BMW și rampele cu găurele…

Chiar nu știu de ce se pun cei de la BMW în situații din astea stupide. Serios, mașina e prea mișto pentru teste de consum sau pentru teste din astea penibile cu rampe cu aderență foarte mare. Alea din iarnă, cu mașinile pe zăpadă, alea au fost mișto de tot, arătau că mașina poate face niște chestii mișto de tot, și era un test-drive util pentru toată lumea.

Așteptăm mașinile rămase înțepenite pe rampe cu aderență, nu prin noroi. Și jurnaliști pișcotari să mă înjure.

BMW-X5-peak-activity-2 BMW-X5-peak-activity-3

(sursa foto)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

20 comentarii

  1. Testul de rampa e pentru acele cazuri in care ai o stana la munte si folosesti masina pe post de caine de intors.

    00
  2. Deci cum e BMW-ul? Misto de tot?

    00
  3. Și stâna de munte e cu găurele din fier pe jos pentru aderență.

    Nu @raul, tu nu ești cel prost.

    00
  4. Testul de mai sus e facut sa vada cat de bune sunt la urcat bordurile de la noi

    00
  5. Nu stiu cum sunt alte natii, dar eu am vazut destule personaje, unii chiar apropiati ce si-au luat diferite modele, cu motoare de 2,7, 3.0, si ii aud mereu ca le consuma mult. De curiozitate am intrebat cat, pai cam 16 in oras si 10 in afara. Si nu inteleg problema aici, era logic ca o masina de 2 tone si un motor de 3000 cm3 nu va consuma 5% in afara si 7% in oras. Dar de ce cand dai 30-40 000 euro cash pe o masina sh iti pasa de aia cativa litrii in plus la suta de km??

    00
  6. Eu cre’ ca-i ca sa te poti uita dedesubt, sa vezi daca-i data bine cu teroson :D

    00
  7. NOU
    #10

    Mai nou toti lucrati la bavaria si stiti chestii.

    00
  8. Nu te prinzi. Asta nu e mașină pentru offroad și noroi. Asta e mașină care trebuie urcată pe borduri când nu găsești loc de parcare. Rampa aia imită oarecum bordurile.

    00
  9. Alex, deci crash-testele alea în care o mașină cu un manechin în ea este izbită de un zid la diferite viteze pentru a se îmbunătăți siguranța pasagerilor sunt pielea pulii după logica ta, nu? Ca, nu-i așa, în realitate, o mașină se izbește de un zid doar în 5% din accidente, nu?

    Nu @Alex, tu nu ești cel prost.

    00
  10. Testul ăla e făcut de fapt pt cocalarii de la noi, să vadă dacă poate să urce mașina scările până la etajul 10, unde au garsoniera în care locuiesc împreună cu familia lor de 8 persoane

    00
  11. O rectificare. La testul ala au participat bloggari piscotari, nu jurnalisti piscotari ;)

    00
  12. Cu adevarat fini sunt cei cu masini de genul asta care cand trec peste o linie de tramvai sau o gropita franeaza brusc pana la 10km/h sa nu pateasca ceva masina.

    00
  13. ala pe namol cu gumele alea putea sa aiba si hummer ca tot nu urca :)

    00
  14. X5 si X3 sunt SUV-uri adica fac senzatie pe asfalt si daca vrei OFF -ROAD cu ele schimba nene cauciucele !

    00
  15. @sergiu sau masina

    00
  16. Cred ca testul cu rampele alea da bine la o anumita categorie de clienti. Poate sunt oameni in aceasta categorie care nu stiu diferenta dintre suv si offroad, care nu stiu ca exista si anvelope specializate pt noroi si care cred ca daca o masina are rotile mari ea poate sa mearga oriunde. Ii stiti pe acesti oameni. Au fost fotografiati in ipostaze neplacute cu suv-ul pe plaja sau jucandu-se in noroi.
    Si daca rampa aia il ajuta pe dealer sa vanda cateva masini in plus io zic ca face banii. Crezi ca ii pasa cuiva daca taranu’ care a dat banu pe Suv il foloseste necorespunzator? Suie-l frate si in copac daca vrei !
    Revin la parerea mea : cu cat o masina e mai capabila in offroad e mai incomoda pe sosea si cu cat e mai capabila pe sosea e mai putin performanta in offroad. Depinde acuma de fiecare unde vrea sa petreaca mai mult timp. Si cum exista cocalarul cu suv care vrea sa faca offroad incep sa vad tot mai des o noua specie si la noi: Cocalarul cu masina pregatita de offroad ce merge la mall. Genul asta de masina uneori nu iese din capitala decat de 2-3 ori pe an ).

    00
  17. NOU
    #20

    Exercițiul respectiv nu își dorește să arate cum merge mașina în off road. Când mașina este suspendată pe două roți pe diagonală poți să vezi ce înseamnă echilibrul de mase, pentru dinamică, și rigiditatea torsională, calitatea construcției. Dacă ne vedem, îți povestesc.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.