Poveștile cu garanțiile refuzate la eMAG se vor înmulți

update: mă gândeam la ceva. articolul ăsta se vrea o atenționare a cititorilor cu privire la potențiale probleme pe care le pot avea când aleg să cumpere produse servisate de acest agent economic. și dacă o fac, o fac pe riscul lor. a plânge ulterior luării la cunoștință e inutil și contraproductiv. ei sunt acoperiți și se acoperă.

Salut, in septembrie am cumparat un telefon de la emag si anume, Xiaomi Mi3 White, iar dupa vreo luna si ceva l-am dus la garantie pentru ca avea probleme cu display-ul. Numai stiu exact cat a stat, dar dupa ce am primit mesaj am fost sa-l ridic, iar pentru ca eram pe graba nu am observat o zgarietura pe rama.
Telefonu a mai functionat vreo luna, iar apoi a inceput sa imi faca iar probleme nu stiu cauza dar tot ceva cu ecranu banuiesc..
L-am dus sa garantie, iar pe 24 am primit un mail pe care l-am observat deabea azi pentru ca asteptam sa primesc mesaj sau sa fiu sunat, dar am intrat pe site si am vazut ca de sarbatori nu se lucreaza la depanero, in fine.
Problema mea este ca raspunsu lor a fost acesta:

Buna ziua ,
Cu privire la produsul receptionat din partea dvs, Telefon mobil Xiaomi Mi3, 16GB, White, cu IMEI: ******************, dorim sa va comunicam faptul ca acesta s-a directionat catre service-ul autorizat, respectiv Quick Service.
In urma verificarilor si diagnosticarii efectuate, constatarea dumnealor a fost aceea ca produsul prezinta urme de soc mecanic (aveti fotografiile doveditoare atasate).
Rezolutia unitatii de service mai sus mentionate, a fost aceea de scoatere a produsului din garantie, datorita faptului ca au fost incalcate prevederile mentionate in certificatul de garantie cu privire la utilizarea si manipularea echipamentului, remedierea fiind posibila numai in regim postgarantie, la pretul de estimat de 600 lei si consta ininlocuire ansamblu display – touchscreen.
De asemenea, va informam ca Depanero este un intermediar in relatia de service, care asigura receptionarea produsului de la cumparator si solutionarea defectului reclamat , in centrul de service autorizat de producator .
In conformitate cu conditiile mentionate in certificatul de garantie cat si cele mai sus mentionate, in cazul in care nu sunteti de acord cu reparatia contracost, echipamentul se va returna cu statusul: „ Refuz Garantie „.
Asteptam un raspuns in care sa ne comunicati decizia dumneavoastra printr-un reply la acest e-mail.
Multumesc,
O zi placuta!

(sursa)

Quickservice, adică QuickMobile. Care sunt recunoscuți pentru modul în care onorează garanțiile. E trist că eMAG au ajuns să lucreze cu ei.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

120 comentarii

  1. Telefonul cumpărat de mine în 2012 de la eMAG era luat tot prin QM. Lucrează cu ei de mulți ani, iar probabil în caz de garanție acolo s-ar fi dus.

    De asta eu insist că magazinele ar trebui să spună în pagina produsului cine se ocupă de garanție.

    00
  2. eMag e în cădere liberă de ceva vreme. Momentan comând de la ei doar produse pe care nu le-am folosit personal și în cazul cărora există riscul de a trebui să fie returnat. Returul în 30 de zile fiind singurul avantaj al eMag, momentan. Servskills nu mi-au făcut niciodată probleme, chiar reparându-mi un produs cu CID fără să-mi ceară nimic chiar dacă acest lucru a fost consumant în scris de către tecnician. Păcat…

    00
    • e in cădere libera pe naiba. zici că sunt pe bursă. nu mai fi panicoasă.

    • Mă referam la calitatea serviciilor care e în declin din cauza foamei după marja de profit. Ultima problemă majoră a fost apariția în cont a vreo 2 comenzi ce aparțineau altui client din cauza unei bușelii a bazei de date. Pe Amazon încă nu am pățit deci clar e vb de qa prost.

      00
    • Vine sfarsitul!

      00
    • am comandat lanturi de zapada de pe emag de BF si mi-au venit alta marime, am comandat asternut de pat cu „floricele” si mi-a venit cu „tigrisori”, tot de la emag.
      asa ca, emag incepe s-o suga iar eu ma indrept cu pasi marunti spre alte situri.

      00
    • @eri
      totul pana la tigrisori. pastele mamii lor !

      00
    • Eu am luat o imprimanta de la eMAG si am vrut sa o returnez deoarece intra in mod Sleep si nu msi poți printa wireless decât daca mergi si o scoți din mod Sleep manual apasand butonul. Am făcut cerere return au aprobat dar a ajuns la depanero care mi-au trimis înapoi imprimanta pe motiv ca nu e defecta ! Eu nu o voiam așa ca treaba cu return in 30 de zile la eMAG nu funcționează

      00
    • nu știu dacă „io nu știam că intră in sleep” e un motiv. poate mă înșel.

    • @vali : e in cadere libera in sus. Am pus 2 comenzi in zile diferite si din id-urile de comenzi rezulta ca au peste 1000 de comenzi pe ora, asa ca…
      @eri : Vezi ca produsele alea sa nu fie vandute prin marketplace (asta inseamna ca nu le vinde emag efectiv, ci altii prin emag).

      00
    • returul in 30 de zile e obligatoriu pentru orice magazin on-line. ca suntem cetateni europeni, avem drepturi ;)

      00
    • @Dan: intra pe Printer Properties -> Ports -> Configure Port (banuiesc ca e setata pe Standard TCP/IP port) -> debifeaza SNMP Status Enabled

      00
    • @Vali un produs poate fi returnat fara a fi invocat un motiv anume. Pur si simplu poate nu iti place, il poti returna.
      @ Ion Este gresit ceea ce zici. Conform OG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, un consumator poate renunta la cumparare (prin denuntare unilaterala a contractului) in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului comandat la distanta. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.

      00
    • @ Aura Corect, in termenul legal de 14 zile pentru cumparaturile de la distanta, sau 30 zile pentru Emag, produsul poate fi returnat fara nici un motiv.

      Atentie insa, daca le dai motive sa trimita produsul la service, o vor face. De genul, „vreau sa-l returnez ca se tot blocheaza, sau se stinge singur, „etc, sau in cazul de fata” intra in sleep”
      Cel mai simplu, cand te intreaba de motiv, si produsul functioneaza in parametrii, spui ca asa doresti, cf termenilor legali.

      @Ion si @Adrian 21 Care este articolul de lege care spune de 30 de zile?

      00
    • Viseaza in continuare tovarase. Si cu cele 30 de zile obligatorii si cu cetatenia europeana. Reclama aia care ti-a bagat drepturile in cap la TV este facuta pentru prosti.

      00
  3. Ca quickmobile împreună cu service-ul lor sunt niște smenari incompetenți știm toți care citim blogul asta.
    Problema e ca sunt multi creduli care se duc pe gadget sau piticu sau mai știu eu ce blogger șantajat de quickmobile sa facă reclama, și cumpăra la recomandările ălora.

    00
  4. @xtronx dupa ce te-ai luat cand ai afirmat ca e in cadere libera? Cifra de afaceri e in crestere, vorba lui vali cotata la bursa nu e ca sa zici ca au scazut actiunile. Intrebarea e ce alta alternativa ar avea emag in afara de colaborarea cu quick?

    00
    • M-am bazat pe pitong. Folosește decoder ring-ul și descifrează reply-ul meu de mai sus. Nu ma interesează cotațiile la bursa, cel puțin nu în România, pentru că sunt bazate pe tendințe de consum denaturare. Faptul ca eMag o duce vine dpdv financiar nu însemnă că satisfacția consumatorului final nu e în declin. Spre exemplu de Ceca vreme nu mai exista diferențierea între „în stoc showroom” și „in stoc pe undeva”. Ultima teapa luandu-o cu un produs „in stoc” care venea de prin cuca macaii in vreo 7 zile.

      00
    • Legat de ce spune xtronx despre stocuri, am şi eu o supărare: eMag foloseste de regulă mesajul „Acest produs nu mai face parte din oferta eMag” (ceea ce sugerează că în veci nu mai vedem acolo produsul) când de fapt varianta corectă ar trebui să fie ceva de genul „Stoc momentan epuizat” (eventual cu un „reveniţi peste x zile”).

      00
  5. depanero sunt o catastrofa. nu respecta termene, nu comunica, mint etc. am avut un produs la ei la reparat in garantie; dupa ce a expirat termenul de reparatie in garantie a trebuit sa vorbesc cu vanzatorul sa rezolve cumva situatia (certificatul de garantie e emis de vanzator). fugiti de depanero ca de ciuma!

    00
  6. Uite ca am simtit asta in urina, mi-am luat Note 4’ul de la Orange pentru a putea folosi asigurarea de la ei (nu stiu daca aveti sau nu asigurare de la orange dar se merita, am avut un HTC One M7 cu asigurare la ei, sa spart ecranul am fost despagubit fara prea multe intrebari), dar aparent vin vremuri grele la eMag …

    00
  7. R.I.P QM, eMag, fugi tată

    00
  8. Si eu zic ca Emag se intinde mai mult decat ii este patura. Am primit un colet dupa 10 zile, fapt inadmisibil pana acum. Acum 5 luni o garantie mi-a fost refuzata pentru ca nu era cablu de date.

    00
  9. Mie mi-a cazut un prestigio luat in oferta de la emag in wc.. si l-am dus la reparat.. nici n-au sesizat ca a luat contact cu apa.. ;) e ca nou ;)

    la quickservice mi s-a intamplat la fel, identic raspunsul… asta e

    00
  10. Am luat si eu telefon de la emag cu ocazia Black Friday. Cand am vazut ca am garantia la Lemon Telekom de naiba stie de unde trebuia sa-i fac vant inapoi in secunda doi.

    Recent am avut un eveniment in urma caruia i-am zgariat ecranul destul de tare. Am deschis o fisa de service anul trecut pe 22 dec intrebandu-i daca-mi inlocuiesc ecranul pe banii mei si imi pastreaza in continuare garantia valida. N-am primit raspuns nici acuma.

    E clar, daca s-o intampla ceva electronic iau telefonul vechi din raft pana imi gasesc altul nou… la emag nici nu mai trec sa-mi fac draci/nervi/papusoi.

    00
  11. Quick astia sunt aia care voiau sa primeasCA CA noi telefoanele date la teste? Lol!

    00
    • Nu neapărat, dacă am reţinut bine QuickMobile ar fi preferat să li se achite contravaloarea telefoanelor +50% pentru deranj.

      00
  12. Deci să înțeleg: duc la garanție un telefon cu display futut și când îl ridic nu observ un crater deasupra displayului reparat, dar îmi amintesc de crater când mi se fute iar dysplaiu’? Logic, ce dracu’!

    00
  13. Offtopic da nu prea: eu inca astept o tableta comandata pe 18 decembrie (si platita in avans cu cardul, ca fraieru). Poate de Craciunu de anu asta vine, cine stie.

    00
    • Idem si la fel. Comandat cu 10 zile inainte de Craciun, au venit astazi., dupa 3 saptamani. Refuz direct colet. Platit in avans tot ca fraierul. Banii blocati cel putin o luna de zile. (asta pentru articolele „de ce nu platesc romanii cu cardul)

      Nu ceva reduceri de Black Firday, pur si simplu produse vandute de Emag, sosite dupa mega intarzieri. Evident cumparasem intre timp din alta parte. Si da, Emagul dadea din umeri, ziceau ca ” e de la curieri”.

      Si de multe ori platesc mai mult la Emag pe acelasi produs, pentru linistea returului, siguranta garantiei si a livrarii rapide (sic).

      Pai daca 2 din 3 nu le prea am, de ce sa platesc in plus?

      00
    • Incercati sa anulati comanda prin telefon – banii se intorc in 1-2 saptamani pe card.

      00
    • @C – Emag-u zice ca odata trimise la curieri produsele nu mai poti anula comanda.

      Trebuie sa astepti livrarea, sa refuzi livrarea, sa mai astepti 1-2 saptamani (10 zile cica sa se intoarca marfa) si apoi sa suni sa-ti primesti banii, ca nu intra automat in contul tau, sau macar in credit emag.

      00
    • @Tester – nu stiam. Eu cand am anulat comanda era inca la ei in depozit (sau in drum spre ei), oricum nu la curier. Nu precizeaza in termeni si conditii cat dureaza maxim livrarea? Ca asa te pot tine cu lunile fara sa primesti marfa…

      00
  14. Bun, multumesc. Inseamna ca nu-i absolut niciun risc in plus daca-mi iau telefon de pe amazon.de .

    00
    • eu am mai cumparat de la notebooksbilliger.de si nu am avut probleme.
      am mai scris odata despre cumparaturile de afara, uneori e profitabil si dpdv financiar si cu privire la garantie.
      se pot citi conditiile in sectiunile dedicate – about us, service, confidentiality, etc
      e la latitudinea fiecaruia sa decida daca vrea sa astepte un pic mai mult decat livrarea din Ro – am auzit ca unele comenzi de BF nu au fost livrate, nasol…
      sigur, daca vreau o combina frigorifica e alta poveste…
      (scuze, nu a fost intentie de propaganda cu link-ul)

      00
    • Eu mi-am facut un HTPC de pe amazon.de. La noi fie nu se importa unele componenete fie sunt mai scumpe cu 10-20% (cu tot cu transportul din Germania). Daca va fi nevoie de garantie ma descurc, cred ca unele se pot rezolva in tara de importatorul oficial.

      00
  15. Note 3 luat de la Rds are garantia tot la quickservice. Am zis sa intreb si la service samsung daca ma pot ajuta cu resoftare si mi-au zis ca nu se baga pentru ca telefoanele au fost fabricate pentru hong kong. Procedura de la quick e de tot kko(trimis prin curier la baia mare si apoi stau saptamani buna fara telefon…) si am renuntat. I-am dat un hard reset si am scos din bloat si acum merge ok.

    00
  16. Pe 12/12/2014 am trimis un mail să cer ca două facturi să fie refăcute pentru că au fost emise pe altă firmă – nici un răspuns;
    Pe data de 24/12/2014 am trimis un mail să le spun că un laptop comandat de la ei are 3 șuruburi lipsă și nu îi merge bateria secundară (adevărul e că e resigilat, iar la ei pe site scria ”cutie deschisă„, deci nu prea se lovește cu ce am găsit eu) – nici un răspuns.

    Așa că, pe această cale, domnule Vlad Șerban și doamna/domnișoara Alexandra Drăghici de la emag, mai vreți să țineți un client care în luna decembrie a făcut vânzare de minim 25.000 ron ?
    Mă mai rog mult de voi să trimiteți facturile/proformele produselor ?
    Mai trimiteți produse defecte din categoria resigilate ? (și aici nu mă refer doar la acel laptop, ci și la comanda #12200155, în care cu toate că nu era suma mare, dar ați trimis un produs DEFECT !).

    PcGarage.ro m-a lămurit când mi-a zis să îmi iau jucăriile să plec cu garanția mea pe un produs, că ei au avut prea multe probleme cu acel produs și să apelez eu direct la importator, să nu îi mai deranjez pe ei.
    Emag o dă în nesimțire prin motivele de mai sus.
    Kauf / Badabum m-au umplut de spam, iar când am vrut să dau comandă de la ei nu aveau nici măcar cont bancar stabil, nici cont de licitații .. nimic.
    Sigmanet sunt o glumă proastă la adresa comerțului online.
    Dc-shop / cel.ro … pur și simplu nu ai nici un motiv să faci comandă la ei.

    Concluzia ? Persoană fizică dacă ești și nu te grăbești, amazon și ebay sunt soluțiile perfecte; nu mă luați pe mine cu ”dacă pică în garanție ce faci„ că și acum mă ”cert„ cu un vânzător de telefoane care le-a luat de la o firmă, le-a trecut prin firma lor și mi le-au vândut mie, iar eu ca să bag 2 telefoane în service nu e bună factura de la firma care mi-a vândut mie telefoanele, ci factura de la prima tranzacție între cele două firme + garanție, adică lucruri pe care nu le pot avea niciodată; și nu, nu e vorba de firme anonime sau site-uri dubioase…

    00
    • Legat de prima parte, cu facturile, în decembrie un prieten a solicitat modificarea unei comenzi + refacerea proformei şi cei de la eMag au fost foarte prompţi şi înţelegători. Probabil are mult de-a face cu persoana pe mâna căruia ajunge cazul spre rezolvare. Şi probabil lipsa unui sistem intern de evaluare a performanţei angajaţilor. Sau sistemul există dar numai pentru a satisface cerinţele unor certificări, nu că i-ar păsa cuiva de indicatori. Habar nu am, aberez şi eu pe aici dând cu presupusul.

      00
    • @CRPL Si eu am avut probleme cu facturile emise gresit si a trebuit sa dau vreo 5-7 telefoane sa tot clarific problema si pana la urma s-a rezolvat. In Noiembrie/Decembrie am mai avut o factura care parea ca o sa fie emisa gresit (datele din comanda erau gresite), am trimis mail si ca in cazul tau, am primit canci raspus. Incearca in perioada asta la telefon cu numarul de inregistrare – cu mine in trecut s-au comportat okay si chiar au parut ca odata ajunsa cererea la persoana corespunzatoare, lucrurile au mers rapid.

      Daca nu merg, atunci incearca o reclamatie la protectia consumatorului.

      00
    • Protecția consumatorului la PJ ?

      00
  17. Poate cineva să-mi explice de ce se preferă garanția prin intermediul magazinului? Nu știu la Xiaomi sau Huawei, dar cand am avut Nokia, m-am suta glonț la service autorizat Nokia, Samsung -> Samsung samd.
    Tratezi direct cu indivizii ( amiabil sau OPC ), nu prin, în cazul de față, 2 intermediari…

    00
    • răspunsul e relativ simplu, dar are două hibe: nu e documentat de nimic și nimeni nu vrea să îl audă. pentru că în felul ăsta poți vinde telefoane aduse de pe piața gri, pe care operatorul știe că le-a vândut in sua sau beirut.

    • Telefoanele nu sunt aduse oficial iar producatorul nu trebuie sa asigure reparatia lor.

      00
    • Altfel cum crezi ca apare iphone 6 in magazinele din Romania inainte de lansarea oficiala.
      Chestia pe care nu o inteleg este alta: Daca telefonul a fost adus de pe piata gri si vindut in magazin inseamna ca cei de la service nu sint instruiti de manufacturier sa repare produsul respectiv.

      00
  18. Apropo de baza de date Emag:
    – De la un moment dat, a început să-mi apară pe facturile pe firmă un cont pe care îl închisesem în 2009, în condițiile în care în zona accesibilă mie era contul corect, deci informațiile de facturare se iau dintr-o altă bază de date;
    – Am cumpărat pentru un client (firmă mare, zeci de sedii, sute de angajați). După momentul amintit mai sus, au apărut pe contul meu TOATE adresele de livrare la care se livraseră produse facturate către clientul respectiv și, de atunci, primesc avertizări ori de câte ori are o factură restantă :). Deși înțeleg logica, este o breșă de securitate.

    00
    • Eu am si acum problema asta. Aparent au vreo 3 sisteme – cel de pe site, unde iti faci contul, cel care emite confirmarea si aparent cel mai important, sistemul unde se face efectiv facturarea.
      Este usor ca sistemele astea sa se desincronizeze, mai ales cand faci o modificare a firmei (CUI-ul ca ai devenit platitor de TVA, sediul social, etc…)
      Degeaba stergi tu din cont lucrurile, in momentul in care dai comanda, sistemele din spate sunt cele care conteaza si te trezesti cu noi informatii ‘fantoma’ in contul tau.
      Eu inca am problema asta – la confirmare imi apar anumite date, pe factura cele corecte (dupa multe telefoane ca sa imi preia datele din cont). Si doua adrese identice – una introdusa de mine si una identica (probabil cu alt id intern) care tot apare. Tot incerc sa le sterg, sa ramana doar una dar nu am castigat inca….
      Oricum cam penibil pentru o firma cu asemenea volum de vanzari si vechime…

      00
  19. Majoritatea produselor care ajung la Quick Service isi pierd garantia, pe motiv de socuri mecanice, lovituri etc.

    00
  20. Nici Depanero nu sunt usa de biserica, folosesc acelasi tertip cu „urme de soc mecanic” pentru a scapa de termenul de 5 zile pentru reparatia acoperita de Garantia Plus, altfel produsul trebuie inlocuit.
    Astfel Garantia Plus e gluma proasta, platesti in plus si in loc sa fie de partea ta in relatia cu furnizorul sunt impotriva ta.

    00
  21. Am un baby monitor cumparat de la Emag (adica prin Emag pentru ca este distribuit de o alta firma) in noiembrie 2013. Acum nu mai functioneaza . Am avut surpriza sa vad ca serviceul e asigurat de o societate comerciala Supermarket.ro cu sediul (sau punctul de lucru) intr-un apartament dintr-un block din Ferentari, de pe o strada laturalnica. De acum incolo, atentie sporita la cine asigura garantia si serviceul.

    00
  22. Ce inseamna sa nu cunoasca romanii LEGILE tarii lor, un domn scria mai sus ca singurul avantaj la emag este ca poti returna un produs in 30 de zile, FALS, legea din Romania spune clar ca orice produs poate fi returnat in termen de 30 de zile magazinului in baza bonului fiscal, asta fara intrebari din partea magazinului, nu trebuie sa te justifici in fata lor de ce renunti la acel produs, asta e legea in Romania. Evident ca nu se refera la produse gen mancare, ori la produse gen, sparg telefonul si ma duc cu el la reparat. Exista cazuri in care conform legii din Romania poti returna un produs in 6 luni de zile daca dovedesti ca produsul nu este conform cu ceea ce scrie in descrierea produsului ( nu face ce scrie ca ar trebui sa faca) lipsa de conformitate. Daca lumea ar cunoaste legile nu ar mai fi asa usor de prostit. Si inca o chestie, in termen de 15 zile daca produsul care l-am lasat la reperat nu este inapoiat clientului in stare de functionare ( reparat) atunci clientul conform legilor din Romania are dreptul sa aleaga intre a i se restitui banii pe produs sau sa primeasca un produs nou similar.

    00
    • unde scrie ca pe aici nu stie nimeni. da si tu un nr de lege ca altfel sunt povesti.

      00
    • Asa este nici mie nu mi.a venit telefonul in 15 zile de la reparat si am primit de la carrefour banii,dar nu stiu sigur daca e lege interioara sau generala la toate firmele

      00
  23. Stati linistit ca nici depanero nu e usa de biserica … am fost la ei la sediu cu un laptop ASUS (nou de 2 zile) ca nu-i functiona acumulatorul , iar cand l-a pus pe spate deschis i-a rupt rama si a vrut sa dea vina pe mine ca l-as fi scapat si de-aia s-a rupt asa repede ?! what …

    + ca eu l-am dus pentru sa-mi dea acumulator nou , si as fi vrut retur daca nu aveau ca sa nu stau fara , insa din cauza idiotului acum stau sa-mi repare laptopul nou . Au trecut 20 zile si nimic

    00
    • + de asta … QuickService e jalnic .. e de recomandat sa-ti pozezi (cu data) bine de tot produsul inainte sa-l trimiti la ei !

      00
  24. Daca certificatul de garantie e de la Depanero, nu e normal ca Depanero sa se ocupe de efecutarea garantiei ? Si eu am refuzat un Nexus 5 de la eMag pentru ca certificatul de garantie era la un service no-name din Targiu Jiu (WTF?!). Am sunat la eMag si mi-au zis ca daca am vreo problema cu telefonu’, sa il dau la Depanero ca se ocupa ei sa il trimita mai departe. Cred ca asa a fost si in cazul celui patit cu QM. Adica certificatul de garantie era dat de QM dar el a dus telefonul la eMag care l-a trimis mai departe catre service.

    00
  25. Referitor la relatia eMAG cu QuickMobile, se pare ca se renunta la ei. Cel putin pe iPhone servisul e facut acum de Phonetastic, care sunt corecti cu garantiile.

    00
  26. poate au fost si aia bulangii, dar cand predai si ridici orice in/din service belesti ochii la el si la ce semnezi.. daca nu belesti altceva si ramai cu buza umflata :)

    00
  27. Eu am returnat un produs la eMag pe data de 17.11. Banii i-am primit inapoi pe 24.12 cu zeci de telefoane. Raspunsul lor initial era nu stim, se ocupa departamentul financiar, ca mai apoi sa spuna ca IBAN-ul nu e corect dar nu au furnizat niciun raspuns al bancii sau o dovada ca ei au initiat plata…

    IBAN-ul a ramas evident acelasi, dar lor le-a luat 1 luna jumatate sa returneze niste bani.

    00
    • Nu este problema retailer-ului ca tu ai ales sa platesti cu card-ul. Modalitatea asta de plata este problema ta si a bancii.
      Ei puteau sa nu fi primit banii de la operatorul tau bancar iar tu sa ii fi ridicat deja cash si sa pleci.
      Poate ti se pare corect…. Mie unul nu! Daca plateai cash iti dadeau banii inapoi pe loc. Altfel ei nu iti pot da o suma de bani care inca nu le-a intrat in cont.

      00
  28. cineva care a furnizat servicii decente si a obisnuit popendulatia cu asta, a dat cateva gherle si acum toata lumea e scarbita..
    ref comentatorul nr 7: ce ti se pare anormal?
    la BF de anul asta vom observa ca toata lumea scarbita si tepuita va comanda tot la ei. e ca si chestia cu aglomeratia pe valea prahovei:)

    00
  29. eMAG m-a învățat ceva. Să nu mai plătesc niciodată cu cardul în avans. Bani blocați aiurea. Încă nu s-au livrat toate comenzile de black friday.

    00
  30. Tu te-ai supărat pe depanero… dar nu știai cum sa ne-o spui :D

    00
  31. NOU
    #73

    eu recomand refuzul reparatiei in acel service si apoi luati legatura cu un alt service (cunoscut) si cereti o contraexpertiza; daca in urma acesteia raspunsul celui de-al doilea service va fi la fel inseamna ca telefonul chiar a suferit socuri (din cauza utilizatorului sau nu) dar poate aveti noroc si raspunsul va fi contradictoriu, caz in care puteti cere reparatia in garantie.

    00
  32. Haideti sa va spun si eu una buna cu trio-ul minunat emag, depanero si quickservice.
    Trimit un amarat de chromecast la depanero cu mufa usb care joaca.

    Primesc mail foarte repede in care ma anunta ca este refuzata garantia produsului datorita faptului ca au fost incalcate prevederile mentionate in certificatul de garantie cu privire la utilizarea si manipularea echipamentului, remedierea fiind posibila numai in regim postgarantie, la pretul estimat de 200 lei si consta in inlocuire dispozitiv.
    Deci, notam: o mufa care joaca nu se poate repara ci trebuie schimbat tot, pe banii mei.
    Trec doua zile in care nu le raspund, ma trezesc cu mail ca totusi produsul a fost inlocuit la service si va fi livrat inapoi.
    Bineinteles ca am primit inapoi exact acelasi produs in aceeasi stare.
    Depanero imi spune sa nu ma supar pe ei, ca sunt doar un intermediar in relatia cu QuickService. Un fel de posta.

    Se pare ca un angajat Quick Service si-a facut cadou un chromecast de craciun…
    Va urma

    00
    • Dupa cum ai spus si tu, mufa USB este desprinsa. Daca asa l-ai fi primit de nou mergeai imediat sa ti-l schimbe.
      In cazul de fata l-ai utilizat impropriu si de asta ti-au refuzat garantia. Cine ar fi de vina pentru asta?
      Quick Service? Depanero? EMAG? Guvernul Romaniei?
      Bineinteles ca tu si astfel suporti consecintele. Si din cate vad a tot urmat…..

      00
  33. Garantiile iPhone la Phonetastic ? Nu se dadeau catre iStyle sau Noumax ?

    00
  34. Dar ce directie de actiune recomandati in urmatoarea situatie: un laptop cu display ultrathin care s-a spart sub rama, in partea dreapta, din cauza faptului ca balamaua din dreapta se bloca la deschidere. astfel la a doua deschidere a display-ului, la o zi dupa achizitionare, din cauza presiunii diferentiate (balamaua din stanga culisa ok, aia din dreapta nu), a crapat.

    00
  35. Am comandat inainte de Craciun un cooler pt laptop care costa 46 lei si mi-au trimis unul de doua ori mai scump :))

    00
  36. Ar trebui să vă fi obișnuit deja cu faptul că achiziţionarea de produse din online este o loterie.
    Nu spun că dacă vei cumpăra direct din magazinul fizic, vei fi câștigător.
    Trebuie să caști bine ochii la hârtii și la obiecte la cumpărare… Și să ai o doză mare de găinaţ pe umeri.

    00
  37. NOU
    #80

    Nu, nu am avut probleme cu garantia, din fericire!
    De exemplu, anul trecut mi s-a stricat monitorul cumparat de al ei … pe vremea cand aveau sediul in Domenii!
    La aparate foto, servisul este asigurat de Cardinal, care sunt foarte decenti.
    Da, ar fi util sa stii dinainte la orice produs CINE asigura depanarea in garantie!
    Referitor la „stocuri la Cuca Macaii”, pot sa confirm: cu doi ani in urma, am ales un HDD pe USB, care era IN STOC. Am fost sa il iau …ghinon, nu exista! M-am mai dus o data, peste o spatamana … la fel! Am cumparat unul cu performante similare, dar cu pret mai mare.
    Insa este convenabil show-roomul, ce este deschis pana tarziu, deci pot ajunge si cei ce lucreaza in timpul zilei, chiar daca ai ceva de mers de la statia de metrou …

    00
  38. Am o problema asemanatoare cu un Samsung Grand Neo care la 2 saptamani dupa achizitionare nu mai vibra sau vibra aleatoriu. Initial primul agent a vrut sa il schimbe pe loc, dar neavand toate accesoriile prezente a ramas sa revin. Revenind al doilea agent a obiectat ca ar avea urme de lichide scapate in el si trebuie trimis in garantie; stiind cam cum se procedeaza am refuzat trimiterea in garantie. In principiu telefonul fiind alb capacul de pe spatele telefonului se freaca de carcasa si acolo sa inegrit, sa casat plasticul. Acum telefonul vibreaza, un contact imperfct…dar sper sa nu am nevoie de garantie.
    Ce nu inteleg eu, de ce nu se apeleaza la serviceurile autorizate ale producatorului? Samsung, sony au cam peste tot seviceuri; asta am si solicitat dar a fost refuzat ca nu fac ei serviceuri pe garantiile lor; desi garantie nu e de la producator?

