Maşini reposedate: OTP Leasing

santa-fe-1 santa-fe-2

Acest frumos Hyundai Santa Fe, care costă în catalog 37.000€, s-a depreciat în doi ani cu doar 8.000€ în opinia experţilor de la OTP Leasing. Sigur, cei 65.000KM nu contează când vorbim de o maşina premium, bine întreţinută, şi cu DOI ANI VECHIME!

Dap, hai să mai plătim un articol în ziare despre cum ne costă câteva mii de euro pe zi spatiul de depozitare pentru maşinile reposedate. Poate de aia nu mai are Ţiriac benzină la elicopter.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

26 comentarii

  1. Lasa o foaie cu linku asta
    Poate poate afla si ei cum e piata.

    00
  2. daca e de un buyback sa vezi ce scor scot din mintile alea ale lor crete. sa-i frec si sa ramana cu ele pe stoc sa plateasca chirii la parcari

    00
  3. Depinde cat o fi platit utilizatorul avans pe masina. 10% pe 84 de luni. Mai adaugi faptul ca o fi platit doar un an la ea si iata un pret contabiliceste corect.

    00
  4. Auoleo, Cezare, ce ma enervezi cu calculele tale… Da-o-n gura ma-sii, treij’ de mii de euro porcu asta coreean? Cu 60.000 de km la bord? Adica daca o scoti la valoarea corecta contabil la vanzare, piata tace proasta, nu?

    00
  5. oare exista vreun nebun care sa dea atatia bani pe roaba asta???

    00
  6. Are motorul din aur ca masinile alea de cusut.

    00
  7. Este un caz singular sau mai toate au genul asta de preturi? Benzina 2.7l au sanse mai mari sa vanda masina pentru piese ..

    Cred ca dealer-ul Hyundai si-a facut cruce cu ambele maini cand a vandut-o.

    00
  8. cezzar esti prost?

    00
  9. Poate preţul include şi… valoarea sentimentală a maşinii!

    00
  10. Am văzut un Peugeot 406 din 97 cu 5000 euro!!

    00
  11. @sakura – ce sentimente au avut pe ei hingherii cand au saltat masina din curtea omului

    00
  12. Firmele de leasing nu se uita la pretul pietei ci calculeaza cat mai au de recuperat din valoarea masinii.

    Daca ala a platit 5 rate in 2 ani pana au recuperat ei masina … ei scad din valoarea masinii …. ai ghicit … 5 RATE.

    Ca sunt idioti si nu o sa le vanda … asta e alta treaba.

    00
  13. cum adica contabiliceste corect??? :))))) ce-i asta ??? :))))

    00
  14. Eu mi-am cumparat de la Bavaria un X3 fabricat in 2008, neinmatriculat, 6000 KM (shasa mii), pret de catalog 38.000 EUR cu 17.000 EUR fata TVA si fata taxa prima inmatriculare. Deci????

    00
  15. Unde mai pui ca e 2000 RON pe an impozitul la masina aia. Sa se spele cu uleiul ei pe cap. :D

    00
  16. ma mir ca nu te-ai prins.. masina-i scumpa fiindca e de aici : https://youtube.com/watch?v=KyZsaatHsZE

    00
  17. tara din lumea-treia: Hyundai masina premium!

    00
  18. cezzar cam are dreptate. plus – mai sunt si niste proceduri pe care _simplii_ angajati sunt obligati sa le respecte (proceduri care de cele mai multe ori nu mai au nicio treaba cu realitatea). Cazuri de genul asta trec prin vreo 5-6 licitatii esuate ca sa ajunga la un pret cat de cat corect in piata. La urma urmei, ei _incearca_. E dreptul lor. E sarcina noastra sa nu punem botu’.

    00
  19. Ba, asa e sindrom general al romanului.
    Vinde un amic al unui amic un HTC Wildfire, vechi de cateva luni, vrea 200 de euro pe el. Il intreb daca mai lasa la pret, zice „nu, ca si asa e sub pretul pietei”.
    Ii arat „pretul pietei” pentru unul nou, care e undeva la 200-220 EUR bucata, si-l mai intreb o data daca e dispus sa lase.
    Omu’ raspunde cu o chestie care ma lasa masca. Cica „Pai eu am dat 300 pe el cand l-am luat, cum sa-l dau acu’ cu mai putin de 200?”.

    I-am urat succes la vanzare. Presimt ca peste un an-doi tot va avea un MP3 player care stie sa dea si telefoane.

    00
    • @adi: ar trebui sa pun intr-o zi si pe aici tehnica mea de negociere. am pus-o pe blogul in engleza, dar acolo am 4 cititori cu tot cu mine.

  20. 3 Ani Vechime , ca e din 2007 . 65000 de km de drumuri romanesti e cat 300000 pe autostrada. Normal eu stiam ca se scade leasing-ul , adica ce o platit ala dinainte.. sau asta e doar la preluare de leasing ?

    00
  21. Astia sunt pe legale, fara dubii. Dar luam un exemplu: Seat Ibiza din 2007. Pretul pietei, pe la 5000 si ceva. Daca te duci la WeltAuto iti ofera 3800. De ce? Pentru ca ei sunt obligati sa adauge TVA si sa mai ramana si ceva profit. Bun, inteleg perfect problema. Dar ramane intrebarea: cine dracu isi da masina la WeltAuto sau TiriacAutoRulate sau orice dealer de sh, cand pe piata ia cu cel putin 1000 mai mult pe ea?

    00
  22. @Cipper: Cei care sunt prea comozi sa stea cu masina in targ sau au nevoie de bani urgent.

    00
  23. sa presupunem ca luam masina aia si o conservam 5 ani si incercam sa o vindem.pretul ei va fi mult mai mic decat ala de acum.de ce ? se depreciaza.mai apar 3 modele cu nush ce minuni ale tehnici incorporate.dar nu pretul ei trebuie sa respecte cumva pretul de achizitie.sfatul meu pt cei de la OTP L. e sa o pastreze si sa o vanda peste 30 de ani ca masina de colectie.sa vezi atunci profit.evident ca se va adauga la cei 37 de mii (pret de catalog) inca 1500/an taxa de parcare, apoi asigurarea casco in toti acesti ani si rovinieta bineinteles.abia astept sa o cumpar cu 90j de mii.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.