Prima reclamă la Dacia Logan cu cutie automată!

Pentru 500€ în plus, tehnologia asta miraculoasă va putea fi folosită de oricine! Să vezi acum ce se vor umple forumurile de specialiști cu „dar mie îmi consumă cu 0.5% mai mult și eu vreau să simt mașina”.

 

(via)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

55 comentarii

  1. O piesa in plus de verificat la revizie, si un ansamblu de piese care sa se strice. Plus ca nu mai poti tracta masina (oficial, neoficial cred ca exista solutii). O cutie automata hidraulica transmite cam 95% din ce intra asa ca din calutii amarati ai motorului raman si mai putini. Si sa vezi distractie cu blonde pe youtube care au bagat masinile prin magazine, garduri, etc, din cauza de bagat in drive si confundat pedalele.

    00
    • Pretenaș, tu esti prapastios de obicei, sau acum ai vrut neaparat sa scrii ceva si ai scapat teorema ta despre logan si blonde.Sincer, cred ca esti de la sat de undeva, ca altfel nu pot sa cred ca nu ai mai vazut blonde cu cutie automata.Mai ales!

      00
    • Pai omul zicea de ceva simtit masina si am cautat alte motive. Or fi si blonde ok cu cutie automata asa cum si rusi care conduc corect, dar nu sunt pe youtube.

      00
    • Amice, e cutie robotizată, nu hidraulică. Interesează-te mai bine despre diferență.

    • Te caci pe tine, nici sa trolezi nu mai ai voie in ziua de azi, sa fie trafic pe blog acolo. Daca nu scriam hidraulica nu pierdea din putere dar e automata, aia robotizata nu e automata dar nu pierde din putere, Eu cautam motiv ptr cutia automata din titlu.

      00
  2. vor disparea comentariile de genul „voi la cate turatii schimbati” si vor aparea comentarii „a mea schimba pe la 2500 daca o calc tare”.

    Bineinteles, asteptam gama automat Sport…

  3. Pentru multă lume nu prea contează, dar trebuie menționat că nu e automată, ci robotizată. Adică e tot o manuală, cu un robot, care schimbă în locul tău. E facilă pentru mers în oraș, dar problematică în depășiri/plecări rapide de pe loc, pentru că patinează foarte mult ambreiajul.

    00
    • Nu doar ca patineaza ambreiajul, dar consuma ca dracu, nu simti masina, e scumpa la intretinere, se strica dupa maxim 2-3.000 km. Chiar nu inteleg de ce producatorii vand din ce in ce mai multe automate, cred ca avem de-a face cu un masochism la nivel de cumparatori.

      Vali, sincer, nu te sperie nivelul unor comentatori?

      00
    • știi care e culmea? că toți oamenii aparent normali au câte o apucătură din asta stupidă. :D

    • NOU
      #11

      omul a avut o automata care s-a stricat dupa 3000 km si e traumatizat.

      00
    • Am o Toyota cu cutie robotizată. N-am nicio problemă la depășiri.

      00
    • @sitting duck De ce n-a schimbat-o pe garantie? Unde e trauma?

      00
    • Strugurii sunt cam acrii.

      00
    • culmea e ca nu inteleg unde zice ubercool ceva rau de cutiille automate. Mentioneaza ca nu e automata si ca are niste probleme.

      Uneori cred ca nu stiti sa cititi in romana ma.

      00
  4. nu-s eu Stig dar plt automata iarna prin făgașele din București… Dacă mai e și BMW cu tracțiunea pe spate e kaput

    00
    • Dap, d-aia nu isi ia nici dracu bmw in Bucuresti…

      00
    • Noroc ca e Dacie – stii, de aia scrie Dacie in titlul articolului, ca e Dacie – si are tractiune fata. Adica fix pix iarna pe zapada, sau la fel de fix pix ca un Golf seria care vrei tu.

      00
    • Eu n-am condus decat BMW (sau tractiune spate), si iarna si vara. Nu stiu unde-i problema voastra…

  5. Bravo! Hai ca se poate! În maxim 15 ani apare si un dsg-like pe logan.

    00
  6. De la 18 ani rad de mine toți prietenii mei ca le povesteam ca visez la o mașina cu automata. Că-s prost ca nu știu, ca tre sa simți mașina ( făceam „play-uri” pe vremea aia)…si toate astea de la niște mașini cu 80-90 de cai. Au trecut 12 ani…vad ca aceleasi discuții…întrebam si atunci, întreb si acum: ce plm sa simți la 95 de cai?? Sau la 125 ? CE?

    00
    • În general simti ca te misti. :)
      Indiferent de puterea motorului (ma rog, macar cativa* cai, cât sa invinga inertia…).

