Ponta și părerile lui despre infrastructură

Ministrul interimar al Transporturilor, Victor Ponta, a făcut niște vizite de lucru, unde și-a dat cu părerea, că e și el om:

Premierul spune că singura soluţie pentru evitarea aglomeraţiei este construirea de pasarele. “Ar mai trebui construit însă şi un pasaj. Dacă e blocată, Centura nu-şi mai îndeplineşte sensul de variantă ocolitoare”.

Reporterul spune de pasarele, premierul de pasaje. Acum nu știu cine e mai prost, dar hai să explorăm ambele opțiuni. Pasarelele sunt pentru oameni, dar Șoseaua de Centură nu e aglomerată din cauza oamenilor, ci a sistematizării proaste. Iar pasajele ar fi bune, dar în majoritatea zonelor sunt greu de construit, că într-o parte e calea ferată, iar în alta fabrici și case până în buza șoselei. Deci da, e bine să dai din gură, dar mai mult…

Pasarelele montate pe DN1 nu reprezinta altceva decat un pansament pentru o boala grava, iar pentru rezolvarea acestei probleme avem nevoie de autostrada catre munte,

Autostrada către munte? Aia care urmează să fie construită începând din toamnă, când la munte plouă și ninge și să fie terminată în toamna următoare, adică în 2015 (așa se calculează autostrăzile în România, anul următor înseamnă plus doi)? Aia care n-are nici o logică, că oricum se va aglomera și ea ca la balamuc oricâte benzi ar avea? Și care are sens doar în cazul în care leagă Aradul de Constanța, pentru TIR-uri?

"Am si o veste proasta, Centura Sud va fi cu taxa. Va fi de la Pitesti la Constanta. Dar nu va fi o taxa mare", a spus Ponta.

2020, ultimul bal.

Da, bun ministru, se poate lua de mână cu Hoștiuc și alți deștepți.

 

sosea-1

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

14 comentarii

  1. Cand l-am vazut cum dă indicații prețioase, deși de profesie e avocat, deci nu are nici clin în mânecă,( nici pregătirea necesară, nu e nici inginer, nici pregatire in domeniu) cu infrastructura, mi-a amintit de un alt tovarăș care se pricepea la toate și a fost impuscat de popendulația înfometată.
    Bah Ponta, lasa-le naibii de pasarele, poduri și podețe (respectiv puncte electorale) si guvernează dracului țara, ca din promisiunile electorale s-a ales praful.

    00
  2. incepe sa imi fie dor de george padure, cum visa el disneyland la bucuresti.

    00
  3. Daca e ceva adanc incrustat in specificul fiintei noastre nationale, cred ca sunt vizitele de lucru ale guvernantilor.

    00
  4. Despre care centura este vorba?

    Autostrada catre munte nu cred ca se va aglomera, cu conditia ca intrarile si iesirile sa se faca prin bretele si rampe suficient de lungi, ca in tarile civilizate si nu prin intersectii simple (semaforizate sau nu) sau prin sensuri giratorii cum e moda pe la noi.

    00
  5. Mda. De parca la Domnesti e singurul punct nevralgic. Pe nefericitii de la intrarea dinspre A1 nu-i vede. Sau pe aia de la intersectia cu drumul spre Cernica.

    00
  6. „Hai să vă zic: noi fentăm banii de contract, voi vă faceți autostradă (că altfel așteptați câte 20 de ani pentru una) și când le aveți plătiți taxă. Ce îmi place!”

    00
  7. Pasarela de la Domnesti e foarte utila,dar nu va rezolva problema. Problema la fel de mare e si Prelungirea Ghencea, si mai ales intersectia cu Valea Oltului, unde e nevoie macar sa dea drumul la semafoarele alea. Altfel degeaba vii dinspre Centura sa intri in oras daca ramai blocat pe mizeria aia de sosea.

    00
  8. asta viseaza pasarici, zici ca acum a aterizat de pe marte. vai dar ce trafic, quel horror. merita sa-l calce un tir pe capatana la cat de prost e. hai sa zicem ca pasaje nu-si permite guvernu, ca e spaga prea mica la ele. dar niste bidoane de plastic umplute cu apa, sa faca macar un giratoriu in intersectiile astea se poate? nu se poate nici asta, ca e spaga si mai mica, nu e rentabil.

    00
  9. Asta cu pasarela e boală la noi dintr-o lipsă de cunoaștere a termenilor. Voia să zică pasaj suprateran auto. Iar la Domnești asta ar fi cea mai simplă soluție, dar e greu de construit pentru că trebuie să menții totuși și traficul, iar îngustarea pe perioada lucrărilor ar fi nasoală de tot, având în vedere aglomerația deja existentă.

    Poate să-l facă și pe dedesubt, dar rămâne aceeași problemă a traficului pe perioada lucrărilor.

    Sunt curios câți de aici știu zona și înțeleg amploarea problemei de la Domnești.

    00
  10. @nwradu Locuiesc acolo de 2 ani. Acum e parfum de tei, dar acum 2-3 ani era jale.
    Bucuresti-Domnesti – 1.5 ore la ora 12
    Invers- tot asa.
    Pentru creativitate, se pot alege rute ocolitoare – prin Bragadiru (Soseaua Alexandriei- Bragadiru- Clinceni) sau prin A1 – Ciorogarla. In mod bizar, dura mai putin chiar daca sunt multi km in plus

    00
  11. @F.: Știu, inclusiv pe centură cred că mai bine o parcurgeai în sens invers decât să vii dinspre Militari spre Șos Alexandriei și să aștepți la Domnești.

    00
  12. El vrea sa puna taxa pe tronsonul militari – chitila- otopeni – pipera- stefanesti – voluntari – cernica – a2. O mare parte a fost largita la 2 benzi si se merge teava . Ar mai fi de largit intre ai si chitila si intre voluntari – cernica sau pasaj la cernica si ai terminat balciul .
    Pasaje nu fac ca sunt peste 99000 euro si nu e treaba.

    00
  13. nwradu, smecheria e sa o iei prin sate (drumul judetean e aproape paralel cu centura) cand ai drumuri din astea de facut.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.