Mașinile aduse din SUA sunt aduse lovite

Marian din Vaslui a pus pe Autovit un Audi S4 de vânzare. Marian susține că l-a adus din Germania și, dacă tot l-a înmatriculat, i-a mărit și prețul un pic, ca un samsar onorabil.

Marian din Vaslui nu știe că nu e bine să dai VIN-ul pe net, pentru că dacă vei căuta după WAUBGAFL8EA018644, dai fix de mașina asta, de vânzare în America, cu botul făcut zob.

Așadar, repetați după mine: dacă nu o aduci tu de acolo, șansele sunt foarte mari să fie lovită acolo și adusă aici pentru a i se pierde urma. Că nu aduce nimeni mașini fabricate în Europa și trimise pe vapor dincolo înapoi aici pentru că pitong.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

54 comentarii

    • „Mașinile aduse din SUA sunt aduse lovite „.. si alea din Germania sunt in tzipla? Crezi ca le repara la preturi nemtesti?

      00
  1. Și tu cauți S4 cu un motiv sau doar bălești, ca noi restul? :D

    00
  2. Si cat saracia costa transportul? Din cate am inteles masina se ridica din portugalia? Transport, reparat, sunt tare curios cati bani face omu’ nostru

    00
    • In functie de transportator si cat esti dispus sa astepti, te costa in jur de 1500$ pana intr-un port european, iar de acolo max 500euro pana in fata casei.

      00
    • cam 10-15% intr-o zi proasta, 20-30% in una buna. De obicei se aduc masini scumpe pt ca ai un cost fix (tranport US->RO)

      00
  3. Probabil a confundat țara de origine cu țara de fabricație. Se-ntâmplă… :D

    00
  4. Deci…dai undeva pana in 10000 cu tot cu transport sa ti-o aduca in europa cu vaporul, transportul de la port pana in ro e vreo 300, reparatul e vreo 5000. Restul ar fi profit.

    00
    • NOU
      #11

      Ai uitat taxele vamale si TVA

      00
    • Transport se poate gasi si pana in Constanta. 1.500 – 2.000 $.

      Ar mai fi, dupa cum zice rata pe valuri de mai jos, tva-ul (care se plateste, din cate stiu, la valoarea facturata a masinii SI a transportului) si bineinteles taxele vamale (10%).

      00
    • NOU
      #13

      Huh? Rata pe valuri? No, m-am enervat

      00
    • N-a fost cu rautate scris :) @sitting duck

      00
    • Am uitat, a punctat cineva bine la o intrebare de-a mea pe tema asta a masinilor aduse din SUA: de multe ori respectivul model, chiar daca e comercializat si in Europa sub acelasi nume, are ceva specificatii diferite (americanii nefiind chiar fani ai motoraselor gen <2.000 cmc si de cutii manuale – amatori, nu vor sa simta masina :D ). Asta inseamna ca masina (modelul/echiparea, mai exact) trebuie omologate la RAR. Lucru care costa.

      Cel mai bun exemplu care-mi vine in minte acum: stim toti cum arata chestia aia taiata din drujba care se vinde sub numele de Ford Fusion la noi. Ia cautati acelasi model pe siteul Ford USA.

      00
  5. Altfel din ce sa trăiască și marele Arthur Tussik?
    https://m.youtube.com/user/tussik01

    00
  6. Cine stie care e faza c u mazda 6 adusa din state cu 10k-15k km? Preturi f mici pe mobile.de

    00
    • Masinile sint in usa cam la jumatate din pretul din europa. Importul insa costa:
      – transport
      – taxa vamala 10% in ue
      – tva in functie de tara

      Problema cea mai mare este ca masinile in usa difera fata de cele din europa (intentiont) astfel inca piesele de schimb nu sunt disponibile sau sunt foarte scumpe in europa. deci mentenanta e scumpa. Alta consecinta este ca valoare de revanzare scade masiv, cine ar cumpara o astfel de masina?

      00
    • Recunosc, de faptul ca sunt diferite de cele europene/facute pentru Europa nu stiam. Se aplica si la Infiniti/Lexus/Acura?

      @bughy Mazda 6 cu putini kilometri si pret foarte mic poate insemna ca masina a fost cumparata de la „departamentul” daune majore/totale, sau salvage cars, poate lovita, poate scoasa din apa, si apoi reparata prin cine stie ce atelier de catre „dealerii” nemti turci.

      00
    • @Andone Merci. cea ce ai spus are logică.

      00
  7. Asta eu un dorel mai prost, dar probabil exista destui dorei suficienti de destepti astfel incat sa nu lase urme. Dupa parerea mea, aproape toate masinile sh din romania au kilometrajul manipulat. Indiferent de unde sunt aduse. Probabil nu exista lege care sa pedepseasca asa ceva, oricum e greu de dovedit.

