Mauşi, magazine online şi filtre

Oamenii de la magazinele online trebuie să îşi înveţe angajaţii să nu mai mintă. De două ori am primit jumătate din ce trebuia să primesc de la eMag şi de la PCFun, parcă.

Prima oară, îmi comand o pereche de căşti, mă sună o fătucă, îi spun de trei ori că, dacă nu le au pe alea, vreau unele care să acopere urechea. Canci, am o pereche de căşti care nu acoperă urechile ca lumea, şi nu le am aşa mari. A doua oară cu un maus. Nene, dar e mouse mare, da, nu e din ăla mini? Da, sigur, cum să nu. Canci, mouse mini.

Bănuiesc că e extrem de greu să adauge filtre noi: mauşi mini, ecrane anti-glare…

Apropo, am un voucher de 2.200 lei la emag. Îl dau cu 2.000 sau două cu 1.000.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

21 comentarii

  1. Tot cu Emag…
    Incarcator auto Energizer pt. IPhone cu doua iesiri USB in poza de pe site. Comanda desi pretul era fff mare, la primire colet surpriza: incarcator cu o iesire USB. Sunat, raspuns halucinant: poza este informativa, nu are legatura cu ceea ce comandati.
    https://www.emag.ro/accesorii-telefoane-mobile/c

    00
  2. NOU
    #2

    Mai are rost să zici ceva de mizeria de eMag?

    Comand un card de memorie CF de 4GB, selectez ridicarea personală în Constanţa, unde locuiesc; pe site, după ce am selectat asta îmi apare „a doua zi, începând cu ora 10.00, vă puteţi ridica produsul”. Bun, mă duc a doua zi, trei angajaţi total idioţi nu au putut identifica unde se află comanda, după care l-au chemat pe managerul de magazin (cred că era). Se uită ăla prin reţea şi-mi spune că de fapt comanda vine după 3 zile, că a fost făcută la furnizor şi de acolo ajunge la sediul central după care la filiala din Constanţa. Îi explic prostului ce scria pe site şi-mi aruncă un sec „ştiţi, se poate să fi fost o eroare în codul site-ului, să afişeze ceva greşit”. Bă, a dracului eroare de cod :))

    00
  3. Cumparati atunci de la cel.ro, sa vedeti acolo respect pentru clienti :))

    00
  4. …….si Cabral recomanda cel.ro!

    00
  5. Am citit pe mai multe bloguri despre emag, cel etc. Sunt multe probleme la fiecare. Concluzia cu care sunt de acord si eu este sa cumparam de la magazinele traditionale, sa vedem ec luam. „La cutie” poti avea surprize, produse deteriorate, sa nu vina ce ai comandat etc.

    00
  6. haha, asta cu poza e cunoscuta
    sunt patit cu emag-ul, am comandat un laptop, in poze era negru, cu taste negre, capac negru cu ceva dungi…
    can a sosit, surpriza: era cu totul alt laptop (ca specificatii corespundea..), arigintiu, capac cu argintiu, alt model de taste, alta dispunere a mufelor.. complet aiurea
    raspunsul a fost clasic: „poza este informativa, nu are legatura cu ceea ce comandati”

    de la informativ la minciuna e cale lunga
    cum ar fi sa iti faca poze la un mercedes si sa primesti un logan?
    ca 4 roti, volan, pedale, scaune, motor, portbagaj, etc. au ambele, nu?

    00
  7. Mai nou la emag o sa comanzi un led 3d samsung si vei primi un toshiba d-ala cu tub. Poza este informativa.

    Ideea este ca nu prea exista comert online pe astfel de produse, toti dau chix, cel mai bine cauti tu si cumperi dupa ce vezi produsul, fara plati in avans . Inca nu am ajuns la acel nivel in care sa si ai incredere cand plasezi o comanda .

    00
  8. @SagittariuS si altii care iau teapa cu „poze informative”: de ce nu faceti un review pe pagina produsului in care sa scrieti ce ati patit? Ar fi mai util pentru alti potentiali cumparatori decat un comentariu pe blogul lui Zoso.

    00
  9. Experiente peste experiente cu mai toate magazinele online , primit samsung galaxy tab inloc de ipad… si lista poate continua

    00
  10. … si intre timp anuleaza comisioane pentru ca au fost prea prosti sa duca comenzile pana la capat incercand sa prosteasca clientul cum vor ei.

