MXshop.ro cumpără like-uri

MXShop.ro este un magazin care aduce în România camele video GoPro, din care am și eu una, și dronele DJI Phantom, pe care le folosește colegul RăzvanBB. De ce au simțit nevoia să cumpere like-uri de pe stirijocuri.com nu știu.

 

Domeniul stirijocuri.com aparține lui:

Registrant Name: Palasca Nicolae
Registrant Organization:
Registrant Street: str garofitei nr 32 comuna tirgusor jud
Registrant Street: Constanta
Registrant City: Constanta
Registrant Country: Romania
Registrant Email: palascanicu@yahoo.com

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

30 comentarii

  1. Vreau sa te prind, vreau sa m-aaaauzzzzi. Mereeeeu.

    00
  2. Pentru ca asa stiu ei sa faca business. Mintind: https://imgur.com/2nQigcZ.jpg

    Si na…cand dai disable pe Facebook la Reviews pentru pagina ta, trebuie sa compensezi cumva, nu ?

    00
  3. Simistef iar ai prins glas? Sa-ti mai explic o data ca esti frustrat si ti-am schimbat alea pe banii mei ca Sierra nu le-a primit? De cate ori ti-am dat replica si ai fugit la fusta mamii? Daca ai ceva de spus spune-mi nu te mai plange ca o fetita.
    Da, Zoso. Pe un facebook mai de cacao ca niciodata, in care am bagat multi bani in promovare si am constatat in timp ca nu prea a meritat, vad ca asta e ultima moda. Nu stiam cum sunt adusi acei fani, m-a interesat o audienta mai mare, sau o tentativa de audienta mai mare.
    Daca am procedat prost vom vedea. Cert este ca asta o fac din ce in ce mai multi si la case mult mai mari.

    00
  4. Poate te dau astia in judecata pentru defaimare.
    Demonstreaza ca le-au cumparat si nu a fost o donatie! :D

    00
  5. @simistef
    fain stau cu gramatica in institutiile statului “transmite-ti”. De parca tu tie incercai sa-ti transmiti.

    @Gabriel Vatafu
    pentru un client un conteaza ca marfa nu e acceptata la retur de cel de la care se aprovizioneaza magazinul. Pur si simplu e treaba magazinului, nu a clientului. Clientul a cumparat de la MXshop, nu de la Sierra.

    Si sa iei un client de sus cu “Sa-ti mai explic o data ca esti frustrat si ti-am schimbat alea pe banii mei ca Sierra nu le-a primit?” nu e chiar frumos si denota mentalitate de magazioner de alimentara comunista. Pentru ca, asa cum am zis, clientul nu de la Sierra a cumparat.

    Iar faptul ca si aia mai mari cumpara like-uri nu legimizeaza toata smecheria asta. Pai daca ar fi asa, ma duc si eu la furat, ca uite, sunt altii mai mari care fura.

    In momentul de fata, impresia lasata de MXshop si Gabriel Vatafu e urmatoarea:
    Un alt “business” tipic romanesc, cu patronul tipic roman, pus pe invarteli.

    00
  6. Aia mari sunt de vina, si aia mari fac. Seems legit.

    00
  7. @Sabotor
    Povestea e mult mai lunga si nu are sens sa o disecam aici. L-am tratat ca pe un amic in primul rand si abia apoi ca pe un client iar el e omul cu returnatul. Si la mine si la F64 si in alte locuri. Consider ca pot sa-i vorbesc asa unui client de acest gen. Sincer, imi pare rau ca a ajuns sa ia de la noi, preferam sa le mai faca un retur celor de la F64 decat noua.
    Referitor la partea cu like-uri, nu vad de ce e ok sa cumperi de la FB dar nu poti de la altii cat timp FB le permite sa faca asta iar unii dau chiar factura pe servicii?
    Apreciez ideea de business tipic romanesc. Te invit oricand sa oferi ceva la standarde ridicate pentru clientii din Ro, la cele mai bune preturi si cu posibilitate de retur cand clientul se plictiseste de jucarii.

