Mercedes nu vrea Volvo

Der Spiegel publică în ediţia de săptămâna asta informaţia că Daimler nu mai vrea să cumpere Volvo de la Ford, care Ford e un pic în găleata. BMW au refuzat şi ei sa preia grupul suedez, Ford apelând acum la chinezi Changan. Să vedem dacă au scces.

XC70 rămâne o maşină tare.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

12 comentarii

  1. NOU
    #1

    Cum zice si decoder, daca Volvo ajunge o masina gen „Made in China” se duce in jos rau tare.

    00
  2. Nu prea cred ca imaginea Volvo poate fi afectata doar de o schimbare de genul asta. Cred ca toata lumea stie istoria Volvo, cele mai sigure masini s.a.m.d.

    Zoso are dreptate XC70-ul, genul ala de masini se va vinde celor care sunt pasionati de masini sigure, puternice si de familie, foarte spatioase.

    Unii ar spune ca sunt prea „taiate” ca design, insa suedezii asa stiu sa faca masinile.

    00
  3. Ford este in joint-venture cu Changan de ceva ani buni.
    Probabil au incercat intai cu BMW si Mercedes ca sa mentina sau de ce nu, sa „ridice” brand-ul.
    Daca Volvo ajunge la chinezi o sa aiba mari probleme de imagine in Europa.

    00
  4. @Andrei Răileanu: asa s-a zis si de rover. si de jaguar.

  5. Un pic off-topic

    Apropo de testul ADAC la Brilliance…
    https://www.adac.de/home/externe_links/adac_tv.aspx?ComponentId=84750&SourcePageId=8749&quer=adactv

    Asta dupa ce au fost trimisi acasa sa-si faca temele la „normele de siguranta europeana”.

    Aici e pentru cei care nu cunosc Germana
    https://guce.oath.com/collectConsent?sessionId=3_cc-session_d8c83e18-3698-4b04-b9f3-0d7a903f7044&lang=&inline=false&jsVersion=null&experiment=null

    00
  6. India -> cheap
    China -> insecure

    China are o imagine foarte proasta in Europa in domeniul sigurantei dupa esecul inregistrat cu Brilliance la crash-tests. Nemtzii cel putin au fost extrem de sceptici si tin minte ca citisem pe undeva ca importurile au fost interzise din aceasta cauza.

    Este clar ca Volvo o sa continuie sa faca masini solide chiar daca or sa fie cumparati de chinezi. Or sa piarda ceva piata in Europa insa or sa castige piata in china/asia, ceea ce nu-i chiar asa rau ;-)

    00
  7. @Straja
    poate ca este XC70 tot ce spui tu acolo… dar nu uita ca are concurenta foarte serioasa cu un design mult mai reusit … A4 Avant quattro sa nu zic de AllRoad. la pretul de catalog al unui XC70 majoritatea isi indreapta privirea spre Audi-uri.

    00
  8. @demirel: e mai degraba o problema de pozitionare. sunt multi care nu vor sa iasa in fata, si volvo e o masina perfecta, discreta and stuff.

  9. Volvo nu se va evapora daca il cumpara chinezii.
    Au in spate o traditie si o tehnologie.

    Chinezii vor scadea preturile preturile, iar Volvo e scumpa fara un motiv anume.
    Daca se vor apuca sa produca in China, atunci poate vor aparea probleme legate de calitate.
    Modelul XC70 e o gluma pe langa Audi AllRoad sau chiar Subaru Outback.
    Eu am studiat aceasta masina si pana la urma am ramas la AllRoad, desi Audi ca producator nu m-a excitat niciodata.

    Chiar de curand am citit un articol despre Volvo XC70

    Ford si altii sunt in rahat pana la gat.
    Nu am inteles niciodata de ce sunt masinile asa de scumpe, mai ales la optionale.

    00
  10. …mai tineti minte daimler-chrysler ? :))) ia uitati-va un picut la situatia de atunci si la situatia de acum. daimler a ridicat chrysler cat a putut, cu motoare si platforme comune, i-a lasat, ca erau hrapareti ca si costuri… bla-bla-bla, azi chrysler e cu bailout-u’ si merc-ul refuza volvo-ul. care oricum era mult ford. care oricum e mult aston martin. care acum e tata motors. va prindeti voi de ecuatie ;)

    00
  11. NOU
    #11

    @zoso: Bun, daca luam Rover si Jaguar ce vedem special? Au ramas fix aceeasi, nu au progresat deloc…

    00
  12. Chief, stiu ca intru si eu ca mucu-n nara, dar ai uitat un „i” la „chinezii”.

    :)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.