Nedumerire: cât să iei pe o rablă din asta adusă?

rable

Şoselele patriei sunt pline de trailere cu rable aduse din Vest. Lămuriţi-mă şi pe mine, cât poţi să iei pe o căzătură din asta cu 10-15 ani la bord ca să merite drumul?

31 comentarii

  1. Daca o iei moca tot iti ramane de o ciorba.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  2. Cumparate cu 2000 euro
    Vandute pe bucati = 4000 euro

    Thumb up 0 Thumb down 0
  3. Ma gandesc daca nu cumva destinatia finala a rablelor e de fapt R. Moldova sau Ucraina.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  4. Un coteț d-ăsta costă cam 500-600Euro hai un maxim 700Euro, se înmatriculează la Bulgari cu încă 100-200Euro și circulă cu ea prin Românica…
    Cât despre transport? Nu știu ce bani scot, dar dacă le bagă în țară, categoric au și un avantaj.
    Și.. așa vin în țară toate cotețele ce sunt pe viitor cumpărate de un puștan ce vrea s-o conducă: Automat mașina asta nu a cunoscut vreodată și nici nu va cunoaște un service pentru ITP, de asigurare sau rovignetă nici nu mai vorbesc.
    Eu mă feresc de astea în trafic…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  5. le mai duc si prin bulgaria. unu care are un atelier de dezmembrari a cumparat un golf vai mama lui cu 200 de euro si l-a inchiriat unora cu 80 de euro si apoi l-a dezmembrat, a scos in final 500 si ceva de euro pe el.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  6. la o rabla din 92-93 iti iese profit 500e.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  7. offtopic @MadMike vezi ca s-au sucit bulgarii si nu mai dau voie romanilor sa inmatriculeze cazane la ei :p

    ontopic ceva manevre si beneficii sigur sunt. acum depinde cat de mari. ca pentru 100 de euro jur ca nu se merita drumul, oboseala si nervii care se acumuleaza pe parcurs

    Thumb up 0 Thumb down 0
  8. MadMike,

    se pare ca nu va mai fi o afecere sa inmatriculezi autoturismele in Bulgaria, de fapt nici legal nu va mai fi procedura.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  9. @aHUIBAN – Ramane de vazut… Ai vazut tu roman prost? Eu nu prea. O sa gaseasca o metoda de a fenta legile bulgare si ale noastre. Singura chestie pe care nu o vor putea fenta este TAXA care si la bulgari se va mari.
    PS: Am vazut la stiri acu vreo 2 zile cum un bulgar avea vreo 700 de masini inscrise pe numele sau. Deci, nu m-ar mira ca un roman situat in bulgaria sa aiba pe numele lui cateva zeci de masini ori ca specimenul roman sa-si treaca resedinta in bulgaria ori alte tampenii.

    Romanul a gasit intotdeauna o solutie pentru orice!

    Thumb up 0 Thumb down 0
  10. Un Lupo e 2-300 euro, un mk IV e 1500-2000. Le dai cel putin asa: Lupo cu 1200-900 si mkIV cu 3500. Neinmatriculate.
    Sau pe piese ceva mai scump.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  11. @Bloghita: unde ai vazut tu frate lupo cu 200-300? Poate fara motor. Lol. Voi chiar aveti impresia ca in Germanica umbla cainii cu covrigi in coada si-ti iei masina cu 100 de euro?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  12. Si cat iei pe un Jaguar S-Type cu motor de 3 litri, interior de piele, bord de lemn (sau imitatie), numere din Anglia si volan pe dreapta? Cred ca mai putin…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  13. Chestiile astea costa 1-200 de euro, hai un maxim de 500 pt una mai putin cazuta. Romanii sunt mari amatori de polo, golf, corsa …si alte chestii de prin germania. Drept urmare, platesc bani faini pe rable. >1000 euro. Mai nou, este la moda Fiat Punto mk1, motor f.i.r.e, 1.1, euro 2. A se vedea ce preturi au in Polonia, de ex :) Si cu cat se vand aici ( in Oradea – cam 800-1000 E, neinm. ).

    Thumb up 0 Thumb down 0
  14. In general masinilie fara revizie sau cu termenul aproape se dau foarte ieftin, si asta nu stire noua. Se dau aproape pe gratis doar sa ii scapi de ele. Romanii le iau pe 200-300 eur si ori le fac piese ori prind gascani si le dau pentru inmatriculare cu taxa mica cu total pana in 1500 eur.
    Oricum ar fi tot gunoaie raman. :)

    Thumb up 0 Thumb down 0
  15. maxim 500 E :)

    Thumb up 0 Thumb down 0
  16. Oare in 50 de euro gasesc ceva, dacă caut bine ? Cu piele neaparat, motor optional, că o împing prin centru?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  17. @Dusmanul- stiu germani/austrieci ce vand golfuri 3 la 2-300 de euro, in stare ok (nu foarte praf).