    00
  8. @Gabriel Vatafu, esti putin nemernic. Se vede din felul cum iti tratezi clientii si cum intelegi sa faci business precum maimuta. In loc sa fi un exemplu tu mergi dupa turma dand impresia de om limitat. Baiatul de mai sus poate returna marfa de la f64, emag, domo, altex si care mai vrea el atat timp cat este client si nu este satisfacut de produsul sau serviciile cumparate iar tu ca si patron esti obligat sa satisfaci (nu sexual) acel client.
    Am sa vorbesc cu inca vreo 8 amici sa comandam de la tine si sa-ti facem ceva de treaba,niste retururi. Spor la cumparat like-uri.

    00
  9. Sunt om cu cine merita, cateodata chiar si cu cine nu merita. Dar cand se depaseste o limita atunci putem discuta si altfel.
    Si spune-mi tu, cu comentariul tau, cine e limitat la faza asta? Nu ai reusit decat sa confirmi ce spuneam mai sus.

    00
  10. @Mxshop.ro:

    Intrebare voastra adresata pe 19 Ianuarie 2014: https://imgur.com/sOHXtV9.png

    Raspuns la intrebare exista deja din 27 Noiembrie 2013: https://imgur.com/1Y8mEju.png

    Deci mxshop.ro ca vanzator, schimba regulile jocului :) Frumos !

    00
  11. Te-ar linisti sufleteste sa fac poza (vad ca e la moda) unei gramajoare de acumulatori defecti si neinlocuiti pe acea garantie de 3 luni?
    E simplu sa refuzi pe garantie un produs.

    Citat de pe Sierra – pagina acumulator DJI : Atentie – nu se acorda garantie in cazul pachetelor LiPo incarcate fara egalizor !!
    Interesant este ca nu poti demonstra asta, daca ai folosit sau nu mufa de egalizare. Daca bateria este DOA (dead on arrival) prezinta acelasi simptom cu o baterie cu 1 celula defecta. Deci, ce vorbim aici?

    00
  12. http://www.legi-internet.ro/legislatie-itc/comert-electronic/ordinul-anpc-nr722010-privind-unele-masuri-de-informare-a-consumatorilor.html

    ” Art. 2. – Toți operatorii economici care administrează site-uri de vânzări, preluare comenzi on-line și/sau publicitate la produse și/sau servicii, la serviciile turistice, de comercializare de pachete de servicii turistice sau bilete de avion, inclusiv e-commerce (comerț electronic), sunt obligați să prezinte pe prima pagină a site-ului (home page) un link vizibil către adresa oficială de web a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (www.anpc.gov.ro), denumit PROTECí…¢IA CONSUMATORILOR – A.N.P.C.”

    Ai uitat sa pui link catre ANPC pe prima pagina la taraba online.

    00
  13. bisnitar. numele il recomanda

    00
  14. NOU
    #14

    @Gabriel vatafu
    Deci eu daca iau de la tine, crezand ca am garantie, pe urma aflu ca nu am garantie ca nu vrea sierra?
    De asta imi cumpar eu toate piesele la atv din afara. Mi-au ajuns chestii din franta, spania, uk si japonia mai repede si mai ieftin decat prin magazinele de aici si nu mi-au zis “atv-u asta e rar la noi, v-as putea sugera niste oferte de atv-uri mai noi si care se vind mai bine la noi”.
    Pentru ca nu ai pe cine sa sustii, niste oameni care ar trebui sa aiba ceva pasiune pt ceea ce fac, nu sunt decat niste cretini cu o atitudine de genu “am bani, sunt putin nebun, hai sa vand chestii scumpe si care sunt si greu de vandut si mai scump ca le cumpara doar aia cu bani”.

