Cum ne prezentăm #3

Acum niște ani râdeam de un om care nu știa în ce calitate e la un eveniment. Umblând zilele astea prin tot felul de instituții care lucrează cu oameni/pacienți/clienți, mi-am dat seama că nu sunt cazuri izolate de oameni cu scăpări.

  1. La o clinică stomatologică, o pacientă tratează cu secretara o programare la doctorul X. La întrebarea oarecum logică “cum vă numiți”, vocea de la celălalt capăt al telefonului răspunde sincer “doamna Viorica”, moment în care m-a bufnit râsul. Doamna Viorica!
  2. La o clinică unde se fac analize, Maricica venise cu mă-sa să își facă niște controale. Maricica avea în jur de 20 de ani și nu avea buletinul la ea. Asistenta îi spune că nu o poate introduce în sistem dacă n-are buletinul, la care mă-sa scoate repede buletinul ei, că poate se poate.

Chestii simple. Atât de simple…

 

fun-legume

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

7 comentarii

  1. Si in felul asta am la munca un „Gica a lu’ Mihaela” si un „ginerele Furnica”. Pentru ca asa s-au recomandat la telefon in anumite situatii.

    00
  2. Și dacă scotea mă-sa pașaportul era mai bine? :-P

    00
  3. Era una care a circulat acum mult timp pe net, cu o carte de vizita de afaceri pe bune pe care era scris ceva de genul:
    Ion Timofte
    Sotul patroanei

    00
  4. Despre „doamna mama…” ce spuneti?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube