine ce am scris. dar pentru tine uite fac eforul si mai explic din nou. sunt unii oameni care nu inteleg ca este mai ieftin sa cumperi o punga mare de detergent cu greutatea de 16 kg decat sa cumperi mai multe pungi mici de cate 300 gr sau 450 gr. mai exact pentru tine, daca tu ai cumparat o punga de detergent cu greutatea de 16 kg, ai platit pentru ea suma X si apoi ai consumat-o intr-un iar apoi in urmatoarea perioada de timp ai tot cumparat diferite pungi de detergent cu greutatea de 300 gr sau 400 gr aceeasi marca pana cand ai ajuns sa consumi cantitatea de 16kg ai fii constatat ca pe langa faptul ca ai cheltuit mai mult adica Y ai si parcurs mai multi km pana la magazin probabil tot intr-un an de zile. clar acum?

      10
    • Ca şi cum ai vorbi o română de nu pricepe nimeni… :)

      110
    • nu mai e valabil, daca te uiti pe pretul de la raft la pretul pe kg vei avea surprize, cantitatea mai mica e mai rentabila de cele mai multe ori


      Comentariu apreciat.300
  3. Probabil s-au gandit ca suna aiurea ”cu extract de tămâie”.

    110
  4. Eu sunt un barbat care pune hainele la spalat, si nu mi se pare nimic deosebit/gresit/injositor in asta. Si gatesc cu cea mai mare placere. Asa e cand pleci de acasa de la 16 ani.


    Comentariu apreciat.750
  5. Da’ pe aia cu tipa care in primul cadru al reclamei alearga pe podetul din Moghioros, iar in cadrul imediat urmator alearga pe Victoriei, ai vazut-o? Nu zic, poate ajungi mai repede din Drumul Taberei in centru alergand, but still. Reclama e la o banca, Reffeisen parca.

    140
  6. Adica femeia tre musai sa aiba paru lung?


    Comentariu apreciat.310
  7. Plantur 39- Samponul pentru femei nr. 1 in Germania.
    Formularea e fix pix.

    90
    • Exact. Ca și cum dacă e nr. 1 în Germania sau nr.1 în [insert orice țară vestică here] o să sară femeile să îl cumpere, pentru că e made in Germany, calitate superioară. Sau pentru că, uite domne, e nr. 1 în Germania, niște oameni dintr-o țară dezvoltată îl cumpără înseamnă că e bun.

      90
    • Adica e samponul la de-alde Merkel, femei #1, nu orice fel de Grette, casierita de la Aldi…

      60
  8. dacă are părul lung și-l ține strâns ca să nu se sufoce cu el, nu-i ca și cum ar avea părul scurt? unele arată ca muma pădurii cu părul lung și sunt mai drăguțe cu el scurt, ține de fizionomie, nu de feminitate, zic eu


    Comentariu apreciat.360
  9. Doar asa, de curiozitate, urmariti niste calupuri de reclame pe Disney si Nickelodeon in timpul zilei. Lame de ras, detergenti, banci, supermarket, turism, etc

    80
  10. Pe bune? N-ai avut curaj să-mi afișezi comentariul? Atât de fricos ești? :-))

    30
  11. la un moment dat ,demult rau ,aparusera televizoarele cu imagine in imagine.Scumpe in draci ,dar de,am zis ca-mi iau si scap dracu de reclamele de cacat.Am strans ceva cascaval(pe atunci un televizor costa cat o gioarsa de passatb6 acum) vreo doi ani si apoi surpriza,au disparut de peste tot de la vanzare,dintr-o data,in max. doi ani si la noi si afara.Nu stiu daca e conspiratie,soros,iluminati,romica puceanu sau cine dracu mai vrea sa ne faca sa inghitim calupuri mari de publicitate de cacat,dar,intre timp le-am dat-o si eu,am renuntat la TV.Am net si adblock plus dar dezactivat aici pe site.

    70
  12. Mai schimbă și tu Kanalu. Dincolo dau reclame mai mișto.

    20
  13. Aia cu Usain Bolt care joaca pe Pokerstars punct ro e misto.

    30
  14. “Au vilă pentru că fac economie la detergent. Foarte plauzibil!”

    Nu asta caută creatorii de reclame (să fie plauzibilă respectiva reclamă).
    E psihologia cumpărătorului. Mi-aș dori și eu un trai ca ăsta (vilă, etc)…primul pas: iau și eu detergent din ăla, că nu e greu.

    Nu cred că dacă filmau într-o cameră de cămin aveau mai mult succes.

    90

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.