Magazin de piese pentru mașini japoneze: Beforward

V-ați luat o mașină japoneză pentru că n-aveați ce face și ați crezut în mitul fiabilității, dar parcă 12.000€ pe o cutie de viteze e prea mult? 600€ un alternator? 600€ un far? Beforward.jp e o soluția. Piese auto de la japoneze din dezmembrări.

Am ajuns la ei aiurea. AC-ul de pe XV suflă, dar nu bagă cald, pe orice temperatură. Dacă dau pe HI, bagă căldură, dar e prea înăbușitoare, după 5 minute mă sufoc. Dacă dau mai jos de HI, nu mai bagă deloc cald, bagă căliu. L-am scărpinat pe toate părțile, l-am dus de două ori la service, nimic, teoretic funcționa normal. nu părea să fie nimic stricat. Într-o seară, eram un pic băut și mă dădeam pe net, urmarea fiind că am dat de Beforward căutând altceva și am cumpărat un compresor de AC (87$) și un alternator (39$) de pe mașini cu sub 20.000km. Am dus-o la schimbat uleiul din cutie (am făcut 18.000km într-un an și un pic, l-am schimbat to be sure) și s-a pus compresorul. Acum, dau pe 24 și bagă cald.

Alternatorul nu știu de ce l-am luat. Cea mai bună explicație pe care o am e că mi s-a spus la un moment dat că ar trebui să înlocuiesc alternatorul de pe Forester am ținut minte și de aia l-am luat.

O mențiune: mașinile japoneze au volanul pe dreapta, țineți cont de asta când vă comandați unele piese.

Și tot apropo de AC, chestiile astea sunt niște pungi care absorb umiditatea și nu mai e nevoie să stai dimineața 10 minute cu dezaburirea pornită.

rezerva-absorbant-de-umiditate-bison-airmax

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

48 comentarii

  1. Foarte mișto chestiile alea de absorbit umiditatea. Țăranul din mine folosea nisip de ăla de pisici granulat…

    00
    • Merci pentru site, dar nu vad Toyota Yaris. Cauciucul de pe antena (exterioara) s-a ros, as vrea sa-l inlocuiesc, e inestetic.

      00
    • Eu mi-am luat antena universala de pe ali express pentru o Corolla din 2005. Are mai multe adaptoare și sigur se potrivește. Arată ok și nu am simțit vreo diferența.
      Probabil nu este încă dezmembrat niciun Yaris.

      00
    • @Lara
      Pe pagina de Wiki a Toyotei Yaris ai sa vezi și cum se mai numește ea in alte tari.
      De exemplu in Japonia, de acolo de unde sunt piesele, se chiama Toyota Vitz.

      00
  2. Uneori mai gasesti piese originale noi pe Ebay. Acum 2 ani am comandat din Germania un compresor AC pentru Nubira cu 800 lei, tinand cont ca in tara era cam 2400 lei. :)

    Pe de alta parte, tot caut de ceva vreme un site care vinde o gama mai larga de piese de origine Daewoo, dar nu prea gasesc.

    00
    • Mama boss Nubira? Sunt bine dotate batranele dar esti sigur ca vrei sa mai bagi bani in ea? Nu consuma mult?

      00
    • La cat circul eu cu ea nu ma deranjeaza consumul. Sa vezi ce bine dotate sunt alea facute in Coreea, motor de 2.0l, cutie automata, clima, trapa, interior de piele, ornamente din imitatie de mahon, faruri cu lupa si ceasuri de bord electronice. De ultima piesa mentionata incerc eu sa fac rost de ceva vreme ca a fost mai mult doar pentru clientii din Coreea.

      Masina are 17 ani si 130.000km. E ca un side project al meu.

      00
    • Am si o Nubira din 2000(a doua masina). Mecanic a avut probleme super putine comparativ cu tot ce am mai detinut pana in prezent. Este foarte fiabila din punctul asta de vedere. Consumul nu e asa horror.

      La capitolul piese, am gasit ce a fost nevoie la Radacini, dar nu pot sa spun ca am avut nevoie de piese extrem de scumpe. Cred ca cea mai scumpa piesa cumparata a fost un electromotor la aproximativ 400 RON.

