PaginaDeMedia sunt iar mizeri

Viața e grea pentru presa online practicată de paginademedia.ro, mai ales când (probabil) ai contract și trebuie să faci frumos pe lângă client. Nu poți să spui că e absolut stupid să faci o campanie anti-viol și să publici asemenea mizerii. Sau că întreaga campanie e umbrită de faptul că furi de rupi în timp ce editorialiștii vorbesc de moralitate și decență.

pagina-mizeri

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

5 comentarii

  1. E o contradictie acolo. Cica femeia usoara e si paroasa si atenta la aspetcul fizic. Pai daca e atenta la aspectul fizic inseamna ca se epileaza peste tot, cum naiba mai vezi ca e paroasa?
    Cine stie cate paroase ahtiate dupa trupul meu am pierdut in viata pentru ca nu le-am putut detecta…

    00
  2. Mi se pare o prostie sa retragi un articol pentru ca are titlul „femeie usoara”

    De parca acum ca vorbim de violuri, au disparut femeile usoare din tara :)))

    00
  3. Problema publicaţiilor online este mentalitatea de ghiorlan a celor care stabilesc „strategia editorială”. S-a mers tot timpul pe ideea „Noi vrem trafic. Indiferent cum, cine, în ce fel, să fie trafic!” Pentru asta ai nevoie de cantitate, nu de calitate. Nu angajezi persoane care ştiu să scrie, dar în cantităţi omeneşti, plus îţi mai cer şi bani. Angajezi semianalfabeţi cărora le fixezi normă de 10 articole/zi şi îi plăteşti în prune.

    Ce rost are să angajezi încă vreo 3-4 ca Marius Chivu sau Pleşu, când poţi, la aceiaşi bani, să angajezi două serii repetente de la Jurnalism? Pleşu îţi scrie un articol la 5 zile. CTP-ul la fel. Ăştia micii sunt mai performanţi, îţi scot 10,15,20 într-o zi. Îţi fac trafic!
    Gândul i-a luat pe CTP şi Lelia Munteanu doar pentru nume. Conţinutul e făcut de cretinei care se împotmolesc în fraze mai lungi de 5 cuvinte. La fel cu Pleşu, „blogger” la Adevărul. Sau Tolontan, blogger la Gsp.
    Ştiu caz concret: Un băiat care lucra pentru Mediafax. Avea normă de 10 articole/zi şi salariu de 900 RON/lună.
    În condiţiile astea, ce pretenţii să avem?

    Asta a fost strategia marilor afacerişti din presa online. I-a dus capul, au făcut TRAFIC.
    Succesul lor se vede acum: Gândul, Adevărul, Mediafax => insolvenţă.

    00
  4. Mituri urbane si povesti de tractoristi in toate articolele de genu asta.

    00
  5. si unde e greseala celor de la pdm?
    nu-i vad in culpa
    culpa e la adevarul

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.