Maşini vechi prin România

Prin 2009, când locuiam în Oradea, m-am apucat de pozat maşini vechi, pentru că sunt peste tot în oraş (deh, oraş de graniţă, cimitir de vechituri).

Alfa Romeo 33 (1983)

alfa-romeo-33-1983-1 alfa-romeo-33-1983-2

Audi 80 (1978)

audi-80-1978-1 audi-80-1978-2

Audi 80 (1986)

audi-80-1986-1 audi-80-1986-2

Audi 80 (1991)

audi-80-1991-1 audi-80-1991-2

Audi S8 (1997)

audi-S8-1997-1 audi-S8-1997-2 audi-S8-1997-3

Bmw 318 (1994)

bmw-318-1994-1 bmw-318-1994-2

Bmw 320 (1982)

bmw-320-1982-1 bmw-320-1982-2

Bmw 728 (1979)

bmw-728-1979-1 bmw-728-1979-2

Bmw 730 (1987)

bmw-730-1987-1 bmw-730-1987-2

Buick Electra (1985)

buick-electra-1985-1 buick-electra-1985-2

Chevrolet Cavalier (1982)

chevrolet-cavalier-1982-1 chevrolet-cavalier-1982-2

Dacia 1100 (1968)

dacia-1100-1968-1 dacia-1100-1968-2

Dacia 1310 (1986)

dacia-1310-1986-1 dacia-1310-1986-2

Ford Sierra (1985)

ford-sierra-1985-1 ford-sierra-1985-2

Honda Civic (1984)

honda-civic-1984-1 honda-civic-1984-2

Lancia Delta (1991)

lancia-delta-1991-1 lancia-delta-1991-2

Lexus LS400 (1989)

lexus-ls400-1989-1 lexus-ls400-1989-2

Mazda 626 (1988)

mazda-626-1988-1 mazda-626-1988-2

Mitsubishi Lancer (1973)

mitsubishi-lancer-1973-1 mitsubishi-lancer-1973-2

Oltcit Club (1981)

oltcit-club-1981-1 oltcit-club-1981-2

Opel Rekord (1977)

opel-rekord-1977-1 opel-rekord-1977-2

Renault 16 (1973)

renault-16-1973-1 renault-16-1973-2

Skoda Rapid (1984)

skoda-rapid-1984-1 skoda-rapid-1984-2

Volvo 340 (1987)

volvo-340-1987-1 volvo-340-1987-2 volvo-340-1987-3 

Volvo 740 (1984)

volvo-740-1984-1 volvo-740-1984-2

VV Corsar (1987)

vw-corsar-1987-1 vw-corsar-1987-2

VV Jetta (1984)

vw-jetta-1984-1 vw-jetta-1984-2

VW Passat Variant (1973)

vw-passat-variant-1973-1 vw-passat-variant-1973-2

VW Polo (1981)

vw-polo-1981-1 vw-polo-1981-2 vw-polo-1981-3 vw-polo-1981-4

VW Polo (1994)

vw-polo-1994-1 vw-polo-1994-2 vw-polo-1994-3

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

24 comentarii

  1. NOU
    #1

    Mai ai? Sau le-ai pus pe toate intr-un post?
    Zic ca puteai face mai mult de un episod cu ele!

    00
  2. Am avut şi eu două Alfa 33, una din 84, ailaltă din 96. Prima cu motor boxer 1,7 L, rupea asfaltu’ şi buzunaru’, în oraş lua cam 15L/100km (avea două carburatoare dublu-corp :D). A doua, motor boxer 1,3 L, mult mai cuminte, da’ tot i-am dat 190 :P. Au fost nişte maşini pe cinste!

    00
  3. Sa mai treaca 10-15 ani peste harburile de mai sus, poate atunci vor prezenta oarecare interes pentru restauratori maniaci. Cine ar baga azi 20k de euro intr-un Volvo 740 din ’84?

