Note de pe drum #2019

  1. Am mers pentru ultima oară la Polgar. Chiar dacă Brooklyn Fashion au chestii mișto, care nu sunt peste tot în România, în rest e dezastru. Nu au mărimi, nu au modele, nu au… Odată rezolvată porțiunea aia dintre Deva și Făget, mersul la cumpărături o dată la doi ani la Parndorf poate deveni o realitate. (un cititor recomandă Premier Outlet, lângă Budapesta)
  2. Ce mi se pare amuzant la Parndorf e că e plin de asiatici, care își cumpără înapoi hainele.
  3. La Făgăraș nu s-a inventat tehnica asfaltului drept. Orașul ăla trebuie dinamitat, să se mai așeze drumul.
  4. Rasism amuzant: coaeee, nu mai face poze cu telefonul vertical, senzorul e pus orizontal, ar trebui să știi asta, că doar tu l-ai asamblat!!
  5. Rasism neamuzant: “you from Romania? you work in IT?”. coaee, nu doar ăia din IT călătoresc și stau în hoteluri frumoase. ia să lăsăm noi un review despre cum angajații lor sunt rasiști! #triggered!
  6. aș vrea ca toate ghidurile de călătorie să conțină îndemnul obligatoriu “ți-ai făcut poză? dă-te-n morții mă-tii din dreptul obiectivului turistic”. nu stai și te uita în telefon ca să vezi daca ți-au ieșit bine pozele.
  7. Am condus într-o zi 600km, lejer, pe cruise control. Mi s-a tăiat fața de două ori, o dată de către un neonazist austriac (știți gen, abțipilde pe mașină, prietenă mai urâtă ca el), care e alt animal față de ăia maghiari, care au mașini de pe care curg toate tablele, în sensul că au tot mașini de rahat, dar un pic mai spălate, și o dată de un românaș de-al nostru. Tăiat fața, stat un pic la 110, dat seama că e prost, urcat la 160, mers un pic așa, dat seama că crapă mașina dacă continuă, redus iar la 110, băgat la cutie.
  8. apropo de table, Ungaria e locul unde Astra merge să moară. Și cred că se vând în felul următor: bos, hai pe autostradă, să vezi cum trage când depășești TIR-uri!!! uneori o poți face și în mai puțin de 2 minute!!!!
  9. am prins niște ceață teribilă pe lângă Deva pe autostradă. m-a depășit un meseriaș cu o Laguna de Constanța, eu redusesem viteza pe la 90, că nu vedeam să merg mai repede, 2 minute mai încolo ceața s-a terminat, eu am urcat la 130, el o lăsase pe la 120.
  10. era să o mușc nasol cu benzinăriile de pe bucata aia de autostradă. ultimele două nu mai aveau benzină la pompă, am ajuns la Socarul din giratoriul de la Sibiu cu 20km pe ceas.
  11. între Munchen și Viena am mers foarte civilizat cu cruise control, ba cu 129km/h, ba cu 139km/h. ambele viteze funcționează. ce e peste nu. între Viena și Budapesta nu am reușit nimic. voi cum procedați?
  12. am văzut aceeași fază la doi români diferiți: se dau de pe banda a doua, dar rămân cu o roată pe ea, un fel de “bă, parcă nu-s destul de prost să circul pe banda unu, ia să le arăt eu cum se face”.
  13. femeie vestică e ca bărbatul român: nu se dă de pe banda a doua pentru că nu vrea. știu, inițial e pentru că nu poate aprecia distanța, dar în 90% din cazuri nu voia să se dea de pe banda aia.
  14. ciobănete român cu GLA alb: mergea cu cruise control puțin mai repede decât TIR-ul. ne vede că venim vreo 5 mașini, se aruncă pe banda a doua, stăm după el să facă depășirea cu mersul melcului, după care trece pe banda 1 și accelerează. era contrariat că toți am trecut pe lângă el și ne-am uitat să vedem ce maimuță conduce în halul ăsta.
  15. a doua oară când fac un drum lung, a doua oară când cere ulei în plus. am dat 30€ pe un ulei de 38 lei.
  16. apropo de jegoși, cei mai mari sunt la cele două extreme de preț ale mașinii pe care o conduc.
  17. tot nu pot să înțeleg apucătura de a-ți omorî mașina în loc să te dai la o parte. ok, dacă e mașină de firmă înțeleg de ce o forjezi aiurea, dar uneori nu e. de ce ai vrea să forjezi Fieste sau Corse ca să mergi cu 139? ok. fă-o. ah, au trecut două minute și simți și tu că nu e ok și că n-ar fi trebuit să faci asta? ești imbecil.
  18. cea mai tristă fază: un băiat cu un ML primă generație, părea 2.7 diesel, abia se ținea după un băiat cu Sorento 2.2. după vreo 10 minute de alergat după el s-a recunoscut învins și a trecut pe banda 1.
  19. am o mică erecție când devansez mașini pe benzile superioare și cocleții aflați pe benzile alea realizează că sunt jeguri și că ar trebui să se mute. nu o spun cu voce tare, dar undeva în sufletul lor mic și negru știu asta. de asta mirajul ăla cu “merg pe banda asta și mă dau când vin unii din spate” nu funcționează. că uiți să te uiți, că ești jeg.
  20. se cară insistent rable din vest către est.
  21. Stigl e spălătură de butoaie de bere.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

84 comentarii

  1. Coquelet de Bretagne ?

    00
  2. O idee #doarzic la
    – a doua oară când fac un drum lung, a doua oară când cere ulei în plus. am dat 30€ pe un ulei de 38 lei.

    Sa nu fie de la ulei, sa ai prea subtire si de la viteza/pante senzorul sa mai dea rateuri…mie la service mi-au spus ca nu e nimic, am completat mereu peste nivel (nu peste maxim) ca ma panicam si tot asa face daca merg pe serpentine/autostrada la viteza mare.
    #2cents.

    00
    • Ce? E prea subtire si se pierde sau nu se pierde? E senzorul sau nu e senzorul? Daca trebuie completat, s-a pierdut. E joja, nu e senzor. Mama ei de mecanica.

      00
    • Tocmai asta ziceam ca pe joja si in parcare dupa 24 de ore si la mecanic era peste nivel, si totusi in anumite momente se aprindea becu. Pe diagnoza la reprezentanta totul ok, ulei nou…..au zis ca de la turatii mari pante accelerari…etc se mai aprinde senzorul…Wtf e greu rau… Numai hateri, am si zis ca e doar o idee prin ce am trecut eu si mi se intampla in continuare desi pe joja e ok si pe diagnoza iarasi totul e ok.

      00
    • Revin cu o completare:
      Am crezut ca s-a inteles din primul post ca pe „JOJA” totul este ok si ca uleiul exista.
      Dar ca mai pe toate blog-urile daca nu comentezi la misto sau sa faci trolling si iti dai o idee gata esti tampit si nu nu sunt inginer mecanic.

      00
  3. O cazare mișto?
    Sa las mașina și să uit de ea?
    Că n-am mai fost la Viena din luna de miere.

    00
  4. Orice masina consuma putin ulei, mai ales daca mergi mult timp la viteze mari. Cand incepe sa manance mult sau cand scoate fum e ingrijorator. Fie il arde pe la segmenti, fie ajunge in camera de ardere pe la simeringurile de la supape, fie pe la turbo, pe partea rece (admisie), sau il scuipa pe evacuare pe partea calda.

    Si eu tot japoneza am si am observat ca au tendinta sa consume mai mult decat europenele. Cam la jumatea schimbului (5-6k km) completez cu 1 litru, dar tine si de stilul de condus.

    00
    • O fi japonrză din aia de pe fundul lacului

      00
    • Eu am un căcat de reno 2.0 dci care NU consumă ulei. Și nu o menajez chiar deloc.
      Cum poți spune că orice mașină consumă puțin ulei? Sunteți obișnuiți cu VAG și aveți impresia că orice lucru anormal este de fapt normal.

      00
    • Consuma ulei pentru ca se uzează unele piese, consuma pentru ca merg cu ea pana in zona roșie. Prefer sa consume puțin ulei decât sa se gripeze. Si la tine consuma, doar ca insesizabil.

      00
    • Să vezi coreenele cum consumă. Kia Sportage 2.0 CRDI 185 C.P. Consumă, de nouă, litrul de ulei la 5000 km. La reprezentanță clasica vrăjeală:așa face toate boss.

      00
    • benzina in general este consumatoare de ulei si din ce am vazut pe reddit cam asta ar fi singura problema la benzinarul de la subaru

      00
    • Kulcsy: fac schimbul de ulei anual la 15.000 km. În jur de 7000-8000 km austostradă, restul oraș.
      Niciodată între schimburi nu am completat cu ulei.
      Niciodată nu a dispărut o liniuță de ulei afișată în bord.
      Niciodată nu am menajat-o. Și da, merg tare spre foarte tare.
      Nu spun că este o mașină bună pentru că a avut alte multe probleme dar la motor nu am intervenit niciodată.
      Personal consider că nu este ok ca mașina să consume ulei.

      00
    • NOU
      #17

      MEAM, ce blasfemie!! Cum adica, japoneje sa consuma ulei, ati innebunit?!? Nu vorbim despre masinile alea in care bagi doar combustibil si lichid de parbriz pe durata cat le ai???

      /s

      Am VWAG, benzina turbo, consuma maxim 800ml ulei intre schimburile facute la 13-14-15k km. Turometrul ajunge pe rosu zilnic.
      DAR PROBABIL E A MEA STRICATA inb4 vin baietii cu articole si clipuri care explica de ce e bine sa consume ulei motoarele termice, plmmmm.

      Ontopic: Confirm afirmativ ca s-au inmultit prostii pe strazi, e infiorator – mai ales pe autostrada.

      00
    • Cum adica, japoneje sa consuma ulei, ati innebunit?!?

      dont be sausage. se știe că unele japoneze consumă ulei de rup.

  5. Încearcă data viitoare și SCS, de multe ori au haine mai ieftine decât în Parndorf, de exemplu am luat 12 tricouri Zara la 1 euro bucata, condiția era să iau minim 12. Apoi pentru un bricolator, e de văzut Blue Laguna din SCS, este un magazin de case, cu case la propriu. Adică e un pătrat cu latura de 1,5 km, aprox și înăuntru se vând case. Dar nu e ca la noi, unde discuți cu arhitectul pe o hârtie, acolo le vezi la propriu, ca dimensiuni, cu bune și rele. De regulă în fiecare casă e designer+inginer+arhitect și te pot lamuri în multe probleme. Pentru mine este fascinant unde au dus comerțul, noi mai avem minim 50 ani să îi ajungem.

    00
  6. as vrea ca sa nu se mai confunde notiunea de reputatie a etniei cu rasismul.

    Daca cunosti 4 romani si toti lucreaza in IT e normal sa il intrebi si pe al cincilea daca nu cumva si el. Care zice ca da, dar nu toti romanii bla bla, boss, am o intrebare: cum ii cheama pe toti romanii, asa din memorie, daca zici ca tu ii cunosti pe toti.

    Ca noi astialalti avem creiere capabile sa traga concluzii din informatii partiale, nu putem astepta sa facem mai intai cunostinta cu toti indienii ca sa vedem cum sunt. Informatii totale nu a avut pana acum nimeni, poate AI-ul daca se inventeaza vreodata, si nici atunci nu-i sigur.

    Nu va mai cereti scuze pentru singurul mod de gandire care exista.

    00
  7. #12: probabil se gândesc că pe prima bandă merg multe TIR-uri și s-au format șanțuri în asfalt

    00
  8. Nu am inteles intrebarea #11. Poate sunt mai prostanac. Am facut de multe ori drumul ala (ultima oara la inceput de martie), de ce nu ar merge pe tempomat? A fost aglomerat?

    @Kulcsy: Loganu meu nu consuma deloc benzina (sau insesizabil, fara nevoia de a completa intre revizii, chiar si la 20k km pe an). Sper ca nici japonachea noua, cu motor benzinar tot Renaul, sa nu consume ulei de fel.

    00
    • NOU
      #24

      „Nu am inteles intrebarea #11. Poate sunt mai prostanac. Am facut de multe ori drumul ala (ultima oara la inceput de martie), de ce nu ar merge pe tempomat? A fost aglomerat?

      @Kulcsy: Loganu meu nu consuma deloc benzina (sau insesizabil, fara nevoia de a completa intre revizii, chiar si la 20k km pe an). Sper ca nici japonachea noua, cu motor benzinar tot Renaul, sa nu consume ulei de fel.”

      Nu consuma deloc benzina? :D:D si cu ce merge? Ulei? Oricum e amuzanta eroarea :)

      00
    • Ai ziceam si eu mai sus, francezele care le-am condus eu nu sunt consumatoare de ulei.

      00
  9. Aporpo de outleturi, mie si consoartei ne place la Premier, langa Budapesta. E mai aproape decat Parndorf sau SCS.

    https://www.premieroutlet.hu/en/

    Din Timisoara sunt acolo in cel mult 3 ore, mers total regulamentar, asteptare in vama incluse. Si e destul de mare si divers ca sa merite (daca te sincronizezi cu promotiile, desigur).

    00
    • am notat.

    • Cât ar trebui să cumperi ca să merite drum+timp? Bine, eu o ard minimalist, deci nu-s în target, dar grosier, dacă nu te duci peste 1000eur, care-i avantajul?

      00
    • este destul de ok și acolo, dar părerea mea este că mai bine faci 2 ore în plus și ajungi la Parndorf unde ai mai multe posibilități de cumpărături. acolo lângă Budapesta nu sunt chiar așa multe magazine.

      00
  10. hmm. nasol cu consumul de ulei. am un tedei ce ai avut si tu, la 15000 km nu am bagat gram de ulei, desi a facut cca 6500 km in trei drumuri lungi: hd-munchen, hd-praga si hd-wisla, forjat cat cuprinde. A scazut de la max pana la 2mm deasupra de semnul de minim, si asta inainte de revizie. Motor cu 240k km. Ma batea gandul sa o dau, sa mai pun ceva si sa iau un XV sau un Levorg SH din Germania, pana in 100k km, dar acum sunt ingrijorat si ma surprinde ca a trebuit sa bagi ulei. Si mai e un tovaras pe aici cu o japoneza care se lauda cu 1 litru la 5000 km mi se pare enorm… parca ar fi TSI-uri…

    00
    • Nu-i anormal. Mașinile mai noi, in special benzinarele cu distribuție variabila (VVT) au nevoie de ulei mai puțin vâscos (5w30) care la temperaturi mari devine si mai puțin vâscos si ajunge sa se ardă.
      Unele motoare noi sunt construite in asa fel încât tolerantele dintre segmenti si cilindru sunt mai mari, uzura sa fie mai mică dar consuma puțin ulei.
      Atâta timp cat nu ramane nor albastru dupa voi e ok.
      Am un Pejo 308 1.6i vTi cu motor de BMW care a papat de la maxim la minim pe joja, de la Timișoara la Cracovia și inapoi dar nu scoate gram de fum albastru. La astea se știe ca is foarte mari consumatoare de ulei.