    In conditiile astea, intrebarea care se pune este de ce oameni cumpara masina sh din romania, si nu se duc direct in germania. Si acolo exista riscul dar e sensibil mai mic. Probabil din doua motive: un drum in germania costa, iar pentru o masina de cateva mii de euro drumul in germania mareste semnificativ costul de achizitie. Al doilea motiv este comoditatea. Aici intervine samsarul care sesizeaza oportunitatea si interpune intre cerere si oferta.
    Si asa apar celor doua categorii pe care le mentiona dl. miliardar zilele trecut: escrocat (prost) si escroc (hot). Interesanta economia asta

    00
  8. Drum buc-berlin 51 euro(wizz) pret masina 15900.acte 200€.mancare 100€.drum intoarcere 400€.motorina plus taxe. Uitasem de berlin -oras masina 50€.oboseala.vb de masina mea(autoutilitara MB an 2010. 70000 km)calculati voi pret vanzare daca chiar era de vanzare in Ro.va provoc!

    00
  9. Parerea mea, eu nu cred ca Vasile din Vaslui are resursele si cunostintele sa aduca masini tocmai din USA. Cred ca Vasile a cumparat masina de la cineva din Germania. Sunt si acolo ateliere specialzate in preparat masini pentru europa de est. Aia cred ca aduc mai multe la pachet, salvage sau indundate le platesc taxele UE (sau nu le platesc deloc) prin ceva firme din Cipru sau Irlanda si apoi le dau la export pentru europa de est in special Rusia si la ocazie pentru bulgari si romanasi dornici de chilipiruri. Sa nu uitam ca o gramada de parcuri auto din germania sunt operate de turci care nu-s chiar usi de biserica.

    00
  10. Nu e necesar sa fie lovite , pot trece si printr-o inundatie. Nu stiu care e nivelul apei dupa care sint considerate pierdere totala insa dupa ce Katrina a lovit USA masini care au fost afectate de apa au ajuns in Europa de est.

    00
  11. Eu am adus masina din state lovita , am reparat o si sunt foarte multumit de ea . Lovita insemnand bara fata partea de sus , capota motor , faruri si aripa stanga fata. Cu tot cu reparatie am ajuns la 60% din pretul cu care se vinde pe autovit , eu am adus doar pt mine, nu pt vanzare . Masina am adus o cu 28000 de mile insemnand undeva la 50000 km , audi a4 quattro , 2014 full options.

    00
    • Deci nu e full extra si nici ultra-full… Naspa, boss!

      00
    • ce inseamna full option ? asta este expresie de samsar. nu poti sa ai toate chestiile pe ea in ziua de azi.

      00
    • Buna George! Poti sa-mi spui cum ai facut cu taxele vamale si cu tva-ul , cum ai facut plata? La pretul din factura sau evaluata la pretul din catalogul vamesilor. Multumesc

      00
    • Salut George! Îmi poți spune și mie cum ai procedat și cât te-a ajuns cheltuielile finale.

      00
    • Salut!

      Cum e cu piesele și service-ul?

      Cineva mai sus zicea că piesele diferă, sunt făcute așa intenționat de producător. E adevărat?

      00
    • piesele nu difera. in afara faptului ca in USA e necesar sa ai „ochi de pisica” pe bara fata, sau altfel de DRL-uri in far (de obicei portocalii, care stau tot timpul aprinse) , altceva nu difera. Posibil sa aibe si semnalizarile rosii pe spate, nu portocalii. Si daca nu te deranjeaza ceasurile in mile (daca masina are full LED in bord, se poate coda in KM, daca ai analogic cu mile trebuie schimbat tot clusterul si reprogramat)

      Intr-adevar difera unele motorizari care sunt vandute doar pe piata din USA sau doar in EU sau doar in APAC.

      nu stiu care mai e „combinatia” acum, am pe cineva apropiat care si-a adus o japoneza din 2018 din US, a schimbat doar bara fata si un far, a trecut RAR-ul dar la politie nu o poate inscrie pt ca pe actul de provenienta scrie „SALVAGE TITLE” – evident tradus si legalizat in lb romana.

      probabil „combinatia” consta sa ii faci „buletin” de UE intr-o tara mai permisiva, apoi sa o inscrii in RO. In cazul asta nu mai ai nevoie de omologare individuala (~1000E) si alte probleme la inmatriculare.

      00
  12. Seconduri nu ar trebui cumparate, pt uz personal ,macar din mandrie daca altceva rumanu nu are.

