Mercedes-Benz G-Klasse 2017 testdrive

Sunteți un vânător bogat? Un pasionat de munte cu foarte mulți bani? Un tip simpatic și fascinant, pasionat de Bach, cu o cabană pe post de a cincea casă, care apreciază un sistem de sunet performant, scaune de piele cusute manual și o mașină care are extrem de puține șanse să se strice? G-Klass este pentru voi.

Bijuteria asta de mașină costă de la 150.000€ în sus, are un design inconfundabil, e deosebit de luxoasă și are 3 diferențiale blocabile (google that). Așa că, dacă cineva s-a încumetat să o dea pe mână unui blogger, normal că am băgat-o pe niște drumuri forestiere, ba cu gheață, ba cu noroi, să vedem cum se comportă.

Și s-a comportat bine de tot, deși unele noroaie erau destul de mari. Am tot încercat să o împotmolim în ceva, să ne jucăm cu tracțiunea și nu s-a lăsat deloc împotmolită.

Am fost întrebat la un moment dat de ce cronicile auto din ziare sunt atât de șterse și de fade, și primul răspuns care mi-a venit în minte a fost că, de cele mai multe ori, persoana care testează mașina nu înțelege foarte bine cărui segment i se adresează, nu vrea să întrebe producătorul asta ca să nu se facă de râs, așadar nu poate explica cititorilor că Corsa nu e în aceeași clasă cu Abarth.

De asta toată lumea care se dă cu G-Klasse o face pe asfalt și compară motorizarea 3 litri diesel și 211CP cu ML350 sau GLE 350, care e mai sprinten și mai confortabil pe șosea, și are și mai mulți cai putere (250CP și 400Kg mai ușor). Testând și ML350, pot spune că ML/GLE e mult mai mișto pentru cine îl folosește mai mult în oraș și mai puțin pe forestier, pentru că GLE poate fi dotat și el cu suspensii reglabile și ceva modificări pe la tracțiune (păstrând deosebirile de punți rigide și alte asemenea).

Așadar, pe șosea G-Klasse nu excelează și nu se compară cu ML/GLE, asta e singura subliniere. Nu e parte negativă, că vânătorul nu se grăbește mai sus de 150km/h, el are alte scopuri pentru mașină, viteza nu e una dintre ele.

Mașina a fost oferită de Țiriac Auto.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

63 comentarii

  1. Niste consultanta pentru varianta mobile a site-ului nu are cine sa le-o dă, sau clienții lor nu folosesc mobilul pentru navigat.

    00
  2. I’ll just leave this here:
    https://9gag.com/gag/axgowjb

    00
  3. Asta nu e masina. E bijuterie. Si 3 blocante din fabrica pe o masina de lux e un pic ciudat. Nu am zis naspa. Doar ciudat. Adica daca as vrea sa o ard off road se gasesc solutii mai ieftine. Mult mai ieftine. Daca vrei sa o arzi on road se gasesc solutii mai confortabile. Daca vrei sa o arzi si on si off road poti avea 2 masini decente in banii aia. Hai sa fim sinceri poti avea si 3.Dar daca ti-o permiti (si nu ma refer doar la achizitie,vb si de intretinere) e o jucarie misto. Poate prea misto. Sa inteleg ca poate fi o alternativa la subaru?

    00
  4. Off topic. Ce recomanzi (recomandați) pentru frecuș prin București? Serviciu-acasă. Ieșiri in afara prin weekend. Cam atat. Pana in 10k €. Consum mic.

    00
  5. Fain….. Asta-i tot?

    00
    • NOU
      #25

      …de ce se uita blondele la filmele porno pana la sfarsit? ca sa vada daca se casatoreste protagonista…fain…asta-i tot?

      00
  6. cu pachet AMG masina asta ii creste valoarea cu trecerea timpului, pe cand la GLE ii scade de la o zi la alta.
    Ca masina militara nici nu vreau sa ma gandesc ce superioara era fata de Aro romanesc cu care era inzestrata armata romana.

    00
  7. Da șapcă are? :))

    00
  8. Acum se explică.
    După ce te-ai dat jos din asta si te-ai urcat in Subaru i-ai dat foc in primele 5 secunde.
    #ladaniva

    00
  9. Este o masina pentru barbati. Nici eu nu am inteles niciodata de ce vine din fabrica cu diferentialurile blocabile. Nu e ca si cum ai face off-road de adevarat cu masina asta, asa cum iese ea din fabrica.

    Am avut sansa sa conduc si versiunea militara, cea realizata de Puch, pe off-road, si este putin alta masina, mult mai orientata catre heavy-duty.

    Sunt masini pe care nu-i chiar usor sa le strici, si de aceea nici nu prea isi pierd din valoare.

    00
    • Daca nu e pentru off road atunci pentru ce e? Eu am stat doar intr-una in show room, ca atata mi-am permis, dar nu ma vad la drum lung pe sosea cu ea. De noua o cumpara doar vanatorii bogati si ceilalti enumerati in articol, care nu se uita la 150.000 de euro si nu cumpara masini second ca sa le prepare ei de off road.

      00
  10. Ma intreb cu ce masini concureaza la pretul si segmentul asta

    00
  11. „cusute manual”? parca „automata” era „da shiet” :P!

    00
  12. Pt asa pret e ciudat un 3.0 D. Cauciucurile nu par deloc pt off-road.

    00
  13. In masina asta tre sa incapa 3 mistreti in porbagaj si o caprioara pe bancheta. Sau invers. Sau cum vrea mustata lui.

    00
  14. Tocmai au anuntat azi varianta de varf. 500.000 USD.

    00
  15. NOU
    #46

    Cam murdară

    00
  16. Design ciordit de la ARO….

    00
  17. Cum vrei prietene sa fie dupa ce a calarit-o prin noroaie si drumuri forestiere?

    00
  18. și mai ales așa, ”stropită” de noroi seamănă cu un ARO la care dădea tataie la strung (no joke, a lucrat strungar la ARO). :)

    00
  19. Abarth 500 și Corsa OPC sunt cam din aceeași clasă :)))))))

    00
  20. Nu e de mirare faptul ca asta e masina preferata a interlopilor si gangsterilor :))

    00
  21. Se poate din fabrica si pe gpl ?

    00
  22. La banii astia are si covorase de cauciuc sau tre sa le cumperi dupaia?

    00
  23. lasand gluma sunt curios care e castigul Tiriac Auto ca ai prezentat modelul aici la tine. Da, faci reviewuri diferite si uneori mai utile decat altii, acum n-ai zis mare lucru despre masina, dar ce rahat poti sa zici despre o masina de 200k ?! ca nu-ti plac plasticele ? idea era, sau poate nu inteleg eu cum merg lucrurile, poate aparea un potential comparator de aici de la tine ? (m-as simti intr-o companie selecta) Tin minte un articol mai vechi la tine aici cu salariul minim si din comentarii nu prea reieseam ca am fi numai latifundiari. Inteleg ca de la tine poate se propaga stirea/prezentarea mai repede in mediul online dar totusi, dupa parerea mea cine are 200k de dat pe o masina nu-l prea vad genul sa stea pe bloguri/fb/promotor/. Din pacate imaginea pe care o am eu despre genul care isi permit o masina de 200k eur la noi este cititor de libertatea/cancan/click/parlamentar (adica un imbogatit peste noapte ilicit/parvenit).
    Chiar as fi curios pt cultura mea generala daca ai statistici pe grupe de varste/venit/mediu de provenienta/etc a cititorilor tai (ma intreb retoric)

    Astept un review la duster ! :P

    00
    • azi, mâine sau peste 3 luni niciunul. nu să vadă cineva ce am scris eu aici și o să se ducă la ei să cumpere unul, pentru că a fost impresionat plăcut de ce am scris. dar dacă cineva va căuta vreodată informații despre mașina asta, va avea de ales între review-ul vomitiv de pe automarket, hatereala căcăcioasă de pe 4tuning și ce am scris eu. și dacă alege să citească zoso.ro, câștigă el, câștig eu și câștigă mașina.

      nu am statistici, nimeni nu are. cine citește pe aici și are veniturile X mii de euro nu completează chestionare cu „zi-mi câți bani faci ca să mă laud că mă citești”.

    • „Și s-a comportat bine de tot” – ahahahahah. Mega review bre :D

      is curios ce pante ai catarat cu ea

      00
    • și eu sunt nemulțumit că nu ai descris cum se armonizează linia stopurilor spate cu curbura parbrizului.

      00
  24. Zoso a zis bine ca se adreseaza celor cu o casa peste 500k.
    cunosc pe cineva care detine asa ceva cumparata de noua din Ro, serviceuri si recall facute oficial, la rechemare schimat ceva prin motor, iar la pe la 120k km si viteza de 120km/h pe autostrada spre constanta motorul s-a oprit. ghinion.
    as putea sa fiu sarac si sa zic ca nu „se merita” achizitia..

    00
  25. Masina in sine e remarcabila. Pacat ca e condusa de racheti, evazionisti, interlopi si toti cei de teapa lor. In Rusia daca o vezi in oglinda retrovizoare ar fi bine sa te dai la o parte.

    00
  26. In Brasov …Neculaie , Garbacea , Butuza , Cardos , Seche….

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.