De ce sunt Mercedes Benz și Range Rover pe Facebook?

Răspunsul 1: pentru că e ieftin și oamenii de acolo se distrează cu cât de stupide sunt comentariile pe pagina lor.

Răspunsul 2: au fost păcăliți că trebuie să fie acolo de isteți gen Spada, cărora oricum le dau bani de semințe, și se vede asta după cum arată ce fac.

Răspunsul 3: n-au altceva mai bun de făcut și oricum știu și ei că cumpărătorii Range Rover și Mercedes Benz sunt analfabeți.

Răspunsul 4: cineva le-a spus că omul care cumpără o mașină de 50.000€ dă fuga pe pagina de Fb a Range Rover sau Benz să se plângă sau să se laude cu asta.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

13 comentarii

  1. Aici te contrazic si am sa iti dau un citat din marele rapsod si proxenet Dani Mocanu „I have bani I have valoare de dusmani in ass ma doare” omul este analfabet, are masina de 50.000 euro si se plange pe facebook.

    00
    • robert fii atent.
      statul comunist ne-a invatat ca doar cei care invata carte vor avea si bani si bunastare si etc
      statul capitalist ne invata ca oricine poate face bani, indiferent de educatie si cultura.

    • Dani Mocanu nu o să își ia niciodată mașină fix de la reprezentanță

      00
  2. Raspunsul 5: Sa fie prezenti in atentia publicului. Citesem pe un blog obscur, un articol scris de unul Vali Petcu, in care prezenta motivul pentru care e important ca un brand de lux sa fie in memoria viitorilor clienti cat mai de timpuriu. Dar nu mai stiu numele blogului….
    In conditiile in care o mare parte din cei 9.6 milioane romani cu cont isi verifica zilnic Facebook, si aproape jumatate din ei sunt intre 25-44 ani, comentariile cretine sunt o „cheltuiala” acceptata.

    00
  3. Poate FB lor se adreseaza viitorilor clienti care acum sunt in gimnaziu sau liceu si peste 10 ani – 15 ani vor lucra in IT si poate atunci isi vor putea cumpara ‘masina visurilor’.
    …sau poate e pentru copiii de bani gata care de majorat, taticul politician infractor corupt ii lasa sa-si aleaga bolidul.(#mihneanastase)
    …sau poate pentru cei ce fac trafic cu tigari cu alcool cu combustibil sau pt cei ce recupereaza prin facturi fictive sute de mii de euro din TVA
    …sau poate pentru.tarfele de lux care intr-un weekeend in poiana fac 2 mii de euroi
    …sau pentru suedejii din strehaia sau de la timisoara
    lista poate sa continue

    00
  4. Este vorba de instinctul ala primordial de a-si vedea numelele asociat cu ceva de valoare, in incercarea de a-si atribui siesi o valoare mai mare decat cea reala. Sau pe principiul: Bula, ce vrei sa faci in vacanta de vara? Mai vreau sa merg la Paris. Ai mai fost? Nu, dar am mai vrut.

    00
  5. Problema nu este la JLR sau Mercedes.. E normal sa fie pe fb și pe canalele social media chiar dacă nu de acolo își iau grosul clienților. Problema este ca suntem o nație de țărani cocalar și analfabeți și toți, dar absoluți toți se pricep la mașini. Arătati mi un site, forum, pagina de Facebook, blog unde subiectele legate de automobilism nu stârnesc imediat comentariile gibonilor și meltenilor.. „cât baga? Are bord de Logan.. La banii ăștia îmi iau..” unii nici măcar nu au carnet și emit păreri semi docte cu punga de semințe în mana. Asta e nivelul.. Ce sa facă ăștia săracii..? Sa nu mai pună poze cu mașini ca suntem noi o nație de idioți? Nu ați văzut ca pana și pensionarii au cont de Fb și sar în apărarea Olgutei, a d nei gospodar Firea sau a d lui Dragnea, acest Tudor Vladimirescu cu dinți stricați?

    00
  6. NOU
    #11

    Puteai sa te legi si tu de Ferrari si Maserati, ca si ei au prezenta pe FB.

    00
  7. Importatorului din afară i se impune să aibă pagină de Facebook. Cei din afară nu știu că marca are ca fani niște cocalari triști. Pe de altă parte, cea mai mare problemă a paginii de FB nu sunt cocalarii care comentează acolo, ci așa zișii specialiști care administrează pagina și folosesc termeni gen „șofer de formula1” sau „Raliul Formula 1”

    00
  8. De ce sunt oamenii pe facebook? Din acelasi motiv pentru care se uitau bunicii la TV.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.