      Pentru cei care nu au deficit de neuroni/testosteron chestia asta cu simtitu’ se aplica doar intr-un procent foarte mic din cazuri, in general in situatii cu care ai prefera sa nu te intalnesti: depasiri „la blana”, sleauri, noroaie, polei etc.

      ______________
      */ Prin anii ’60 DAF-ul scosese niste masini doar cu vreo 22 de cai dar cu transmisie automata, cu variatie continua – o chestie isteata cu niste curele.

      00
  7. Masina ieftina cu cutie automata e cea mai proasta afacere. Pune tu un 0.9 TCE sa traga o „robotizata” cu 5 flacai in ea si dupa aia mai vorbim.

    00
    • Băi frate, din ce văgăuni ieșiți? Și mai sunt și 24 berbeci care au dat like. Am douăzeci de ani de condus și situațiile în care am fost 5 adulți în mașină nu cred că au fost 3 în tot acest timp, că mi-am luat automobil nu minivan sau autobuz de transport persoane. Ochiometric, 70% din mașini au doar șoferii. Așa ar trebui să ia toată lumea numai suvuri 4×4 că din când mai vine o zăpezică și doar cu 4×4 mergi pe zăpadă.
      Când ai 5 persoane în mașină, pur și simplu îți adaptezi condusul la condițiile acestea, așa cum ar trebui făcut și când e ceață, ploaie sau ninsoare…

      00
  8. Haterii tot hateri.

    E o opţiune foarte bună, e manuală robotizată, pentru mers în oraş. Dacă e făcută bine, şi nu îşi bate şoferul joc de ea, nu ai nici o treabă cu ea.

    Nu e pentru făcut liniuţe, va smuci la aşa ceva. Nu e pentru făcut raliuri, e pur şi simplu o maşină ieftină de 90 cp, nu înţeleg ce sărăcie de pretenţii au unii cu DSG-uri la 75 cp şi preţ de 9000 EUR cu 0 KM (adicătelea de nouă).

    00
    • Exact, dupa cum nici varianta fara automata, cu manuala, nu era pentru liniute sau raliuri. Oamenii reactioneaza de parca, pana mea, le-a stricat Ferrari-ul de 580 CP care acum nu mai scoate 7:12 pe Nurburgring, scoate doar 7:13,5, si ca atare nu mai merita alea 150k. E o masina mediocra, la care placerea condusului e oricum redusa, si care e ceva mai usor de condus cu robotizata / automata asta.

      00
    • oho….un raspuns echilibrat, despre masini, al lui Jordan. Hail Satan!

      00
  9. Stai sa vezi tragedie dacă ii pun un sistem CVT pe ea

    00
  10. Din 100 de loganuri vandute 99 sunt varianta cheala, probabil.
    Cati se vor inghesui la Prestige cu automata?

    00
    • Probabil presupui fara sa ai nici cea mai vaga idee despre ce vorbesti. Dar na, e ok, stim noi ca 1% sunt full.

      00
    • stiai ca 99,01% din statisticile de pe internet sunt inventate?

      00
    • Dacă ţi-aş zice că nu e deloc aşa?

      Mai ales în străinătate, unde price-point-ul daciilor sunt încă mici, chiar şi pentru variantele dotate.

      00
    • Conteaza? Tu ai auzit de principiile Build to Stock si Build to Order cand vine vorba de industria auto? Nu? Hai ca-s totusi inteligibile. La care categorie crezi ca se vor incadra modelele astea mai „fancy”?

      00
  11. In sfarsit clima automata pe 0.9 TCe. Daca ar avea scaune mai confortabile ar fi un best-buy pentru mine. Poate totusi astept pana in toamna pentru facelift …

    00
  12. NOU
    #36

    Ca de obicei,numa’ specialisti in auto pe aici…..Vai de capul vostru.

    00
  13. Dacă fără să fie vorba de estetică spui că nu îți place un produs deși nu l-ai testat, nu l-ai văzut cum funcționează și nici nu există date statistice sau măcar prieteni care să îți spună una alta despre cum se comporta se numește că ești hater nu?

    Ca să nu vorbesc aiurea în procente, 8 cunoștințe cu care am vorbit anul ăsta că vor să își ia, sau și-au luat mașină, nouă sau nu, au spus că lor nu le place automată, ca Bla Bla Bla, dar nu a condus niciunul vreodată una, măcar la un drivetest. Doar că nu le place.

    Probabil că le fac ăștia cumva urâte, sau ceva.

    Și da, probabil că e o cutie proastă. Am condus Captur robotizat și mă gândesc că asta de pe Logan nu poate fi mai bună.
    Dar tot e mai bună decât aia manuală, care și aia e o mizerie, că e „largă”, cuplajul ambreiajului se simte în trepte, așa că e imposibil să fie robotizata mai proastă. Măcar nu mai pui tu mâna.