      00
    • @Kulcsy Asta dupa unii producatori europeni si japonezi, dar realitatea e ca nu e normal ( vezi si https://www.consumerreports.org/cro/magazine/2015/06/excessive-oil-consumption/index.htm ) In America nu prea merge cu gogosi din astea si au fost „class action” impotriva producatorilor auto cu masini ce consuma ulei (de ex BMW https://topclassactions.com/lawsuit-settlements/closed-settlements/852566-bmw-oil-consumption-class-action-settlement/ sau Subaru https://www.classlawgroup.com/subaru-oil-consumption-class-action-lawsuit/ )

      00
    • dacă uleiul te îngrijorează, stai să auzi de altele… :D

    • @vali hai sa auzim…

      00
    • Nu știu cât ai completat tu, dar ce spune colegul cu un litru la 5000 km tot mi se pare enorm. Iar povestea cu tolerante mai mari între cilindru și segment la motoarele noi e gogoasa, în condițiile în care aceste motoare au compresie mult mai ridicata decât cele mai vechi. Nu înțeleg nici minusurile comentatorilor de pe aici. Sa nu
      îmi consume troaca diesel de un sfert de milion de km ulei e anormal, dar o japoneza sa haleasca atât e normal? 1L reprezinta 20-25% din cantitatea de ulei totala. După algoritmul asta la o perioada de 10-15 mii km între revizii, ramai cu masina în drum cu motorul gripat, dar e normal, zice fabricantul. Am avut patru mașini pe benzina (Logan, Nubira, Cielo și Fiat) și niciuna nu avea nevoie de completare între revizii

      00
    • doidoi, consumă mult, se strică garnitura la chiulasă, stă prea bine pe șosea, au design urât, au motoarele alea boxer proaste…

    • Cat consuma? 7-9 afara și 11 în oraș? Forjat? E in grafic. Mie îmi ia 8-9 în oraș și 5-6 afara același TDI care la toată lumea consuma 4 indiferent de situație. Sigur, în teorie, pentru ca in realitate nimeni nu recunoaște. La 15-20 de mii pe an e fix pix diferența la consum.

      00
    • andrei, schema e să îi dai peste bot vecinului/prietenului/fratelui cu prețul mai mic de achiziție, cu consumul mai mic, cu kilometri mai puțini și cu nevasta mai urâtă.

  11. Ai mai zis asta
    14.ești nebun, vrei să pun frână?! După aia trebuie să accelerez și consumă și efort și mașina nu știe să reducă viteza singură.

    00
  12. Cate din problemele de mai sus se rezolva cu autopilot? Abia astept…

    00
  13. ce e de facut in cazul in care ramai fara benzina pe autostrada sau daca da chix motoru?care sunt pasii?
    ps. pasii de dupa tras pe dreapta pornit avarii si pus triunghi in spate

    00
  14. No, da’ ce te-ai opărit așa? O zis omu’ impresii la cald, a dat de civilizație și a povestit ce a simțit. Că la noi e sătul, de la zmei pe net, până la politicieni, are de a face cu o lipsă totală de rezonabil și bun simț. A povestit și aia e, poți să citești, nu rezonezi și treci mai departe, nu trebuie să fi de acord cu asta.
    Unora ne-a prins bine.
    Pe tine te-a prins rău.
    Treci peste, nu o fi așa grav.

    00
  15. No bine ma. Asa ii cum zici.

    00
  16. Ce inseamnă stigl?

    00
    • bere austriacă.

    • Piswaser :)

      00
    • NOU
      #53

      Nu stiu cum e Stigl ca n-am baut, dar Stiegl e o bere buna, nu cea mai buna, dar e buna. Daca e una si aceasi ( stiu ca e :d ) nu stiu unde ai baut-o, dar ultima data cand am baut era buna. De fapt, daca ti-ai luat la draft s-ar putea sa nu fi baut Stiegl.

      00
  17. Probabil off topic:
    Am de parcurs un drum până în Praga pornind din vestul țării. Aş vrea nişte sfaturi cu sau fără miştocăreli.
    Spre exemplu: Am de plătit ceva taxe de drum (autostradă, în special) în Ungaria, Slovacia şi Cehia? Am găsit ceva pe net referitor la Ungaria, dar aş fi curios şi de o experiență anterioară a vreunora din voi.
    În mod normal doar pe autostradă se recomandă mers, dar poate ştiți un traseu mai bun.
    Orice alte sfaturi sunt binevenite cu privire la orice ar avea legătură cu drumul de vreo 800 de km.
    Mulțumesc frumos! Dau fundiță.