    00
  15. @Gabriel Vatafu eu intr-un fel iti dau dreptate in ceea ce spui referitor la facebook si sa fim seriosi, fb e un rahat care trebuie abuzat pe cat de mult posibil la cat se joaca cu datele personale ale utilizatorilor si la ce model de afaceri jegos au. Dar aici exista o problema majora, iar asta te priveste strict pe tine ca business manager. Privacy. Cand bagi like-uri cu japca si apar si pe newsfeedul oamenilor linkuri cu site-ul tau sau cu pagina ta de fb te caci in orice norma de privacy.

    Daca aveai un site porno si cumparai like-uri in felul asta, iar un profesor (de ex.), dadea click pe tampenia aia si aparea pe newsfeedul lui pr0n cu shemales ii cauzai probleme, nu? De unde stii ca un like dat cu japca la pagina ta nu ii poate cauza probleme cuiva? De exemplu poate ca omul vrea sa para ca e inactiv, da click pe X la pop-up-ul sufletului si zbang, apare ceva nou la el pe profil care ii tradeaza prezenta.

    Anyway, o sa te intreb ceva ce vad ca evita toti sa te intrebe, dar totusi prezinta interes. Da randament metoda asta la vanzari sau ba?

    00
  16. Opa. S-a activat si departamentul de Piar ? Treaba serioasa magazinul asta dom’le.

    Dnra Cristina, as accepta scuzele dvs pentru tratatia execrabila a angajatului pe care il reprezentati, daca includeti in scuzele dumneavoastra si pasajele anterioar adresate :


    -Un singur lucru iti spun, mi-e mila de cine te suporta in viața de zi cu zi…
    -Angajat esti si vei fi mereu
    -Daca tu esti inapt…Cred ca e tare trist sa o duci asa …
    -Tu nu esti client, esti un trist cum am zis mai sus.

    sursa: https://www.zoso.ro/filmare-superba-lamborghini-ferrari/

    Odata scuzele acceptate dupa cele 9 luni, si pentru ca a trecut ceva timp, va pot reaminti motivul pentru care ati primit amenda: clauza abuziva pe site-ul dvs conform careia produsele pot fi returnate doar in primele 48 de ore sigilate …

    http://web.archive.org/web/20130712040928/http://www.mxshop.ro/suport-service (sau aici:

    Ca eu am facut o comanda online, cu nr: 100000446 primita pe email, si pe care angajatul dvs Gabriel o livreaza, s-o numi livrare personala dar tot comanda la distanta e.

    Internetul nu e chiar asa simplu, si trebuie sa iti asumi multe.
    Succes cu bisnita clickurilor in continuare !

    00
  17. Imi cer scuze pentru replicile acide ale colegului meu Gabriel.

    Cat despre problema de mai sus, cu Dl. Ursache:

    1. Clientul a primit comanda prin livrare personala (legislatia privind returul produselor in 10 zile pentru magazinele online, nefiind aplicabila in aceste conditii)

    2. Clientul a desigilat drona, camera GoPro si bateriile

    3. Ne-a fost sesizat faptul ca una dintre bateriile livrate s-a defectat, moment in care i-am inlocuit produsul.

    4. Dupa cateva zile ne-a anuntat faptul ca vrea sa returneze produsele deoarece nu era multumit de unul dintre acestea. Conform politicii noastre de retur, si a oricaror altor magazine, nu putem accepta returul produselor desigilate si folosite, dl. Ursache utilizand drona si celelalte produse livrate.

    5. L-am anuntat pe dl. Ursache, ca il putem ajuta prin asigurarea service-ului in cazul in care are probleme cu produsele primite.

    6. Clientul a recurs la efectuarea unei plangeri catre ANPC, plangere in urma careia am fost sanctionati cu amenda, nu pentru problema in cauza.

    00
  18. @super_fotbal
    Vorbim impreuna si ne intelegem separat?
    Ideea era ca i-am inlocuit omului o baterie chiar daca importatorul nu ne ofera garantie pentru asta. Deci daca tu cumperi de la noi cum zici, ai garantie, o oferim noi chiar daca importatorul nu ne sprijina. Asta am facut pt Simiion Ursache si dupa acest “service rapid” el mai sta 2 zile pe ganduri si se hotaraste sa le faca retur. Vine la noi la birou in cele din urma unde e rugat sa semneze u proces verbal ca lasa pachetul respectiv in vederea unei inspectii si ca apoi isi va recupera banii. Nu e normal sa verific ce mi se aduce? Banii se returneaza in 30 de zile. El nu a vrut sa lase/semneze pe motiv ca daca nu ii va fi returnata suma. Si a continuat cu telefoanele la anpc pana cei de acolo ne-au amendat ca sa ii faca pe plac.
    Deci repet, cu ce am gresit noi? Ca nu am aruncat cu bani cash pe client cand ne-a adus produsul? Nici legea nu spune asta. Daca desfaceam drona si constatam ca al nostru client se jucase in interior sau isi facuse nevoile in ea ca asa a avut chef? Ca poate asta e sportul lui preferat la taraba, dupa cum numeste magazinele online.
    Referitor la piata de ATV, crede-ma ca stiu prea bine cum sta treaba. Am avut prima revista de ATV de la noi si i-am pus capat pentru ca piata era cum .. este si acum de fapt.

    @Pono
    Ai dreptate referitor la FB. Noi am comandat niste “fani” si am stiut ca metoda de aducere a lor e similara cu cea folosita de FB, afisare, recomandare, etc. Este prima data cand o folosim, restul de fani au fost stransi prin metodele standard + promovare FB.
    Daca stiam cum sunt adusi nu cred ca mai faceam. Privind altfel, eu nu dau click pe nimic, urasc site-urile care cer like ca sa vezi un rahat de clip, etc.
    Nu stiu daca da vreun randament metoda asta, nu cred ca da la vanzari. Eu am luat pentru vizibilitate, reach, etc. Comparativ cu banii dati la Fb e mult mai ieftina si mai eficienta asa ca am zis de ce nu, sa o incercam si pe asta.

    00
  19. Multumesc de raspuns Gabriel. Cat timp veti respecta intimitatea utilizatorilor si nu folositi metode atat de invazive ce pot genera probleme pentru acestia din urma, nu ar trebui sa ii pese cuiva cum procedati cand vine vorba de promovarea pe facebook. Decat sa dai bani ca prostul ca sa ai reach la oamenii ce deja s-au aratat interesati de pagina ta mai bine apelezi la alte artificii mai putin costisitoare. Decat sa te pomenesti cu campaniile platite suspendate fara motiv pentru 2-3 saptamani, mai bine le-o tragi la mumu celor de la fb.

    Totusi nu uita ca voi aveti o afacere, nu un site de manele. Metoda asta cam depaseste limitele bunului simt. Ca ati facut-o intentionat sau nu, acum e irelevant. Macar pe viitor schimbati abordarea promovarii ca sa aratati ca invatati din greseli si ca va respectati potentialii clienti.

    Numai bine.

    00
  20. NOU
    #20

    Am vorbit de atv-uri pentru ca ai link catre atvrom si are legatura pentru ca despre ei e vorba.
    Oricum tot ce faci tu acum e in defavoarea ta. Asta e atitudinea din romania, orice ai cumpara si oricati bani ai da, daca ai pretentia sa fii decent, nu sa arunci cu banii si sa ai niste asteptari care afecteaza profitul vanzatorului , esti un zgarcit nesimtit. Trebuie sa vinzi tuturor si de aia care nu iti place ii injuri in gand si mergi mai departe, nu le spui si numele pe internet pentru ca ai puteri de detectiv si ti-ai dat seama cine e.

    00
  21. @Gabriel Vatafu
    Amazon ofera, de exemplu, servicii la standarde ridicate. Indiferent ca esti din Romania sau nu. Sper acum sa nu-mi spui cum mi-a spus un reprezentant de la Cel.ro, ca Amazon sunt mari si-si permit.

    Vor fi tot timpul clienti cu care nu te poti intelege, nu neg. Vor fi unii pur si simplu rau voitori. Dar nu sunt toti asa; dimpotriva, marea lor majoritate sunt oameni absolut normali. Dar atata vreme cat isi “cer” drepturile, nu poti sa-i refuzi. Din ce am inteles eu din screenshoturi, omul a cerut retur, retur ce i-a fost refuzat cel putin initial pe motivul “Sierra nu ne accepta produsele la retur”, chestie ce nu-l intereseaza pe cumparator.

    In rest, “Consider ca pot sa-i vorbesc asa unui client de acest gen.” e un mare no-no in comert. Niciodata nu vorbesti asa cu un client sau potential client. NICIODATA. Daca cere lucruri aberante, ii explici politicos motivul pentru care ceea ce cere el e aberant si in momentul ala toata lumea iti va da tie dreptate. Dar, inca o data, POLITICOS.

    00
  22. Cristina, politica de retur magazinului trebuie să se supună legislaţiei în vigoare. Altfel va fi o nesfârşită sursă de clienţi frustraţi şi de amenzi de la OPC, ANPC şi cum i-o mai chema mâine. Când spui “Conform politicii noastre de retur, si a oricaror altor magazine, nu putem accepta returul produselor desigilate si folosite…” la care alte magazine te referi? La alţi bişniţari care fac afaceri după ureche?

    Hai să ieşim de pe online. Să zicem că vine omul în magazin şi vrea să cumpere respectivul produs. La bunurile de folosinţă îndelungată legea spune că magazinul are obligaţia de a face proba de funcţionare a obiectului respectiv:

    Art. 22. – Operatorii economici sunt obligaţi să demonstreze consumatorilor, la cererea acestora, cu ocazia cumpărării, modul de utilizare şi funcţionalitatea produselor ce urmează a fi vândute; la lansarea pe piaţă a produselor, aceştia sunt obligaţi să efectueze demonstraţii de utilizare.

    Evident nu puteţi face asta fără desigilarea produsului. Iar consumatorul dacă nu este satisfăcut de produs nu-i obligat să-l cumpere. Sunteţi în exact aceeaşi situaţie ca al returului online, aveţi un produs desigilat şi… folosit. Sunt magazine, în special supermarketuri, unde nu se face proba de funcţionare. Dar ţi se spune să-l încerci acasă şi dacă nu-i ceva în regulă, îl poţi returna în 24/48 de ore. Desigilat şi folosit (o probă tot folosire este).

    Magazinele serioase, de la care mai cumpăr şi eu, au o secţiune de resigilate. Oare de ce? Retururi poate avea oricine, rata lor poate fi redusă semnificativ prin informarea completă şi corectă despre produsele comercializate. Dacă se urmăreşte creşterea vânzărilor prin ascunderea caracteristicilor mai puţin avantajoase, efectul poate fi invers celui scontat. Urmărind atent vânzările dintr-un cont de afiliere, am constatat cu surprindere că se vând bine inclusiv produse care au comentarii negative din partea utilizatorilor. Oamenii doresc să ştie ce cumpără, să o facă în cunoştinţă de cauză, nu să li se spună că Loganul are acelaşi nivel de confort ca un Rols. Asta apropo de tarabele online care nu admit comentarii negative la produsele lor.

    Şi da, Gabriel Vatafu este un mojic cum rar vedem pe aici.

    00
  23. @Sakura evomag.ro – vezi politica de retur, emag.ro cere taxa pentru returul produselor desigilate in functie de starea produselor si mai sunt n exemple.
    In cazul in care nu ai intrat pe site-ul nostru, avem sectiune de resigilate. Conform legislatiei in vigoare, produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost primite.
    Asa oricine poate folosi si strica anumite produse pe care ulterior sa le returneze.

    00
  24. Foarte dezamăgitoare discuția de aici.

    @Cristina: nu-i bine ce-ai zis mai jos:
    “Imi cer scuze pentru replicile acide ale colegului meu Gabriel.

    Cat despre problema de mai sus, cu Dl. Ursache:

    1. Clientul a primit comanda prin livrare personala (legislatia privind returul produselor in 10 zile pentru magazinele online, nefiind aplicabila in aceste conditii)”

    Conform legii, nu contează dacă marfa ajunge la client prin curier sau vine el să o ridice de la un punct de lucru. Câtă vreme comanda a fost dată online se consideră contract încheiat la distanță și beneficiază de 10 zile de retur, desigilat sau nu. Orice alte condiții (gen “trebuie returnat sigiliat”) sunt abuzive (și prostești, cum aș putea returna ceva sigilat, l-am luat doar să mă uit la cutie și să-l trimit înapoi?)

    00
  25. discutiile cu clientii trebuie sa fie purtate cu foarte mare atentie, va spun din perspectiva a 2 ani ca sef de magazin pe IT cu 0 amenzi la OPC si cel putin 1 vizita / luna din partea lor. nu mai adaug clienti suparati carora trebuia sa le “desenez” rezolvarea problemei iar daca persistau in eroare aveam listate datele de contact de la OPC si ii trimiteam acolo

    in cazul de fata cel mai bun pas al magazinului ar fi sa nu mai poarte discutii pe bloguri indiferent de clienti pentru ca au o problema in acest moment

    00
  26. Cristina, pleci din start pe picior greşit: uite-te în primul rând la ce spune legislaţia, nu la ce fac alţii. Pentru că dacă greşeşti cu ceva, nu vor veni ei să-ţi plătească amenzile. Iar când spui “Asa oricine poate folosi si strica anumite produse pe care ulterior sa le returneze” cazi cu rea intenţie într-o interpretare proprie a drepturilor consumatorilor. Toată discuţia se referea la cei care returnează, în majoritate de bună credinţă, un produs neconform aşteptărilor. Returnarea unor produse defecte intră la cu totul alte reglementări legale. Ca proprietar de magazin ar trebui să cunoşti foarte bine aceste lucruri, iar cum pui problema mă face să cred că vrei să induci în eroare cumpărătorii bazându-te pe eventuala necunoaştere de către aceştia a drepturilor lor. Până la urmă doar cuvintele folosite te diferenţiază de mojicul Gabriel Vatafu.

    Uite, parcă special pentru voi, juristul Bogdan Manolea tocmai a publicat FAQ – returnarea produselor în comerţul electronic. Îţi contrazice mai multe afirmaţii făcute anterior, dar nu asta e important. Contează să înveţi ceva util din articolul lui.

    00
  27. Nu inteleg de ce toti sunt ahtiati dupa like-uri ?! d.p.d.v. seo este aproape zero, reclama pe pagina nu poti face deoarece like-urile cumparate sunt majoritatea date de pe conturi zombie, poate doar pentru ca da` bine in ochii lumii, ca vai Doamne ce importanti suntem…

    00
  28. gabriel vatafu. (sau cel care raspunzi la nr de telefon de pe site-ul mxshop) expui o mare doza de neseriozitate. Ai promis ca imi schimbi bateria care mi-ai dat-o defecta si a trecut mai bine de o luna de cand nu mai raspunzi la telefon . Chiar crezi ca te imbogatesti cu o tzeapa de “marimea” asta??? reiese ce firma serioasa sunteti. Pacat ca nu am dat de comentariile de pe teamdronat.ro inainte de a face “afaceri” cu dumneata. Oricum voi tine cont sa caut pe net fiecare portita in care apare aceasta firma pt a expune felul mizerabil si neseriozitatea grosolana de care da dovada.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.