Mugur Pătrașcu (iLEO) știe ce vrea clientul și cum să păstreze relația cu el

Mugur Pătrașcu ocupă un rol decorativ la iLeo de prin februarie 2013, de când a fost tras pe linie moartă, din motive pe care le citiți mai jos. În octombrie 2013 și-a vândut acțiunile și, cum se întâmplă în cazuri de genul ăsta, trebuie să mai rămână la locul de muncă un număr de ani. După ce am scris că a fost tras pe linie moartă, s-a supărat pe mine, am avut o discuție tâmpă la telefon și după aia a început să spună tot felul de tâmpenii pe la conferințe despre bloggeri și A-listeri, cu referințe mai mult sau mai puțin directe la mine, deși eu n-am mai avut campanii cu iLeo de doi sau trei ani. În paranteză fie spus, faptul că se prezintă ca Managing Partener e o mizerie care ține de caracterul omului.

 

Așa. Zilele trecute, omul dă un interviu în IQAds despre relația client-agenție, interviu care e amuzant încă din primul paragraf.

In ce am trait nemijlocit in cariera nu mi-a fost dat sa asist la intreruperi intempestive ale relatiei din motive evidente, directe, de neinlaturat. Cele mai multe divorturi s-au intamplat in timp, pe baza unei erodari treptate. Ca motive: lipsa de respect si chimie intre echipele client-agentie cauzata de uzura, de niste principii sau abordari care nu mai erau agreate reciproc, de lipsa de incredere reciproca sau de schimbari importante in componenta acestor echipe, lucru ce a dus la dezechilibre si lipsa de perpective pentru produsul comun.

Mugur e specialist în relațiile umane, fie ei clienți sau angajați. Succesele lui stau mărturie, de aceea declarațiile lui bombastice sunt primite cu zâmbete. Atfel, nu aveți nici un motiv să credeți că textul de mai jos este adevărat. Că nu e.

 

Fabulă: specialistul agenției și clientul bucuros.

Îți pică în brațe una dintre cele mai mari și mai mișto campanii online dintotdeauna. O faci așa cum poți, cu poticneli, cu rateuri, cu erori mari și mici, dar campania e atât de bună încât toată lumea ignoră aceste scăpări. Campania se termină, sclavii care au muncit zile și nopți la campanie cer o mărire de salariu. Spui că n-ai de unde, deși ți-ai cumpărat a treia sau a patra mașină în acel an. Și deși câștigi premii cu campania, faci ședință cu sclavii ca să le spui că sunt niște incompetenți.

La petrecerea de final a campaniei te îmbeți atât de rău încât nu vezi că mai mulți oameni (eu, Bobby, Baciu, alții) te-au acoperit ca să nu te vadă clienții prezenți acolo în starea în care erai. A doua zi dimineață, când toată lumea se pupa și își lua la revedere, tu treci pe lângă ei, te sui în mașină și te cari cu scrâșnet de roți, fără să spui nici măcar pa.

Și normal că pierzi clientul, dar asta nu te va opri pe viitor să te răzbuni pe mine (mușcându-mă de fund pe unde poți) că povestesc în piață cum ai pierdut clientul.

Sfârșit de fabulă.

 

ps: știu cine m-a turnat, e o viperă mică și amuzantă, la fel cum știu că ai încercat să îi faci probleme lui A. și de ce.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

7 comentarii

  1. mi-e absolut imposibil sa cred ca domnul Mugur Patrascu ar fi un tip venal, fara scrupule si cu cunostinte limitate…

    00
  2. Clientu’ tot client, mai are si pretenţii, mai vrea una, mai vrea alta. Dar plăteste şi pentru banul dat trebuie respectat. Dacă nu sare calul, că se ajunge pe panta opusă. Dar dacă vrei bani fără muncă, mai vrei si respect… Poate că şi-a greşit cariera

    00
  3. Ca va mai place sa va dati la gioale!

    00
  4. sper ca folositi mijloace de protectie contraceptive …

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.