    00
    • avion. si apoi rent a car de la aeroport. timp si stres reduse, cost neglijabil.

      00
    • NOU
      #56

      Ungaria are vignieta cum avem sI noi. Poti cumpara din benzinarii MOL, sa specifici clar sa nu greseasca si sa dea de romania, sau de la granita, vazusem ceva automat

      00
    • și slovacia au vignetă, se cumpără din preajma vămii.
      șoferii sunt extrem de cretini, și in cehia, și în slovacia.

    • @silviu, nu te complica cu benzinariile, cumpără online pt Hu şi Sk (nu ştiu cum e la cehi). Acu, vezi şi tu ce vignetă e mai ieftină, Au sau Sk. Probabil e mai aglomerată centura Vienei.
      În Hu e pustiu în est şi mai aglomerat în vest, cu Budapesta e loterie (oraş sau centură, ambele sunt aglomerate, oraşul e convenabil la ore dubioase, noaptea)

      00
    • @silviu, depinde şi ce înseamnă vest: Oradea/SatuMare sau Arad/Timişoara. La A/T probabil e mai ok centura Budapestei.

      00
    • sa ai grija la camerele din ungaria si nu numai. acum o luna am mers cu 80 intr-un loc unde viteza maxima permisa era de 60 si am primit acasa in plic o amenda de 30.000 forinti(100 euro). daca aveam sub 75 nu pateam nimic. Mai demult romanii nu plateau amenzile unguresti insa de vreo 2 ani daca vrei sa treci vama si ai amenda neplatita ti-o sechestreaza pana n-o platesti. daca nu mai treci vama oricum nu scapi pentru ca o vor adauga la impozit in romania.
      rovigneta de ungaria e o doar o chitanta insa pe austria de ex e un abtibild care daca nu il lipesti pe parbriz intr-o loc vizibil esti amendat(te vad si camerele)
      Nu stiu cum e in cehia dar sfatul meu e ca daca primesti abtibild lipeste-l.

      00
    • @kmlx … tare “lejer” e cu rent-a-car-ul: trebuie să aștepți 30 de min să termine actele, să ai nush ce card cu nush câți bani, mai stai și la inspecția mașinii, dacă îți mai iei și o amendă (gen parcare) o plătești dublu iar la întoarcere mai pierzi timp cu spălatul și alimentatul … mda, lejer cu mașinile închiriate

      00
    • @adyzah: Din Arad pornesc, deci probabil voi opta pentru autostradă şi mai apoi centura Budapestei. Cât despre vigniete mai sărciuiesc pe goagăl.
      @Psionics: Merci de info, bănuiam mai la vest treaba cu camerele, dar se pare că ungurii nu stau degeaba.
      @kmlx: Cu maşina direct, deoarece am închiriat şi parcare. Plănuiesc să ajung acolo cu maşina, iar apoi să mă învârt pe acolo cu transportul în comun.

      E un city break de 3 zile, mai mult merg pentru un concert, dar dacă tot îs acolo vreau să şi vizitez obiective turistice şi ce se mai poate vizita (o cehoaică, pe pornhub le culeg de pe stradă, deci tre’ să fie pe bune!)

      PS: Dacă aveți şi sugestii de vizitare, altele decât cele megacunoscute şi promovate de goagăl, le aştept.

      00
    • @zoso: unde nu sunt şoferii cretini? Asta ar fi de ştiut. Din experiența unui prieten ce e şofer pe tir, ar fi nemții şi austriecii, cu excepțiile lor, desigur.