    00
  4. Sa-i anuntam pe cei de la Broadway Motors (Carfellas). Poate, poate…

    00
  5. NOU
    #5

    @ gheo

    uite, asta o iei ravasita pe la 500-600 de euro, dar fara probleme la motor si din 3000-4000, daca esti descurcaret o faci sa arate precum cea din imagine, cu interiorul reconditionat cu tot.

    http://classiccar.3xforum.ro/img/pics/classiccar.3xforum.ro/ok_22347.jpg

    crezi ca nu merita?

    00
  6. S8-urile sunt chiar multe. Masini bune!

    00
  7. Lexus-ul ala e tare de tot

    00
  8. Eu am o Jetta ca cea din poză. E din ’80, primul an de fabricație. E modelul mk1, adică primul model de Jetta și sunt destul de rare.

    00
  9. Si aici e un serial despre „rablele” fotografiate pe strazile din Bucuresti:

    http://www.simplybucharest.ro/?p=9547

    00
  10. @androidul cu sobolani: Consider ca nu este suficient sa o readuci la starea initiala, cred ca sunt necesare si niste imbunatatiri decente, nu?
    Oricum, toate hardughiile acestea stau marturie clara despre ce lighene au vandut unii si ce rasini ne servesc azi.

    00
  11. Cred ca opelul ala verde din 77 este Kadet.

    00
  12. Am avut un Volvo 343 DL. A facut un tir dreapta peste mine si m-a tarat cateva zeci de km. A avut tabla un pic indoita la usa stanga, am dus-o la un garaj, i-am dat 2 ciocane, a fost ca noua. (vopseaua n-a sarit de pe ea). Nu ratez niciodata ocazia sa povestesc intamplarea asta cand vine vorba de volvo :)

    00
  13. hmm…ai pozat cateva cazane interesante…

    00
  14. da, exceptie facand S8 care si peste 20 de ani va fi la fel de impunatoare

    00
  15. S 8-ul si 318 din 94 arata chiar bine.

    00
  16. NOU
    #17

    Orice s-ar zice programul rabla a mai scos din peisaj din rablamentele care zac pe strazi. Eu mi-am luat anul trecut masina noua si au folosit 3 tichete remat. Mi-a prins bine si mie, ca am dat pe un tichet 1400 lei si am primit finantare de cca 3000 lei (parca), i-a prins bine si lu’ nea Caisa ca a luat de la samsarul cu tichete 1000 lei pentru rabla lui cu care oricum nu avea ce face si pe care n-o datea nici pe jumatate si a prins bine si orasului, prin stergerea din peisaj a 3 rablamente.
    A sa nu uit ca s-au creat si doua locuri noi de parcare (3 locuri ocupate de rable minus locul ocupat de masina mea).

    00
  17. acea alfa 33 era a mea si nu era din 83 ci din 86 daca tot ai scris si o tineam pt liniute avea un motor 1.5 boxer 2 carburatoare duble .mergea de rupea.dar nu aveam ce sa fac cu 2 masini asa ca am dato.Dar si acum imi pare rau

    00
  18. si nu o consider rabla!
    rabla ii loganu
    avea dotari mai multe ca multe loganuri din ziua de astazi

    00
  19. Vali alea sunt masini clasice, nu vechituri :)…

    00
  20. Lancer-u ala ii belea!

    00
  21. Nu ca acum nu ar fi la fel de multe in Oradea!

    00
  22. Alfa Romeo si Renault 16 ce mai valorează ceva bani in rest sunt fără valoare dar bănuiesc ca visează ca e mașina veche clasica :)) si valorează o grămada de bani . Volvo si BMW din anii 80 sunt încă destule prin America si merg bine folosite zilnic si se pot cumpara la câteva sute de $.

    00
  23. NOU
    #24

    Am avut și eu cândva ideea asta, însă am renunțat rapid cu gândul că m-aș putea trezi cu vreo cărămidă în cap dacă mă vede cineva că stau prea mult pe lângă mașina lui și o mai și pozez. (Așa-i pe-aici…)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.