    Daca nu ai bani sa iti cumperi o masina noua ci doar la second inseamna ca o masina nu este pentru nasul tau. Degeaba se supara melteanu cumparator de bmw sau audi la nu stiu cata mana. Masina respectiva e de lux. Tu rupt in cur cu salariu de max 1000 de euro , stat la bloc, nu ai ce cauta in apropierea brandului bmw sau audi ca nu iti permiti , nu e de nasul tau, te depaseste. Nu nene , nu ti-o iei la second cu 10.000 ca tu tot rupt in cur esti si tot iti dai juma salar pentru o reparatie dai si pateul ala devine mai greu de pus pe masa. Oricum prioritatile la romani sunt complet varza. E suficient sa te uiti in jur. Masini de lux si in jur cacat.

    00
    • Eu nu sunt chiar de acord cu tine… Eu mi-am luat anul trecut mașină second-hand și nu noua. Știu de la cine am luat-o, știu câți km reali are, știu cum a fost întreținută. Am dat 11k euro pe ea, banii jos. Puteam sa iau și ceva nou, dacie pe loc sau mai strângeam bani și luam ceva mai scump, dar nu am vrut. Clar ce am luat este peste dacia noua – ford mondeo 2011, motor 2.2, 200 cp, aproape cam ce vrei tu pe ea inafara de piele, jante cumpărate cu un an în urma cu 350 euro bucata (am factura) etc. Și pe deasupra stau și la bloc. Am bani și pt reparații și pt ce mai trebuie la mașină. De exemplu săptămâna viitoare ajung cauciucurile, 4k lei setul de 4.
      Asa ca nu tot timpul e cum zici tu :)

      00
    • @liviu
      masina de 5 ani bine intretinuta, cu jante schimbate. de ce oare?

      00
    • @tgorun – pt ca le-a dus la cineva să-i facă detaling la jante. Normal, le-au stricat, el i-au pus să-i cumpere altele. Persoana care mi-a vândut mașină e un prieten al unui alt prieten :)), dar de atunci m-am întâlnit cu el de mai multe ori. Știu și unde sta… Deci îl trageam de urechi.
      Daca le vrei pe cele vechi zi-mi, sunt puse pe net la 850 euro :)

      00
    • Liviule adica cel care face detailing la genti le strica si nu le mai poate repara? Chiar ca ma faci sa rid!

      00
    • @liviu de 850E iau jenti si cauciucuri noi pentru masina mea

      00
    • @mihai007 in plm, voi tineti cu ursul. Ce ar trebui sa va dau ca sa ma credeti?
      Ce e asa greu de inteles, am lua tmasina cu jante aproape noi, aia i-au stricat jantele, asta nu a vrut jante reparate, asa ca i-au cumparat altele. Asa ca daca nu ma credeti ma doare undeva si muriti de ciuda

      @tgorun, da, asa e, poti cumpara, dar cine are jante smchere? :) . Eu maine dau 955 pe bucata de cauciu :)

      00
    • @ Romanul. Va respect parerea dar nu sunt de acord cu ea. Deloc. Am luat masina SH pt ca o folosesc la munca. Asta inseamna transportul meu si a unor scule si ceva materiale in diverse locatii. Unele dintre ele nu tocmai prietenoase cu mecanica auto. Costurile pt reparatii de intretinere pt o masina mai veche sunt mult inferioare fata de acelasi model de la acelasi producator fabricat acum un an. Am schimbat de fiecare data componentele deteriorate cu piese noi. Am anvelope noi si desi masina are peste 10 ani pot oricand sa trec ITP-ul fara probleme. Desi pot sa iau o masina in sistem leasing prefer sa merg cu asta veche. De ce? Pt ca am acelesi beneficii ca la o masina noua dar cu cheltuieli mult mai mici.DAca achizitia si folosirea unei masini sh ma face meltean atunci asta e. Poate ca sunt meltean(desi nu conduc audi nici bmw) dar nu cred ca imi pasa de aceasta eticheta. Si ghici ? Urmatoarea masina va fi tot SH. De ce? Deoarece pt mine functioneaza sistemul asta.Masina mea nu intoarce priviri dar nu e nici un cazan plin de rugina. Sistemul audio se aude atat de tare cat sa pot avea o conversatie in masina si functioneaza 90% pe radio. Imi fac treaba cu ea si atat. Nu vad masina ca o investitie si nici ca un accesoriu de imagine. E doar o unealta cu care imi fac treaba o ingrijesc, o curat si cand nu va mai corespunde voi lua alta.