      00
    • @Silviu
      E un tip din praga care are multe video-uri de mare ajutor.
      Sfat foarte important sa nu schimbi bani in Praga nici macar la case de schimb!!! Mega pericol sa iei tzeapa!!!
      asta e : https://www.youtube.com/channel/UCt7oj318jVQi7vRbc1bNjJA

      00
    • Ungaria și Slovacia ia-le on-line, e cel mai simplu. Cehia la întrare în tara, e cu lipit în parbriz. Atenție la limitări si la politie în special în Slovacia, de departe cei mai cretini, deși e puțin ca distanta pe acolo. În Cehia se mergea destul de tare, inclusiv în lungile zone aflate în reparații și cu benzile ingustate. Neaparat de băgat multă bere în Cehia, mi se pare cam cea mai buna din Europa.

      00
  18. cam ce consum ai scos?

    00
    • 7,99 cel mai mic, 11 cel mai mare. (media de la plin la plin)

    • @zoso, vezi la ce e bun motorul mic? Am scos 5.7 parcă, hai, dacă pun 6 la mine şi 9 la tine, la 3000km înseamnă 90l, cam 120eur. O cazare şi o zi de mâncat şi văzut chestii. 1.2 FTW :)

      00
    • Atat scot cu passat-ul de 2 TDI cu tempomat reglat la 100…

      00
  19. ” în sensul că au tot mașini de rahat, dar un pic mai spălate,” – nu sunt mai spalate. Doar ca in Austria este mai putin praf decat in Romania.

    00
    • Pana mea, oriunde este mai puțin praf decât în Ro. Şi din Grecia, unde totul e uscat, te întorci cu maşina mai curată. Iar în vest, dacă o speli în Oradea, fix la fel te întorci cu ea în țară.

      00
    • nu prea sunt prin austria cartiere de locuinte neasfaltate si nici tractoare si combine care sa se suie direct cu rotile pline de noroi pe asfalt. Aia pe camp au drumuri mult mai bune decat are satul romanesc.

      00
    • nu, neonaziștii austrieci mai au un audi, un bmw, un hyundai. neonaziștii unguri au astra 1990 sau suzuki 1992, ruginite și vai morții lor de mașini.

  20. NOU
    #74

    Nu am niciodata probleme cu cei care merg pe banda gresita. Eu merg pe banda de urgenta, e mereu libera. Mai putin la intrare in Bucuresti.

    00
  21. 129 si 139?! 🤔 De ce nu 135 si 140? 🤭

    00
  22. ce ai ba cu Fagarasu? nu iti place bisericoiu?

    00
    • n-au învățat să toarne asfalt drept. tot orașul e bombardat.

    • Confirm, ieri m-am întors de la BV, mi-au pornit pietrele la rinichi. Iar cupola aia din haur era sa ma facă sa ies în decor, parca mi-a băgat un faza lunga în mufa, asa se reflecta soarele în ea.

      00
  23. e clar – fetishul de a analiza condusul/traficul/idiotii e 10x fata de fetishul de cupholdere

    00
  24. 8: da, șoc! În Ungaria lumea cam știe sa circule cu viteza ~120km/h pe autostrada și nu prea face spume.
    Bine, e un pic mai nasol în apropiere de Budapesta unde numărul cocălarilor creste, sau când apare câte un românaș mai fâsneț care vrea sa ajungă cu 10 minte mai devreme la Parndorf.
    Dar in rest lumea adaptează viteza, dacă se merge cu 120, toată lumea merge cu 120, dacă se merge cu 150, cam toată lumea merge cu 150. Și am avut adesea surpriza ca cei care veneau din spate pe banda 2 sa ma lase sa depasesc tirul, în loc sa ma forțeze sa frânez în spatele lui.
    Știu, wow!

    00
  25. NOU
    #82

    Nr. 19: nu stiu daca e la fel in ungaria, dar in germania si austria nu ai voie sa depasesti pe banda 1. In germania o iei nasol pentru asa ceva.

    00
  26. M-am luat dupa tine la un moment dat in Legoland sa te salut, dar te-am pierdut prin multime. Asta e. Next time ;)

    00
    • tu erai ăla cu prietenul cu bărbuță, care vă puneați carucioarele cap in cap în fața obiectivelor și discutați chestii? :D

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube