Mașini pe Autovit #3

Pentru că și bogatii plâng, avem aici o listă de mașini neaccesibile oamenilor de rând. Brooklands ăla e de păstrat, LFA-ul e de doi ani la vânzare, iar a avea un Ferrari în România e ca și cum ți-ai deschide o bijuterie de lux în Gârcini sau Ferrentari.

Câteva mașini clasice, bune de luat și ieșit cu ele prin oraș, la promenadă. Phaetonul ăla e de mare angajament, dar nici Citroen-ul nu e de aruncat.

Și, la final, mașina săracului: o cumpără cu 60.000€ în leasing și se chinuie să o vândă cu 10.000€.

cayenne

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

48 comentarii

  1. „clasice-01”, e cea mai tare! :D

    00
  2. Clasicele alea is masini de care trebuie sa ai grija. O fi ele ieftine dar consuma ori timp ori bani.

    00
  3. Fara suparare dar Honda Accord din 80 nu are ce cauta la clasice. Face parte din prima generatie de accord dar nu a fost o minunatie a ingineriei , era o masina care avea consumul redus de combustibil.
    De la japonezi merita amintite nissan seria Z de prin anii 80. Apoi pe Europa Renault A 310 si A110. Dar o masina care se preteaza stilului tau de condus ar fi Lancia Delta HF din anii 90, cu motorul de 2 l , peste 200 cai putere.

    00
  4. porșul ala il iei cu 10000
    insa cand trebuie sa te duci cu el in service
    scoti inca pe atat pentru lucruri banale

    00
  5. Pe bune ca exista cel putin 10 motive pentru care n-as lua Porsche-ul ala nici gratis.

    00
  6. Pentru înnebunit gagici
    Pentru înnebunit gagii
    Pentru înnebunit vecini

    00
  7. Cayenne ul ala e noua mașină a săracului care vrea sa epateze.

    Ps: ce e cu tesla aia la suprapreț?

    00
  8. Capriul ala e la vanzare pe net de ani de zile! Il gasiti pe forumul 4t.

    00
    • Da-mi voie sa te contrazic. Capri-ul acela este al meu si acum este prima data cand l-am pus la vanzare. As fi tare curios unde l-ai vazut tu la vanzare pe 4tuning…
      Ca idee, prin luna decembrie l-am terminat de restaurat.
      Vezi Vali? Ce inseamna romanasul? De aia suntem unde suntem…ei stiu tot. Mai ales forumistii de pe 4 tuning.
      Mai era un destept mai sus care spunea ca e trist un Capri cu motor de 1.6…
      Banuiesc ca Loganul lui cu 1.4 este mult mai vesel.

      Raport autovit:
      Evidentiat cu alta culoare (activ pana la: 2015.02.18)
      Pozitionare la inceputul listei (activ pana la: 2015.02.18)
      Marirea fotografiei in lista. (activ pana la: 2015.02.18)

      Zile pana la expirare: 0
      Vizualizari: 5504
      Vizualizari numar telefon:
      Contacte prin email:

      00
    • @Sorin

      Ai dreptate, nici Loganul de 1.4 nu e prea vesel.
      Da’ să-l vezi p-ăla de 1.6… Laser! :)

      00
  9. Haha, tesla aia e amuzanta. 110k euro, SH, 2 ani vechime. Nici cand era noua nu costa atat.

    00
  10. Gata, vand terenul de la tara a bunicilor si imi cumpar Cayenne-ul, apoi fac rata la banca sa platesc taxa de poluare………….. peste un an o vand mai departe ca sa-mi platesc rata la banca :), dar am porche

    00
  11. La Tesla aia costa inca 11000 vama…

    00
  12. Tesla e la suprapret peste tot pentru simplul fapt ca stai la rand sa cumperi una. Economia de piata, cerere si oferta. Se face asta, in special in Norvegia unde au ceva reduceri dubios de mari la taxe pentru masinile complet electrice.

    XJS-ul nu stiu daca face banii, poate doar ca bibelou, pentru ca nici un om normal n-ar conduce o masina plina de piese electrice Lucas, mai mult de 50 km.