    00
  11. @Teniescu: 1500 lei comisioane anulate in luna mai. Pana acum, ca mai am vreo 400 lei in asteptare.

    00
  12. @Florin: si asta nu te-a pus pe ganduri? eu am 18 anulate. care-s sansele ca in 18 cazuri sa fie doar clientul de vina?

    ma tem ca isi cam bat joc de munca afiliatilor.

    00
  13. OFFTOPIC

    Am vazut situatia din ambele parti ale „tarabei”. Unii clienti sunt dusi de tot, baga in cos orice, indiferent ca e pe stoc sau nu. Mai sunt unii care daca au dat comanda, vor a doua zi obligatoriu.

    Nu-mi explic altfel cum dintr-o comanda de 12 telefoane raman 3 si restul se anuleaza. Ce alte motive decat data livrarii ai avea sa refuzi un telefon mobil ?

    50% din comisioane anulate inseamna destul de mult. Totusi, i-am „verificat” periodic, am lansat o comanda din care am scos mai bine de jumatate din produse si am primit comisionul corect pentru restul produselor ce au fost livrate. In mare parte doar comisioanele mari, de 3-500 de lei au fost anulate si asta imediat a doua zi, pana la ora 15.00.

    Din punctul meu de vedere comisioanele sunt acordate corect desi undeva poate exista o lipsa de comunicare si de acolo un numar mare de comenzi anulate.

    00
  14. 1800 lei pe vaucher

    00
  15. Daca nu primesti ce vrei, nu te obliga nimeni sa platesti produsul.

    00
  16. NOU
    #16

    @ alunelu: pentru că dacă îmi rup 10 minute din timp pentru a scrie un review negativ nu ajunge să fie vizibil (nu-i cred că sunt atât de proşti încât să nu şteargă negativele).

    Dar pe blogul propriu merge un articol, aşa că asta şi am de gând să fac.

    00
  17. Nu stiu cum sta treaba la voi dar la mine
    TOTAL 62 59.068,00 RON 45 2 15 1.772,04 RON ( adica decat 15 anulate din 62 eu zic ca e foarte ok …. )

    00
  18. NOU
    #18

    Salut Vali,
    Mai sunt de vanzare voucherele? Ma intereseaza unul de 1000.

    Da-mi te rog un e-mail daca mai ai vreun voucher.

    Mersi,
    Daniel

    00
  19. Voi va plangeti de emag care cat de cat incearca sa iti ofere toate datele necesare pentru a cumpara produsul potrivit tie? Poate nu stiti ce buni sunt cei de la Carrefour . Daca aveti timp de pierdut si rabdarea necesare, va invit sa va duceti la ei si sa cumparati pe PJ un produs electrocasnic care este in promotie cu una bucata voucher de 20/50/100/200 RON .

    O sa stati fain frumos doar 15 minute pana te baga cineva in seama, inca 15-20 minute ca sa iti zica daca exista acel model pe stoc sau il au doar pe cel expus, inca 15-20 minute sa verifice daca nu cumva e zgariat sau incomplet. Mai stai inca 10-15 minute sa faci plata cu cardul, iar dupa o ora de asteptare, cand ceri factura fiscala incep sa iti explice ca oferta nu este pentru PJ (lucru care nu e specificat nici in revistele publicitare, nici pe site la ei si nici pe eticheta cu promotia de pe produs) si ca sa fie meniul complet mai stai inca 10-15 minute la biroul de informatii pana gasesc ei suma necesara ca sa iti iei banii inapoi.

    Asta mi se pare mie nesimtire din partea firmei si a angajatilor + reclama mincinoasa, iar la final dupa ce esti plin de nervi iti aduci aminte ca traiesti in Romania si pleci zambind spre casa.

    00
  20. Offtopic – scuze, dar trebuie să întreb:

    Urmează să trec de la mac iar la PC, că vreau să mă joc puțin D3, ce basca mea.

    Vreau să iau de la Emag, e putin mai scump dar au optiunea de 12 rate fără dobândă, si nu mi permit cu banii jos. Altfel aș lua de la pcgarage.

    E chiar așa riscant? Serios, acum. Nu vreau să mă trezesc cu piese montate ciobănește sau placa de bază prinsă-n șuruburi de metal (am mai pățit-o).

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.