    00
    • Cum sa nu se apeleze la service-urile autorizate prietene? Bai cat va place sa mintiti!!!!
      Bineinteles ca telefonul tau a fost trimis la service-ul autorizat in cazul Samsung fiind vorba de ESDROM sau Diangi.
      Unde crezi ca ti-l trimit? La Dragonul Rosu?

      00
  39. Cei care au avut/au probleme cu acest magazin/service pot accesa pagina de facebook:
    https://www.facebook.com/pages/Quickmobile-probleme/432296740258355?sk=timeline
    si pot scrie povestile lor impreuna cu pozele doveditoare.
    Astfel lumea o sa inteleleaga ce fel de oameni sunt acolo si poate la un moment dat nu vor mai anula garantii intr-o veselie.

    00
  40. Eu am reclamat/trimes la depanero un printer Multifunctional OKI (deficiente de comunicare atit pe USB cit si in retea) acum 3 luni si nici pina acum nu m-i s-a rezolvat problema.
    raspuns pe mail de la Depanero =
    Va informam ca situatia produsului dumneavoastra inregistrat in service Depanero cu fisa numarul 1205572 a fost finalizata cu statusul: DEFECT NEMANIFESTAT.

    Adica mai pe intelesul tuturor ma lupt cu 30kg 2 etaje numai pt placerea de a trimete un produs in service sau = esti nebun si reclami defecte inexistente,in urma discutii telefonice cu cei de la depanero darorate refuzului de a prelua printerul trimes prin curier au gasit alta „sopiirla” printerul nu are tonner si daca platesc 240 euro voi fi fericitul posesor al uni printer OK; deci un fel de „unde dai si unde crapa sau nati-o frinta ca ti-am dreso”
    Dupa un razboi repetat pe mail pe 25,mai au admis ca totusi printerul trebuie retrimes la Sistec firma care se ocupa de service la acest produs; am constatat cu stupoare dupa 2 saptamini de atesptare ca nimeni de la depanero nu a catadixit sa retrimeata printerul pt service, si am primit iar un nou raspuns halucinant : Printerul nu a fost trimes deoarece defectul real este ca nu are tonner deci am luat-o de la capat, ….samd
    CONCLUZII :
    1-acest sistem de a presta service este din start conceput pt a se disipa vina ( intre e-mag-depanero-firma de service produs) in cazul produselor defecte.
    2-cel mai comod mod de a servisa este :DEFECT NEMANIFESTAT ; pt ca o asemenea constatare aduce clientului obligativitatea de a plati transportul ocazionat de trimeterea produsului, aduce o economie in sensul de a nu presta nici o lucrare de reparatie efectiva; iar clientul este un fel de reclamagiu nebun.
    3-acest sistem de lucru (remediere defecte) va aduce e-mag un mare prejudiciu in indepartarea clientilor …. (am postat de altfel parerea mea pe site dar ca am primit un Delete rapid )
    4-de 3 luni astept sa se remedieze acest defect si nu sunt mari sanse, cred ca se doreste mai degraba sa admit versiunea oficiala .
    5-feriti-va de produse RESIGILATE de la oricine, mai ales de la e-mag, verificati conditiile de service inainte de o opta sa cumparati un produs indiferent de vinzator, alegeti mai bine sa faceti RMA direct la producator daca greutatea produsului nu este mare, veti beneficia de un cu totul alt tratament .
    6-inainte de a trimite la Depanero , luati un martor si faceti fotografii, altfel riscati sa ramineti pe cap cu gioarsele vindute la pret mai mic; si penibil in reclamatii. in plus va revine si achitarea taxelor de transport.
    7-dupa schimbarea actionariatului e-mag nu mai e ce a fost…..

    Am cumparat produse de la alte magazine virtuale din afara dar nu am suferit asemenea prejudicii, orice produs (RMA) a fost schimbat in timp util ; uneori chiar si produse iesite din garantie (cind am facut dovada ca am mai multe produse din acelasi brand).
    Comportamentul celor de la e-mag si depanero in solutionarea problemei este echivalent cu comportamentul functionarilor publici care te catalogheaza din start ca potential infractor !

    00
  41. Am avut avut un defect la o tableta samsung tab pro cumparata de la emag si totul s-a desfasurat ca la carte☺ Adica am sunat la emag au trimis curierul a doua zi si peste o saptamana au adus tableta care functioneaza perfect.
    Fara nici o cheltuiala, fara mailuri si telefoane.

    00
  42. Sa vedeti ce patesc cu Emagu !
    Comand online o pompa de la emag de care nu sunt multumit cum functioneaza.Imediat a doua zi completez formularul de retur al produselor si surprizaaa! A doua zi suna tel . de 2 ori dupa care se opreste, sun inapoi si raspunde un robot care imi confirma ca i depanero de la emag, nu vb. deocamdata cu ei astept sa ma sune.Degeaba, a doua zi sun la emag, si imi face legatura cu depanero, care imi spun ca m au sunat ieri(vrajeala) si ca daca produsul este desigilat nu mai pot sa -l returnez, sa vb la magazin ca ei pot aproba returul. Sun la ei a doua zi si vb cu o domnisorica, care m- a pus sa astept. De trei zile astept. Nimic, cred ca vor sa se termine cele 14 zile din lege ca sa numai fac returul. Maine ii sun dupa care fac o sesizare la Anpc, sa vedem si parerea lor. Oricum returul la Emag nu se mai poate face daca ai desigilat produsul,asa spun ei, si atunci cum sa l probez sa vad daca sunt multumit de el, in punga ? Concluzie – deci returul produselor la EMAG este vrajeala. Am sa ma orientez spre alte saituri cum spunea altcineva. Va tin la curent.

    00
    • Cum ai rezolvat problema?In aceeasi situatie sunt si eu.Am cumparat un aspirator pe care NORMAL ca l-am probat, dar nu aspira mai deloc.Vreau sa il trimit inapoi si mi-au ca daca l-am desigilat si folosit nu il mai pot trimite inapoi

      00
    • Stii ce o sa iti spuna ANPC-ul? Cauta sa fii multumit pe banii tai. Nici un retailer nu este obligat de lege sa va ia voua produsele inapoi ca nu sunteti multumiti (lucru care implica niste costuri pe care tu nu le suporti). Daca este defect se repara, daca nu atunci ramai sanatos. Exista review-uri, exista magazine specializate pentru asa ceva. Cea mai mare prostie este sa iti cumperi astfel de echipamente sau unelte de la un retailer online care nu are nici o expertiza in domeniu.
      „Dar de ce le mai vindeti domnule?” Intradevar le vand pentru ca pot, dar tu de ce cumperi daca stii ca esti greu de „multumit”. Ce ai vrea sa iti mai faca pompa aia, sa iti scoata si cartofi pe langa apa?
      E o pompa si atata, merge sau nu merge. Daca nu scoate debitul dorit atunci inseamna ca nu este conforma si ai dreptate sa ceri retur, altfel in lege nu apare nimic legat de gradul tau de multumire.
      Retur se poate face la produse desigilate cu exceptia unor categorii care exista pe site. Dar cine sa il mai citeasca si pe ala domnule……

      00
  43. ce patesc eu cu emagu cumpar un hard hitaci in decembrie 2015 dupa 5 luni sa defectat il trimit frumos la garantie cu factura si garantie si stupoare cei de la depanero spun ca nu este cumparat de la emag dar seriile de pe facutura si garantie corespund
    emag depanero aceiasi mizerie

    00
  44. Salut ..si mie mi-au anulat garantia . L-am trimis la emag datorita unei pete galbene pe display. Nu stiu cum carcasa crapase in coltul din stanga sus pe conturul telefonului . Dau vina pe purtarea in buzunat . Ca de scapat nu se pune problema . Cost reparatie post garantie 1040 lei . Si il mai am si de 7 luni .
    Tu ce ai facut cu telefonul ?

    00
  45. NOU
    #91

    E un service de tot cacatul. Grija mare, nu repara nimic. Niste sarlatani imputiti! Recomand ca inainte de achizitionarea produsului dorit sa verificati cine se va ocupa de garantia dvs. Daca sunt acesti escroci neseriosi, rog cu seriozitate sa NU achizitionati produsul respectiv. N-o sa va fie reparat in veci de catre acesti pezevenchi fara scrupule. Astfel, daca tot mai putina lume se va feri de anumite produse din cauza colaborarii dintre firmele respective si acesti pungasi ipocriti, multe firme vor dori sa dea la schimb acest service total incompetent cu unul mai de Doamne-ajuta!

    Quickservice – shit service (in traducere). Run from it!

    00
  46. mie tocmai mi-au adus o masina de spalat lovita destul de tare (luata cu garantie extinsa, ca doar deh) si cu apa in ea… desi e noua. sau cel putin asa pretind.
    si tot ei sunt jigniti cand le spun ca mi-au trimis o resigilata busita rau la pret de noua….
    mi-e scarba.
    acum ma lasa „maxim 48 de ore” pana o ridica de la mine, iar apoi trebuie sa ii sun sa le comunic awb-ul, ca sa o trimita in „maxim 48” pe cea noua. de curieri nu am ce sa zic, sa te fereasca sfantul sa pretinzi sa ti-o instaleze: „domnisoara, nimic nu e gratis pe lumea asta”. iar dupa refuzul „taxei suplimentare” au disparut in maxim 2 minute, desi nu apucasem sa deschid nimic pentru ca …. „se grabeau”. dupa ce am vazut ce lovita e, s-au dat nevinovati la telefon. MI-E SCARBA!
    totalul?
    o saptamana am asteptat o masina de spalat.
    Masina: https://www.emag.ro/masina-de-spalat-cu-uscator-indesit-innex-1400-rpm-spalare-9-kg-uscare-6-kg-clasa-a-16-programe-alb-xwde-961480x/pd/D4GNLBBBM/

    00
  47. Salut tin sa mentionez .ca : am cumparat de pe emag.ro o placa de baza
    Asus b85m-e socket 1150 la pretul de 350 lei , toate bune frumoase pana am pus placa in pc. Placa era lovita la pinii procesorului , nu am observat , am pus procesorul si I-am dat drumul si pur si simplu ecranul negru am demontat pc-ul si am luat totul la verificat după care am vazut placa lovită am sunat la ei mi-au trimis un curier de a ridicat produsul si am asteptat vreo cinci zile si totusi am sunat la ei mi-au spus ca este încă la verificat sa o verifice un tehnician sa vadă daca este din vina mea sau nu. De atunci astept si astept si nimic nici măcar un semn

    00
  48. TELEFON XPERIA Z3 CUMPARAT DE LA EMAG CU ‘GARANTIE PRODUCATOR’
    RASPUNS RELATII CU CLIENTII SONY “Stimată doamnă Mitu,
    Vă mulţumim că aţi contactat Departamentul de Relaţii Clienţi Sony Xperia.
    Referitor la cerinţa dumneavoastră, dorim să vă propunem să contactaţi magazinul de unde a fost achiziţionat dispozitivul Sony Xperia Z3, întrucât telefonul dumneavoastră cu numărul IMEI ******1 a fost fabricat pentru a fi vândut pentru comeţul din Macao şi în România nu puteţi beneficia de suport tehnic sau garanţie prin service-urile autorizate SonyXperia

    si binenteles ca serviceul lor de doi bani m-au plimbat de 3 ori (o data 15 zile in service, a doua oara trimis vine cu „defect nemanifestat ” si telefonului ii atarna capacul la spate) pe drumuri degeaba si telefonul wateproof se intorcea cu problema nerezolvata si mai mult si cu capacul din spate desfacut ( atarna).

    poate s-a mai confruntat cineva cu problema. eu vreau sa ii dau in judecata pentru vanzare mincinoasa.

    00
    • Poti sa ii dai tu in judecata pentru ce vrei nu ai nici o sansa de castig. In primul rand servisarea oricarui telefon se face la producator/importator/service autorizat indiferent ca l-ai cumparat de la EMAG, Orange sau de mai stiu eu unde. Astfel ca problema legata de garantie ta nu ii priveste pe ei.
      Problema cu IMEI-ul din nou nu ii priveste pe ei. EMAG nu are cum sa stie pentru ce piata este destinat telefonul si de ce Sony a ales sa il importe in Romania. Chiar si asa daca Sony a ales sa aduca in Romania telefoane pentru alte piete sunt obligati sa le serviseze. Imi pare foarte exagerat motivul invocat de ei.
      Samsung Note 5 de exemplu, nu a fost lansat in Romania toate modelele aduse fiind pentru Orientul Mijlociu, dar nu am auzit sa fi primit un astfel de raspuns.
      In concluzie acuzatia ta de vanzare mincinoasa e nefondata. Oricum multi care amenintati cu judecata habar nu ce costuri poate implica acest lucru.

      00
  49. Buna ziua,
    Vreau sa raportez un abuz din partea serviciului autorizat Philips din Bucuresti CORDON ELECTRONICS. Am cumparat de la eMag in data de 7 Iulie 2015 un Philips S398 si in 1 una butonul de volum – a inceput sa aiba probleme. Am dus telefonul la reparat in data de 14 Februarie 2016 (atunci m-am intors in tara). Telefonul a fost trimis catre CORDON ELECTRONICS si a fost respinsa garantia pe motive de coroziune. Mare mi-a fost mirarea ca atunci cand am primit telefonul au schimbat un surub cu unul ruginit si mai lipsea un alt surub. Cu alte cuvinte, NU MI-A FOLOSIT la nimic garantia oferita de magazin. Am raportat si la magazin treaba asta, insa avand in vedere ca am plecat din nou din tara, nu am avut timpul necesar pentru a depune plangere la OPC. Vreau sa va atrag atentia ca acesti oameni de la CORDON ELECTRONICS sunt niste oameni neprofesionali. Este foarte important modul in care va alegeti colaboratori pentru a pastra renumele brandului Philips. Poate au fost si altii care au avut probleme dar nu le-au raportat. Va doresc o zi buna si clienti multumiti!
    Am anuntat atat eMag cat si direct philips.
    Pretul telefonului a fost de 530 de lei la acel moment. Deci am irosit banii astia si cei de la eMag mi-au dat un sut ca ei cred pe cuvant service-ul. Pai in felul asta nu mai sunt pierderi deloc. Doar castiguri…Mda..bravo eMAg pentru magariile care le faceti impreuna cu colaboratorii vostri.

    00
    • NOU
      #97

      Buna ziua.
      De curand am patit-o si eu cu SERVICE CORDON pentru un telefon Philips S309 cumparat prin RCS-RDS (utilizat in reteaua Digi Mobil).
      Abuz clar!!! Tot ce spuneti in mesajul dumneavoastra se adevereste intocmai!
      Sunteti bland cand afirmati ca sunt neprofesionali. Eu as spune ca abuzeaza clientii cu buna stiinta ceea ce inseamna ca merita catalogati altfel.
      Eu am niste documente prin care pot sustine cele ce afirm, chiar si faptul ca lucreaza la limita legii dar, din pacate, mi-e teama ca imi irosesc timp si energie degeaba. Tocmai pe inertia celor ca mine se bazeaza tzepari ca dumnealor.
      Cred ca sunt in cardasie cu firmele care vand produsele proaste si cu siguranta au o intreaga strategie de abuz……
      O sa fac o plangere la protectia consumatorului si poate ca ….. am norocul sa se analizeze cu corectitudine plangerea etc.

      00
  50. eu am cumparat un tv samsung diag 108 cm pe 16.04.2016 iar pe 07.07.2016 l-am dus la reparat , cei de la depanero au spus ca vina este a softului din tv si ca mai pe romaneste mi-am luat TEAPA cu acest model tv , sunt dezamagit de EMAG ca pot vinde asemenea produse care functioneaza max 3 luni . RUSINE EMAG

    00
  51. Si noi am patit-o cu e-mag… Sotiei i-a fost refuzata reparatia unui Samsung S4 tot pe motiv de „soc mecanic” desi telefonul fusese dus la reparat ca se incingea foarte tare si bateria nu mai tinea decit citeva ore (asteptam solutionarea prin Protectia Consumatorului) iar eu am cumparat un alt telefon la care nu mergea camera principala iar cea de selfie era montata pe dos de catre producator… Hilar a fost ca baiatul de la tejghea a chemat manager-ul sa-i arate , mirat , cum totul e rasturnat pe display , de parca nu era datoria lor inainte de a mi-l vinde si a ma duce cu el acasa , ei sa verifice – in prealabil – ceea ce vind … Nu mai spun ca totul la ei sa vinde cu certificat de garantie electronic , pe care-l primesti ulterior achizitiei , cu clauze care nu pot fi cunoscute inainte de achizitionarea produsului …

    00
    • Altul care minte sau bate campii de mama focului.
      „pe motiv de „soc mecanic” desi telefonul fusese dus la reparat ca se incingea foarte tare”
      Este irelevant motivul pentru care l-ai trimis in service daca telefonul a fost intradevar lovit. Dar asta nu mentioneaza nimeni niciodata nimic. De parca toate socurile mecanice sunt inventate de catre service ori telefoanele vin cu ele din fabrica iar clientul le-a tinut doar in vitrina.
      „era montata pe dos de catre producator” dar totusi „era datoria lor sa verifice”
      Poate tu nu stiai dar telefoanele vin de la producator cu sigiliu pe ele, iar controlul calitatii il face tot producatorul. Daca retailer-ul s-ar apuca sa iti desfaca tie telefonul sigilat ca sa ti-l verifice (bineinteles pe gratis ca tu esti rege) fugi repede la OPC ca astia vand produse folosite domnule! Dar romanu tipic da vina pe cine ii vine mai repede la indemana.
      ” la ei sa vinde cu certificat de garantie electronic , pe care-l primesti ulterior achizitiei”
      Alta abureala si asta…..
      Samsung iti da certificat de garantie tiparit de ei pe care il gasesti in pachetul telefonului SIGILAT, la fel se intampla si cu telefoanele LG sau Huawei. Iar conditiile de garantie le poti citi la ei pe site cat si pe site-ul EMAG. Este EVIDENT ca primesti un certificat de garantie DUPA ce ai cumparat un produs, nicaieri in lume nu se procedeaza cum spui tu.
      Dar din cate observ la tine se manifesta o lene cronica in a te interesa inainte de a cumpara ceva…

      00
  52. am avut o experienta mai mult decit neplacuta cu cei de la emag sau mai exact cu cei de la,, televoice,, in sensul ca refuza efectiv sa repare un telefon aflat in garantie. motivul invocat,, soc mecanic,, din vina cumparatorului. din discutiile cu alte persoane am inteles ca este motivul clasic invocat.
    vreau doar sa le spun si altora patania mea sa nu se astepte sa le repare cineva un produs aflat in garantie. e o rusine pt.emag acest service mai ales ca ei se dezic total de ei de parca atunci cind platesti nu cumperi si acel serviciu.
    cam asa renunta emag la vinzari de zeci de mii lei in favoarea unui serviciu de 50 lei, cam atit era o resoftare
    emag iti multumesc de seriozitate, esti un vinzator ,,deosebit,, in relatia cu clientii.

    00
  53. A reusit cineva sa repare un telefon in perioada de garantie?

    00
  54. NOU
    #103

    Feriti-va de emag/depanero.Am fost tepuit de doua ori.Nu ma mai prind ei….

    00
  55. A patra oara cand trimit telefonul(allview x2 twin) in service depanero.Problema : erroare wifi.Nu sunt capabili sa-l repare!!!

    00
  56. Vad ca asa fac cu toata lumea. Eu am dus un laptop Lenovo in peroada de garantie de 3 ori ca nu incarca sistemul de operare. A 3-a oara au gasit lipsa suruburi au inventat lovituri ale carcasei, ramei, etc… ca sa numia faca obiectul garantiei.
    depanero astia nici nu ar trebui sa fie pe piata. la fel si altex de la care am cumparat o mizerie de laptop lenovo, astfel de firme se scriu cu litere mici. dar asta este Romania si sistemul ei de supraveghere a pietei si falsa protectie a consumatorului. daca tie iti spune unul ca o rama este sparta si tu nu vezi in ce lume traim? Trebuie sa ne ascundem neprofesionalismul si magariile in gresita utilizare a unui laptop, poate l-am luat sa joc fotbal cu el.

    00
  57. Am cumparat un telefon UMI ROME X livrat de i Hunt contra cost
    nu au trimis certificatul de garantie si acum nu recunoaste nimic

    00
  58. Am luat de la digi un allview x3 soul lite si inainte sa apuce sa tipareasca factura cu prima rata telefonul era deja in service ,in urma unui mail primit de la allview intr-o noapte la ora 01.00 in care imi cereau sa le dau note la produse si echipa de support le-am spus si lor si celor de la digi ca acest gest il consider o grava bataie de joc la adresa mea si ca atare nu voi mai pune mana pe telefonul stricat .Voi accepta doar schimbarea lui cu altul identic sau daca nu voi rezilia contractual cu digi.Cum isi permite aceasta firma sa deranjeze lumea la miezul noptii avand in vedere problemele pe care telefoanele lor le creeaza? Drept urmare am depus deja o plangere catre OPC C-ta in care am reclamat si pe digi si pe allview fiind hotarat sa nu le mai accept mizeriile .In lege este trecut un capitol care ar scuti pe consumatori de asemenea probleme ,se cheama ACTIUNE IN REGRES ,iar digi ar putea foarte bine ca dupa ce primeste ok din partea service-ului ca telefonul nu s-a stricat din vina consumatorului [si ptr asta nu trebuiesc 15 zile]ar trebui sa-i schimbe imediatprodusul cu altul identic iar cel vechi sa-l dea reparat ca refurbisat sau sa-l trimita fabricii ,iar acest lucru ar trebui facut cu fiecare telefon care se strica atat de repede poate invata pana la urma si cei din fabrica ca nu se mai poate sa dea atatea tepe si se pun pe treaba ,sau inchid .Pentru toti si vanzator si producator este mai simplu sa arunce totul pe cumparator ,singurul care are de suferit pentru ca primii doi isi iau banii,ba mai intervine si service-ul care-si ia banii si el .Sa vad ce fac cu OPC-ul asta .

    00
  59. Pe 19 decembrie 2016, prajitorul de paine Philips HD2586/20 se putea achizitiona la pretul de 129 ron, redus de la 184 ron. Dupa nici 2 sapt costa 193 ron cu tot cu o reducere de 30% ???!!!!
    Am reusit sa il achizitionez la pretul de 129 ron, insa pe langa faptul ca am asteptat 11 zile pentru livrare (cam mult in zilele noastre), am primit un produs returnat de alt cumparator, expus sau reparat. O sa il returnez si colaborarea mea cu emag se incheie aici. Te poti astepta la asa ceva cand cumperi foarte ieftin de pe un site suspect, dar in cazul de fata e inacceptabil; am auzit de cunostinte care au cumparat de pe emag si nu au primit produse noi, deci se pare ca e deja obisnuinta. Jenant!

    00
  60. Domnule X-zibit, desi aveti si comentarii partial utile, am impresia ca sunteti cam pentru comercianti (ex. Emag) si contra clientilor acestora. Lucrati din intamplare la Emag sau vreun service cu care colaboreaza Depanero? :-)

    00
  61. Pe 24 ianuarie am comandat un monitor Acer xb271hk resigilat de la eMag. In comentariul din sectiunea resigilat era scris celebrul slogan, „poate prezenta urme de folosire sau zgaraieturi. cu ambalajul original deschis”.
    Fiind o reducere considerabila fata de cel nou si neavand alte comentarii in descriere (ma interesa sa nu aiba pixeli defecti), am hotarat sa il comand. Coletul a sosit pe 27 ianuarie. Am deschis coletul. Prima impresie, monitorul nu era infoliat ci pur si simplu pus intre doua bucati de polistiren. Monitorul era perfect, problema este ca nu are standul pe care sta asezat si nici un fel de alt mijloc de prindere :D
    I-am contactat pe cei de la emag, am facut o plangere si pana astazi nici un raspuns. Ieri am sunat sa intreb ce intampla cu sesizarea mea si mi-au zis ca raspunsul la reclamatii poate dura pana la 30 de zile (moment in care noi nu mai putem returna produsul). Momentan solutia ar fi sa tin moniturul in mana sau cumva rezemat de perete pana vor veni cu o solutie cei de la emag.

    00
  62. Salut, cum pot sa contest decizia unui service, am trimis un Asus Zenfone 2 in service fiindca dintr-odata nu au mai functionat camerele foto si nici Flash-ul, acestria au spus ca exista urme de umezeala la interior si ca din cauza utilizarii necorespunzatoare nu poate fi reparat in garnatie (garantie anulata), plus pretul reparatiei este de aproximativ 900 de lei pe cand telefonul nou costa vreo 700 lei

    Multumesc mult!

    00
  63. Am uitat sa precizez ca telefonul nu a avut tangenta cu apa sau cu conditii meteo extreme :).
    De unde pot eu sa stiu ca nu mi-a varsat, nenea care surubarea la telefon, cafeaua sau ceaiul pe el?

    00
  64. Referitor la problema din articol: cat de prost sa fii ca sa dai banii pe un ximomi sau cum dreacu se cheama?!

    00
  65. NOU
    #114

    Am achizitionat in data de 13.07.2015 Telefonul mobil Lenovo P70 impreuna cu o extragarantie de 1 an de la Emag.
    In data de 16.05.2017 am reclamat defect buton power care este aleator nefunctional – comanda service nr. 2916099.
    In data de 22.05.2017 primesc un raspuns telefonic prin care sunt informat ca daca vreau sa beneficiez de servisare trebuie sa achit suma de 220 RON pentru inlocuire buton power si curatare telefon deoarece „telefonul prezinta impuritati in exces si telefonul prezinta o usoara zgarietura in partea de jos”.
    In data de 23.05 .2017 ma prezint la sediul emag si cer o motivare a refuzului garantiei la care reprezentantul emag refuza categoric motivand ca trebuie sa fi primit ceva pe mail sau SMS sau…ceva.

    00
  66. Si eu am dus telefonul la garantie, mi l-au lovit inentionat si au raspuns: defect mecanic , se anuleaza garantia. Eu pe cine bat, ca alta solutie nu vad cu jegosii astia? Cand predai telefonul iti scriu ca prezinta urme de folosire, lovituri, etc sa fie acoperiti. Dupa care au ei grija sa se agraveze acele urme de utilizare

    00
  67. Am comandat un sezlong,l-am achitat,iar cand l-am montat,calitatea acestuia era execrabila.Am informat emag,mi-a inregistrat sesizarea in secunda doi cand am desfacut coletul si asteptam un raspuns.A doua zi am inregistrat trei sesizari,urmand sa primesc un raspuns.A trecut luni si nu am un punct de vedere din partea lor.Va sfatuiesc sa nu asteptati un raspuns din partea lor si sa completati formularul de refuz al marfi ca necorespunzator in termen de 24 ore sau 48(altfel nu mai este valabil),sa inregistrati o reclamatie si la protectia consumatorului.Incarcam si imagini privind calitatea produsului dar obs. ca nu aveti.Sunt niste jigodii.E a doua oara cand ma inteapa.Nu rapund la nimic.

    00
  68. Uite cum am primit eu un HDD de la emag:
    https://imgur.com/a/DzanO
    https://imgur.com/a/Un0Wn
    Doar in folie si plic. Nicio cutie nimic. Oare tot asa le cumpara si emag?

    00
  69. Am luat si eu o plasa de la eMAG si Depanero cu un telefon in garantie..s-a dus placa de baza si costa mai mult decat telefonul si refuza reparatia pe diferite motive.Am mai patit asa si cu o masina de tocat.Am trimis-o de 3 ori in service si a venit le fel cum am trimis-o.A trebuit sa o arunc.E ultima data cand mai cumpar de la eMAG, am vrut sa postez review acolo si bineinteles ca nu aproba ce am scris.Sa nu mai zic ca au preturi mult mai mari la unele produse.Sper sa primeasca ce merita…clienti cat mai putini ca de cei care cumpara constant de la ei isi bat joc.

    00
  70. Am comandat la Emag Un Karcher Easyfix, curierul l-a adus dupa o saptamana. Am desfacut pachetul (dupa alte doua saptamani) si am gasit protectia de plastic a furtunului rupta. Am sunat la Emag pentru inlocuirea completa a produsului, mi s-a transmis ca trebuia reclamat in pana la 24 ore de la receptie, nici vorba de inlocuire. Dus la Emag si reparat in doua saptamani prin Depanero, produsul e OK.
    Am comandat la Amazon.de un Waterpik 660, produsul a venit in trei zile. S-a stricat dupa 42 de zile, sunat la Amazon, nu se repara-se inlocuieste. A doua zi am primit noul Waterpik, eu am avut 30 de zile sa-l trimit inapoi pe cel defect. La 24 de ore dupa ce l-au primit au pus in cont banii de expediere inapoi din Romania in Germania (expediat prin posta romana, nu vroiau DHL, cum a venit).
    Alt produs (un filtru de apa frigider) cumparat prin Amazon.de a stat 4 saptamani la posta romana. Se pare ca eu trebuia sa ma duc dupa el, posta nu s-a obosit nici macar sa ma sune (numarul de tel era inclus in adresa).
    Pana acum nu am intalnit preturi mai bune la Emag fata de Amazon. Emag erau mai buni la transport (pana au introdus plata transportului) si la garantie pentru electrocasnice mari.
    Concluzia: de la Emag cumpar doar produse mari si grele si asta numai daca nu le gasesc la MediaGalaxy, Altex, Flanco etc. Amazon numai din Europa, exclus USA fiindca te omoara transportul, vama, tva-ul si garantia.
    Cer scuze pentru postul lung, probabil ca multi dintre voi au trecut prin astfel de experiente…

    00
  71. Telefon Samsung A5 (2017). Mufa s-a defectat si nu se mai conecteaza la computer decat in pozitii foarte sensibil determinate. Intra timp s-a spart si folia de protectie (din sticla). Totusi l-am trimis in service la DEPANERO. Acestia l-au dat mai departe la ESD.
    Rapsuns ESD:
    Ca sa va inlocuim mufa defecta in garantie, trebuie sa inlocuiti ansamblul ECRAN-TOUCH contra-cost. Evident mi-au comunicat si pretul; cred ca nu mai costa nici intreg telefonul atat.
    Mi-au anulat garantia pentru ca am refuzat sa-mi schimbe ansablul ecran-touch. Deci am ramas si cu mufa defecta si fara garantie si mai platesc si costurile de transport :)))
    Cred ca, de fapt, se speculeaza orice pretext ca sa fie respinsa garantia produselor.
    De ce nu mi-au raspuns ceva de genul:
    Va preparam mufa defecta sub garantie, dar, ulterior, pentru ca folia de protectie este deteriorata, vi-l scot din garantie daca refuzati inlocuirea ansamblului ecran-touch-folie ?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.