    00
  14. Incepe sa se apropie de adevar. Discutam cu un coleg si remarca ca la noile modele parca rezista si tabla mai bine. Imi plac gurile de aer care seamana a masina normala. Felicitari Dacia.

    00
    • Mie mi se pare fix invers. Tabla pare si mai de proasta calitate (asta e o performanta in sine, inginerii dacia s-au intrecut pe ei insasi): vezi cum se „simte” portbagajul sau capota sau cum se inchid usile din spate. Nici macar nu au mai pus pres in portbagaj pe unele modele, pur si simplu il deschizi si vezi tabla.

      Am avut pentru muiere Logan 1 din 2005. L-am dus la rabla anul asta (de vandut nu se punea problema, era plin de rugina si avea motor euro3, nu il lua nici dreq) si am luat Logan 2. Sincer sa fiu, nu prea se simte upgradeul. Ok, arata mai bine, atat la interior cat si la exterior, dar aceeasi caruta lesinata si zgomotoasa a ramas. La viraje e ca un feribot, pana si prima mea masina (un focus de prin ’99) ii da clasa la tinuta de drum.

      Macar acum are esp si abs standard.
      Oricum, muierii nu prea ii pasa, daca tine si asta 10 ani e multumita.

      00
  15. Cutie automată si telecomanda la televizor nu mai vreau in veci. De wireless nici nu vreau sa aud.

    00
  16. cred ca e prima dacie care a intarziat sa apara: initial trebuia sa apara in toamna, pe urma in iarna, pe urma in primavara si apare in vara (probabil)
    poate au optimizat easy-r-ul de a intarziat atat de mult

    00
  17. Nu va mai atacati in halu asta!
    A mea are aproape 7 ani de abuzuri si merge impecabil, defapt nu stiu ce alta masina m-ar fi dus atata timp doar cu schimb de ulei si bujii.
    Si o sa functioneze foarte bine aceasta cutie pentru ca e gandita de niste oameni, nu de lucratorii din fabricile comuniste.
    S-a terminat Comunismul, nu mai ganditi asa!

    00
  18. Aaaah…tocmai mi-am luat un Stepway…chiar imi pare rau ca am ratat cutia aia…pentru Bucuresti era perfecta.

    00
  19. Ce mișto se simțea Dacia 1300, când pedala de accelerație era legată cu un cablu la clapeta de la carburator, când nu aveai servo-frână și simțeai curbura discului de frână în talpă, când direcția era acționată doar de mușchi, samd.
    Ehe, ce vremuri!

    00
  20. Eu cel mai mult astept Duster automat, motor de 2 litri, diesel, si cu 7 locuri. Am rabdare cativa ani, sper sa devina realitate aceasta masina. Acum ca au deschis drumurile cu acest logan automat, banuiesc ca nu mai dureaza mult pana ce pun si pe duster o asemenea cutie. Lucrurile incep sa se miste in directia buna.

    00
  21. despre reclama=finalul reclamei se termina cu…”pt ca Romanii vor mai mult” . Pe bune? Nu pt ca clientul(care se intampla sa fie roman deoarece ca reclama e difuzata la noi) a devenit mai rafinat si are asteptari mai mari pt banii cheltuiti. Sau pt ca concurenta(nu scuzati cacofonia).
    despre dacia=mie imi place cum au evoluat. Ultimele modele arata bine si consider ca sta bine la raportul pret/ce ofera.Da stiu de banii aia gasesti o nemtoaica (nu dau nume) cu piele si bizoni. Sau piele de bizon.
    Despre cutia automata la dacia= e ca oscarul lu’ DiCaprio. ERA SI TIMPUL.
    despre dacia vs alte masini=Nu-ti place dacia nu-ti iei. Vrei pisicuta pe Bg? Treaba ta.Vrei masina noua cu garantie la pret decent iti tragi o dacie. Sau ford , skoda…orice vrei tu.Nu tre sa ne certam pe tema asta.

    00
  22. NOU
    #53

    Dupa ce un blogger celebru s-a dat ani de zile cu curul de pamant ca Dacia n-are in oferta si versiuni cu cutie automata, oficialii de la Mioveni au decis sa boteze modelul de debut cu cutie automata – Dacia Logan Zoso Edition.

    00
  23. Eu conduc un Mercedes din ’88, 3l benzină, cutie automată (are două moduri: puturoasă/decentă și cu răcnet + consum de 20l/100km).
    N-aș mai conduce o manuală niciodată în viața asta.
    Treaba este simplă: trebuie doar să fii conștient de performanțele autoturismului pe care ți-l dorești și să te împaci cu acestea.
    Restul e manele.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.