    Camaro-ul ala ar trebui sa vina si cu „mullet”, iar Capri-ul cu motor de 1.6 e cam trist. Sigur, arata frumos, dar e ca diferenta dintre a avea un Peugeot 205 si un 205 GTi.

    Restul sunt decente, fie din punct de vedere al raritatii, fie din punct de vedere al „pedigree-ului”.

    00
  13. sămbapendula-ntimbruldemediu

    00
  14. Porsche-ul e adus din Germania… Deci nu e leasing, e un credit ipotecar in franci elvetieni.

    00
  15. 7000 de cm3 si 182 de CP? Wow, increFUCKINdibil :)

    00
  16. Cadillacul ăla sună bine :) Partea mişto la clasice e că poţi să le înregistrezi ca maşini de colecţie şi nu mai plăteşti impozit la ele (şi nici taxa de poluare, parcă).

  17. Cayenne-ul ala daca se vinde impreuna cu o statie peco e chiar o masina decenta la pretul ala.

    00
  18. E clar ca Masinile alea model `Inny` sunt vandute de cunoscatori.

    00
  19. mustang rules/.

    00
  20. O buna parte din ele sunt de vazut pe viu la service-ul ATS din Baneasa. Nu stiu daca sunt ale lui Tariceanu, dar cand repar fiesta nevesti-mii le vad acolo…

    00
  21. Cadillac Eldorado merita toti banii.
    Oh wait.. 10.000 lei/an impozit, motorul de 7L trece de 5% pe autostrada, cica mai trebuie facut si RCA.. mai bine o radiez si o leg la caruta.

    00
  22. Da ce stie sa faca Lexusul ala de o juma de bulion de euroi?Face si chiftele,spala,fute sau ce???Nu cumva au pus aia un zero in plus la pret?

    00
  23. E tare de tot Murcielago ala,la un motor de numai 640 de cm cubi,scoate 640 de cai putere!!!Si vorba aia,la cilindreea aia nici n-are cum sa consume mult,cred ca ia vreo 2-3 l la suta.

    00
  24. Trebuie sa fi tare naiv sa cumperi masini americane. Eventual sa pui banda izolatoare sa nu cada cheia din contact pe autostrada ca mori ca prostul pentru un cacat care costa sub 1$.

    00
  25. Pfff… Am văzut Starfire-ul ăla galben și m-am enervat direct. Adică tu vrei 15K pe o mașină pentru care aproape nu există piață și nici măcar nu ești capabil să scrii ce model e? Să citești din talon? Să te uiți ce scrie pe ea, băăă!? Nimic? Fuck off! Partea bună sunt numerele. Inițial am bănuit că sunt blue plates și atunci secvența nu corespundea, dar de fapt par să fie niște black plates, iar acolo secvența era într-adevăr ”litere – cifre”. De la asta trag speranța că mașina ar putea fi cu ”matching numbers”, adică seriile motorului și caroseriei să corespundă cu ce e în talon.

    Mustang-ul ăla e mișto, dar Torque Thrust-urile ălea așa mari sunt c̶o̶c̶a̶l̶a̶r̶i̶s̶t̶i̶c̶e̶ o chestie de gust. Mașina asta îmi aduce aminte de alt Mustang de ’67-’68 care apărea la întâlnirile Retromobil, dar era un fastback. Sub capotă era un Thriftpower 6 în linie de 200 de inci cubi, dar pe tot restul mașinii tronau relax badge-uri de 289. În timpul ăsta, în afara parcului închis stăteau alte mașini mai legitime, dar care nu aveau acces, datorită regulilor ălora și mai ales a implementării lor. Asta a propos de cei care vorbeau mai sus despre înscri clasice și, implicit, despre pedanteriile (sic) Retromobil, al cărui monopol sper că a luat sfârșit.

    Despre Excalibur-ul ăla prefer să nu spun nimic. :) Dar spun că românii în continuare habar nu au despre americane, dar se trezesc vorbind aiurea-n tramvai. ;)

    Mx

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.