Partea proastă a comandării mobilei prin poștă…

Din 20 de plăci, 2 au ajuns lovite în halul în care le vedeți. Nu știu dacă e vina Ikea sau FanCurier, dar sunt trist.

ikea-1 ikea-2

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

64 comentarii

  1. Ăla-i lemn? sigur, sigur? uf, parcă-i e pal ciobit ca un ou…

    00
  2. Corecteaza titlul: „Partea proastă a comandării mobilei *din carton* prin poștă”

    00
  3. E vina Ikea ca n-a pus ceva sa protejeze placile, in afara de acea folie.

    Cei de la curier nu joaca fotbal cu ele, dar nici nu le pun jos prea usor …

    00
    • Comandat ceas și curpapir de la Emag. Ceasul a venit ambalat într-un plic iar hărtia ambalată individual într-o cutie cu pernuțe de aer. Comerț online 2015 în Romania.

      00
    • NOU
      #10

      Ai putut tine pana ti-au livrat hartia?

      00
    • @Valentin: Comandat inele de cauciuc de la chinez, venit in 3 straturi de bubble wrap. Inele de cauciuc mai groase decat elasticul de bani, in folie cu bule… comert chinezesc.

      00
    • @eddie:comandat un tester de baterii de la chinezi(2$),transport gratis plus ambalaj pe care n-am reusit decat acasa sa-l deschid cu foarfeca,pentru ca avea juma’de kil de plastic pocnitor cu bule…Traba chinezeasca.Romanii sunt mai meseriasi.La prostie.

      00
  4. Eu am cumparat un dulap de la IKEA si l-am „compostat” in prima saptamana. Nici macar nu stiu ce am trantit pe el.

    Priveste partea buna: ai un dulap carismatic, cu „gropite”.

    00
  5. Probabil în mașină, nu m-ar mira să fi așezat cineva pachetul pentru încuietoarea de la portbagaj atunci când l-a băgat și scos. Cred că-ți vor trimite altele, dar asta pentru că e IKEA, la alții nu știu ce făceai.

    00
  6. Pui un mileu sau o ceramica si treci cu vederea, daca e lateral atunci pui un sticker de la Razer.

    00
    • Peste de sticla, balerina, cosar, ai de unde alege. Pe lateral se pun ciucurasi sau icoane.
      Deci nu era nimic intre lemn si carton? Eu am mai luat mobila d-asta la pachet, si in general e o felie de polistriren peste suprafetele finisate aflate in exterior.

      00
  7. http://imgur.com/a/pzeWt
    Tot Fan Courier, am comandat o memorie si mi-au ajuns doua… bucati din prima :D
    Acum sa vad ce fac cu magazinul de unde le-am luat…

    00
    • Wow… probabil au pus ceva un frigider peste… ca m-am chinuit sa rup cu piciorul o memorie de asta acu ceva timp si abia am reusit…(era stricata stati calmi)…

      00
  8. La fel am patit si eu, probabil merg pe premisa ca decat sa le reimpachetezi la loc exact cum au venit ele (mission impossible), mai bine iti bagi picioarele…

    00
  9. Eu vad ambajal de carton in prima poza.

    Nu ti le schimba daca au ajuns lovite ? Nu merge sa suni sa comunici asta ?

    00
  10. Ce treaba are posta in toata treaba?

    00
  11. de atatia bani atata branza omule.

    00
  12. NOU
    #29

    Si in momentul de fata ai cui sa-i ceri nixte explicatii?

    00
  13. Banui curierul care baga ceva picioare ca trebuie sa-si rupa spatele.

    00
  14. ikea le schimba daca suni
    dureaza ceva dar sigur schimba

    eu am ‘pocnit’ singur (adica am transportat eu jucariile) un paket cu ceva masuta si totusi mi-au trimis alta masuta prin posta.

    00
    • Ikea schimba sigur produsele lovite la transport. Am cumparat mai demult o masuta de toaleta cu oglinda, tot pachetul a fost ok mai putin sticla de la oglinda care era crapata fix pe jumatate. Rama de lemn era intreaga, sticla din rama insa era sparta.
      Mi-au cerut poze, le-am trimis inapoi si am primit alta rama cu oglinda intreaga.
      Super cumsecade in raspunsurile la ticketul facut. La sfarsit chiar m-au sunat sa ma intrebe daca e totul ok.

      00
  15. Nu e vina nimănui, în România nimeni nu e vinovat când mor 60 de oameni arși într-un incediu la un concert…dar chestii mai mărunte. Totuși cred că ai garanție pentru marfa transportată prost…sau ceva de tipul ăsta.

    00
  16. Hai să recapitulam în ce țară (!?) traiești/trăim : românia !
    Dacă înțelegi asta , atunci ești călit !

    00
  17. Stia linistit, sigur iti trimite Ikea si un coltar din piele bonus, sa nu ramai suparat. PS: mie mi-au trimis de la Emag o tigaie intr-o cutie de 3 ori cat tigaia, plina cu plastic dinala de protejat, tigaia era pusa langa plastic :D bine-nteles ca am primit-o putin atinsa, nimic maret. M-au sunat si mi-au zis ca imi trimit alta, n-avea sens sa complic situatia pt atat. Ma gandesc ca la reach-ul tau sigur o sa-ti trimita, desi ma gandesc ca trimit la toti :D

    00
  18. NOU
    #41

    pui un poster cu Jennifer Lawrence si ai rezolvat problema

    00
  19. nu ai scris tu un articol in care ne spuneai cum ikea o sa duca in faliment toti producatorii mici autohtoni de mobila?nu am luat niciodata mobila de la ikea dar daca asta e mobila care o produc ei,ma lipsesc de cartonul presat pe care il vand ca mobila

    00
  20. Sigur iti trimit macar piesele lovite.

    00
  21. Bagi niste kit si dai cu spray, ce plm. zici ca-i nou dupa aia. basca nu mai troncane.

    00
  22. Pentru tot ce inseamna mobila, in cele mai multe dintre cazuri curierul este responsabil de astfel de incidente. In special cei de la Fan trantesc, rup, arunca de parca se organizeaza vreo competitie sau ceva la ei prin depozite. Asist frecvent la incarcari de marfa facute de catre cei de la Fan si pot sa confirm ca se incarca marfa precum sfecla furajera la IAS.

    00
  23. E de la FanCourier. Mai ales la pachete grele, inevitabil ajuns sa fie atinse sau trantite si daca nu au protectie multa, apare julituri ca alea.
    Vorbeste cu cei de la Ikea ca sunt foarte okay si o sa-ti trimita cel mai probabil partile afectate.

    00
  24. Ti-a fost greu sa dai o fuga la „Bucale”?
    Ce-or mai rade mesterii aia de i-ai tocmit si ti-au dat tzeapa!
    Glumesc…
    Chiar nu stiam ca Ikea trimite prin curier in tara:(

    00
  25. Bos, de ce nu ai ales livrare cu ProNatur?

    00
  26. de ce dai vina pe transportator si nu cel care a expediat?
    expeditorul tb sa se asigure ca marfa este ambalata corespunzator. crede-ma, am vazut mobila trimisa in toata europa si producatorul era responsabil de cum e ambalata. chiar si de reparatii/schimburi pt ca in mod normal tb sa ai asigurare cand trimiti ceva prin posta

    00
  27. ahh, si daca aveai card ikea, iti era asigurata gratis de ikea. (nu cred ca conteaza transportatorul) ai ?

    00
  28. Cartonul din care e facuta cutia a rezistat mai bine impactului decat PAL-ul :)))) Genial!

    E vina curierului doar daca e platit sa se poarte cu pachetul ca si cand ar fi un ou faberge.
    Daca nu stiati pachetele prin curier (indiferent de numele acestuia) sunt tratate destul de dur. Si asta se intampla nu pentru ca asa vor curierii ci pentru ca asa e etica muncii in randul salariatilor.

    Clar e vina ikea pentru ambalarea proasta a produselor.
    Insa in cazul de fata un ambalaj ideal care sa protejeze acea mobila ar costa mai mult decat mobila. Hai sa nu exagerez, insa cu sigurant ar urca pretul mobilei cu minim 30%

    PS. costul transportului de retur il vei suporta tu :D, aproximez undeva la minim 50 de lei

    00
    • Serios? Etica? Adica din cauza eticii eu sa fiu obligat sa taguiesc coletul respectiv ca fiind fragil caci poate se joaca fotbal cu el prin sediu Fan Curier? Pai etica asta ma costa aproape un milion in plus, nu zic sa mangai coletul dar nu-l arunca in mortii tai ca nu te certi tu apoi la garantie.

      00
    • @Alin, facem pariu ca daca stau langa tine o zi intreaga si iti urmaresc activitatea prestata la locul de munca iti gasesc cel putin 10 carente grave? Si sunt optimist :D

      Asta e forta de munca a tarii, cum alta mai buna n-avem ori ne adaptam ori …

      00
  29. Te asigur ca incidentul s-a petrecut in depozitul Ikea si nu in timpul transportului. Am avut mai multe incidente cu mobila cumparata personal de la Ikea care avea defecte similare. Calitatea proasta a materialelor este de vina. Pe de alta parte, cei de la Ikea inlocuiesc mobila cu defectiuni. O dovada ca se intampla foarte des astfel de incidente sunt cozile de la biroul pentru retururi.

    00
    • Subscriu, am cumparat mobila de la ei si erau lovite mai multe piese, le-am transportat singur, exclus sa le lovesc eu.

      00
  30. te rog să corectezi. „Partea proastă a comandării mobilei online/fan curier”. lumea asimilează imediat cu Poșta Română iar în cazul de față nu este vina lor….
    referitor la mobilă…..mare păcat și vorba unui apropiat, dacă ar fi să mă puc din nou de casă, aș cumpăra una cu tot cu mobilă și veselă…

    00
  31. Apropo de curierat:atat i ati pupat in pwla pe asta de la emag de bf ca mi s a facut rau. Si tu si arhi si nwradu. Exemplific. Comandat produs de bf. Primit mesaj de la emag pe 28 Nov. ca produsele se livreaza intre 27-28 nov. Sunat pe 29 Nov la curier (DPD) si aflat ca livrarile incep dupe 2 Dec.

    Acu nu te plnge de ikea sau fan curier!

    00
  32. La Suceava e o firmă care îmbracă mobila într-un PAL de rezervă pt protecție, și e mai ieftin ca în bucale cu 50‰. Și vine intactă. Am stat 20 min să desfac metri întregi de folie cu bule, în care era înfășurată măsuța mea.

    00
  33. Partea cea mai proasta a comandarii mobilei prin posta e sa faci o asemenea comanda online. Nu e prima oara cand ne arati ce cacaturi iti cumperi :)

    00
  34. Si de 2-3 ori daca le primesti lovite, ti le schimba si ikea si kika si altii. Asa poate ne facem o idee despre pretul „real” al cacaturilor vindute de aia.

    00
  35. De obicei e vina transportatorilor / curierului pentru deteriorarea obiectelor trimise ;)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.