      00
    • @Romanul,
      pentru dumneavoastra salariu de 1k euro in romania este putin ? foarte interesant. sa inteleg ca dumneavoastra inotati in bani ?
      consider ca cu 1k euro, adica, hai sa vorbim in limba tarii, 4500 de lei net se poate trai excelent. dar trebuie sa intelegem ca, standardele de trai difera de la om la om. eu de ex. nu m-as muta la casa pentru nimic in lume, nu imi place sa imi cumpar haine scumpe si nu ma duc in restaurante scumpe. nu ca nu imi permit, pur si simplu nu ma incanta. castig undeva putin peste 4500 lei net. am masina SH bmw fabricata in 2013 pe care am dat mai mult decat ati descris dumneavoastra si va asigur ca mi-o permit. nu am nicio datorie. oamenii au standarde diferite, isi cheltuie banii diferit. nu exista un sablon pe care, aparent, dumneavoastra incercati sa-l aplicati. fiecare traieste cum vrea si cum poate si isi cumpara ce doreste. va asigur ca si tarile vestice isi au uscaturile. ganduri bune !

      00
    • Ruman adevarat, din topor. Adica la mintea ta, masinile sh nu s-ar vinde in veci. Tu pari cetateanul care a strans toata viata si si-a cumparat un Logan fara ac pana la urma. Peste 5 ani gasesti cateva mii de euro pe strada, vrei sa iti iei Duster. Aici intervine problema, vine unul sa iti cumpere masina, si te uiti la el ca la ultimul nenorocit, ca iti cumpara masina sh! Interesanta opinie! Pai eu gandesc practic, daca as face 100 000 km pe an mi-as lua masina noua. ASa, 100k km ii fac in 5 ani, e mai rentabil sa imi iau un sh si sa il mai repar, decat sa pierd peste 50% din valoare doar in primul an!

      00
  13. „dusul” in germania e complicat, gigel nu stie decat romana si maxim romanes, nu poti veni
    i cu masina la subrat, trebe ceva acte, cum le face? ar simplifica un pic daca o aduce pe platforma, dar costa. daca e vorba de buget mare, se justifica, de ex, am luat masina de 30k km si 1 an vechime cu 30k in loc de 62k (noua). Am platit comision 3% celui care a adus o si au mai fost vreo 800 euro restul. In Romania cea mai apropiata solutie gasita (model si dotari) era 39k+TVA (LOL).

    00
  14. mai usor cu datul cu batul in balta. Samsarul nostru este doar samsar care a gasit o masina ieftina in Germania si acum o vinde in Romania.
    Masina in cauza este model 2014 si licitatia in cauza a avut loc februarie 2015 si nu 2017. Chiar a adus samsarul masina acum 2 ani, a reparat-o si a circulat 2 ani cu ea in Germania?

    00
  15. A scazut pretul dupa ce a inscris-o.

    00
  16. la un momenta ne spui ca:…”Marian din Vaslui nu știe că nu e bine să dai VIN-ul pe net”
    update: De cand si-a luat tableta cu abonament de date la oaranfone (am zis sa nu o dau in reclama) dl. Marian din Vaslui stie ca nu e bine sa dai VIN-ul masinii la niste necunoscuti pe net. Ca oameni e rai si afecteaza biznisu’
    Ref la samsarul de masini. Am mai spus si o repet. Eu nu am o parere proasta pt aceasta meserie. E un job de intermediar de vanzari. E normal ca cine depune un efort sa aduca o masina de la cateva sute (sau mii) de km sa ramana cu ceva la afacerea asta. Problemele apar in situatiile(destule de dese pe la noi) cand domnul intermediar nu e tocmai sincer cu clientul. Din aceasta lipsa de sinceritate el face un profit frumusel.

    00
  17. Mda, am fost azi sa vad aceasta masina https://www.autovit.ro/autoturisme/mini/cooper/ si dupa ce am vazut ca este din SUA mi-am adus aminte de acest articol. Am cautat VIN-ul si pac, a fost dauna in state. Poti da reject daca nu am voie, dar vanzatorul este Catalin Lavric, German Leasing, 0723688833. Poate ramane indexat si salvez pe altcineva de la teapa. Ah, si VIN-ul este WMWXP5C58G2D13150.

    00
  18. @Iugas nu era pus VIN-ul in ad, l-am luat eu cand am vazut masina. Nu e chiar asa fraier. De SUA n-a zis nimic, mi-am dat seama abia cand am vazut kilometrajul in MPH.

    00
  19. NOU
    #50

    Imi place ca nu l-a dus capul sa stearga din optiuni chestiile legate de USA, da’ masina e din Germania, right :)

    [quote]0697 Area Code 1 for DVD
    0645 Radio control US [/quote]

    00
  20. Nu trebuie nici macar sa deschizi portiera/capota ca sa-ti dai seama ca e de US.
    Simpla prezenta a catadioptrilor suplimentari laterali pe bara fata e marker suficient pt orice vehicul de US.

    00
  21. Pentru George .Vreau sa aduc pentru mine o masina similara din sua si vreau sa stiu ce costuri sunt .Multumesc.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube