Îmi place cum se schimbă serviciile, chiar dacă durează prea mult

– bună ziua, vreau o verificare la freon și o completare/înlocuire
– da, stați un pic să văd.
(iese, discută cu un mecanic, se întoarce)
– da, la ora 12.
– o pot considera programare?
– ce?
– adică vin și intru, nu vin și aștept când/dacă/poate aveți timp.
– veniți și vedem…
– înțeleg că mecanica nu e știință exactă, dar și timpul meu e prețios.

Am mers puțin mai încolo și am găsit alt service care avea mecanic liber și utilaj liber și s-a rezolvat problema pe loc.

In ultimele luni am observat o schimbare de mentalitate. Angajații sunt tot ăia, dar când ai 3 sau 5 shaormării care livrează acasă, parcă nu mai ești așa tare în clanță. Când ai 3 service-uri pe aceeași stradă, parcă nu mai ții mecanici leneși și incompetenți.

Lucrurile se schimbă încet, dar se schimbă.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

31 comentarii

  1. La astea cu service-urile eu am un cosmar legat de cat de bine fac o treaba. Mi-au schimbat bara spate, a doua zi m-am dus inapoi, uitase sa puna 1 surub + aparatorile de pe interiorul aripilor era montat gresit (astea eu le-am spus ca is montate gresit). Na, coltul nu era aliniat cu caroseria. Si uite asa iti f*te masina, noua, luati pe bani destui facuti din greu.

    00
    • Mai conteaza si la ce service mergi!

      00
    • dar du-te ma la reprezentanta. mergi cu masina noua la service de cartier…

      00
    • Schimbat pompa de apa pentru ca furtunul care iesea din ea era spart :).

      00
    • Am fost eu la reprezentanta:

      ep1. Buna ziua, domnu’ x-ulescu cu masina roz? Am verificat masina, pus tester, nu stim ce are.

      ep2. Buna ziua, am gasit problema, da o sa coste, trebuie schimbata pompa de benzina, senzor relanti, cam 2000 de lei.

      concluzie

      stat pe net o seara, cautat pe forumuri de .uk, chinuit cu descifrarea codurilor de piesa/ producator. In final am ajuns la un cost de 75 de lei + 10 min instalare in garaj fara sa am nevoie macar de o cheie.

      2 reprezentante, 2 orase diferite. 1 dintre ele e cel mai mare grup din tara.

      00
    • Nu poate fi decat Vw desi ma indoiesc ca nu au specialisti.

      00
    • @Marian să nu o faci.La Galați, de unde e (parcă) și alxzen au angajat cred că ce a mai dat afară combinatul că altfel nu există explicație.Proști bâtă, neserioși, stângaci și cu prețuri piperate.Fac treaba ampulea și dacă nu te pricepi așa rămâne.Trebuie să tragi de ei să rezolve Văd dferite mărci prin curtea lor și nu pricep cim poate duce cineva o mașină acolo de altă marcă când ei nu o cunosc pe a lor.

      00
    • La reprezentanta am fost, dupa o tamponare. Reparata pe asigurarea vinovatului.

      00
  2. cuvantul cheie este „incet”

    00
  3. O sa fie asa de frumos cand o sa ies eu la pensie, ca o sa fiu mandru. Dar parca o sa fie cam tarziu.

    00
  4. Unele lucruri se întâmplă atât de încet, încât e discutabil dacă chiar se întâmplă.

    00
  5. Da, asa este, se schimba incet si prost!

    00
  6. Concurenta incepe sa dea rezultate si pentru cosumator. Cine nu stie sa-si atraga clientii si sa-i mentina prin servicii de calitate e sortit falimentului.

    00
    • St domenii unde desi clientii sunt tratati cu plictis de angajati, ei tot acolo revin: la pariuri, pacanele…

      00
    • NOU
      #15

      Pe dracu, concurenta face ca bossul nr1 sa-l sape pe bossul nr2. De la evaziune la controale țintite. Cel putin in RO.

      00
  7. Eu am fost la reprezentanta la revizia de 15.000 km, iar desteptii nu au strans bine suruburile de la scut. N-au trecut 200 km (facuti in maxim 2 zile), ca fix inainte de o delegatie de Arad – Bucuresti – Arad mi-a cazut scutul in 2 din cele 4 suruburi. L-am tarait vreo 5 km dupa mine cu maxim 20 km/h, facand un zgomot de cred ca am trezit jumatate de oras. Sa le dai foc alora? Ce se intampla daca ramaneam undeva la vreo 60-70 km de civilizatie?

    00
    • zi mersi ca nu ti-a cazut cum mi-a cazut mie, partea din fata a scutului, de era sa mor, noroc ca nu aveam mai mult de 40

    • Si lui Leonidas i-a picat scutul, dar el nu a mai avut noroc, chiar a murit…

      00
    • Faci plangere catre service dar si catre reprezentanta din afara (verifici biroul care se ocupa de asta sau unde e facuta masina).
      Cand ai poze, dovezi si emailul e clar si succint, lucrurile se rectifica si aici.
      Iar daca ai CASCO, apeleaza clar la ei. Fiindca service-ul o sa fie si bun de plata si sanctionat intern.

      00
  8. Andrei Gheorghe te contrazice de multi ani: Romania e tara in care niciodata nimic nu se schimba!

    00
  9. Mecanicii nostri au greata mai mare decat gravida.

    00
  10. BIne, si unde e schimbarea? Un service era ocupat si ti-a zis sa mai incerci, unul era liber si s-a ocupat de masina ta. Daca primul era liber te trata la fel, daca al doilea era ocupat nu se stie daca iti facea o rezervare ferma sau tot asa.

    00
  11. Mesterul care vine lucreaza la toate pravaliile odata si il subcontracteaza omuletul de pravalie la nevoie. Se cheama „outsourcing freon charging services”!

    00
  12. Până nu e piața saturată de ofertă, concurența nu poate produce efectele astea. Contextual există fenomene d’astea, dar per ansamblu cred că mai are balta pește și d’aia mai avem de îndurat!

    00
  13. Fix asa am patit si eu ieri, numai ca spre ghinionul meu a trebuit sa intreb in 3 service-uri. Primele 2 erau in pauza de masa.

    00
  14. NOU
    #26

    Btw, vezi cati dintre patroni au fix aceeasi atitudine, eu estimez cam 90%.
    De ce ? pentru ca nu merita sa-ti folosesti mai mult de 1 neuron dintre cei 2 pe care îi ai daca stii ca tactu iti da oricand cateva zeci de mii de euro pentru alta afacere.

    00
  15. La cat timp trebuie schimbat freon-ul? Depinde de masina?

    00
  16. La service-ul meu de cartier nu au fost in stare sa observe ca un cablu electric nu era ok, era de fapt o improvizatie. De 3 ori au avut ocazia sa se uite sub capota, o data chiar le-am cerut sa vada ce are ca mi se oprea motorul la turatii mici. Am fost la alt service si au identificat problema la o secunda dupa ce au deschis capota. Nu mai mai duc la primul service. Ma intreb cat e de grav ca nu si-au dat seama, ca era o chestie electrica si ei nu faceau electrica auto, dar ma gandesc ca problema mea era ceva de baza.

    00
  17. Am comandat niste steaguri de la o firma din Buc, custom made. Dupa 2 saptamani imi zic ca sunt aproape gata, ca mai au de cusut tivul la ele, dar eu am o comanda mica, ei au un alt client mare, asa ca eu trebuie sa astept… Am anulat comanda…

    00
  18. Bec in bord aprins, ma duc la reprezentanta. Probleme cu sonda lambda, 1200 RON. Mers la nene care lucreaza la un service si mai face un ciubuc cu test masini. Senzor frana defect, 90 RON senzor si montaj, 50 RON test…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube