Online: când ai o problemă ca agenție

Ești nou pe piață, cu idei noi și bune și tragi tare să îți faci un nume. Și reușești și lumea apreciază și toată lumea e fericită. Trec niște ani, vrei sa te extinzi și începi să tragi tare de clienți să faci mai multă treabă. Uiți să faci treabă bună și te apuci să faci treabă multă.

Până aici toate bune și frumoase.

Am fost de două ori la București cu niște trebi și m-am văzut cu tot felul de oameni. Am auzit o poveste jenant de tristă despre agenția de mai sus, din categoria “au băgat în gură mai mult decât pot mesteca” sau “să vorbească junior account-ul cu directoarea de PR de la client, că e ok”. A două săptămână, altă persoană îmi povestea de aceeași agenție și de chifla pe care a dat-o. Știu, zic eu. Ah, nu, asta e recentă, e de zilele trecute, mi-a belit o chestie rău de tot.

Când doi oameni diferiți vorbesc de chifle pe care le-ai dat recent poate ai o problemă și, oricât de simpatic ai fi, tot va trebui să produci și rezultate, nu doar vorbe.

home-alone-1

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

1 comentariu

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.