    Thumb up 0 Thumb down 0
  18. Polo e luat la umplutura,Golful si Agila sunt mai importante.Decat nimic , mai bun un Polo pe care probabil il vinde cu 5-600.Ce nu inteleg eu sunt preturile masinilor aduse din Germania in Romania, care sunt mult mai ieftine decat in Germania. Au mult mai putini km, mai multe dotari si arata mai bine.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  19. Pentru drumurile rurale sunt cele mai bune, credeti ca toata lumea locuieste la oras si are bani de investit in masini ca plan principal in viata ?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  20. @radu, nu dar te costa combustibilul pe luna cat nu face masina.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  21. Se scot bani frumoşi pentru că astfel nu s-ar mai ocupa nimeni de “cazane”. Chestia cu dezmembrările este chiar de viitor având în vedere criza şi numărul de cazane din Ro

    Thumb up 0 Thumb down 0
  22. Nu prea inteleg de ce le numiti rable? pe astea de 10ani+
    Rabla se numeste aia de e la vanzare la mana a doua?
    Dar cele de pe sosea nu mai sunt rable?
    Nu mai are lumea masini de 15 sau 20 de ani?
    Legat de VW (polo lupo sau ce mai vreti voi), sunt masini bune. Am mers acum vreo 2 ani, cateva mii de km. cu un Golf 3 si era foarte bun. Personal posed un Polo Classic din 2001. Merge perfect. Bineinteles ca am mai schimbat piese si am reparat la ea.
    Lumea nu e facuta numai din seria 7, 2011.
    Cata vreme exista in circulatie Dacii 1310 si Oltcit, eu nu numesc rabla un Golf 3.
    Daca e distrusa e treaba clara, dar ca tehnologie este suficient, mai ales in banii astia (500-1500 eur).

    Thumb up 0 Thumb down 0
  23. Nu este adevarat, acea masina are consuma 5-6 %.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  24. le iau pt dezmembrari, am discutat acum ceva timp cu un baiat din arad, care se ocupa cu treaba asta, in fiecare saptamana baga in tara 5-6 masini numai si numai pentru dezmembrari

    Thumb up 0 Thumb down 0
  25. Sunt masini pentru dezmembrari , nu pentru vandut , dupa cum arata .

    Thumb up 0 Thumb down 0
  26. Le ies cam 500 de euro, curati.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  27. Polo, cum e asta din poza, se ia de acolo cu 300 pana in 500 de eur. Transportul, asa cum il vad acolo, iese pe la 100 ~ 120 de eur. bucata.
    Ajunge in targ la Cluj cu numere rosii, la vreo 800, pana in 1000 de eur. daca arata bine, fara sa mai bage un leu in el.
    Sa zicem ca l inmatriculeaza.
    Ajunge la 1300 de euro ca ceasu`, fara discutie, investitii suplimentare, piese schimbate.
    Daca gaseste fraieru` cere 1500. Oricum negocierea d` acolo incepe.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  28. Pentru MadMike cu tot respectul cred ca esti mare prost cand zici ca imatriculezi o masina cu 100-200 euro in bulgaria,numai o asigurare pe bune la un motor de 1,4 gen Lupo e asigurarea minim 70 euro plus itp tot la fel minim 60 euro si astea sunt preturile reale din bulgaria fara a-si mai pune baietii partea la ele.Daca zici ca sunt asa preturi mici mutate frate in Bulgaria si numai fi iritat de masinile imatriculate in bulgaria ,la fel cum zicea cineva mai sus “nu sa nascut toata lumea in seria 7 imatriculata pe Ro” ,iar pentru cei care vor intreba :NU SUNT VREUN SAMSAR DE MASINI ,pur si simplu am facut si voi mai face nenumarate drumuri in Bulgaria si stiu despre ce este vorba.
    Norok!

    Thumb up 0 Thumb down 0
  29. Pe sistemul “daca nu aveam cui sa le vand, nu le aduceam” cred ca personajul prospera. daca partea de vest si nord-vest a tarii se da in vant dupa astfel de rable molodvenii circula cu fiat si lancia cu numere genuine :)

    Thumb up 0 Thumb down 0
  30. Imi cer scuze tuturor de aici dar va inselati.Aia galbena din spate a fost a unui doctor batran o tinea in garaj si iesea cuea doar in week-end ca avea masina de serviciu.da? o recunoasteti acuma nu-i asa?acuma pe bune cred ca i-a dat-o nemtu bonus ca a cumparat golful de la el si sper din tot sufletul sa fie luata pt dezmembrari sau….

    Thumb up 0 Thumb down 0