      Din pacate, din 2021 intra la conservare pentru ca nu mai are voie in Bucuresti, dar asteptam sa faca 30 de ani :)

      00
    • Da, au avut cei de la Radacini multe lichidari de stoc de curand. Am luat unele maruntisuri chiar daca nu aveam neaparat nevoie de ele acum. Ca idee, airbag pasager nou luat cu 25 lei. :))

      Nubira o tin la Rosiori in garaj. In caz ca trebuie sa vin pana la Bucuresti cu ea platesc rovinieta si circul in afara zonelor restrictionate.

      00
    • Eu am avut Cielo 10 ani deci am si eu un pic de experienta cu Cielo. Ce vreau sa spun, extraordinar motor se intindea frumos la viteza ajungeam usor frumos la viteze mari. Masina eleganta, cutia de viteze minunata, n-am prins cutie asa buna parca nici la Hiunday-ul nou (masina de acum) nu are cutie asa buna. Motorul nu troncanea nu huruia, dupa 150 incepea sa se auda.

      Da bine am si bagat bani in ea. Si consuma de ma rupea, 12 in oras. Nu am avut probleme cu ea pana nu m-a lovit un Logan din spate, mi-a facut portbagajul muci iar la service treaba a fost romaneasca. A intrat rugina in ea pe spate si aia a fost, a trebuit sa o dau la rabla.

      (O problema aveam si eu cu masina asta, ba toate mizeriile de Logan si Megane si completati voi alte masini lesinate, se bagau in fata mea pe autostrada si era mega enervant sa franez de la 150 la 110 si iar sa accelerez, trebuia mereu sa-mi gasesc un Touareg dupa care sa ma tin sa-mi faca el loc).

      00
  3. Off-topic, mi-am adus aminte ca te plângeai de start-stop la XV, am avut aceeași problema pe XV și a revenit după ce am schimbat bateria.

    Piese am mai luat de aici, mi s-au părut decente preturile
    https://www.autoteiledirekt.de/automarke/ersatzteile-subaru/xv-2011.html

    00
  4. Cand ajungi sa cunosti prea bine schrot-uri online/offline si sa fii client fidel in service-uri e timpul pt o masina mai noua noua. Bagi o poala de bani intr-o masina care e tot mai varza.

    00
  5. Referitor la problema ta cu încălzirea, am avut și eu aceeași problemă la o Kia și am aflat care este explicația. Sistemul de încălzire are în principiu două moduri: off și on (căldură maximă). Pentru stările intermediare are un divizor rezistiv cu o rezistență și un termistor. E posibil să se fi ars acea rezistență și din cauza asta să nu mai fi funcționat. Nu știu dacă era nevoie chiar de tot compresorul, dar la prețul ăla cred că a meritat să-l schimbi direct ca să nu mai stai să o iei prin trial & error.

    00
  6. Eu am avut din astea cand aveam probleme cu umiditatea in masina:
    https://www.germanelectronics.ro/auto-emobility/intretinere-ingrijire-unelte-auto/articole-auto-pentru-iarna/dezumidificator-auto-reutilizabil-2-x-350-g-pingi-1606525.html

    Am fost bou si am topit unul la microunde, ca mi s-a parut mie ca timpul scris in instructiuni e prea mic si nu s-a uscat complet. Pe celalalt inca il mai am, il tin intr-o punga cu ghetele de iarna, sa moara bacteriile de sete.

    00
  7. Am intrat de curiozitate. O usa de Hyundai Santa Fe costa $230 + $2850 Shipping. Total $3000+. Rezonabil :D

    Bine, presupun ca pentru chestii mai mici poate fi avantajos. Eg. Computer Bord $160 + $70 Transport.

    00
  8. bun absorbantul, mersi!

    00
  9. pungile alea care absorb umiditatea se pun intr-o cutie ce are 2 zone: una in care se pune saculetul si una sub, in care se aduna condensul. Asa ca la prima folosire, cumparati tot pachetul:

    https://www.emag.ro/absorbant-de-umiditate-humydry-compact-450g-inodor-8412857000010/pd/D65RK2BBM/

    00
  10. nu mai bine țineți geamul puțin deschis?(exceptând zilele când plouă). aerul rece este foarte uscat.

    mașina are niște aerisiri după bara spate, în laterale. trebuie curațate și ele.
    la AC automat, clapeta de recirculare revine în poziția închis sau deschis după oprire?

    00
    • sunt singurul care da drumul la aerul conditionat iarna sa usuce aerul?

      00
    • @ionut Esti barosan daca poti face asta. Aveam un Seat care imi baga apa de afara in filtrul de polen, cand ploua sau spalam masina. AC-ul nu rezolva nimic in cazul asta.

      00
    • Iarna la Skoda fiindca am clima nu merge AC-ul sa usuce aerul, iar la Nubira chiar daca pot sa il pornesc manual din buton se decupleaza ambreiajul de la compresor fiindca are un senzor de temperatura si vede ca nu are rost sa faca racoare ca e frig afara. :))

      00
    • nu stiu cum e la nemtesti dar la italianca mea (giulietta) se activeaza ac-ul singur, din cate am inteles e un senzor de umiditate pe undeva.

      00
  11. Cum a fost procesul cu taxele vamale?

    00
  12. Filtrul uscator in ce stare iti este, de iti ia 10 minute sa iti dezabureasca geamurile ? Chederele? Nu iti intra umezeala pe niciunde in habitaclu?
    https://dantalmaciu.wordpress.com/2016/05/26/importanta-schimbarii-filtrului-uscator/

    00
  13. Incerc să mă prind cum face compresorul de AC căldură la Subaru? Funcționează invers că pompă de căldură?
    Căldura nu vine de la antigel sau ceva rezistențe atunci când e motorul rece?

    00
    • Eu sincer nu cred ca e de la compresor.. nu cred ca are nicio treaba. Suna mai degrabă a actuator care are nevoie de ungere.. sau sa fie schimbat.

      00
  14. Man, nu prea are legătură compresorul de AC cu caldura, mai degrabă ceva clapete blocate. La masina ta, caloriferul de căldură e oermanent la 90 de grade, cata căldură baga dictează niște clapete care dozeaza cat aer sa treaca prin el, rezultând temperatura din interior. Mai bine te uiti și de niște clapete, vreo 3 parca sint,just în case!

    00
  15. Deci ai rezolvat problema prin schimbarea compresorului?
    Dacă cumva mai apare, eu zic sa verifici și ce zicea și REVO mai sus: in spatele torpedoului e un actuator care face deseori probleme la japoneze (pățit la fel).
    Nu știu cum e la xv, dar e cineva care arată cum e pentru legacy:
    https://m.youtube.com/watch?v=3WOAp1KzmYU

    00
    • asa am patit la un golf4, motorasul clapetei de recirculare se blocase pe inchis, toata masina avea condens, iarna inghetau geamurile pe interior.

      scos filtrul de polen, rupt cu mana clapeta(100euro motorasul), pus filtrul inapoi, problem solved.

      00
  16. Am și eu o „chestie” japoneză, adică nevastă-mea. Discutam cu ceva zile în urmă cu un prieten din București și chiar am întrebat de un astfel de magazin. Ar trebui să schimb mașina, sau mai bine nevasta!!

    00
  17. NOU
    #43

    N-are nici o logica ce ai facut acolo.

    00
  18. Dacă îmi permiți, ar mai fi și ăsta tot pentru cei cu asiatice :

    http://www.koraps.com/index.php

    00
    • Pe astia ii stiu si eu. Au chiar si anunturi pe Ebay, dar sunt foarte scumpi, chit ca spun ca ai transportul gratuit.

      00
    • Având în vedere că sunt produse originale și vin aerian din fuckin’ Korea e cumva de înțeles. Deși impresia mea e că au preturi corecte față de ebay. De exemplu, am de luat butonul de închidere al haionului care e pe ebay ~ 20 – 25 dolari și pe site e 6,5 dolari + transport 11 și ceva + TVA ul pe care-l plătești la poștă = same shit

      Am primit cotații de preț mai mari de la epiesa. Dar ăștia trimit din Cehia (pt Hyundai)

      00
  19. Items$307
    Shipping$1,460
    Total Price$1,767

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.